Jump to content

Becuri Xenon [Passat CC]


cosminrot
 Share

Postare recomandată

Mihai.Nechifor

Este D1S. D2s e fara acel soclu metalic. Si cel din poza e Philips (e la 37 euro pe ebay.de)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este cel ars - dat jos de pe mașina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Si eu am fost la reprezentanta pentru un bec ars si costul este nejustificat de mare: 900 lei becul D1S si 200 lei manopera..

Plus ca ar fi ideal de schimbat ambele, pentru a avea exact aceeasi culoare si intensitate luminoasa...ceea ce ar costa peste 2000 lei! Asa ca am intrat pe Osram.com unde este un ghid pentru fiecare masina.

Pentru bixenon am avut nevoie de D1S si 3 variante de la Osram: Original, Cool Blue Intense si Silverstar - ultimul fiind "the most powerful xenon light in the world", despre care se specifica "+30% more light" si "up to +20m", ceea ce suna foarte bine.

Am cumparat de la lichtex.de, un magazin online din Germania iar transportul rapid cu DHL pana in Romania a fost doar 10 euro. total investitie: 850 lei pentru ambele becuri Osram Xenarc Silverstar, mai performante decat cele montate din fabrica.

Cat este de dificil de montat becurile la instalatia bixenon? Trebuie reglate electronic dupa schimbare?

Multumesc.

Modificat de danc2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa dai jos farurile - bara intai, ca sa poti scoate farurile.

Da, le poti face un Output test cu VCDS-ul, dupa montare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie demontata toata bara sau doar grilajul ? Nu se poate monta fara sa se dea jos farurile ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate, nu .... nu ai loc si e destul de fina treaba acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O varianta buna este Bec Xenon D1S 12V/35W, producator OSRAM 66144 pe la 350 lei bucata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OSRAM 66144 este varianta Osram Original, cea mai buna varianta este OSRAM 66140SVS - adica Osram Silverstar. Intra pe osram.com pentru toate detaliile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu m-am referit la :cat mai aproape de oe/calitate pret..etc.Silverstar-urile(4200 K) se considera uppgrade pt k culoarea este putin diferita fata de original si intensitatea luminii este mai mare fata de 66144(4150 K) .Normal k sunt mai bune dar k sa faci treaba buna trebuie schimbate ambele becuri,exact cum ai facut tu. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iata noile becuri D1S Osram Silverstar 66140SVS montate in faruri si Osram Night Breaker Plus 64211NBP in proiectoare:

81604742.jpg

80509260.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

arata f bine pe proectoare night breakers dupa cum vad in poza, dar ce as vrea sa stiu se pot regla pe inaltime proiectoarele ?  bixenonul cum il pot regla putin mai sus ? fara sa fac un drum la service ?

 

si ink o intrebare, unu din faruri mereu se abureste si intra apa in el, face condens.. dupa ce spal masina dureaza zile pana se usuca .. ce as putea face

Modificat de alexandruu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauti pe cineva cu VCDS si te ajuta:

 

Headlight Adjustment

[select]
[55 - Xenon Range]
[basic Settings - 04]
Group 001
[Go!]
Activate the Basic Setting.
[ON/OFF/Next]

  • The meas. block field now shows "Wait" and should switch to "Adjust Headlights" then (this may take up to 10 seconds).
  • Adjust the headlights using their manual adjusting screws as referenced against a suitable aiming target.

[ON/OFF/Next]
The adjustment should now be learned.
[Done, Go Back]
Don't forget to check/clear fault codes afterwards.
[Close Controller, Go Back - 06]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

@danc2007: de unde ai cumparat becurile Osram Night Breaker Plus 64211NBP in proiectoare?

 

esti multumit de D1S Osram Silverstar 66140SVS?

 

stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

mi-am facut curaj, si am demontat becul.

se desfileteaza capacul de protectie, si se desfac 2 cleme metalice, se deconecteaza mufa, si se scoate cu grija :)attachicon.gif1.jpgattachicon.gif2.jpgattachicon.gif3.jpgattachicon.gif4.jpg

 

Salut,

Tot la un passat cc,de scos capacul il scot,clemele ies usor dar nu reusesc sa scot mufa de nici un fel,trebuie sa apas vreo alta clema sau cum?am incercat sa o imping in jos cu o surubelnita mai lunga si degeaba,nu vreau sa o fortez sa stric altceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Nu mai conteaza,m-am lamurit...dupa ce am fost la o reprezentanta vw si inca un service auto,unde mi s-a spus ca trebuie demontata bara,farul si reglaj faruri,m-am uitat putin pe youtube cam cum e mufa aia a becului si a fost nevoie doar sa trag mai tare de ea,am schimbat becul si functioneaza perfect.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Nu exista becuri D1S Philips sau Osram noi sub 50 euro pe bucata daca cumva ati cumparat asa ceva sunt sigur alte chinezarii cu etichete de marca. Sau sunt procurate prin alte modalitati decat cele legale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Intreb si eu aici ca sa nu mai deschid un alt topic!

 

In urma unui eveniment minor a trebuit schimbat rezervorul pentru lichid de parbriz. Pentru asta, cei de la reprezentanta au demontat farul din dreapta. Bineintele ca la loc nu l-au mai pus cum trebuie: coltul dinspre spoiler iesit de 0.5 cm in afara, la fel si coltul din partea aripei + un spatiu de 0.5 cm intre far si grila. Din cate imi aminteam eu, aliniate la zid, farurile aratau ca in poza de mai jos (inainte de demontare).

 

http://imageshack.us/photo/my-images/842/tn84.jpg/

 

Cand am luat masina din service, ele aratau ca in poza (dupa demontare). A trebuit sa desfac acasa iar farul sa il aliniez langa spoiler, aripa si grila si l-am adus inapoi din reglajul mecanic ca in poza inainte de demontare. Colegul Al Bundy mi-a explicat ca trebuie sterse erorile si invatata pozitia de 0 dar din lipsa de soft nu am avut cu ce.

 

Avand drum iar spre reprezentanta, la o saptamana de cele intamplate, opresc si explic consilierului de service ce si cum. Ii zic ca farurile sunt aliniate si reglate mecanic si doar sa invete pozitia de 0. Chiar am mentionat sa NU UMBLE LA REGLAJUL MECANIC. Baga masina in service si iese cu ea dupa 5 minute ... gata sefu s-a rezolvat. Rezultatul este VARIANTA 2 din poza de mai jos

 

http://imageshack.us/photo/my-images/513/hlv9.jpg/ ??

 

Intrebarea mea este: corect cum ar trebui sa arate linia aia cu masina aliniata pe un plan drept si la un zid drept?? Varianta 1 sau Varianta 2 din poza asta: http://imageshack.us/photo/my-images/513/hlv9.jpg/

Modificat de Jorjel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 years later...

Salut. passat cc 2011 - bixenon adaptive, tine balastul la xenon de 8000k?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune-i becuri de 4200k, ca de fabrica. Te ajuta sa vezi ok in orice conditii. Cel de 8000 nu te ajuta la nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Edy_77 changed the title to Becuri Xenon [Passat CC]

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!