Jump to content

Caseta directie Golf 5


just_clausz
 Share

Postare recomandată

Nu e vorba de pret pur si simplu se gaseste mai greu....eu l-am luat direct din germania mi la adus cineva...se mai gaseste pe siteul ...ecs tuning chiar vorbisem cu ei si il trimiteau in doua saptamani parca..

Iar preturile variaza intre 40 euro si 70 euro asta e mai scumpicel decat celalalt tachet....poze o sa pun daca mai are mecanicul meu tachetii ca ii lasasem acolo...iar ce am vazut la ei ca uzura in scobitura lor partea din plastic turtita-uzata nu foarte mult dar cat sa dea clantul respectiv si sa nu mai impinga destul...ma gandesc daca apuca sa atinga sa frece tachetul pe cremaliera metal pe metal ce se poate intampla...pa pa caseta de directie..

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la tine era diferenta intre ei de uzura? adica cel din dreapta, care se gaseste greu era tocat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu intrebarea, daca stie cineva mecanic bun sa-mi greseze si mie caseta, nu bate nu troncane dar mergem cam greu, iar la intoarceri volanul revine relativ repede inapoi....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nicio inginerie ungerea casetei...doar ca trebuie ridicata masina. Cel mai important este ca se unge cu o vaselina speciala, care are codul:1K0498970A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin nu apucase sa se toace de tot nu ajunsese la metal inca..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok....dar pt noi, cu km mai putini...crezi ca merita sa incercam doar sa ungem cu vaselina speciala sau sa schimbam direct doar tachetul care se poate gasi la noi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru prima oara recomand doar ungerea casetei si strangerea ei ....iar ungerea sa se faca nu numai pe la burdufuri ci si pe la tacheti...

O sa vedeti ca dupa operatiunea asta nu or sa mai fie zgomote

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

danny_boy242001

Am si eu aceeasi problema cu virat stanga dreapta. Problema este ca la mine se aude un "cloncanit" la roti pe piatra cubica sau denivelari daca merg cu 10-15 km/h . Daca merg mai tare nu se mai aude. Am schimbat : bielete antiruliu, bucse bara stabilizatoare , bucse brate , flanse telescop si face la fel.Am fost la o gramada de mecanici , nu am nici un fel de joc. La reprezentanta au zis ca este totul perfect si ca singura varianta ar fi caseta ( dar nu se simtea nici un joc , doar zgomot la rotire volan stanga dreapta).

Am vorbit cu cineva care a zis ca asa a patit si el si nu stia ce sa mai faca ,pana a schimbat si pivotii si din momentul ala a disparut "cloncanitul".

Sincer nu imi vine sa dau 1000 ron ca sa reconditionez caseta , dar nici nu am gasit un mecanic in Craiova care sa stie sa o stranga.

Presupun ca acea vaselina speciala se gaseste la reprezentanta si se poate comanda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce telescop ai pus de curand am patit si eu o chestie cu cloncanitul asa la viteza mica dar nu e din caseta ci din telescop lam verificat singur lam dat jos si aveam joc in ax....cand il apadai era bun dar pe denivelari si cubica cloncanea de te scotea din minti.

Pivotii ii verifici cu ranga daca au joc atunci cloncane ii schimbi...daca nu au joc ii schimbi degeaba....da telescopu jos si arcul si vezi daca ai joc in tija

Deci la tine sigur e telescopul dal jos si verifical prindel intro menghina "nu de ax " si trage de tija in directia ex: cum loveste roata groapa...in fata si in spate si tine mana pe telescop acolo unde culiseaza el inuntru si ai da fii surprins ce joc are se simte bataia in el...scuze team intrebat ce telescop ai pus dar tu ai schimbat flansele citisem din nou si miam dat seama ca am gresit

