Jump to content

Motor 1.6 BGU


miriamtoyo
 Share

Postare recomandată

Daca aveti problema din titlu, trebuie sa mergeti la service pt. un update la ECU motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa detaliezi putin problema cu relantiul oscilant? Cand, cum se manifesta, ce motor ai (CP, Kw), ce benzina folosesti?

Si eu am avut probleme cu relantiul oscilant la masina din semnatura dar foloseam benzina de 95 si citit in cartea tehnica ca la masinile cu euro 4 trebuie folosita benzina minim 98. De atunci am bagat OMV Super 100 si nu am mai avut probleme cu relantiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema se manifesta doar la cele din titlu: 1.6 / 102 C.P. / cod motor BGU

P.S. Nu are legatura cu cifra octanica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

este o corectie in softul masinii facuta de fabrica (s-a mai discutat de un astfel de update si la 2.0TDI tot de fabrica cerut).

se muta la motoare pe benzina subiectul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact! Numai ca dealeru' NU te cheama :Driver: sa-ti remedieze problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

SI cum facem cu noi astia care nu au luat masina din tara??? Cat ar costa o astfel de operatiune,ca si eu am exact aceleasi simtome !!!!????????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
  • 10 months later...

...am observat si eu oscilatii la relanti...tre' sa ma duc la dealer sau pot sa fac la oricine cu vag-com? e vb de un 1.6 2005

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt oscilatii care se vad pe turometru, sau te referi la micile balbaieli ale motorului dar, care nu se "regasesc" si pe turometru?

Daca sunt cele din urma, intra la categoria "asa face toate" :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

garfield, tu probabil ai BSE, nu BGU; si eu am BSE si am remarcat micile balbaieli amintite de xxleeus dar care nu se regasesc si pe turometru. Dar nu mi-am batut capul. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...sunt oscilatii care nu se regasesc pe turometru! deci intra la categoria "asa face toate"!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da; si cum bine a remarcat AIX, dupa anul de fabricatie, motorul ar trebui sa fie BSE :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

am BGU pe altea 2004 , din service au zis ca update nu este decat pentru 2.0 tfsi.

acele vibratii la relati se regasescsi la mine , nu si pe turometru. daca-l fac , acele vibratii dispar ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut si eu oscilatii la relanti la un motor bgu dar si-a revenit singur.Spune-mi la ce dealer ti-a facut resoftare te rog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

A mea Jetta noua de la munca care are 400 km pana acum, la relanti te scutura cam o data la 2 secunde ca si cum intrerupe ceva.

Ciudat este ca parca nu face mereu la fel de rau.

Acul nu pare sa oscileze ...sta undeva aproape de 700 rotatii.

In mod normal din 2005/2006 pana in 2008 cred ca rezolvau treaba asta cu ECU.

La mine cred ca este din cauza benzinei (primul plin l-am facut de la Lukoil cu benzina de 95).

Mersi!

Ai scris si AICI despre problema si ai primit raspuns. Nu crezi ca este suficient un topic in care sa scrii despre o anumita problema? :icon_thumright:

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea sa faci un plin carera 100 si apoi sa eviti lukoil. Eu unul am avut numai neplaceri cu tico matiz dacia la benzina lor. In leon mi-a fost frica sa pun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea Jetta noua de la munca care are 400 km pana acum, la relanti te scutura cam o data la 2 secunde ca si cum intrerupe ceva.

Ciudat este ca parca nu face mereu la fel de rau.

Acul nu pare sa oscileze ...sta undeva aproape de 700 rotatii.

In mod normal din 2005/2006 pana in 2008 cred ca rezolvau treaba asta cu ECU.

La mine cred ca este din cauza benzinei (primul plin l-am facut de la Lukoil cu benzina de 95).

Mersi!

Ai scris si AICI despre problema si ai primit raspuns. Nu crezi ca este suficient un topic in care sa scrii despre o anumita problema? :)

upsss...m-ai prins..ai dreptate!

Aici era treaba cu ECU si am considerat ca trebuie sa mentionez ca din Nov 2005 cand a postat Cristi98 si pana in 2008 cred ca problema cu ECU a fost rezolvata.

gata am terminat cu problemele la relanti ca vad ca intra in categoria "asta e, asa fac toate, chiar daca masina e noua" .... :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 years later...
On 11/30/2005 at 1:13 PM, miriamtoyo said:

Daca aveti problema din titlu, trebuie sa mergeti la service pt. un update la ECU motor.

buna ziua tuturos, am un octavia 2 motor 1,6 BGU din 2005(sfarsitul lui 2004)  de o vreme trepideazadoar la relanti rau de tot 700-1200, dupa care cateva zile are turatie normala , am crezut ca e din cauza benzinei am bagat Petrom 98 si tot la fel. Intrebarea mea este daca cu update de ECU se rezolva problema? astept cu nerabdare raspuns. mentionez ca nu amaprinsa nici un martor de bord, testerul nu da nici o eroare, in mers merge bine masina. multumesc anticipat pentru ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salutare,

Am nevoie de ajutor, masina o am cam de 2 ani, cat este rece motorul pana ajunge la 90 gr, trage bine, motorul este silentios, apoi nu mai are putere si este zgomotos, parca se forteaza.

Tot dupa ce se incalzeste, cand ridic picorul dupa acceleratie si o las in frana de motor da o smuncitura mica(cred ca ramane putin blocata acceleratia acolo o secunda) apoi scade normal turatia.

Am curatat clapeta de acceleratie + adaptat, am schimbat EGR-ul cu unul original nou.

Pe timp de vara merge prost cam tot timpul, daca este foarte cald afara ajunge imediat la 90gr.

Eu suspectez clapeta de acceleratie, nu am erori pe engine.

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Nu de mult timp ,  fac si eu parte din familia acestui tip de motorizare . Ca multi altii ma laud cu un consum cam marisor de ulei  , momentan inca neidentificata sursa defectului . Intentionez ca atunci cand schimb distributia sa inlocuiesc si semerengurile supapelor . Ce sanse sunt ca acesta operatiune sa remedieze consumul de ulei . Mentionez ca uleiul este consumat numai cand masina ruleaza la turatii mari , iar la pornire nu scoate fum alb . Teva de esapament la evacuare este curata .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

La acest tip de motor vreau sa fac un test de compresie . Din ce am citit prin diferite subiecte am luat hotarea sa fac un test de compresie in 3 moduri . 1 test la rece / la cald / cu uleiin capulpistonului . Intrebarea este urmatoarea : Ce valori sau ce plaja de valori trebuie sa am pentru cele 3 variante ? Motorizre 1.6 BGU ,180k la bord . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Indiferent de variantă trebuie să se încadreze în limitele de mai jos

BGU masurare compresie.pdf

Acolo unde nu se încadrează dă un indiciu despre componenta defectă, de exemplu dacă fără ulei nu se încadrează, iar cu ulei în capul pistonului se încadrează înseamnă că segmenţii de compresie sunt uzaţi. Ai grijă cu uleiul cât pui să nu faci şoc hidraulic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!