Jump to content

Motor de 1.8i sa-i pun turbina sau nu...


DUCU STROE
 Share

Postare recomandată

As fi interesat de parerile voastre pentru montarea unei turbine pe un audi a4 avant 2001 cu motor de 1.8 i.

Ce ar implica asta ? Cam cat ar costa ? cat ar creste puterea motorului ? Daca ar dauna motorului si alte sfaturi legate de acest lucru...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa uiti de treaba cu turbina ... costurile sunt absolut exagerate. Vazusem pentru masina din semnatura kit turbo pana la 160CP cu 5000$ ... asa ca mai bine vinzi masina si iti iei alta turbo. Parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu prea ma pricep la turbine, dar pretul este extem de mic. Oricum pot sa mai fie si tzepe pe ebay. Vezi ca mai ai 2 ore sa-l cumperi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai intercooler-ul ala front-mount costa vreo 600-700$ plus galeria aia de evacuare inca vreo 100-200$ si turbina minim 700$ => cam dubios pretzu..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea este daca merita investitia,nu am condus o masina care sa aiba turbo pe benzina si daca intradevar ma ajuta aceasta turbina...pe masina asta

Modificat de DUCU STROE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca nu merita, eu nu as pune. Iti creste consumul, scade durata de viata a motorului, care nu a fost proiectat pentru asa ceva. O alta chestie, cred ca trebuie micsorat raportul de compresie prin modificarea pistoanelor si folosita doar benzina cu cifra octanica mare pentru a preveni autoaprinderea amestecului, mai costa si chip-ul care trebuie sa fie facut custom respectiva turbina ... eu zic ca este o investitie care chiar nu merita.

Modificat de BorisFlokow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca tot vrei sa-i put turbina, mai bine ii schimbi motorul (si cutia) cu un 1.8T..ca doar exista. dar sa pui turbina nu se face chiar asa usor. din cate stiu trebuie modificata si chiulasa,...si preturile vor fi uriase. adica mult mai mari decat ai face schimb+diferenta pe una care are turbo. asadar vinde-o si pune diferenta si ia una din fabrica cu turbo. alta e montarea in fabrica, si altceva cand faci tu. no offence, dar poti sa fii super mecanic, dar eu zic ca tot in fabrica se face treaba cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum bine spune bogdan_wrc numai in fabrica se poate face un motor turbo care sa dea satisfactii si nu batai de cap. Eu cred ca ai avea doua alternative viabile: ori "uiti" de ideea unui astfel de bricolaj, ori vinzi masina si iei una asemanatoare cu motor turbo, cum spunea si BorisFlokow # 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nadir@boosted.ro

parerea mea este sa nu vinzi masina ci eventual doar motorul si iti iei un motor turbo ( motorul este piesa de schimb ... daca te gandesti la RAR)

iar mai bine te gandesti sa pui turbo pe un motor 16v data tot vrei nu pe unu 8v ....

poate offtopic dar ff interesant

multi cred ca pot creste puterea motorului doar daca ii pune Turbo

ca asa stie el de mic ca masinile turbo sunt "TURBO"

o furie rosie poate sa fie fara prea multe batai de cap kompresor (nu necesita atat de mutlte batai de cap!

unei masini poti sa ii cresti puterea si altfel nu doar prin turbo

o admisie directa, o evacuare "sport", o axa de came sport, sa comprimi motorul (pt "disperati" se pot face in 2 etape : 1 planat qiuloasa+luare din grosime(nu prea mult), 2 "sudare" dat cate-va puncte (sudura speciala) in capul camerei de ardere pt a micsora spatiul.

modificari sunt mult si toate aste insirat de mine aici pot ajunge cat ti-ar da un turbo poate cu cel mult 20% mai putin dar oricum la jumatate de pret asta in cel mai scump caz!

atentie modificarile nu trebuie facute "grosolan" toate trebuie facute cu cap!

Nu puneti nimic in practica din tot ce am spus eu aici pana nu va documentati indeajuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De motor in momentul asta sunt multumit 1.8 20v si cred ca dezvolta destul 125 cp dar asta era o idee si cred ca ar fi pacat sa al schimb are numai 100.000 km si ar fi si multe batai de cap. La service mi-au zis ca este preechipata pentru turbo si as putea sa ai pun o turbina foarte usor desi nu stiu ce inseamna preechipata.

