Jump to content

Probleme ABS+ESP


eugenus
 Share

Postare recomandată

mihai_daniel_vw

Salutare tuturor

 LUFY la mine nu e cum zici tu cu viteza, se aprind martorii indiferent cu ce viteza merg, suspect e ca au fost cazuri in care s-au aprins la 5 km rulati de cand am pornit masina, am oprit-o si cand am pornit-o iar s-au aprins dupa 100 km si asta ma face sa stau pe ganduri.

 Am reusit sa pun vag-com-ul pe masina si uitati ce a iesit   post-133835-0-62018500-1448732886_thumb. .Sper sa nu fie nimic grav desi....Astept parerile voastre si sfaturi pt rezolbarea problemei. Seara buna

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema am avut-o si eu. Initial am cumparat doar senzorul, insa la demontare s-a constatat ca era compromis (avea un sant in capatul de citire). A fost nevoie si de inlocuirea rulmentului pentru ca sarise inelul si a frecat acel cap de citire de la senzor. Ordinea de verificare: senzor, insa iese greu, apoi desfacut si vazut stare inel.

Modificat de vwmkv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai_daniel_vw

ms frumos de raspuns vwmkv. imi poti spune daca in afara de eroare sintomene erau asemanatoare...adica apareau martorii cand si cand ,

 

Asadar sa inteleg ca e vb de o eroare electrica si ca senzorul ABS ar fi de vina? 

 

de asemenea mai rog cei care au trecut recent prin aceasta problema sa-mi dea cateva detalii in ceea ce priveste pret senzor ABS, pret rulment + inelul respectiv dar si pretul manoperei intr-un service serios.

 

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceleasi erori le-am avut, doar ca pe spate dreapta. este posibil sa fie doar senzorul, insa de obicei asta se strica dintr-o cauza externa, adica freaca ceva pe el. scoate-l si vezi in ce stare e. daca e dus capul de citire il poti inlocui, fara a demonta rulmentul, insa nu iti recomand, pentru ca daca inelul nu e ok, ti-l strica si pe cel nou, dupa o vreme. distanta dintre ele e foarte mica. adica daca gasesti senzorul dus, ia si desfa si rulmentul.

Modificat de vwmkv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut senzor ATE, am luat Delphi la 100 lei, iar pe rulment nu am citit sa văd ce scrie, dar am luat unul low cost , la 250 de lei ( butuc + rulmentul cu inelul magnetic) ăla original care vine pe mașina ajunge la 100 €, cică garantat 300.000 km. Despre manopera nu pot să-ți zic, mie mi-au fost schimbate din cauza erorilor mecanice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai_daniel_vw

ms frumos de sfaturi si pareri baieti.

 

sa inteleg ca daca e senzorul dus ca e bine sa schimb si rulmentul+inel deoarece e posibil ca inelul magnetic vechi sa strice un eventual senzor nou?

 

inca o intrebare mai am : la desfacerea senzorului se observa eventuala uzura a inelului sau eventualele defecte ale acestuia? mai exact cum ar trebui sa atare acel inel?

 

numai de bine baieti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum spuneam intr-un post anterior, si la mine prin septembrie cand au inceput martorii sa mi se aprinda, se intampla cand si cand. In sensul ca mi se aprindeau fie dupa 10 minute de mers cu masina si dupa ce ma opream si plecam din nou dupa un timp, faceam 200 de km fara becuri in bord. Dar asta a fost la inceput, cand eroarea era la nivel de "intermitent". In scurt timp la mine s-a transformat in problema mecanica aka, rulment schimbat. Nu inseamna ca nu poate fi vorba doar de senzorul ABS bulit, insa cum 80 % din cei de pe acest topic nu au scapat de schimbarea rulmentului, chiar daca la inceput speram majoritatea doar la un senzor, deja eu personal pe viitor, daca o sa mai am problema la vreo roata (si sunt convins ca o sa fie probleme, ca nu e masina iesita de 2 luni din fabrica) o sa stiu direct ce am de facut.

 

PS: daca dai butucul/rulmentul jos pentru a verifica senzorul ABS, acel inel ar trebui sa fie cat de cat curat, fara rugina, fara ciobituri sau lipsa bucati din el. Butucul meu de exemplu arata in ultimul hal: ruginit, ciobit, nu iti dadeai seama de unde pana unde era banda aia de inel magnetic...chiar ma gandeam cum de nu a dat semne de oboseala de mai de mult.

 

PS 2: un senzor ABS este in jur de 100 de lei, iar un rulment/butuc este undeva intre 150 de lei (de exemplu marca Mapco) si 280-300 de la FAG. Eu pe masina am avut FAG, din ce am citit, FAG-ul este echipare de fabrica la VW si intradevar pe butuc vechi era stantat FAG Volkswagen. Pretul piesei a fost de 260 de lei + 60 de lei manopera (daca aveam eu un garaj sau elevator, il schimbam singur rulmentul pentru ca este o operatiunea de 20 de minute maxim, de plug and play)

Modificat de LUFY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,

 

Sunt un nou membru pe acest forum.

 

Eu am urmatoarea problema in legatura cu ESP la un GOLF V an 2005.

 

Nu stiu daca am, si daca functioneaza ESP la masina, tinand cont ca am buton pentru activare/dezactivare ESP. Si o alta problema.. cand pun contactul nu se aprinde martorul din bord ce indica ESP.

Am fost cu ea la un service si am pus-o pe tester si nu am nici o eroare.

