Jump to content

Masina mea, un VW Passat B6


STOE

Postare recomandată

Nu mai am rabdare pana finalizez si "proiectul asta". Saptamana care vine soseste si spoilerul si dupa "calare" pe astia de la pilot cu masina...

Doamne ajuta sa iasa cum vreau eu!  :D

 

Sper sa nu imi afecteze modificarea asta ceva pe la masina, de exemplu la filtrul de particule.


M-ai pus pe ganduri cu pierderea cuplului din cauza modificarii...

Link către comentariu
  • Replies 183
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • STOE

    81

  • F l o r i n

    23

  • benilika

    11

  • xDaniel

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asta am vb si eu la rândul meu cu mai multă lume si majoritatea mi-au spus ca la diesel tre sa tii cont de unghiul de înclinare al tobei .... Altfel pierzi cuplu la ture joase.... Acuma nu te gândi ca nu mai trage .... Ceva foarte puțin dar dacă sunt profi nu se pune problema.... Oricum suntem alături de tine :) si multe pozeeeee

Sent from my iPad using Tapatalk

Link către comentariu

A sosit si spoiler-ul...

 

Revin cu cateva poze.

Posibil ca vineri sa fac si programare la Pilot.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Cateva poza facute aseara in Bucuresti.

 

Zilele acestea voi incerca sa fac alte poze mai vizibile.  :lol:

 

 

post-94983-0-97623300-1384514276_thumb.j

post-94983-0-72201000-1384514306_thumb.j

post-94983-0-61195600-1384514347_thumb.j

Link către comentariu

Nu le-am mai facut la Pilot. Pentru aceeasi lucrare ma costa 700-800 lei fara tipsuri.

Asa ca am facut-o la Bucuresti cu 600 lei cu tipsuri cu tot si mi-am facut si stopurile sa lumineze si mi-au mai ramas si bani.

Initial alocasem bugetul doar pentru evacuare si la prima discutie cu cei de la PILOT ma costa 1.200lei teava cu finale sport fara tipsuri, dupa am fost iar la ei si am vorbit doar pentru teava (cum am facut-o acum) si mi-au dat pretul de mai sus, cel de  700-800 lei fara tipsuri.

 

Tipsurile parca mergeau si mai mari...le mai las o perioada si voi pune unele de genul cum ai tu acum pe masina, dar pe astea le voi schimba la PILOT. :D

post-94983-0-80590200-1384777012_thumb.j

post-94983-0-91527600-1384777161_thumb.j

post-94983-0-72035100-1384777263_thumb.j

Modificat de STOE
Link către comentariu

ceva nu se leaga acolo la evacuare... probabil ca o sa iti trebuiasca tipsuri mai mari ... si daca vrei sa arate cat mai aproape de OEM o sa trebuiasca sa tai tipsurile ( cele noi ) putin in diagonala sa ia forma spoilerului.

Oricum mi-ai luat`o inainte cu evacuarea :) sa o plimbi sanatos

Link către comentariu

Clar iti trebuie niste tipsuri mai mari, tocmai daia te-am intrebat daca ai doar teava acolo.

Link către comentariu

A iesit foarte bine, dar benilika are dreptate, trebuie tipsuri putin mai mari, si tesite dupa forma spoilerului nu drepte, parca ies prea mult in exterior astea. Si cu toate astea...nu imi place masina ca nu e lasata ;) asa ca spor la modificat. :))

Link către comentariu

scoate-i carligul pentru un aspect mai sportiv si pune niste tipsuri mai mari si modelate dupa forma spoilerului.

Link către comentariu

Beni - voi schimba tipsurile cu unele mai mari, dar ti-am zis, de data asta tipsurile le voi schimba si le voi pune la PILOT.

 

Leo - stopurile le-am facut la un coleg de pe forum. Cost 450 lei + inca un stop de marsarier pe care a trebuie sa il desfaca ca sa ia sticla alba pentru a imi face doua becuri pentru marsarier.

 

Robi - le schimbam, dar cred ca pe la jumatatea lunii decembrie. Maine voi trimite spre modificat semnalizarile din bara pentru a baga leduri galbene si leduri albe pentru drl. Ceva de genul DSC05691-1024x768.JPG

 

DSC05693-1024x768.JPG

 

Adi - nu cred ca voi umbla la suspensie, dupa ce ca ma cam zdruncina cu jantele astea pe 18" daca ii mai pun si suspensie reglabila...ma dau singur cu fundul de asfalt. Daca vreau asta, dau o tura cu tine si gata... :))

Alex - am decupat deja spoiler-ul pentru a il putea pune pe masina, altfel nu imi intra pe cuiul de la carlig. Cat despre carlig, nu stiu cand mai am nevoie sa mai car ceva cu el. Poate isi ia fratimio iar atv si nu are cu ce sa il care pe la munte. P.S. poate mai ajungi si tu la intalniri, iti mai vedem si noi ochii aia de gabor in devenire. Stai ca citeste si "PAI-ul" si il anunta pe taicaso, poate ma opreste pe strada.  :))  :ceuameni:


Ce ziceti de tipsurile astea? Am facut in seara asta o poza la un A6 in parcare la Auchan sau daca aveti voi o propunere este binevenita.

