Jump to content

Sarit airbag fara impact


EFlavius
 Share

Postare recomandată

Nu cred explicatia.

Te-ai uitat si tu sub masina, ai vazut tu cu ochii tai ce au scris acolo?

Ce an este masina?

Mai mult ca sigur are accelerometru si nu senzori.

Pune VIN-ul aici sa-ti spuna exact cei care au ETKA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca are casco , tot nu vad cum devizul este de 700 euro .Pe full casco cum accepti bord ,airbag sh ??Unde faci reparatia ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce ai tu de schimbat e dauna totala pe un deviz de casco.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci inca odata. 700 de euro erau piesele din dezmembrari. Pe casco nu stiu cat costa oricum undeva peste 3000. Mi-au aratat mecanicii senzorul care a declansat airbag-urile. Nu am VIN k sunt actele la asigurari. Am varianta cu 10 airbag-uri si are si accelerometru care din cate stiu eu nu s-a declansat. Nu e dauna totala dar nici mica dauna. Masina e evaluata pe la 12mii. In fine o sa va spun cat a costat dupa ce termin distractia. A fost o lovitura sub motor urmata de ruperea suportului inferior si declansarea airbag-urilor si a centurilor. Nasol ca nu mai am masina pana saptamana viitoare sper. Masina a fost testata complet la VW cu 3 zile inainte de problema asta si aveam o singura eroare pe la bujii si cica trebuiau inlocuite. Dar va dau detalii cand termin treaba ca acum nici eu nu stiu tot ce e acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa pui si tu o poza cu senzorul ala care l-a lovit motorul si a declansat airbagurile..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vroiam sa renunt la full casco dar dupa patania asta, avand in vedere ca masina are 10 airbag-uri cu siguranta o sa pastrez asigurarea casco.

Ai doar 6. Cortina sare toata, nu separat.

Modificat de lucian_90tud
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, cam asa a ramas in popor.... 10 airbag-uri....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am zis 10 ca 10 semne din alea cu airbag am. Incerc sa ajung la service pentru poza cu senzorul. E situat din cate mi-au zis mecanicii in spatele motorului pe partea aia din tabla de vine sub parbriz cumva in spatele pedalierului, nu stiu exact. Dar clar cand s-a rupt suportul mi-au sarit airbag-urile ca am fost pe strada acolo si l-am gasit langa bordura dupa 2 zile nu l-a luat nimeni si se potriveste perfect cu ce-mi lipsea mie din el. O intreaba nebunie cu faza asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt si eu curios sa vad acest senzor :icon_thumleft:. In documentatia oficiala de la Skoda OII (care ar trebui sa fie indentica cu Golf V) nu este specificat nimic de acest senzor. Se spune doar de senzorii de impact din usile fata si de cel care masoara aceleratia laterala (pentru airbagurile cortina) din usile spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost si am intrebat si eu ce si cum e cu saritul airbag-urilor...mi s-a raspuns cam scurt asa ca nu mai e treaba mea pentru ca toate piesele afectate se inlocuiesc inclusiv calculatoare airbag si cablaje aferente airbag-urilor. Toate piesele vin pe original din cate am inteles de la producator. Pretul aproximativ 5700 d euro fara tva si fara manopera. Interesant e ca s-a facut de doua ori constatare. Am asa: airbag pasager si sofer, volan 3spite imbracat in piele, plansa de bord, calculator aibag-uri, accelerometru, senzor impact frontal (greu de gasit), isonizator bord, scut motor(din plastic) si suport motor cu tot cu bieleta(sau biela) nu am inteles prea bine. Cei cu service-ul vorbesc cam putin despre asta. Masina e acolo si au zis ca nu se mai poate circula cu ea din cauza suportului de la motor. Primesc garantie 18 luni la piese si manopera. Revin cu detalii cand e gata, sper cat de curand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Accelerometru ?

Senzor inpact frontal?

