Jump to content

Probleme ABS+ESP


eugenus
 Share

Postare recomandată

daca se identifica cu exactitate problema si de acolo este - da, trebuie sa rezolve problema - mai ales daca modulul achizitionat este perfect functional - mai sunt SH-uri cu probleme.....asa ca e un pic la noroc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciurdea Ionut

Salut,

Revin si eu cu problema mea: esp mil on, vinovat e senzor g201 si rezolvarea: schimbarea gunoiului de pompa.

Ceea ce ma intereseaza e daca cumva(cu vcds) pot anula martorul din bord aprins, ma zgarie pe retina, cel de la buton poate sta aprins nu ma intereseaza, imi vine sa lipesc un smiley face pe cluster.

E doar o chestie psihica plus ca nu cred ca voi schimba curand pompa, noua e 80 mil, sh 400 dar nu stii ce iei iar una de incredere 1000 ron dar nici asta nu stii cat tine. Cat priveste siguranta data de esp nu ma intereseaza cunosc destul de bine limitele masinii si ABS-ul imi e de ajuns.

 

Modificat de Ciurdea Ionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aiurea, asta cu cunoscutul o stiam si eu, pana a inceput sa se invarta ca proasta pe drum uscat si fara nici un motiv, ce mi-as fi dorit un esp...dar deh, n-a fost sa fie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciurdea Ionut

[OFF] Crede-ma dupa cativa ani(9) de posesor 1310, stiu ce vorbesc. Te cred dar cum sunt avantaje, sunt si dezavantaje ale esp-ului, probabil le stii, nu tot timpul acest sistem te poate salva sau cel putin de la o anumita viteza deja este ineficient, avand eroarea m-am documentat un pic plus ca pana la a se defecta nu i-am simtit prezenta decat cand am ramas intr-o mocirla din care am iesit doar cu el dezactivat, iar asta iarna (ce-i drept nu prea a fost dar cat a fost) la fel n-am simtit diferenta ca nu l-am avut. Nu prea imi imaginez un G5 rotindu-se pe asfalt curat la vreo 70/90 la ora avand in vedere aderenta (nevalid in cazul opincilor) si stabilitatea iar din proprie experienta iti zic ca nici pe timp de ploaie nu am simtit pierderea aderentei, vorbind de acelasi drum pe care-l fac foarte des in diferite conditii. Inca sunt destule masini care nu au esp si cred ca ajung botite din cu totul alte cauze: beti, drogati, lipsa experientei, regii 'sosetelor'....

[ON] Raman in continuare cu cerinta de mai sus, la voi , nu de alta dar poate mai e o solutie pana la a lipi smiley pe cluster :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am jetta acum, am tinut o dacie 1300 din '77 8 ani, am avut si logan nou, conduc de 20 de ani, dar asa ceva n-am patit in viata mea, o jetta sa piarda aderenta in drum drept la 120-130 km/h, pur si simplu a plecat de cur si oricat de usurel am luat-o s-o redresez n-a fost chip. Facand analiza dupa necaz, am constatat ca in bucata aia era un fel de polei sa zic, un fel de mazga care nu se uscase inca, fiind dimineata, eu avand cauciucuri de iarna care au aderenta zero barat pe asa mizerie, cred totusi ca esp-ul m-ar fi ajutat...dar ma rog fiecare cu parerea lui, nu sunt bezmetic la volan, eram cu nevasta in drum spre concediu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciurdea Ionut

Te cred...mai mult ca sigur era ceva pe asfalt, am intrat in curbe relativ usoare cu 120/130 si sincer ma tineam de volan sa nu zbor din scaun iar esp-ul nu intra chiar glumeam cu, cumatrumiu(el avand tot golf 5) de faptul ca la fel a facut si el cand a luat-o... in cazuri de genu depide si de cel de la volan daca reactioneaza gresit se duce drq cu tot cu esp si anume din instinct incearca corectia masinii astfel dand peste cap ceea ce vrea sa faca esp-ul, amplificand derapajul... Ceva asemanator abs-ului multi se sperie cand intra(mai ales pe zapada/gheata il simti mai tare) din cauza 'caraitului' pedalei si iau piciorul, total gresit. Nu mai tin minte viteza exacta pana la cat era eficient dar cu siguranta la 130 nu cred ca facea mare lucru, un coleg cu vectra c avea 140 si era sa ia parapetele din cauza esp-ului noroc de 'maiestrie'.

Povestind cele mai de sus nu le-am facut din teribilism ci doar sa invat limitele ei, consider ca-i mai bine sa o cunosc decat sa ma incred in sisteme. Lucrand in automotive (asta fiind si motivul pentru care nu mi-am luat diesel :D) am vazut destule cazuri in care un sistem se duce drq si tu odata cu el, 'fer-ul' tot 'fer' ramane, mai rau acum ca are si curent in el.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi s-a intamplat sa dansez intr-o curba cu un A6 Quattro si ESP era functionabil, toate au o limita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

56 minutes ago, FlorinDTS said:

si ESP era functionabil, toate au o limita.

pai poate asta este si motivul pt care inca esti aici si scrii, deci te-a scos...si curba e curba oricum :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciurdea Ionut

Putem afla daca mai trece odata fara esp activat :)))).

Glumesc!

