Jump to content

functionare clapeta filtru aer


axxro
 Share

Postare recomandată

am asa ceva si trebuie sa il remontez, dar nu imi dau seama cum functioneaza acel mecanism de inchidere/deschidere a clapetei pt aer cald/rece.

aveti careva poze detaliate cu asa ceva (poate nu am eu toate piesuliile), sau sa imi explice cum il pun in functiune?

post-9371-0-64180600-1337775946_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in poza cu motorul curat este inchis aerul rece[pentru perioada rece a anului] iar in poza cu motorul murdar este inchis aerul cald[pentru perioada mai calduroasa a anului]depinde in ce anotimp mergi cu masina

post-97670-0-37653600-1337796153_thumb.j

post-97670-0-29715500-1337796219_thumb.j

Modificat de VW 1200
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, asta este principiul de functionare vara/iarna.

treaba este ca l-am desfacut inainte sa studiez cum functioneaza si acum nu mai prind smecheria de a-l face la loc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW1200/Virgil .... la motorul tau (din poze) clapeta nu este actionata de utilizator :) . Ea trebuie sa se balanseze libera, a.i. la relanti sa ia aer cald si la turatie, din cauza suflului mai mare sa isi ia aer rece. Ea se "balanseaza" asa tot timpul, din cauza aspiratiei turatiei motorului. Este incorect sa o fortezi tu pe pozitia "cald" tot timpul, de fapt se si vede ca furtunul de aer cald are diametru mic, deoarece e numai pt. relanti.

Referitor la filtrul de aer al lui Axxro, acesta e ceva mai "evoluat" - respectiv clapeta aia e conectata cu un cablu asemanator franei de mana de bicicleta la sistemul cu termostat din tulumba , in asa fel incat admisia de aer cald/rece sa fie corelata cu deschiderea termostatului ( motorul este rece/in incalzire -> este admis aer cald si ... motorul s-a incalzit/e la temp de lucru -> este admis aer rece).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ea trebuie sa se balanseze libera, a.i. la relanti sa ia aer cald si la turatie, din cauza suflului mai mare sa isi ia aer rece. Ea se "balanseaza" asa tot timpul, din cauza aspiratiei turatiei motorului.

Foarte bine explicat. La al meu 6v/ 1963 , la fel se balanseaza liber, cand accelerez se deschide.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

komissar, nu cred sa aibe cablu, sau nu imi dau seama cum s-ar prinde. eventual mai multe detalii/poze?

inauntru sunt 2 clapete. una cu arc in spate, si una care balanseaza liber.

am sa fac poze in detaliu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista 3 tipuri de filtre asemanatoare ca forma:

1.modelul cu functionare pe baza de cablu ce vine de la clapetele tulumbei (despre care zicea si komissar, dar nu este modelul meu)

2.modelul cu membrana

3.modelul cu termostat, cum este si al meu

si rezolvarea prob aici: http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=499553&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=oil+bath

sper sa foloseasca si altora pe viitor

post-9371-0-52448500-1338056476_thumb.jp

post-9371-0-91159300-1338056571_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!