Jump to content

Se tureaza la semafor


gabiTdi
 Share

Postare recomandată

in seara asta eram pe la mall si la un semafor observ ca turometrul urca pana la 1200rot/min fara nici o exlicatie.Mentionez ca motorul era calm tempertura la 90 grade mersesem toata ziua cu masina.Nu as fi scris daca nu ar fi fost a doua oara cand am patit asta ,prima oara zici " se mai intampla".Problema nu s-a rezolvat cand am accelerat pe loc de cateva ori.Abia la urmatorul semafor turometrul si-a revenit la normal.

Are cineva idee ce s-a intamplat

?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandesc ,ca ar putea fi datorita raciri motorului , adik vii cu viteza si se raceste intr-un anumit fel motorul datorita circulatiei aerului pe langa el si datorita apei care circula cu pompa de apa la turatia respectiva.Atunci cand vii si te opresti la semafor masina intra brusc intr-o temperatura mai mare, deoarece nu mai este turat motorul si nu mai este curent de aer datorita stationarii,si ma gandesc ca de asta ti s-a turat un pic pt a circula mai multa apa sa se raceasca mai bine, am zis asta deoarece ai zis ca ai mers cu masina toata ziua si motorul era cald,este doar parerea mea :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut asta la Leon 1.6 cand pornea compresorul de AC si diferenta de temperatura era mare. marea relantiul ca sa raceasca mai repede. so, foloseai AC ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ gabiTDI N-ai specificat daca motorul e diesel sau benzina! Si nici la profil;)

Modificat de cc_seat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nick-ul este gabitdi deci e tdi so...sper sa nu gresesc :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi s-a intamplat si mie de 3 ori pana acum. Ultima data acum 2 zile. Stau pe loc cu motorul cald si deodata se ridica la 1100-1200 de rotatii. Dupa cateva accelerari isi revine! N-am dat asa mare importanta dar daca se mai intampla o sa ma duc cu ea la service!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

same here. cred ca e prea mare consumul de curent consumat si tureaza tocmai sa nu foloseasca bateria. mie mi s-a intamplat cand aveam pe pornite farurile+faruri ceata+climatronic+dezaburire luneta si erau sub 4 grade sigur afara...in rest nu mi se intampla..am mai avut pornite cele de mai sus dar peste 4 grade si nu a facut...tind sa cred ca asta este explicatia si sper sa nu fie o problema.

Modificat de dany
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi s-a intamplat de doua ori treaba asta!! Avem pe cineva care sa ne dea o explicatie corecta? Ca pe mine ma cam sperie.. Initial am zis ca e din cauza motorinei... dar vad ca si altii mai au probleme!

P.S. Incercati sa o turati nitel, pe loc.. pana pe la 4000rot/min. La mine si-a revenit dupa ce am facut asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul este 1.9 tdi,pentru cei care m-au intrebat,si am patit chestia asta de 4 ori pana acu de fiecare data cand era noapte.Sunt hotarat daca mai apare inca odata turarea sa merg la service sa cer lamuriri .Lamine nusi-a revenit la turatia normala daca am accelerat la stop ci abia dupa ce am plecat si am oprit la un alt semafor(cativa zeci de metri)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

same here, si mie mi s-a intamplat de vreo doua ori insa nu pot asocia treaba cu adaugarea vreunui consumator in plus - adica aveam faruri, radio, climatronic pornite oricum si mergea normal cand dintr-o data s-a turat asa de capul ei, la un semafor. Si-a revenit, intr-adevar, dupa ce m-am miscat un metru...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare pe cele cu cutie automata face la fel? :D Ar fi chiar "distractiv" :D sa calci pietonii cand ti se tureaza motorul de capul lui...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cutiile automate de obicei stai in "drive" si cand opresti masina apasand si mentinand piciorul pe frana inclusiv cand ai oprit de tot. In felul asta cel mai rau lucru care se poate intampla este ca transmisia sa "innebuneasca", sa cupleze si sa incerce pornirea de pe loc si nu va reusi sa invinga frana si motorul "moare" (adica se opreste)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut aceeasi problema. Mi-au reglat un senzor (EG... blabla bla. Nu am retinut) si mi-au curatat clapeta de la acceleratie... Acum e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi la service si am raportat problema asta!

Le-am zis despre ce e vorba si au zambit.. pareau ca stiu despre ce e vorba.. mi-au zis "hai, adu cartea de service, talonu si bag-o inauntru.. am mai avut cateva masini cu problema asta!" Numai ca.. atunci cand au aflat ca e vorba de TDI, s-au cam blocat.. Au zis ca n-au mai intalnit asa ceva la diesel, dar s-o bag totusi in service si pun VAS-ul pe ea si se uita, asa, pe "nv" banuiau senzorul de temperatura exterioara. Am bagat-o in service, au pus VAS-ul pe ea, au controlat tot computerul masinii si n-au gasit nici cea mai mica eroare, asa ca m-au luat pe mine la intrebari:

"-Ce motorina folosesti?"

-De obicei, Euro3 de la Mol, dar problemele au aparut de cand am bagat Alpin Diesel de la OMV.