La o varianta de chip tuning m-am gandit si eu dar creste puterea numai cu 10 % si un cost cam de 300 euro si nestiind cat ar putea sa coste o turbina si ce modificari ar trebui am apelat la voi care sunteti mult mai experimentati ca mine.

:blink: care ar fi modalitatea sa inscriu un magazin in lista de reduceri pentru membri forumului ? (magazin de electronice electrocasnice)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  :blink:  care ar fi modalitatea sa inscriu un magazin in lista de reduceri pentru membri forumului ? (magazin de electronice electrocasnice)

<{POST_SNAPBACK}>

Ii trimiti PM sau e-mail lui Voinea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nadir@boosted.ro

pai daca tu ai motrul de 1,820v atunci stam altfel de vorba

de obicei 1,8 i (cel putin eu acolo m-am dus cu gandul) ar fi motorul care s-a pus pe golf 2 si pe golf 3 cel de 110 cai putere .

asta pe care il ai tu este practic acelasi motor ca cel care il au multe masin care se lauda de cu multi cai putere (dar alea au Turbo)

este junorul de la 1,8 20vT

imi recunosc greseala daca ma uitam in semnatura poate trebuia sa imi dau seama despre ce motor este vorba!

1 daca turbina te cost 50 de euro toate afacerea tot te-ar duce la cel putin 500 euro!

motorul turbo nu inseamna ca are turbina si atat sunt multe modificare care trebuie facute ! daca ii poata numele asta nu inseamna ca este unica piesa . ci poate doar cea de rezistenta!

mai ai de cumparat un intercooler + "tzevaraia" aferenta ... garnituri .. o alta admisie! o alta evacuare si tot asa sunt destule modificari facute .. poate la evacuare nu ata de multe! dar trebuie luate in calcul !

cat despre cip-tuning Cred ca Voinea ar fi in masura sa iti zica mai multe detalii :blink:

bafta si sunt tare curios la ce soluti te oresti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa transformi un motor cu aspiratie intr-un turbo sunt necesare fonduri MARI si oameni priceputi care sa faca treaba. Daca le ai pe astea doua atunci se poate face, altfel uita ideea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta este destul de mare. Am avut ocazia sa ma dau cu un 1.8i acum vreo 2-3 ani inainte sa-i fac cip lui 1.8T al meu si ramanea in urma destul de grav. Problema este ca nu cunosc exact modificarile ce trebuie aduse unui 1.8 aspirat pentru a trece la turbina. Probabil este mai ieftin sa schimbi tot ansamblul turbo de la un 1.8T decat sa pui turbo unui 1.8i. Daca vrei performante, incearca sa iei de-a gata 1.8T si pe urma daca ai 3000E poti sa-l duci in preajma a 280-300CP fara nici o problema !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La benzinare pentru a face dintr-un motor aspirat unul turbo sunt cateva lucruri de facut (nu am pretentia ca stiu tot ce trebuie facut, spun doar ce stiu):

1. Hardware-Install: Pus turbina, tubulatura, galeria de evacuare noua (adaptata), intercooler-ul in fata, furtunuri de ulei pentru turbo

2. Software - install: rescris mapele din ECU pentru a aduce parametrii la valorile noi

3. Hardware-adaptare: Micsorat raportul de compresie al motorului pentru a preveni detonatia. Fie Pui o garnitura de chiulasa mai groasa care mareste astfel volumul din camera de ardere fie schimbi pistoanele cu unele special proiectate fie amandoua

In cazul unui motor turbo din fabrica pe langa faptul ca ai toate astea gata facute si de o echipa de profesionisti si o linie de asamblare cam fara de gres vei avea si alte elemente mai rezistente, gandite special pentru solicitarile suplimentare (bolt, biela, piston etc.)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mai tin bine minte, 1.8T are si injectoarele mai "mari" decat 1.8i

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca motorul de 1.8i 20v este acelasi cu motorul de 1.8T avand tot 20v, diferenta este doar ca are tubina... asa stiu eu poate ma insel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nimeni codurile si denumirile tuturor pieselor ce compun cele 2 motoare ? Eu la 2TFSI am gasit un pdf cu asa ceva ( cel pe care l-am pus la tuning ). Prin comparatie ar fi foarte usor sa-ti dai seama de diferente !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!