Jump to content

Caseta directie Golf 5


just_clausz
 Share

Postare recomandată

Ori de la rulmentii din caseta ori de la amortizoare tachetii ii schimbi degeaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc!

In cazul acesta, ma poate ajuta cineva cu reconditionarea pentru a nu fi nevoit sa iau o caseta nouă? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine ia una din magazin reconditionata

Are joc sau doar zgomot?

Dacă are doar zgomot mecanicul tau o poate repara ....semipuntea jos ....scoși călăretii (tachetii) curățati ....vaselina multa in caseta strânși la 40 nm dupa ce ia strans ii desface 5 grade ( un grad e intre liniutele de pe piulita tachetului)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar zgomot.

Multumesc!

nu mai folositi quote (citeaza) pentru un post anterior, este sanctionabil. Multumesc

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut baieti de ceva timp am o problema la accelerari/franari bruste mentionez ca si cu volanul drept nu in viraj si cand dau cu spatele si am total dreapta se aude un pacanit din fata dreapta cateodata si de 2 ori cand franez de exemplu de la 60 brusc asta se intampla doar la viteze mici,mecanicul a zis ca pe partea de mecanica fata nu este nici o problema sa ma gandesc la caseta de directie?

Modificat de Stefan977
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil placute care joaca in etrier, incearca sa inlocuiesti acele arculete de la etrier.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S a rezolvat .. a strans suruburile de la bara stabilizatoare parca,se vedea locul unde lovea la accelerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a fost schimbata de curand inainte sa cumpar eu masina un surub nu era ca celelalte a fost facuta o improvizatie acolo. Si eu m am gandit la oare cum so r fi desurubat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
On 6/11/2018 at 7:05 PM, dcatalin said:

Mulțumesc!

In cazul acesta, ma poate ajuta cineva cu reconditionarea pentru a nu fi nevoit sa iau o caseta nouă? 

Din pacate o caseta noua nu prea gasesti sau o gasesti foarte scump! 

Ai posibilitatea de a cauta pe google un termen de genul: “Reparatii casete directie” si vei gasi mai multe service-uri! Cum il alegi pe cel corect? Pai ii suni si i intrebi de la obraz cum se numeste firma lor, apoi ii cauti pe site RAR daca au autorizatie pentru reparatie casete directie, www.prog.rarom.ro/servicenou/ (cred ca asta e linkul dar gasesti tot cautand pe google linkul corect, trebuie sa cauti “ateliere autorizate RAR”). Trebuie sa verifici sa aiba autorizarea A1.4.3 -asta inseamna ca au voie sa inlocuiasca casete electrice, si B1.4 - asta inseamna ca au voie sa umble in casete de directie’ 

P.S.: chiar daca nu ti garanteaza ca ajungi la cei mai buni, macar iti garanteaza ca ajungi la un service care isi respecta garantia si impotriva caruia ai cum sa te indrepti oficial in caz de probleme! 

Unul din serviceurile de care o sa dai (Bucuresti) are o promotie (ptr vreo 2 luni) cu casete reconditionate de Bosch la 1950 lei cu montaj si geometrie inclusa! -asta daca caseta e defecta iremediabil pe partea electrica!

Daca e doar mecanic defecta (tacheti impingatori blocati si uzati) atunci costul e  undeva la 1000 lei, tva inclus...ohhh da, se da si factura pentru operatiune! In acest pret ar trebui sa fie inclus: Demontat/montat, burdufe si coliere noi, rectificat axul si apoi schimbat bucse semilune la tachet in functie de cota axului, reglarea pe banc de probe cu “torsiometru reglare casete directie” special ZF (acum Zf pe partea de directie este Bosch), constatare articulatie, geometrie! 

P.P.S.: Strangerea tachetului si gresarea lui  nu este nici legala nici recomandata, nereglarea tachetului (indiferent care) in parametrii dati de producator duce invariabil la defectarea motorului electric, recunoscand fiecare dintre noi ca nu tinem tot timpul 2 maini pe volan si ca se poate sa fim cu atentia distrasa in momentul “intaririi directiei” va las pe voi sa trageti concluziile consecintelor, sper doar sa nu fiti in dreptul unei statii de autobuz, tramvai cand se intampla asta caci nu se blocheaza la viteze mari ci la viteze mici si de obicei ajutate de un soc mecanic (o groapa luata in curba)!

Mult succes! 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru recomandare, am gasit deja un service care se ocupa de reconditionarea casetelor, urmand pasii oferiti de tine.

Revin cu feedback 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Am și eu o problema la un golf 5 2005.Mi s-a aprins martorul de volan galben și rosu. În timpul mersului acest martor licare când galben când rosu, volan merge mai greu și nu revine când virez stânga sau dreapta și plus de asta s-a aprins și martorul de Esp. Am fost la mecanic și mi-a zis ca s-a stricat cutia, respectiv partea electrica din ea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti, am tot cautat si pe topicul asta si in mai multe locuri , insa nu m-am lamurit. Am golf 5 2004 cu caseta de directie gen 1 defacta (j500 no communication bla bla bla) ,am o caseta gen 3 de pe o jetta 2010 pe care as vrea sa o montez in locul celei defecte.

