Jump to content

2004 Audi RS6 ABT


mik15

Postare recomandată

desi nu m-am asteptat, masina asta m-a facut sa merg mai linistit decat celelalte de pana acum :), e curios ca se intampla asa si explicatia consta, probabil, in faptul ca stiind ca e o masina puternica nu ai de ce sa te tot iei la tranta cu altii pe sosea, prefer sa ma dau la o parte din calea celor mai grabiti pentru ca nu ar avea rost cu majoritatea dintre ei, merg chiar la limita, adica cu 139km/h, la 140.1km/h se declanseaza blitzul pe autostrada iar unde stiu ca nu sunt camere imi place sa vad cum ajunge spre 300, dar in general merg mult mai calm decat cu orice alta masina de pana acum, probabil daca as fi in DE situatia ar fi alta, insa aici e plin de camere si de dobitoci pe sosele care merg tare cu japoneze si de obcei SUV-uri, carora oricum li se cam taie suflul pe la 200 din cauza aerodinamicii sau puterii reduse cand asta de abia incepe sa isi destinda picioarele....

BTW - legat de viteza,

, un tip arab care a facut Fac. in Romania si vorbesc cu el in romaneste, vorbeste foarte bine si e un tip super cu capul pe umeri, spre deosebire de ceilalti mai tineri ca el, tocmai i-a schimat motorul, desi nu are decat 10k masina...nu este el la volan, sunt cei de la BMW! Acum masina are mai multi cai pentru ca cei de la G-power nu mai produceau vechiul model de superchargere care au fost initial puse ca atare au trebuit sa ii puna ce produc acum, astea producand mai multa putere! Modificat de mik15
Link către comentariu
  • Replies 183
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mik15

    56

  • xht20

    17

  • Muale

    9

  • corad0

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si el tot pe strada unde a fost Top Gear a mers? Din peisaj seamana mult :D

Sa stii ca experienta asta cu masina puternica (adevarat, la cu totul alta scara fata de tine) am experimentat-o si eu. In general merg normal si sunt acuzat ca "mi-am luat polo gti ca sa merg normal?" :). Satisfactia majora la o masina puternica o vad intr-un mers normal dar la nevoie sau cand ii ceri sa o lasi sa te surprinda. Asa "sa-i rupi gura" cum zic baietii, mi se pare batjocura fie si Ferrari. Pana la urma cat sa o inebunesti?

E bine ca o masina de genul asta, a ajuns pe mana cuiva cu toate gandurile la el :D

Link către comentariu

ai dreptate Circoloco, eu nu sunt de felul meu un ucigas de masini, nu vad rostul in a pleca primul de la semafor ca sa franez la urmatorul, in felul asta imi bat doar joc de buzunarul meu si apoi imi creez un stres in plus iar pentru curse cel mai bun loc este circuitul sau drumuri parasite, cum mai gasesc pe aici! Placerea mare este sa mergi normal, bucurandu-te de ceea ce iti ofera masina, respectand regulile si sa stii ca ai la dispozitie atunci cand ai nevoie cateva sute de cai :) !

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

am schimbat azi bateria, cea veche, OEM, avea cca 3 ani vechime, dar la caldurile de aici cam asta este intervalul de viata. Incepuse, daca masina statea cam 1 zi nemiscata, sa porneasca mai greu, am masurat-o si la pornire scadea sub 11V, am luat Varta Dynamic Silver, mai ieftina cu vreo $100 fata de cea originala, insa am vazut ca are feedback foarte bun de la utilizatori!

In alta ordine de idei, am dus-o azi la Audi sa verifice DRC-ul, intrucat am auzit niste zgomote suspecte, si mi-au confirmat ca unul din amortizoare curge, din nou, se poate schimba pe garantie intrucat e mai putin de 1 an de cand au fost schimbate toate, insa cred ca nu mai imi bat capul si trec la un sistem coil-over si termin cu sistemul asta pacatos! Sa vedem ce solutie voi alege, as vrea ceva care sa imi ofere acelasi confort, nu prea inclin catre KW sau Bilstein, intrucat sunt prea rigide si cu siguranta odata montata nu voi mai ajusta setarile la ea, momentan inclin catre amortizoare Koni ajustabile cu arcurile stock, solutie incercata de cei din US si de care se declara foarte multumiti !

Link către comentariu

nu mai cititi basme la copii , acest topic e tot ce trebuie. :D

multi km fara probleme.

