Jump to content

Caseta directie Golf 5


just_clausz
 Share

Postare recomandată

Caseta generația a doua ai poți să pui generație 3 cu 3 prinderi dar cu cablaj cu tot...daca pui gen 3 îți trebuie vcds sa oprești senzorul după ea  ...dar mai întâi incearca sa o gresezi și să o mai strangi pe a ta...se gresează și se mai strange pe la cei doi călăreți sau tacheți pe la pinionul motorului electric  (este unu singur calaret sau tachet)și pe la axul central al casetei unde ai și un rulment 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dintre cei care v-ati bagat nasul la asa ceva, mai aveti valesina din aceea "speciala".?

Puteti sa puneti o bobita pe o coala alba de hartie si sa o intindeti putin?as vrea o poza ?

Am o presimtire ca e vaselina siliconica, adica full sintetica.

Modificat de flavyus1987
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune vaselina sa nu inghete la temperaturi cu  minus si sa nu curga la cele cu plus si e buna nu trebuie neaparat vaselina speciala ....originala...e buna vaselina care este folosita la ambarcatiuni (vaselina cu litiu alba ca varul rezistenta la inghet caldura si apa).......este exclusa vaselina grafitata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am putina vaselina non-toxica, folosita la echipamente alimentare si echipamente pentru apa potabila; aici intra tot felul de cuplaje.Are punct de curgere 300grC, si lucreaza perfect intre -40 si 200grC.

Nu ataca plasticul,garniturile de orice fel, si are aderenta foarte buna.

Este alba si fara miros.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Duminica trecuta am pus vaselina(castrol-litiu etc..) la nuca bieletei si am gresat cat am putut axul cu cremaliera(vaselina siliconica).Dupa care am strans 1-2grade tachetul de pe dreapta, cam putin.elsa zice 5-10grade

Am mai gasit un cablu care miscat lovea in tabla prin zona aia.I-am bagat niste banda dublu adeziva si am indoit putin tablele pe dedesubt.

Pare ca s-a ameliorat.sa vedem cat tine. Am sa reiau sambata operatia pe dreapta si apoi trec pe partea stanga.Sa vedem ce improvizatie fac sa bag vaselina si la servo-motor fara sa surubaresc prea mult.

Pe stanga nu reglez deloc, doar pun vaselina.

Daca nu as avea urechea formata si ceva tigle lipsa nu mi-as da seama ca exista uzura.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa strangi tachetul ala, sau ambii, trebuie desfacut mult pe acolo? am impresia ca si la mine e un mic joc si as strange sau l-as schimba, banuiesc ca s-a dus teflonul ala de pe el, unul nou nu e scump dar nu stiu cat de complicata ar fi schimbarea lui

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pot schimba pe pozitie.e spatiu suficient.Se castiga spatiu mai mult daca se desface aparatoarea de tabla.are 3 suruburi torx.

Dar e suficient pentru inceput sa desfaci burdufurile si sa gresezi axul, dupa care virezi. Repeti de cateva ori.apoi strangi foarte putin tachetul.foloseste un marker sa pui semne.Mai mult iti dai seama la fata locului.

Mai exista un surub langa cel al puntii, in dreapta, de acolo se strange melcul actionat de servo-motor.dar in prima faza nu umbla la el.Acela e responsabil cu sunetul la virajul pe loc st-dr repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la ala ma refeream, pac-pac ul ala cand misc volanul putin, dar banuiesc ca e tachetul de sub volan care strange cremaliera pe melc

la capete nu am zgomote, masina are doar 100 de mii km si 80% facuti la autostrada, concedii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da tacheții jos și baga vaselina se blochează tacheții se usucă vaselina....desfă șurubul central de la axul casetei ai să dai de un rulment greseazal și pe ăla strângel mai bine ...pe motor mai ai un tachet strângel și pe ăla puțin dar foarte puțin jocul admis 1mm desfă capacul de la motor din plastic are doua șuruburi greseaza și acolo de jur împrejur pe melc ( nu da pe curea ) (ai să vezi și tachetul care apasă când desfaci capacul) gresarea pe la burdufuri e cam frecție la picior de lemn scuze expresia

Uitasem toată operațiunea se face cu cadrul jos (scut ...burta cum vreți să îi spuneți)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut stie cineva ce generatie este caseta din imagini?provine de pe un golf 5 R32 v6,vreau sa o montez pe seat altea...se potriveste?

Caseta de pe altea nu stiu ce cod are...am incercat sa strang tachetii dar nu mai merge

 

20171111_161746_resized.jpg

20171111_162144_resized.jpg

20171111_163259_resized.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 prinderi generație 1 și 2 ....3 prinderi generație 3 .....tu ai generație 2  după prinderi și motor......tacheții nu au mai mers strânși că sunt blocați..dai jos spălai bine curata locașul lor baga vaselina multa multa și nu mai trebuie schimbata caseta...iar daca o schimbi și este cu 4 prinderi și vrei sa pui una cu 3 prinderi..se potrivește dar sa pui cu tot cu cabluri (nu se potrivesc cablajele)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa montez caseta din pozele de mai sus ...sa o repar pe a mea ,sigur ma costa vaselina mai mult decat am dat pe caseta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baga vaselina normală sa reziste la umiditate îngheț și căldura nu e neapărat să folosești vaselina oem...caseta sh sigur trebuie și ea gresata mai ales daca a stat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vaselina siliconica este indicata.Orice este pe baza de petrol poate ataca materialele plastice/cauciuc.