Am urmatoarea nelamurire

Stiu ca se poate trece de la gen1 la gen2 fara probleme si din documentarea mea si de la gen2 la gen3 se poate face cu cablajul aferent casetei gen3. Nelamurirea mea este , altceva in afara de  caseta propriu zisa + cablaj ( 1K1 971 111 AJ ) mai este nevoie sa schimb ? Mentionez ca nu am dat caseta jos de pe masina ca sa pot verifica prinderile,etc. In cazul in care a mai facut cineva asta , ati modificat cablajul original (gen1/gen2) sau ati cumparat cablaj nou,oem ? Multumesc :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cablaj și caseta doar atât..

Cablajul aferent generației ....plus niste modificări cu vcds că o să vadă doi senzori și trebuie oprit unul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi că aia gen 3 are o singura prindere pe dreapta celelalte au 2 nu este nimic îi pui doar 1 șurub 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

In urma cu 2 ani ,dupa ploaie inghetata ,asemanatoare cu cele din ultimele zile ,servo a incetat sa functioneze pe masina (un golf 5 2004) ,volan rosu in bord ,directie grea. Dupa scan, am regasit eroare  "No communication with J500" ,ceea ce inseamna ca ar fi o problema cu partea electrica a casetei. Am cautat fire intrerupte,mase,sigurante arse,relee, etc.

Tot. a 2 a zi ,am scos siguranta asociata casetei de  10A daca imi aduc aminte bine, si surpriza aveam directie. Urmatoarea zi ,am pornit masina si aceasi problema,am repetat schema cu siguranta ,nu a mai functionat. Insa dupa aproximativ 10-15min de mers, cand apa a ajuns undeva la 80-90 de grade ,directia si-a revenit, eroarea disparand si asta se intampla de fiecare data cand mergeam cu masina ,primele 10-15 minute nu aveam servo iar dupa isi revenea.

Dupa un drum buzau- bucuresti si retur , caseta si-a revenit si de atunci nu am mai avut probleme pana in noiembrie-decembrie 2018. Mentionez ca in continuare dupa un anumit timp servo revine ,eroarea se sterge , dar dupa ce o opresc eroarea reapare , zero servo etc chiar si dupa drumuri mai lungi. In urma cu cateva zile am dat sa pornesc masina, a dat sa porneasca dar greoi ca si cum as ramane fara baterie, am reusit sa o pornesc cu chiu cu vai ,si surpriza aveam servo (din prima ,nu dupa 15-20 de min de mers cu masina )

Stiu ca e poveste lunga si imbarligata ,dar pentru cine are rabdare sa citeasca ,ii sunt recunoscator. Intrebarea este A mai patit careva ,ceva asemanator cu ceea ce am patit eu ,sunteti liber sa va dati cu pararea despre orice va trece prin cap. App ,am verificat bateria ,este ok ,am verificat continuitate fire ,mase ,etc .

Sorry for the long post ,have fun :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfă capacul din axul casetei de direcție trebuie data jos caseta ai să găsești o panglică gen că aia de la airbag volan refa lipiturile și dacă tot nu merge schimbi caseta sau cauți una second

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am o problema foarte sâcâitoare și nu pot sa ii dau de cap, mașina pe sosea cu volanul drept fără sa mișc soseaua dreapta o ia în dreapta sau în stânga dar mai puțin, o ia în dreapta usor iar eu când dau puțin de volan în stânga sa o indrepte o ia în stânga și mai tot asa nu prea pot sa o țin fixa geometria am făcut-o am schimbat aproape tot pe ea în afara de bratele ala din spate în forma de s si bascule spate, am refăcut și caseta dar degeaba. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu anvelope noi de calitate ai incercat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea electrica de pe casetele de UK, se poate folosi in vreun fel pe masini de europa ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut! Poate pune cineva poza cu ce șuruburi ar trebui strânse? Va mulțumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Am o problema in care masina o simt instabila, adica o simt ca ar lua-o in stanga sau in dreapta (cel mai naspa este cand este sa depasesc pe banda a doua si pe jumatea soselei este parapet, te incordeaza foarte tare si cand te-dai jos din masina parca zici ca ai facut dublul la km.) am mai postat pe forum si mai inainte dar nu am rezolvat treaba.

Ca si contrar am schimbat pe fata: amortizoare, flanse, bascule, pivoti, bieletele anti ruliu,  la motor am schimbat tamponul de la cutie si cel anti balans (cele doua tampoane) cel de la distributie nu a fost schimbat.

Caseta am reconditionat-o a doua oara la tureal (prima data a fost sa zic un esec  in alta parte)

Pe spate 

bratele cu bucse in capete, cele laterale cu o bucsa, amortizoare flanse bielete antiruliu.

nu am schimbat pe spate ciolanele in forma de s si bascula care sta arcul.

anvelope noi luate de aproape o luna, baiatul a spus ca imi ofera si o verificare la geometrie (este pe spate putin dereglata dar nu am facut-o)

caseta cloncane cand fac stanga dreapta ori cum pun volanul ce am observat este ca se mai ingreuneaza uneori, uneori se inmoaie volanul

Am vorbit la tureal unde am reconditionat caseta si au spus ca caseta nu are nimic si ca nu crede ca este de la caseta (cand am fost la verificare) au spus ca "pentru linistea mea sa ofer diferenta pentru una noua reconditionata de fabrica".

Pana la urma sa vad sa schimb bratele pe spate sau sa schimb caseta?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba ciolanele de pe spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi doar am ridicat o pe cric și am mișcat de roata dar nu pare sa aibe joc, voi încerca sâmbătă să dau jos roata și să desfac șurubul ăla! 

IMG_20190320_110220.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!