Jump to content

Motor 1.6 BGU


miriamtoyo
 Share

Postare recomandată

Urmaresc si eu acest subiect .Pentru a evita socul hidraulic ce cantitate maxima de ulei se poate introduce in capul pistonului pentru a masura cat mai precis compresia ? Am vazut clipuri unde se introduce ului cu o seringa la capatul careia se adauga un furtun de perfuzie pentru a putea patrunde in capul pistonului .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Am si eu un vestit 1.6 MPI cod BGU, an 2004. Masina momentan are 230k km, si face tot ce-i cer, imi place ca e si echipare Sportline cu scaune mai scobite, e ce trebuie si chiar as vrea s-o pastrez din motive financiare.
Dar de mai mult de un an fac cu capul.. am o eroare de care nu pot sa scap, P1071 - Amestec prea slab (Banc 1).

 

Am schimbat sondele lambda pe la mai multe service-uri, unele chiar au schimbat de 2 ori ca sa fie siguri ca nu era piesa pusa pe masina defecta din fabrica.

Am schimbat catalizator, traseu intermediar, sa nu fi fost problema de a nu scoate destul de bine gazele.
Am schimbat ceva furtune pe la admisie.. nimic, tot cu eroarea asta, plus consum putin mai ridicat si acceleratie mai 'castrata' sa zicem asa, o ia foarte greu dupa 120 km/h.

Am schimbat pompa de benzina, filtre, tot.

 

De cateva saptamani are si 'sughituri' la acceleratie, poti tine pedala apasata dar pentru 1 secunda parca o lasi instant si masina nu mai accelereaza in acea secunda, nu-i pot zice nici trepidatie dar cred ca nici rateu. Pentru asta cred ca ar trebui sa schimb bujiile, nu-i asa? Ce ati recomanda pentru acest motor - sa merg pe NGK?

Tot la service-uri mi s-a recomandat segmentare si rectificat chiulasa, cu preturi variind intre 2000 - 11000 lei, dar nu stiu ce sa zic de aceasta operatiune. Motor gasesc cu 2000 lei din ce vad, dar am inteles ca sunt si probleme cu consumul de ulei la ele.. si a mea mananca bine, saptamana asta am completat 2 litri cand s-a aprins becul de ulei - o operatiune deja frecventa.

 

Nu stiu ce sa fac, n-as da masina ca nu mi se pare viabil sa cumpar ceva similar in banii ce i-as lua.

Am mai tot cautat si am ramas la inca 2 idei:
- Schimbat EGR - de care? MTR? NGK? Hella?

- Schimbat MAP (senzor presiune galerie admisie) - Ridex? Delphi? Hella? Bosch?

Apreciez orice sfaturi, multumesc frumos.

Modificat de woblx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

56 minutes ago, woblx said:

si a mea mananca bine, saptamana asta am completat 2 litri cand s-a aprins becul de ulei - o operatiune deja frecventa.

 

Stii ca Golf V nu are motoare de drujba in 2 timpi, nu ? ... Adevarul e a nu exista o varianta buna si ieftina, decat poate schimbul cu un tichet rabla pentru o alta masina. Daca vrei sa o readuci oarecum intr-o stare decenta nu ai decat sa refaci motorul sau sa il inlocuiesti cu unul SH (eventual cu tot cu esapament). Ambele variante pot avea un rezultat nesatisfacator daca te zgarcesti la bani si/sau esti ghinionist. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti dai seama ca atata realizez si eu, ca nu-i ok. Aproape 10 ani mai tarziu de cand am masina, ma uit la preturi si n-au scazut mare lucru. In conditia in care e acum, nu cred ca valoreaza masina cat costul unei segmentari facute ca la carte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sylverbozvaci

iti recomand sa citesti topicul lui Robert Ro patit cu 1.6 AZD , l-a segmentat,schimbat axe cu came, galerie admisie,catalizator,egr,sonda lambda,map

 

nu i-a dat de cap si are cativa ani, i-a inebunit de cap pe colegii forumisti.

Iti recomand sa iei alta masina ok :) cu banii aia. O dai pe a ta asa cum este,sunt pline anunturile de consumatoare ulei (nu iti dai seama in momentul achizitiei ca motorul trebuie segmentat :) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@woblx Atunci nu mai baga bani in ea ca nu are rost, eventual experimenteaza cu ceva aditivi de reducere a consumului de ulei si trage pe ea cat mai tine. Banuiesc ca nici restul masinii nu e in starea cea mai buna, mai ales ca vorbim de Golf V care oricum e prieten la catarama cu rugina, iar la varsta asta trebuie sa fii pregatit sa o duci la cimitir daca nu a fost tinuta din scurt de-a lungul timpului. ITP-ul cum l-ai trecut?; la consumul asta de ulei nu cred ca mai iese la noxe. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!