Jump to content

2004 Audi RS6 ABT


mik15

Postare recomandată

tolanita asa ce-i mai place :), o duc saptamanal la spalat la baietii astia de la Zaino si sunt multumit de treaba pe care o fac. Btw, co-proprietarul centrului Zaino de detailing este un roman, el a adus produsele lor in UAE si are exclusivitate si bineinteles are si el un Audi, un A7 :)

Link către comentariu
  • 3 weeks later...
  • Replies 183
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mik15

    56

  • xht20

    17

  • Muale

    9

  • corad0

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

o poza de sezon :), am facut ieri cca 500km pe caldurile astea...coafura rezista :)

33418ja.jpg

Modificat de mik15
Link către comentariu

E "fitza" rau emblema aia pusa in turometru! :x Daca aveam asa masina, cred ca in primele 20 de zile de cand mi-o luam, numai infipt in scaun stateam. :))

Link către comentariu

E "fitza" rau emblema aia pusa in turometru! :x

Toate modelele RS vin din fabrica cu astfel de embleme

Link către comentariu

Sfinte! 48 de grade!? Am vazut si eu 41-42, dar dupa ce masina stationase in soare..

Link către comentariu

48 e maximul vazut de mine, insa am prieteni care au vazut si peste 50C, eu incerc pe cat posibil sa nu tin masina parcata in soare, prefer sa merg pe picioare sau sa iau un taxi doar ca sa o las in parcare acoperita, chiar daca diferenta de temperatura nu este foarte mare insa nu bate soarele direct in ea :) si asta conteaza enorm aici...

Link către comentariu

@Mik15, in poza aia, masina era in viteza in a 5-a sau in a 4-a. Am o banuiala ca e in a 5-a dar vreau sa fiu sigur.

Multumesc

Link către comentariu

e a 5a, 5 sunt toate :), era buna una ca cea de pe C6 cu 6 rapoarte, ar ajunge mai sus de ceea ce scrie in bord :D

Link către comentariu

Cred ca intervine problema cu tinutul masinii pe sosea, de-aia nu i-au dat mai multa viteza maxima.

Off-topic: eu am vazut 46 de grade aratate de masina in Bucuresti. Parca acum vreo 2 saptamani...

Link către comentariu

C6 are 6 trepte, e tot o cutie tiptronic...probabil are legatura si cu aerodinamica, desi si C6 este limitat la 250km/h, teoretic, asa s-a zis si despre C5 si mai toti proprietari au depasit pragul asta, la mine nu stiu daca ABT a inlaturat limitarea sau asa a fost de la Quattro GMBH...oricum de vreo 2 ori cred am avut ocazia sa ma apropii de pragul de 300, e nevoie de un drum fara limite de viteza, fara camere...tot autobahn-ul ramane drumul ideal pentru asa ceva :)

Modificat de mik15
Link către comentariu

Multumesc pentru raspuns.

RS6 C5-urile bine pregatite depasesc 310km/h.

Modificat de victorash_cvv
Link către comentariu

ce coincidenta :), asta din filmuletul postat de victorash are acelasi rulaj ca si a mea, adica 127xxx...curios ce modificari are, am observat ca asta se duce cu a 2a pana la 120, a mea doar pana la 110 parca, totusi a cu a 3a e la fel, pana la 170, si a 4a pana la 250....doar a 2a pare mai lunga la el...

Modificat de mik15
Link către comentariu

Consum instant, 40% :))!

stai linistit ca la a mea, care e "bidon cu lapte" fata de RS6, si tot pot vedea 60% instant. deci cred ca 70% e usor de asjuns. dar asta e scopul consumului instant...in WOT. sa-i dea tot ce cere.

Link către comentariu

...se pare ca a venit momentul sa schimb placutele de frana pe fata, care desi nu au ajuns la semn, au inceput sa faca niste semne pe discuri, din cate am inteles de la cei de pe rs6.com placutele astea originale au niste suruburi in ele care scot capul inaintea senzorului, ca urmare distrugand discurile daca nu esti atent la semnale, eu am auzit acum cateva zile un huruit la franare puternica, m-am gandit ca sunt pe duca, dar cum nu imi indica in bord si ele avand inca suficienta "carne" am presupus ca o fi doar ceva praf/nisip intrat acolo, apoi am vazut ca ambele discuri au aceleasi urme si am inceput sa ma documentez...cum discurile sunt inca bune, le mai tin, sper sa le termin in iarna cand poate ajung si eu cu ea pe circuit, din cauza asta am si luat niste placute mai ieftine(TRW), sa tina pana atunci, cele originale, Pagid, sunt in jur de 350Eur aici sau 260$ in US, celelalte le-am comandat din US pentru ca aici nu gasesc aftermarket pentru masina asta!

fwt35j.jpg

Link către comentariu

dupa denumire banuiesc ca sunt track oriented, acum vroiam ceva pentru daily driving care sa lase mai putin praf decat astea originale si sa nu scartaie atat de tare, mai avean varianta unor Hawk HPS care am vazut ca au un feedback bun de la useri....pentru track, cand va fi sa fie, voi lua un set pe care sa il tin doar pentru asa ceva! Tu de unde le cumperi? ai un site anume?