Vaselina se gaseste la orice magazin de piese auto dupa codul descris mai sus dar stai linistit la tine nu e caseta nu prea bat casetele astea pe denivelari si daca incepe sa bata sigur nu e un cloncanit nu stiu daca ai auzit vreo caseta hidraulica vreodata cum ii bate cremaliera cam asa se aude...mai ales la tine ca la reprexentanta au tras de ea si nu avea joc....cu 50-70 roni manopera cauta un mecanic sa iti dea jos telescopul ca sa nu sa se chinuie sa dea fuzeta jos cu totul e mai usor decat sa scoata telescopul din fuzeta si sa scoata si arcul si sa miste de tija aia de la telescop dar cu simt de raspundere....nu umbla la caseta ca umblii degeaba si verifica telescopul ca nimeni nu ti la verificat ca nu are cum cu el pe masina trebuie dat jos ....si nu mai schimba piese ca schimbi degeaba verifica intai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

danny_boy242001

Luni sper sa ajung la service si sa dau telescopul jos. M-am mirat si eu cand mi s-a spus "nu ai nici un joc , deci doar din caseta poate sa fie". Sincer nu stiu cum se comporta o caseta cu joc in afara de faptul ca trebuie sa ai joc in volan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe ce parte auzi cumva pe stanga?

Nu stiu de ce dar cele mai terminate amortizoare la multe vw golf 5 si jetta ..sunt stanga fata dreapta spate

Eu acum o saptamana am facut operatiunea asta acum sunt in cumpana ce model de amortizoare sa pun..

Iar reprezentantele astea de la o vreme sunt praf ca mecanica vor bani multi poate au scule fata de mecanicii de cartier dar meseriasi ciuciu....eu cand am fost pe la ei isi dadeau coate ca nu mai vazusera motorul asta care il am eu pe masina (jetta de 170cp) chiar imi aduc aminte vorbele lor " nu credeam ca poate sa fie motorul asta pe jetta" si de atunci nici nu mai calc pe la ei

Plus ca ma puneau pentru o vapsula vacumatica de turbina sa schimb toata turbina unde sunt 50 euro si unde erau 1000 de euro pe o turbina deci cu alte cuvinte praf praf...poate ma sanctioneaza moderatorii ca ma lungesc pe aici dar imi cer scuze...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Dupa inlocuirea casetei de directie am ramas cu urmatoarea eroare: (Mentionez ca nu am nici un martor ramas aprins iar directia merge foarte bine)

KM 120784

 

Thursday,04,February,2016,12:06:35:25746

VCDS Version: Release 15.7.2 Running on Windows XP x86

www.Ross-Tech.com

 

                Address 03: ABS Brakes       Labels: 1K0-907-379-60EC1F.clb

Control Module Part Number: 1K0 907 379 AD    HW: 1K0 907 379 AD

  Component and/or Version: ESP MK60EC1   H35 0106

           Software Coding: 113B400D092400FB881202E4901F00403400

            Work Shop Code: WSC 00066 123 12345

                      VCID: 74EC5921D7DFBD9E7F-8020

Fault Codes have been Erased

 

1 Fault Found:

01309 - Power Steering Control Module (J500)

            008 - Implausible Signal

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 01101000

                    Fault Priority: 3

                    Fault Frequency: 1

                    Reset counter: 88

                    Mileage: 120784 km

                    Time Indication: 0

 

             Freeze Frame:

                    Count: 3

                    Count: 0

                    Count: 12288

                    Count: 8212

                    Count: 44288

                    Count: 65280

                    Count: 0

                    Count: 0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O fi rămas din cauza montajului casetei schimbate. 

Circula cu masina câteva zile și vezi pe urma dacă mai apare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai am cateva luni de atunci si nu dispare. De aceea am scris aici. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă direcția merge bine și nu îți afișează nici un martor poți circula așa. Este posibil ca , caseta schimbată sa emită o tensiune sau ceva pe comunicare incorecta.

Ce defecte prezenta caseta originala?O mai ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ceva in adaptari pe ABS, cu dsr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea originala odata data jos...avea axul ruginit...masina troncanea suspect pe dedesubt desi schimbasem si bielete si cam tot ce era la indemana, iar volanul odata ce porneam motorul la relanti, cand faceam stanga dreapta cloncanea ca sa zic asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă o mai ai păstreazo bine pentru ca caseta aia se poate recondiționa onorabil și e caseta originala a mașinii. Dacă vrei detalii despre ăsta vorbim pe pm sau la telefon (mi am luat destule sancțiuni pentru reclama ?)

Vizavi de problema semnalului implauzibil am văzut ca ai avut probleme cu abs-esp iar eroarea poate venii și de acolo dar e curios de ce îți dă prin modul j500.

Dacă o mai ai păstreazo bine pentru ca caseta aia se poate recondiționa onorabil și e caseta originala a mașinii. Dacă vrei detalii despre ăsta vorbim pe pm sau la telefon (mi am luat destule sancțiuni pentru reclama ?)