Sunt patit cu vaselina normala, din aceia  de se separa uleiul de ea la temperatura camerei.Am bagat in trecut la culisele etrierului si s-au inmuliat, deformat si largit protectiile de cauciuc.

Asa ca acum pentru orice nu am habar ce este recomandat, folosesc doar vaselina siliconica.Desi este enorm de scumpa, prefer sa imi pazesc fundul pentru mai tarziu.

Eu am dat o gaura de fi2mm in capacul de la motor si pe acolo am injectat cu greu vaselina siliconica, folosind un ac de umflat mingiile.

La anul o sa fac treaba ca la carte si voi schimba tachetii, desi in momentul de fata caseta functioneaza ca noua.

Doar un exemplu: 3gr de vaselina siliconica va costa 11lei la autokarma.o gasiti sub sigla mercedes.

Modificat de flavyus1987
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cumva mai speciala sau platesti firma? Pe Liqui Molly gasesti vaselina siliconica la 34 de lei 100 de grame. Codul produsului este 76217.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiind doar un exemplu am sa explic de ce am spus de acest pliculet de 3gr.

Prima data am descoperit pliculetul respectiv cand am comandat set de culise noi cu protectiile de cauciuc.Adica set reparatie, care a venit in pachet cu un pliculet de vaselina.

Apoi am descoperit ca se gaseste si separat.

Fiind vorba de frane am  dedus ca este o vaselina foarte rezistenta la temperaturi extreme.

Va dati seama ca nu fac reclama, specificand ca e un exemplu.

Eu spre exemplu am o cantitate vrac al altei marci, mult mai scumpa decat LM.Dar in portbagajul passatului plimb cu mine un burduf de protectie pentru un etrier, si un plic de vaselina de 3gr de la MB.Uneori sigla indica si o calitate superioara certificata, de aici si pretul ridicat.

Deci voi folosi la etrierul Vw passat b6 vaselina branduita MB sa montez un amarat de burduf de protectie ?

Experienta si putin paranoia... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In schimb nu spune nimeni  cantitatea de vaselina necesar gresarii 

Din cate am citit demontajul e obligatoriu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am o problema la directie la viteza mai mare face stanga dreapta pe sosea o ia spre stanga dau putin spre dreapta o ia in dreapta dau putin in standa o ia spre stanga de cand mi-a umbalt cineva la caseta acum nu mai revine de tot la 0 si fenomenul stanga dreapta este mai mare si efortul mai mare

Mi-a desfacut tachetii i-a scobit si au pus niste arcuri mai duri 

Geometria am facuto inainte crezand ce este de vina

Aveti pareri ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In caseta nu ai ce sa strici cu vaselina ...nu exista cauciuc (doar două oringuri pe tacheți) casetele sunt cu întreținere pentru că în timp datorita apei  vaselina dispare se întărește etc.. și tacheții aia nu mai culisează se blochează și încep zgomotele..spunea cineva că vrea să îi schimbe nu ii schimba că nu au nimic nu se uzează tachetul..iar daca vreți să faceți treabă bună dați caseta jos și gresați și rulmenții din ax plus tachetul de pe motor și o să aveți caseta noua..jocul permis în cremaliera este de 1 mm

Gabriel pune arcurile tale originale înapoi  sau ia alți tacheți să nu mai faci artificii de genul la direcție  sa nu ai surprize ..încearcă să mai slăbești un pic tacheții.. cred că sa dat jos caseta... când sa montat caseta sa împărțit direcția?? era un PDF postat de mine cat trebuie sa fie ieșită cremaliera in stânga și dreapta când se montează caseta 

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu sa se imparte ?

Si unde se gasesc tacheti ?

Modificat de gabriel20
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi iar la el mi-iau slabit putin acum este o idee mai bine dar tot am fenomenul ala stanga dreapta.

Modificat de loghy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel ai să găsești tacheți doar de dreapta mai greu cel din stânga...uitate înapoi pe topic ai să găsești ce am postat eu sau găsești pe You tube un clip făcut de mine cu cod de tacheți.caut pdful și îl postez

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ți-a dat jos caseta și să învârtit caseta ți-a măsurat distanta a sa fie 28 mm cu volanul drept??

Screenshot_20171113-161111.png

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Îți dai seama că nu știu să îți zic sigur eu doar presupun că nu știu exact unde sa umblat dar cu tacheții aia scobiiti cum ai zis tu eu nu as merge....ar fi bine sa masori și ce am postat eu acolo

Iar dacă spui că și-a mai revenit când ai mai slăbit tacheții sigur este de acolo...tacheții aia stânga dreapta trebuie sa aplice aceeași presiune pe axul cremalier daca unul e mai strâns și celălalt mai desfăcut ai senzația asta de fuga pe sosea ...motorul la dezmembrat și pe el ?? Sa umblat și la tachetul de pe motor??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!