Jump to content

Timonerie passat b6 3c


nushi
 Share

Postare recomandată

update la situatia prezentata de mine.

Dupa ce am tot reglat la cabluri am zis ca nu se mai poate asa si am dat cutia jos si am desfacut-o sa vad daca nu sunt probleme in ea. Iata si rezultatul . Rulmentul fix din cutie juca in carcasa , juca inainte inapoi si lateral in toate directiile . Si va inchipuiti ca de aici numai probleme . Am inteles ca cei de la vw au schimbat caracasa cutiei cod 02Q301103C cu 02q301103L si binintele si rulmentul si sigurantele de prindere si capacele de plastic si si si si .... daca reparam cutie costurile fara manopera erau 2600 ron , asa ca am cautat o cutie de viteze cu noua caracasa si codul cutiei corespondent si inlocuit vechea cutie cu una second dar care nu o sa mai aiba problema la rulmentul fix . pret de achizitie 500 euro de la wolcar craiova garantie si sunt foarte seriosi. Asa ca asta a fost singura rezolvare . Succes si chiar m-am indragostit de masina asta . probabil ca o sa mor cu ea in curte :vwrullz:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Am cumparat un Passat b6 din 2010 motor 2.0 140 cp cr, ideea este ca de ieri simt ca masina intre greu in viteze , nu scoate nici un sunet dar simt ca trebuie sa insist sa nimeresc in locasul pentru restectiva treapta. Nu o am decat de 1000 km si are la bord 189k istoric verificat. In momentul in care calc si ambreajul pe liber se modifica si turatia osciland 1 secunda. Ce ma sfatuiti sa fac .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

am desfacut si eu carcasa cu filtrul de aer si ca cand m-am dus in masina sa desfac rama de la schimbator nu am reusitam bagat lama subtire am tras instnga si in dreapta dar nu am reusit sa scot acea rama,am senzatia ca ii lipita si trebuie sa o rup ca ma innebunit...are 4 cleme in lateral si doua in spate sau cum?numai rama aia cromata nu se scoate adica fara butoane?vreau sa reglez un timoneria ca imi sare din a5a daca o fi asta rezolvarea nu stiu dar merita incercat.daca ma poate ajuta careva cu o schema a acelei rame

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se scoate si cea cromata, trebuie sa tragi de ea in sus sau ma rog, la un unghi de 45 de grade -spre spate, din partea dinspre scumiera. Dupa ce scoti rama de crom o sa fie mai usor de scos si cea principala pentru ca ai prindere mai buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

K,maine trag de aia sper sa nu rup nimic.merci frumos


daca nu merge faza cu reglatul timoneriei trebuie sa ma orientez dupa o cutie sh,mi-ar conveni sa gasesc una aici pe forum numai ca nu situ daca se potrivesc toate de pe 1.9 tdi de pe b6,al meu de ex e cod motor bkc si din cate am citit de pe un desfasurator al vin-ului masinii mele codul cutiei ar fi HNV acum nu stiu cat de precis e acel desfasurator pentru ca de pe eticheta din spate (in locul roatei de rezerva) nu se intelege mare lucru...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...
Calina Daniel

Salut, la mine este uzata bucsa ce intra pe aceea bila in timonerie si imi sta schimbatorul in linie cu masalierul...masina este 1,9 avf 2003.

Se poate gasi aceea bucsa aftermarket  ? pe orginal este 280 de lei :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!