Jump to content

4300k vs 6000k?


mihaipint
 Share

Postare recomandată

Vreau sa-mi montez maine un kit hid si nu ma pot decide. 4300k sau 6000k? Eu as merge pe 4300k, insa baiatul de la care le cumpar zicea ca nu lumineaza asa bine precum cele de 6000k. Personal prefer lumina alba decat cea albastruie a celor de 6000k. Mentionez ca nu le montez pt aspect, ci doar pt o vizibilitate mai buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 117
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mihaipint

    12

  • SL1210

    7

  • Muraru Dan

    6

  • The_Ego

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

4300k.

baiatul nu stiu pe ce se bazeaza. stie de temperatura kelvin sau de "look misto" ? pe sfalt ud nu vezi cu 6000 (iti spun ca am si eu )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomand 4300k

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

vrei sa fii cool,pui 6000k,vrei vizibilitate buna,in special pe ploaie si ceata,pui 4300k.Iti spun din proprie experienta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe mine nu ma intereseaza catusi de putin sa ma cac pe mine cu xenoane de 2 milioane, dar m-am saturat sa ma chiorasc noaptea. Si eu cum fac drumuri lungi destul de des si numai noaptea....:) Si oricum, ca estetica pt mine mai frumoasa e lumina alba 4300k, aduce mai mult cu xenon oem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai + 1 de la mine ai dreptate asa e

Sent from my iPhone 4 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot ce este bec/xenon peste 4300 kelvin este ilegal cel putin in UE.

Probabil ca nu este degeaba aceasta masura. Se vede mult mai bine cu 4300 decat cu 6000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok. cert este ca nu este nimeni pro 6000k, nici macar eu. sper sa se cunoasca diferenta de la halogen la xenon. daca se cunoaste poate fac si o dematuire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel de 3000kelvin e mult prea galben. eventual pus pe proiectoare, dar cum eu nu posed asa ceva la vehicul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off topic, cu scuzele de rigoare.... urmariti clipul de la minutul 2:41 , faina si piesa, faina si lumina :lol: ...te face sa cam uiti Muale de 6000k... ce zici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am inteles daca ai sau nu lupa pe far?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu voi trece inapoi la faza scurta cu H7 Philips X-treme Power,am fost multumit de ele,m-am convins dupa un drum de ~ 80 de km pe ploaie si un drum fara marcaje ,noaptea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum am pe masina de 6000k. am mers cu masina cu 8000k.

voi trece la 4300 cand schimb/mi se ard becurile astea.

@Ionut, ce legatura au lupele cu temperatura de culoare? ca despre temp grade kelvin se vorbeste aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiam ca, cu cat culoarea este mai calda, cu atat vizibilitatea scade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conteaza pe ce far se pune acel kit xenon. Eu am lupe cu bec normal pot spune ca e ok, dar daca ai bec normal cred ca poti merge si pe 5000 k sau 6000k daca mergi mult timp noaptea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: Nu exista grade Kelvin, ci doar Kelvin simplu. :icon_geek:

On topic: tot 4300 K votez si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lupe am si eu ionutblv, daca nu as avea nici nu as pune saraciile alea pe masina:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 6000k si e o prostie ce spun unii ca nu vezi pe ploaie... insa eu am ales 6000k la repezeala insa daca mi-as mai pune acum din nou xenon as opta pt 4300k sau 5000k.

6000k sunt putin cam albastre pt gustul meu :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta zic si eu. ma enerveaza rau xenoanele alea chinezesti, albastre spre violet, care de obicei se monteaza pe un e39 inmatriculat in ruse, cu ceafa lata la volan, si nasoala manelista pe scaunul din dreapta. 4300, arata a oem. Sper ca nu am jignit pe nimeni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate kit-urile sunt chinezesti :) insa daca te enerveaza ca sunt putin albastruie atunci mergi pe 4300k

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Solutia e drastica: bec halogen de 4300 k, si ai rezolvat cazul.

Schimba farurile ! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tocmai mi-am cumparat un kit de 6000k numai asta avea un prieten pe stoc,daca nu ma impac bine cand se ard le schimb cu 4300,pana atunci apa paie si bataie sunt sigur ca se vad mai bine ca osramul la 5 lei de pe masina :)

Ps:4300 as alege si eu in locul tau.

Modificat de xanderM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alege 4300k. Xenonul se vede mai bine decat orice halogen, chiar si daca e chinezesc.

Marturisesc ca majoritatea masinilor pe care le-am vazut cu xenon AM au 6000k pt ca sunt destui care iau xenon pt ca e "cool, da bine, arata smecher", am vazut si de 8000k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!