Jump to content

pornire greoaie si mers intrerupt pana la incalzirea motorului O1


BTV
 Share

Postare recomandată

Salut si scuze daca am postat gresit,dar nu prea ma descurc cu calculatoarele astea.Am o skoda oktavia 2002,1,9Tdi,110cp.si de vreo saptamana porneste mai greu,scoate fum la pornire si intrerupe pana se incalzeste.Daca ma poate ajuta cineva i as fi foarte recunoscator deoarece pe tester nu da nimic.Va multumesc si scuze daca am gresit cu ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bujiile incandescente sint in regula?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa fie senzorul de temperatura g62, scoate-i mufa si porneste masina cu mufa scoasa si vezi daca porneste mai bine, ( acest senzor este sub cele 3 bujii care incalzesc antigelul) cum te uiti la motor in partea dreapta , este sub acele bujii chiar pe unde merge furtunul de apa in motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca bujiile au nevoie de un refresh, adica o schimbare. Cand au fost schimbate ultima oara? Se si potriveste simptomul din punct de vedere cronologic, odata incalzit motorul diesel nu mai are nevoie de bujii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deoarece pe tester nu da nimic..

posibil sa fie senzorul de temperatura g62,

ar fi aparut o eroare la scanare; bine, acum depinde si de utilizator si echipament :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bujiile incandescente - NU - deoarece nu le foloseste, pe caldura asta - daca motorul e in regula, porneste si la -15 grade, cu toate arse.... porneste urat, dar porneste.

G62-ul - DA - poti sa nu ai nicio eroare pe el, dar sa porneasca ca naiba... si cand verifici, sa fie in grafic cu valorile - incearca cu mufa scoasa, cum ti-au zis colegii.

Dupa aia, vedem mai departe....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile au fost scoase si verificate, functionau toate,releu bujii verificat functioneaza. Acum schimb sonda de apa g62 sa vad ce face maine dimineata. Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu vesti rele.Schimbat sonda apa,schimbat bujii si la fel face. :icon_cry: :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

am revenit cu aceias problema de mai sus,poate a mai patit cineva ca pe mine ma terminat atat psihic cat si moral. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau dc poti sa pui un printscreen cu avansul masinii tale, tind sa cred ca ai probleme la avans sau chiar cantitatea injectata, un print screen cu motorul la 90 de grade pe motor canalul 1 si pe graficul de avans ar trebui sa elucideze problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

explica mi te rog cum mai exact se face asta si pun printscreenul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...


  • Monday,16,July,2012,15:11:38:26365
    VCDS Version: Release 805.0
    Data version: 20080730
    --------------------------------------------------------------------------------
    --------------------------------------------------------------------------------
    Address 01: Engine
    Control Module Part Number: 038 906 012 G
    Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 3334
    Software Coding: 00002
    Work Shop Code: WSC 31480
    Additional Info: TMBBP41U222565094 SKZ7Z0A1042458
    1 Fault Found:
    18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground
    P1672 - 35-00 - -
    Readiness: N/A
    Monday,12,November,2012,09:50:48:26365
    VCDS Version: Release 805.0
    Data version: 20080730
    --------------------------------------------------------------------------------
    --------------------------------------------------------------------------------
    Address 01: Engine
    Control Module Part Number: 038 906 012 G
    Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0400SG 3334
    Software Coding: 00002
    Work Shop Code: WSC 31480
    Additional Info: TMBBP41U222565094 SKZ7Z0A1042458
    2 Faults Found:
    17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
    P1256 - 35-10 - - - Intermittent
    17946 - Fuel Shutoff Solenoid (N109): Open or Short to Ground
    P1538 - 35-00 - -
    Readiness: N/A