Azi era sa ma stearga un coleg de trafic, poreclit 'sofer' cu al sau A8 cu motor 3.0, a cam fortat sensul semnului " cedeaza trecerea". Tre sa pun iar camera pe bord ca-i dezamagire cu unii.

Un raspuns on topic? 

Modificat de Ciurdea Ionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi,

Am si eu o problema cu un golf 6 referitoare la martorul ESP.

Dupa mers 1h prin oras, stationat 5 min cu motorul pornit sa aprins martorul ESP. Oprit / repornit motorul totul ok, am ajuns la destinatie am ramas cu masina pornita dupa alte 2-3 minute ESP failure, am mai patit chestia asta acuma 1an dar la pornire aparea pentru 1 secunda ESP failure dar se stingea si martorul nu ramanea aprins in bord, dupa care am schimbat bateria si totul a fost ok.

 

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o scanare sa vedem ce erori ai stocate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari.

A reusit cineva sa "anvinga" ESP golfului 6?

APR are o codare, dar doar pentru golf R.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Din codare se poate face ca la apasare scurta sa dezactiveze asr si la lunga esp. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 17.07.2015 at 8:11 AM, Al Bundy said:

Va salut, ma alatur celor cu eroare ESP+ABS (eroare mecanica stg. spate) Golf 6 1.6 MPI.  Este cineva care a gasit inelul separat ?

 

12939608_1241660685861890_379637201_n.jpg

12966737_1241660482528577_422461753_n.jpg

12980554_1241660695861889_1323106338_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate nu se gaseste si inel separat.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut!

am si eu o problema cu pompa abs,nu reusesc sa scap de eroarea asta nici cum : 

00003 - Control Module 
            005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100101
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 85
                    Mileage: 263631 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    Count: 3
                    Count: 0
                    Count: 28672
                    Count: 143
                    Count: 44032
                    Count: 0
                    Count: 0
                    Count: 0

am facut toate codarile care apar la ross tech pe site in afar de valvele hidraulice din nu stiu ce motiv se tot repeta la infinit valorile si nu reusesc sa termin testul

Metionez ca masina mea e un golf din 2004 tdi si pompa este una cod mk60ec1 ....BE  terminatie cod de adaptare am folosit 113B400D092200FA881402E9901C0061350800

Daca ma poate ajuta si pe mine cineva....dau o bere doua...

Multam!!

Modificat de Costi88cos1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa termmini testul valvelor. Poate dura si 30 minute. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe pagina ross tech scrie ca pompa trebuie sa aiba sub 27 de grade sau ceva de genu daca fac 30 de min de pedala nu ar trebui sa fie ceva problema???

Ai facut tu 30 min ?,la un moment dat am reusit sa ajung la capat cu testul dupa 8/9 min dar imi da no valv error 180,la rezultatul asta ajung numa daca apas o data tare pe pedala dupa care revin la valoarea afisata...

Imi cer SCUZE daca ma m intins cu limbajul dar adaptarea asta ma termina psihic....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in functie de temperatura si altele, etc - poate sa dureze mai mult sau mai putin sau mai mult.

daca se depasesc temperaturile, testul nu o sa se finalizeze cu o reusita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok ,am înțeles....deci cu masina rece complet am activat testul și am făcut tot ce se cere dar la un moment dat se tot repeta de 116/129 și zero încât cred ca sa blocat ....îmi poți spune tu când ai făcut testul ,ai avut aceeași valoare de apăsat de 40 de ori minim și ai ajuns cu testul la final?

nu știu dacă fac ceva greșit sau e pompa stricata dar am sa încerc cu un ventilator pus sa o tina relativ recent....

Unde greșesc? MULȚUMESC 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer - nu le-am numarat niciodata, uneori merge mai repede, alteori dureaza mai mult.

da, incearca sa ii asiguri racirea, cu un ventilator, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuzați-mă dacă par nesimțit dar după 20 de min cu ventilator pe ea e fierbinte pompa....îmi spuneți și mie cum ați făcut voi?

Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum se face, doar ca nu era asa cald afara.,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles am sa fac cum se face si am sa astept vremea potrivita.....eu cred ca aveti dea face cu tot felul de `tantalai` zilnic dar credema nu toti sunt zgarciti, chiar ma s fii dus la cineva care sa chinuit sa invete sai dau de munca.In germania nimeni nu se baga la o pompa de golf 6 adaptata la golf 5 din cauza legilor,deci singura mea sansa sunteti voi care alegeti sa ajutati si chiar multumesc la multi ptr efortul si timpul acordat inclusiv tie!

acum ce vrei sa inteleg eu din ``asa cum se face``?pe ross tech spune sa fie motorul rece cand incepi,temperatura abs sa fie sub 27grade C si ca dureaza aproximativ 5 min

iar de la tine citesc ca poate dura si 30 de min....spunemi mai multe detali:cum ai tinut pompa rece ,daca e calda nu e problema doar daca se infierbanta,daca ai facut amandoua adaptarile,ce timp a trecut intre ele, din cate am ineteles eu trebuie facute amandoua....

P.S. imi cer scuze ``de iesirea putin groteasca `` asta sunt!!! unul din oameni care incearca sa invete.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tata, tot după procedură facem si noi - nu există altă variantă. Ghinionul tău ca trebuie sa o faci când sunt 40 grade afara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!