Vizavi de problema semnalului implauzibil am văzut ca ai avut probleme cu abs-esp iar eroarea poate venii și de acolo dar e curios de ce îți dă prin modul j500.

Dacă o mai ai păstreazo bine pentru ca caseta aia se poate recondiționa onorabil și e caseta originala a mașinii. Dacă vrei detalii despre ăsta vorbim pe pm sau la telefon (mi am luat destule sancțiuni pentru reclama ?)

Vizavi de problema semnalului implauzibil am văzut ca ai avut probleme cu abs-esp iar eroarea poate venii și de acolo dar e curios de ce îți dă prin modul j500.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Papi: in primavara am strans cei doi tacheti ai casetei pt ca imi trosnea la virarea pe loc. Nu am simtit efort in plus la rotirea volanului si am mers asa cam 2-3 luni, dupa care a inceput iara sa trosneasca. Ce imi recomanzi sa fac? Sa cumpar doar vaselina speciala pe cod de VW si sa scot tachetii si sa ii spal si apoi sa ung cu noua vaselina...sau e nevoie si de tachetul nou de pe stanga ( pe cel de pe dreapta nu il gasesc nou) ...sau trebuie sa demontez caseta si sa o reconditionez?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reglajul tachetilor e o soluție de moment. Dacă prin strângerea lor te a lăsat în pace 2-3 luni la următoarea lucrare descrisă mai sus vei obține vreo 6 luni?

Sfatul meu e sa recondiționezi caseta complet pentru ca pe viitor sa nu mai existe probleme.Jocurile axelor în caseta duc pana la urma la probleme electrice iremediabile .

O recondiționare buna Îți dă garanție doi ani (cel puțin atât dau eu) și da trebuie inlocuiti ambii tacheti chiar și cremaliera dacă are uzura. 

Reglajul tachetilor e o soluție de moment. Dacă prin strângerea lor te a lăsat în pace 2-3 luni la următoarea lucrare descrisă mai sus vei obține vreo 6 luni?

Sfatul meu e sa recondiționezi caseta complet pentru ca pe viitor sa nu mai existe probleme.Jocurile axelor în caseta duc pana la urma la probleme electrice iremediabile .

O recondiționare buna Îți dă garanție doi ani (cel puțin atât dau eu) și da trebuie inlocuiti ambii tacheti chiar și cremaliera dacă are uzura. Vaselina ajuta foarte mult caseta mergând 80% mecanic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles...si in general o reconditionare costa pe la 800-900lei plus montarea si demontarea casetei..deci 1000lei in total. Destul de costisitor pt 2 ani dupa care sa bata iara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am si eu o problema.

Nu.mi sta volanul drept atunci cand merg cu masina. Cand iau mana de pe el vireza putin de tot spre dreapta.

Ce anume este de facut? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 minutes ago, danielgolfV said:

Salutare. Am si eu o problema.

Nu.mi sta volanul drept atunci cand merg cu masina. Cand iau mana de pe el vireza putin de tot spre dreapta.

Ce anume este de facut? 

verifica prima oara presiunea in pneuri.

iar daca tot asa face,du-te la un service unde sa iti verifice geometria,si unghiul de fuga. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 2 ore, danielgolfV a scris:

Salutare. Am si eu o problema.

Nu.mi sta volanul drept atunci cand merg cu masina. Cand iau mana de pe el vireza putin de tot spre dreapta.

Ce anume este de făcut

Exact.

O giometrie te scapă de problema 

în urmă cu 3 ore, catalinmiti a scris:

Am inteles...si in general o reconditionare costa pe la 800-900lei plus montarea si demontarea casetei..deci 1000lei in total. Destul de costisitor pt 2 ani dupa care sa bata iara

Este alegerea fiecăruia Cum își întreține masina.

Eu ți am dat un sfat prietenesc și preturile sunt mai mici? pentru rectificat.

Am casete de genul făcute acum 4-5 ani și merg perfect și în ziua de azi dar aici stau la baza mai multe chestii gen întreținere , drumurile patriei care sunt așa Cum sunt , mecanici care lucrează la mașini etc. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles..pai daca preturile sunt mai mici te contactez prin vara...cred ca pot trimite prin curier caseta. Iti dau completa dreptate in ce afirmi, si daca zici ca e totusi rezistenta, merita. Plus ca una noua OEM cred ca tot reconditionata este de fapt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!