 

 

post-94983-0-34024300-1384813065_thumb.j

Link către comentariu

M.ar interesa si pe mine pt CC. A mai facut cineva la Passat CC operatiunea de mai sus, cu 4 tipsuri? In Iasi, Suceava, Botosani? Va rog.


Imi este putin "frica" ca sa zic asa de cum se va vedea teava sub masina, ca ei trag teaba pe jumatate unde vin bratele.

Atasat sunt cateva poze luate de la ei de pe site exact unde vine bifurcata teava. Am vazut un B6 sedan, era in fata mea in trafic si se vedeau foarte urat tevile sub masina. Am vazut ca si unele Pasast-uri B6 se vad bratele daca stai in spatele lor in trafic. La masina mea nu se vad bratele deloc.

 

http://www.pilotauto.ro/tuning-magazin/category/portofoliu/esapamente-auto/

M.ar interesa si pe mine pt CC. A mai facut cineva la Passat CC operatiunea de mai sus, cu 4 tipsuri? In Iasi, Suceava, Botosani? Va rog.

Link către comentariu

M.ar interesa si pe mine pt CC. A mai facut cineva la Passat CC operatiunea de mai sus, cu 4 tipsuri? In Iasi, Suceava, Botosani? Va rog.

Imi este putin "frica" ca sa zic asa de cum se va vedea teava sub masina, ca ei trag teaba pe jumatate unde vin bratele.

Atasat sunt cateva poze luate de la ei de pe site exact unde vine bifurcata teava. Am vazut un B6 sedan, era in fata mea in trafic si se vedeau foarte urat tevile sub masina. Am vazut ca si unele Pasast-uri B6 se vad bratele daca stai in spatele lor in trafic. La masina mea nu se vad bratele deloc.

 

http://www.pilotauto.ro/tuning-magazin/category/portofoliu/esapamente-auto/

M.ar interesa si pe mine pt CC. A mai facut cineva la Passat CC operatiunea de mai sus, cu 4 tipsuri? In Iasi, Suceava, Botosani? Va rog.

 

Uite aici cateva poze cu CC-uri care au modificat evacuarea.

http://vwforum.ro/topic/91411-masina-mea-un-vw-passat-b6/?p=2235581

 

 

Am aruncat iar o privire pe site-ul celor de la PILOT ca vreau sa schimb tipsurile cu unele mai mari.

 

Care credeti ca ar fi mai potrivite?

Mai jos gasiti si link-ul cu tipsurile care le vand:

http://www.pilotauto.ro/tuning-magazin/category/magazin/tipsuri/tipsuri-romcat-borla/

post-94983-0-63958200-1384953270_thumb.j

post-94983-0-15169900-1384953289_thumb.j

post-94983-0-38558000-1384953302_thumb.j

post-94983-0-39677100-1384953337_thumb.j

Modificat de STOE
Link către comentariu

stoe, si cand pui stopurile, iti tragi cabluri pentru stopurile de pe portbagaj, tragi de la stopurile alealalte de pe aripa ? sau cum?:D

Link către comentariu

Primele sunt exact ca ale mele .

Adica astea de aici :

http://www.pilotauto.ro/tuning-magazin/tips-romcat-borla-inox-semibord-inclinat-l220/

 

Iar legat de postul 150 a colegului benilika .

La mine nu se vad tevile pentru ca baiatii de la PILOT au indoit teava cu acea presa speciala de indoit teava (nu stiu cum se cheama acel aparat dar e de dimensiunea unui strung) si nu au facut cu coturi si teava dreapta cum este la colegul STOE .

 

LeoBN stopurile de pe capota portbagajului se leaga de la becurile de la numarul de inmatriculare pentru pozitie findca daca te legi de la lampile de pe aripa CENTRALA ELECTRICA o sa le stinga pentru ca vede surplus de consum .

Doar ceata si mersul inapoi il legi normal de pe vechea conexiune numai ca daca pui cate doua de fiecare (doua pe ceata si doua pe marsarier) va trebui sa prelungesti cablurile de la instalatia electrica si sa montezi un releu pentru ceata  .

 

O zi buna .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu

Referitor la tipsuri, La prima poza si la a doua m-am orientat. Acum trebuie la care sa ma decid.

Adrian, legaturile la stopurile de pe portbagat le-am legat la firele celelalte de la stop nu de la lampile pentru numar.

Legaturile le-a facut colegul Iuly de pe forum.

Link către comentariu

 

 

LeoBN stopurile de pe capota portbagajului se leaga de la becurile de la numarul de inmatriculare pentru pozitie findca daca te legi de la lampile de pe aripa CENTRALA ELECTRICA o sa le stinga pentru ca vede surplus de consum .

 

 

Nu le stinge, stai linisitit .....- vineri am montat un set, pe un B6 -.... le legi direct in mufele lampilor laterale.

 

Link către comentariu

Nu le stinge, stai linisitit .....- vineri am montat un set, pe un B6 -.... le legi direct in mufele lampilor laterale.

La mine le-a stins pe toate inclusiv pe cele de pe aripi .

Asa mia zis si colegul de forum iuly1209 care mi le-a facut sa le leg la lampile de pe aripa .

Si cand l-am sunat si i-am zis ca se sting si alea de pe aripa mi-a spus sa le leg de la luminile de la numar-ul de inmatriculare .

Ai facut vreo codare dupa ce le-ai montat ?

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!