asta a dat pe vcds


  1. Monday,12,November,2012,10:06:52
    038 906 012 G,, 1.9l R4 EDC 0400SG 3334,
    ,Group A:,'001,,,,Group B:,'004,,,,Group C:,'013
    ,,RPM,Inj. Quantity,Voltage,Temperature,,RPM,Ign. Timing,Ign. Timing,Duty Cycle,,Inj. Quantity,Inj. Quantity,Inj. Quantity,Inj. Quantity
    ,TIME,,,,,TIME,,,,,TIME,,,,
    Marker,STAMP, /min, mg/str, V,°C,STAMP, /min, °BTDC, °BTDC, %,STAMP, mg/str, mg/str, mg/str, mg/str
    ,0.84,903,3.6,1.560,80.1,0.01,903,1.3,1.3,67.7,0.43,-0.21,0.02,-0.12,0.28
    ,2.14,903,3.6,1.560,80.1,1.29,903,1.3,1.1,63.8,1.73,-0.24,0.05,-0.14,0.31
    ,3.43,903,3.6,1.620,80.1,2.57,903,1.3,1.3,63.8,2.99,-0.21,0.02,-0.14,0.31
    ,4.69,903,3.6,1.580,80.1,3.84,903,1.3,1.3,65.7,4.26,-0.21,0.02,-0.14,0.28
    ,5.97,903,3.6,1.580,80.1,5.11,903,1.3,1.8,66.1,5.55,-0.19,0.05,-0.14,0.28
    ,7.25,903,3.6,1.600,80.1,6.39,903,1.3,1.3,65.3,6.83,-0.19,0.05,-0.14,0.28
    ,8.53,903,3.8,1.580,80.1,7.68,903,1.3,1.8,65.3,8.11,-0.21,0.02,-0.12,0.28
    ,9.82,903,3.6,1.580,80.1,8.97,903,1.3,1.5,64.9,9.39,-0.19,0.05,-0.12,0.28
    ,11.09,903,3.6,1.560,80.1,10.26,903,1.3,1.5,64.1,10.67,-0.21,0.05,-0.12,0.28
    ,18.77,903,3.6,1.560,80.1,17.93,903,1.3,1.8,66.1,18.34,-0.19,0.05,-0.12,0.26
    ,20.02,903,3.6,1.580,80.1,19.16,903,1.3,1.3,65.3,19.59,-0.19,0.05,-0.12,0.26
    ,21.29,903,3.6,1.580,80.1,20.43,903,1.3,1.8,64.1,20.87,-0.19,0.05,-0.12,0.26
    ,22.57,903,3.6,1.580,80.1,21.73,903,1.3,1.3,65.3,22.17,-0.19,0.05,-0.12,0.26

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intai, trebuie cautata pe la cablaje - daca totul e ok, atunci trebuie inlocuit G62 -ul- senzor temperatura apa. La N 109 - mai mult ca sigur este cablajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica la valva de pe pompa e cablajul si sonda de apa inlocuita

Sant la a 3 a sonda de apa si asta ultima am comandat si pus originala,eroare nu a mai dat de nici un fel dar masina la fel de greu porneste.

ce am observat e ca daca scot mufa la sonda de apa,pun contactul si stau 3 secunde pe ceas porneste bine,daca nu scot mufa simbolul de bujii nu sta aprins nici o secunda macar si porneste rau.Chiar si cand au fost zilele alea cu 0 grade noaptea ,dimineata la 7 cand plec la servici tot asa bujiile nu au stat nici o secunda aprinse (adica martorul an bord)

Modificat de BTV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca de la -5gr. va sta aprins mai mult si va porni mai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da dar rezolvare,solutii,ceva ??!! :tuktuk: doar nu o sa astept iarna sa mi porneasca si mie bine masina :D .Apropo am verificat toate mufele si firele de la toate sondele si toti senzorii,pana si compresia am facuto 25 bari/cilindru,am resoftato de 2 ori degeaba,degeaba,degeaba.Doar pompa de injectie a mai ramas sa o schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ai rezolvat problema pana la urma????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu umbla inca la pompa. Acelasi simptom il avea si a mea si are 105 000. Am verificat toate si pareau ok. Avansul este putin peste lina albastra dar este in limite. Pana la urma am scos bujiile afara le-am masurat cu ohmetru si aveau 1.2 ohm. Cele bune trebuie sa aiba 0.8 ohm. Cum ai spus si tu marotul de bujii sta foarte putin aprin acum la temp in jur de 0 grade si bujiile datorita uzurii nu apucau sa se incalzeasca deloc. Le-am schimbat cu Beru si treaba este in regula..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu aceeasi problema, iarna indeosebi. Porneste greu (la a 2-a cheie) si in 3 bujii, pana isi da drumul la compresie si merge rotund.

Bujiile nu cred ca sunt schimbate de ceva timp (eu stiu masina de 4 ani si nu au fost schimbate). Ce bujii sa pun ?

Motorul este ASV (1.9TDI 110CP, an 2003).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica siguranta de la bujii sa nu fie prea mica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am pornit o data motorul, a doua oara porneste la sfert. Porneste greu numai daca incerc sa o pornesc a doua zi, sa stea peste noapte in frig.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Beru GN.855 sau Champion CH.171 astea le da in programul de la Skoda pentru ASV

Modificat de BTV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo am rezolvato.I am facut o compresie la rece prima pornire dimineata 17 bari.

Desfacut motor schimbat supape si compensatori hidraulici,daca tot era desfacut i am bagat si segmenti,cuzineti biela si cuzineti arbore ca nu prea vreau sa ma despart de ea. Cost total 1000 ron piese,manopera regie propie :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!