 

Va rog help...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand il dezactivezi iti apare pe bord. Posibil martor acoperit pe cluster. Fa o scanare sa vedem exact ce modul ai-pe 03-abs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand il dezactivez nu apare nimic in bord, doar pe buton apare off. O sa fac o scanare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica pe instrumente toate pictogramele-output test. Mai mult ca sigur ca este acoperit sau scoasa lampa acestuia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia e ca am incercat sa iau cateva viraje mai stranse si nimic prezenta ESP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza un scan al adresei 03-abs si verifica ce ti-am sugerat. Asa putem sa iti oferim un raspuns la pb semnalata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Self test pe instrumente și vezi ce martori ai...Dacă nu ai martorul de esp înseamnă ca la ascuns dintr-un motiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu o problema  la masina din semnatura. S-a concluzionat dupa verificarea cablajelor, sigurantelor....asta cam intr-un an de zile la mai multi electricieni ca trebuie sa schimb modulul...Tot un an de zile am cautat SH modulul...nu gasesc pe codul meu...iar nou e cam 6500 lei...Codul e 1K0907379AD. Daca are cineva vreo idee...

post-32517-0-96867600-1451380804_thumb.j

Modificat de Zeny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate, pentru aceasta eroare trebuie schimbat ABS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, din pacate asa e...Dar nu stiu unde sa mai caut SH...asta intrebam poate are cineva vreo idee de dezmebrari...Nou iese din discutie...tot din pacate..:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum am discutat, poti pune unul din codurile date de mine, bafta cu gasirea lui si mai ales cu codarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor.


 


Nu am gasit un topic potrivit pentru ploblema mea asa ca va intreb scurt aici.


 


Zilele astea am realizat ca nu am buton pentru oprilea ESP-ului la VW Jetta din 2012 pe care l-am achizitionat de un an din Germania. 


Este o mare problema pentru mine cand afara este zapada. M-am chinuit jumatate de ora sa scot masina din fata blocului pentru ca intra ESP-ul si imi blocheaza rotile.


Acum vine intrebarea mea. A reusit cineva sa monteze un buton aftermarket  precum este la orice alta masina pentru functia aceasta? Sau imi poate spune cineva care este siguranta, sa o scot macar pana ies din situatii de genul acesta.


Mi se pare foarte periculos, cand este zapada pe carosabil si incerci sa pleci de pe loc. Este mult prea sensibil. Poti ramane blocat intr-o intersectie si provoca un accident. 


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta din 2012...adica Jetta Mk6. La aceste modele, nu poti dezactiva ESP-ul. Este o problema generala de care multi useri din State spre exemplu (de pe forumul vwvortex) se plang, mai ales ca pe la ei Jetta-urile sunt destul de populare.

Poti in schimb sa iti pui un buton de ESP prin intermediul caruia sa il activezi/dezactivezi.

Cauta pe youtube: "VW MK6 GLI / Jetta Traction Control Button DIY by USP Motorsports". Este un tutorial de aproximativ 20 de minute in care poti vedea cum poti sa pui un buton pentru ESP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! si Va doresc la toata lumea un An Nou Fericit!

Am reusit dupa 1 an de zile de incercari sa rezolv problema modulului de ABS+ESP cu ajutorul lui Al Bundy in mare parte. Solutia a fost din dezmembrari (inlocuirea modulului cu totul) de la o firma la care nu as vrea sa ii pomenesc numele pentru a nu se crede ca fac reclama. Inca odata Cristi(Al Bundy) iti multumesc pentru amabilitatea de care ai dat dovada si bineinteles rabdare pentru ca altfel cu baietii din Galati ramaneam si acum nerezolvat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutari.

Am si eu o problema la modulul ABS+ESP,atasez eroarea.Dupa cum mi-a spus Al Bundy,modulul este de inlocuit..

Dar altceva vroiam sa va intreb:am observat ca atunci cand pun frana brusca cu transimisa cuplata(a 3-a 60 km/h) ABS-ul nu unctioneaza,se aprin martorii ABS + ESP +atentie si masina se duce "taras"..;cu transimisia decuplata aceeasi viteaza (pe liber) ABS-ul intra normal

La fel ,cand era gheata..am tras frana de mana si am luat de volan in viteza 1(sa testez)..aceeasi martori se aprind.

In concluzie : imi puteti spune cum influenteaza cuplarea/decuplarea transimisei si daca schimbarea modulului rezolva problemele?

 

Multumesc !

 

 Address 03: ABS Brakes       Labels: User\1K0-907-379-60EC1F.lbl
Control Module Part Number: 1K0 907 379 AD    HW: 1K0 907 379 AD
  Component and/or Version: ESP MK60EC1   H35 0104
           Software Coding: 113B200D09220000880E04E4901B00413000
            Work Shop Code: WSC 01316 785 00200
                      VCID: 74EC3758D7077C9E7F-8020
1 Fault Found:

01130 - ABS Operation 
            008 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101000
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 141
                    Mileage: 158310 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    Count: 0
                    Count: 32768
                    Count: 12800
                    Count: 125
                    Count: 48697
                    Count: 0
                    Count: 0
                    Count: 0

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam asta iti zice Ross Tech ca ai de verificat, in cazul tau...

01130 - ABS Operation: Implausible Signal

Possible Causes

Fuse(s) faulty

Modifications/Retrofits incompatible

Wiring from/to Brake Electronics Control Module (J104) faultyElectrical Interference from External Sources

High Frequency Radiation (e.g. non-insulated Ignition Cable)

Brake Electronics Control Module (J104) faulty

Possible Solutions

Check Fuse(s)

Check Vehicle for Modifications/Retrofits

Temporarily remove Modifications/Retrofits (including Wiring)

Check Wiring from/to Brake Electronics Control Module (J104)

Check Brake Electronics Control Module (J104)

Special Notes

This Fault Code can only be cleared after performing a Test Drive above 20 km/h (13 mph).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi puteti spune cum influenteaza cuplarea/decuplarea transimisei si daca schimbarea modulului rezolva problemele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!