Masina e USA ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la 5700 euro + tva + manopera deja nu renteaza , adica ar trebui sa fie dauna totala , la banii astia cumperi o masina intreaga

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  1. Nu e USA e din Germania. Accelerometrul e calculatorul de airbag-uri frontale asta-i denumirea lui din cauza ca are o bila care sare in momentul impactului. Senzorul ala e pe undeva pe la motor si in caz ca se rupe motorul sau alte lovituri pe sub masina declansaza airbag-urile nu stiu exact. Masina e evaluata la 12mii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu inteleg cum de nu se specifica nimic de acest senzor prin documentatiile oficiale. Cineva care are ETKA a gasit ceva de acest senzor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  1. Nu e USA e din Germania. Accelerometrul e calculatorul de airbag-uri frontale asta-i denumirea lui din cauza ca are o bila care sare in momentul impactului. Senzorul ala e pe undeva pe la motor si in caz ca se rupe motorul sau alte lovituri pe sub masina declansaza airbag-urile nu stiu exact. Masina e evaluata la 12mii.

Si atunci calculator airbaguri ce mai e?

Si totusi, ne dai un cod pentru acel senzor de la motor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EFlavius, ce vor sa spuna toti cei care iti cer coduri este ca exista varianta ca service-ul sa acopere importatorul pentru un eveniment din care ar iesi sifonat daca tu ai merge in instanta si ai cere daune.

Exista si varianta cealalta, povestea ar putea avea omisiuni...

Pune VIN-ul aici si cei cu ETKA iti vor spune daca ce afirma ei este adevarat.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa-l iau azi ca ieri am uitat sa-l copiez din talon. Nu stiu ce se intampla dar sper sa o faca repede si bine. Am o curiozitate in schimb, exista posibilitatea ca la un impact anterior sa se slabeasca accelerometrul respectiv si apoi la un impact mai mic sa sara airbag-urile? desi e cert cand s-a rupt suportul de la motor au sarit si "pungile".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista varianta sa se "slabeasca", ci sare sau nu. Atat - nu exista aici jumatati de masura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma rog, nu stiu ce s-a intamplat exact si de ce dar cert e ca masina se va repara si nu ma costa nimic, decat stresul de a sta aproape o saptamana dupa ei. Va dau detalii cand iau masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa suntem noi romanii facuti sa acceptam ca tot ce zboara se mananca... @Dolfin graieste adevarat. Ar trebui sa te puna pe ganduri simplu fapt ca daca erai cu capul ceva mai aproape de volan o pateai urat (gat rupt, coloana...). Cedezi foarte usor doar pentru simplu fapt ca vrei sa ai masina cat mai repede reparata si asta e o mare greseala.

Intr-o tara civilizata orice om ar fi patit ce ai patit tu acum avea o masina nou de la producator plus ceva mii de scuze, iar masina ta ar fi fost pusa pe tester si analizata pana la cel mai mic surub. La noi n-ai sa vezi asta pentru ca uite cum tratezi situatia " vrei masina cat mai repede si atat " pacat.

Oricum mult succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Expertiza tehnica generala ma costa mai mult de 1000 de euro. Cu banii astia mai bine o reparam. SI exact ce ai zis tu, traim in Romania si ce sanse crezi ca ai sa castigi un proces cu VW, mici si pe langa asta un proces stiti toti cat dureaza. Eu unul nu am timp sa stau un an fara masina. Treaba pentru ei e simpla la inspectie s-a constatat ca s-a rupt suportul de la motor si au sarit airbag-urile. Producatorul spune ca nu s-a raportat eroare la airbag-uri nici in romania, nici in Europa. Service-ul inlocuieste tot sistemul airbag-urilor de fata. Asta e toata povestea. O sa scriu VIN-ul dupa ce iau masina si actele mai discutam atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin cu detalii. Calculator airbag-uri ars. S-a inlocuit bord, volan, airbag-uri frontale cu calculator si instalatie electrica,centuri, suport motor, baie de ulei si scut. Concluzia a fost ca eu am lovit masina si nu mi-am dat seama. Balansul motorului a fost suficient de puternic incat sa declanseze airbagurile frontale si cica am fost norocos ca nu au sarit toate. Totul a iesit foarte bine. Costul a fost 12500 de lei piesele si 3500 de lei manopera. Cam atat stiu. A ramas sa activeze calculatorul de airbag-uri luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci pana la urma exista sau nu acel senzor de impact de care vorbeai mai sus ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu..si m-am si saturat de povestea asta. 3 saptamani am stat fara masina. Am fost la VW la activarea airbag-urilor si au zis ca totul e OK. Asa au zis si data trecuta si la nici 24 d ore de la test am ramas fara masina. Asta e. Multumesc pt sfaturi tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!