Link către comentariu

Nu sunt chiar track oriented. Merg si daily driven. Le-am avut pe franele AP Racing si au fost decente. Acum am Carbotech XP8, scartaie putin ce-i drept, dar frana este incredibila.

Link către comentariu

miercuri mi-au ajuns si placutele si pe seara le-am si inlocuit, am facut singur operatiunea asta, s-a dovedit a fi mai usor ca schimbul de ulei :), la masina asta in speta...iata cum aratau vechile placute:

2rcapfp.jpg

se vad acele nituri, sau ce-or fi, care ies la suprafata inaintea senzorului de uzura si incep sa sape in disc, placutele erau OEM, produse de Pagid;

110vzfm.jpg

...si ambalajul de la noile placute :), am facut deja vreo 200km cu astea si sunt foarte ok, pentru strada sunt foarte bune, le-am incercat si in niste reprize succesive de franare de la viteze mari si dupa cateva deja incepusera sa fumege putin, deci clar nu sunt de circuit...

2e5qvyw.jpg

iar aici o poza cu LED-urile de la numar, le-am pus inca de cand am luat masina, nu dau eroare si schimba aspectul, urmeaza si cele din interior in curand...

j9pk5i.jpg

Tot saptamana asta am schimbat uleiul, 9k km de la ultimul schimb, am mers tot pe Liqui Moly Top Tec 4100, s-au mai schimbat un simering de la planetara fata stanga la iesirea din diferential, burduful planetara dreapta fata exterior, asta desi dupa ce toate au fost schimbate cand am luat-o, se pare ca o piatra ceva i-a facut o mica incizie, bine ca l-am observat la timp si bineinteles filtrele, inclusiv cel de benzina pe care nu-l schimbasem pana acum! Acum are 128300km, ma apropii de 20k km facuti cu ea de cand am luat-o, la cat mai multi imi doresc si fara probleme :), majore cel putin, cele minore le digeram mai usor :) !

Link către comentariu

De fiecare data cand citesc pe aici raman uimit de frumusetea acestei masini. Cum ai ajuns sa treci de la 2.5TDI 180cp la RS6? Nu ma refer din punct de vedere financiar... ci din punct de vedere al diferentei dintre cele doua motoare. Cat e litrul de benzina acolo?

Link către comentariu

primul C5 l-am avut acum vreo 7 ani si ceva, cand probabil de abia se nascuse RS-ul asta pe care il acum :), la vremea aceea nu stiam prea multe detalii despre masini in general, imi placeau si m-au pasionat dintotdeauna dar nu la nivelul incat sa stiu cele mai mici detalii....si imi cautam o masina si am facut greseala sa ma urc intr-un C5 din 2001, 2.5TDI 150cp FWD cu un interior cu piele crem, trapa si Simphony I, cred ca era, acela mare cu multe butoane :), m-a luat capul, ca s-o spun asa, era seara si masina arata bestial cu interiorul ala, la fel si pe afara si mi s-a pus pata pe ea si am luat-o, de atunci a inceput dragostea pentru Audi si desi am incercat si alte marci ulterior m-am reintors la prima iubire cu acest RS6 :). Oricum, masina mea de suflet care m-a facut sa ma indragostesc iremediabil de Audi a fost tot un C5 S-line, 2.5TDi Quattro, schwarz pearleffect cu trimurile exterioare negre, dupa care mi-a parut atat de rau cand am vandut-o ca am vrut sa o rascumpar ulterior :), o sa pun niste poze cu ea. Evident, faptul ca sunt aici unde benzina e atat de ieftina si taxele sunt neglijabile, a ajutat foarte mult, scanteia pentru RS s-a aprins tot acum ceva ani, prin 2006 in Germania cand am vazut unul la spalatorie si i-am auzit sunetul evacuarii cand a plecat de acolo usor in tromba, insa la vremea aceea evident nu imi permiteam s-o cumpar dar acum ca am avut ocazia am vrut sa imi implinesc visul!

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!