Raspunsul lor la problema raportata, a venit imediat dupa asta...

"1. Clar problema a fost de la schimbarea de motorina.. 2. De acum inainte, evita sa mai folosesti MOL, am observat de la mai multi clienti si chiar pe unele masini ale noastre, o scadere a calitatii dupa preluarea Shell-ului.. au luat Shell-ul cu tot cu cisterne si rezervoare murdare. 3. Cel mai important, evita sa mai schimbi tipurile de motorina! Baga cu incredere Euro3 de la OMV si daca o sa mai ai vreo problema cu ea, gratis o reparam! (cu alte cuvine, baga mana in foc pt. euro diesel..) 4. Euro5 nu zic ca nu e buna, e foarte buna, dar iti garantam ca motorul tau merge mai bine cu euro3 si o sa-ti consume si mai putin! (asta e un lucru pe care l-am observat si eu)

Deci, la mine problema a fost de la schimbul tipului de motorina.. si chiar ii cred pe cei de la service, pt. ca n-a avut nimic pana la alimentarea cu euro5... Cei care mai aveti problema asta, va recomand sa mergeti la service!

P.S. Sa-i mai laud pe cei de la Brady? Sau i-am laudat destul pana acum? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu (nu mare lucru) motoarele TDI nu au clapeta de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai de ce ar recomanda Euro 3 in loc de Euro 5(Euro 3 e facut la petrom iar Euro 5 e din Austria),iar explicatia cu combustibilul schimbat mi se pare cam slaba ,eu foloseam euro 3 dar de cand am aflat ca e facuta de petrom am trecut pe euro5dar problema o aveam si inainte.Si nu avem inca o rezolvare la problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce zice Mariuz e adevarat,dar el are o octavia pe benzina si nu e acelasi lucru la diesel :deci tind sa cred ca e adevarat treaba cu motorina si mai sustin si pe shkoda cu cea zis in legatura cu consumul , consuma mai mult cu euro 5 si mai putin cu euro 3 , eu nu am avut pb niciodata si bag numai omv euro3:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau sa va spun dar la mine nu functioneaza chestia cu motorina. Cam 98% din timp alimentez numai cu OMV Euro5. Si tot face.

Dar am descoperit ceva: un prieten m-a rugat ieri sa-i dau curent la pornire. In momentul in care el a dat la cheie s-a manifestat fenomenul iar. Deci tind sa cred ca este de la sarcina intr-un anumit moment pe alternator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de cand am masina in 10.000 km nu am bagat decat de la petrom euro3 si nu mi-a facut asa niciodata in afara de vreo 2-3 ori si asta cand intr-adevar aveam multe acesorii pornite si erau cam vreo 2-3 grade. deci faza cu motorina pica din start...trebuie vauzut daca masina este echipata cu un senzor sau altceva ceva care simte ca energia consumata este mai mare decat poate scoate alternatorul la turatia aia si sa tureze un pic motorul pt a supliementa. eu asa vad "problema" care mi se pare logica(cat de cat) :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gabiTDI nu fi asa sigur ca e produsa in Austria motorina euro5 de la OMV... Daca intri pe siteul Petrom.ro vei vedea ca si petrom-ul produce motorina cu un continut de sulf de 10ppm.. asa ca.. n-as baga mana in foc ca Euro5-ul comercializat de OMV este produs in Austria...

Si eu tind sa-i cred pe cei de la service! Problema a aparut exact dupa alimentarea cu Alpin Diesel, care a venit dupa aprox. 3000km de alimentari exclusiv cu Tempo Plus de la MOL...

Oricum, eu o sa merg pe mana celor de la service si o sa bag doar Euro3 de la OMV si in caz ca mai apare problema, ma duc iar cu ea in service...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si mie dece imi face atunci? inseamna ca nu-i place de fata mea:) in ultimii aprox 2000km am bagat doar de la aceeasi statie petrom...e de la ei :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si mie dece imi face atunci? inseamna ca nu-i place de fata mea:) in ultimii aprox 2000km
Modificat de shkoda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate nu am cum sa merg la brady pt ca masina este cumparata de la avia. si cat timp masina este in garantie o sa ma duc la ei nu ca nu ar ramane in garantie si daca merg la brady :Driver: cred ca o sa sun la avia si sa ii intreb daca masina are vreun senzor ceva de tensiune mica in circuit. daca nu, programare si la service...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eeeeeee,gluma se ingroasa,in seara asta am patit turarea motorului de doua ori la interval de cateva minute.Am observat ca odata cu turarea motorului a pornit si ventilatorul mai repede era pe pozitia a doua.

Sunt curios daca cineva a patit aceasta turare ziua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am patit-o si eu iar. diferenta fata de prima oara e ca afara erau 11 grade in loc de 2-3 cate erau atunci. am sunat la service avia si respectiva pers a zis ca sa vin cu ea in service ca nu are cum sa vada ce e prin telefon..pe un ton aiurea si ceva de genul "dorele ma mai tii mult ma?". cred ca ma voi duce la brady. trebuie programare la brady?cum e sediul nou de pe i. maniu? sa ma duc acolo sau pe timisoara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!