Link către comentariu
  • 1 month later...
  • 2 months later...

"The reason i want to sell it is beacuse i would like to try something different, so if you have an M5, RS4 and want to trade it, let me know and we can work something out !"

Mult noroc la vanzare!! Speram ca urmatoare bestie sa fie tot vag, si bineinteles prezentata pe forum.

Link către comentariu

O alegere inspirata Phaeton-ul, numai cand te gandesti ca este facut pe platforma de Bentley iti dai seama despre ce masina este vorba. Astept cu nerabdare pozele!

Link către comentariu

drastica schimbarea :) motor mai mic si fwd? sa nu mai vb de comportamentul diferit bestie/limuzina

Link către comentariu

Phaetonul nu este fwd. Apropo pe ce platforma este consfruit?

Link către comentariu

Extras dintr-un post al lui @mik15 : A mea e FWD, iarasi oarecum o raritate, insa nu ma deranjeaza, aici nu am nevoie neaparat de AWD iar la puterea asta e ok si FWD, plus ca sunt costuri mai mici de intretinere si mai putine eventuale probleme, la Haldex(folosit la 4Motion pe Phaeton) trebuie facut service-ul mereu la un anumit interval de km, sa nu sari peste treaba asta, e importanta! :dry:

Link către comentariu

@Andi B: Phaeton este facut pe platforma de Bentley, si nu este de mirare tinand cont ca si Bentley este tot din curtea VAG.

Link către comentariu

Extras dintr-un post al lui @mik15 : plus ca sunt costuri mai mici de intretinere si mai putine eventuale probleme, la Haldex(folosit la 4Motion pe Phaeton) trebuie facut service-ul mereu la un anumit interval de km, sa nu sari peste treaba asta, e importanta! :dry:

Phaeton-ul are motorul montat longitudinal, deci 4Motion are Torsen, nu Haldex.

Link către comentariu

va incurcati in detalii si aglomeram topicul omului.

mai bine asteptam sa prezinte singur noua masina...

Link către comentariu
  • 3 months later...

ceva noutati pe aici, masina a fost supusa unei operatii pe cord deschis care era planificata de multa vreme si care in sfarsit s-a intamplat, ca atare motorul si cutia au fost date jos si s-au schimbat o multitudine de piese, ca sa reimprospatam memoria, motivul principal a fost convertizorul de cuplu care  bloca cu intarziere motiv pentru care aveam o eroare pe VagCom, o chestie foarte des intalnita la masina asta si care daca nu este tratata la timp trage si cutia dupa ea. Dat fiind faptul ca doar dand ansamblul motor-cutie jos se poate schimba convertizorul, am luat decizia sa schimb mai multe garnituri, senzori, furtune si orice altceva care arata semne de oboseala, operatiune care a durat vreo 5 saptamani aproape dar care datorita mecanicului a meritat din plin asteptarea, nu am vrut sa il grabesc ci am vrut ca totul sa fie facut incet dar bine.

 

Ca o scurta lista a pieselor schimbate ar fi: senzorii O2, senzorii EGT, senzorul de temperatura, oil cooler pipe cu una upgradata din AL, o serie de garnituri la motor, suspensia KW V1, planetarele fata, placute frana fata Hawk HPS si multe altele car nu imi vin in cap acum... :) , bineinteles ca s-au curatat si intercoolerele, s-au schimbat garniturile turbinelor, galeriei de admisie si evacuare....

 

2yoo8wl.jpg

 

6gbthy.jpg

 

2hhhxm0.jpg

 

 

dhg7z8.jpg

 

 

345ip83.jpg

 

2yuy5y0.jpg

aici era aproape gata cand pompa de servo a hotarat ca e capat de drum pentru ea si un filet a cedat, ca urmare una noua i-a luat locul dupa vreo 3 zile de asteptare

 

 

 

 

dupa ce toata operatiunea a fost gata am fost putin pe circuit sa ma mai si bucur de ea dupa atata munca si cheltuiala :)

 

2ldc5fl.jpg

 

RS-ul albastru din fata are 220k km la bord si merge in continuare la fel de bine, a trecut si el la viata lui prin aceeasi operatie ca si a mea tot din cauza convertizorului de cuplu el facand si un rebuilt la cutie la momentul respectiv, cu vreo 100k km inainte!

Modificat de mik15
Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!