Jump to content

nu mai porneste cand pun contactul!


COSMIN27
 Share

Postare recomandată

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • COSMIN27

    19

  • venom2110

    9

  • dic

    7

  • stealth

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

da,ar parea ca e bun,ii gasesc eu un loc unde sa-l pun,multumesc mult de ajutor tuturor!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Un Polo mic mic....

am avut aceasi problema,si am gasit urmatoarea pagina pe net:http://forums.vwvort...-switch-install,am demontat tot ca in imagini,si era partea electrica a contactului uzata exact ca in ultima imagine.Dar nu am schimbat contactul,pur si simplu am incarcat cu poxipol gaura si merge brici. :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu-mi dau seama ce gaura imi spui ca ai incarcat-o tu,poti sa imi arati intr-o poza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut aceiasi problema am desfacut volanul cu un prieten si cu mult chin si batai de ciocan,am ajuns la contact partea electrica am umblat pe la niste lamele prin contact partea electrica l-am facut sa mearga brici dar la montarea volanului a fost imposibil sa mai punem arcul la loc si probabil si o saiba si un ghidaj ceva nu stiu ce din tabla subtire si daca nu am avut presa ne-a pus dracu si am taiat arcul in doua ca sa putem sa-l bagam la loc si acum in momentul in care pun contactul suna claxonul continuu si vreau sa spun ca cel mai grav este ca se misca putin si pe verticala si merge greu volanul.

daca nu-i dau de cap o dezmembrez si o dau pe bucati.

polo variant 75,1.6,1999 aer conditionat,break cu motor beton si 145 000km reali la bord(a fost adusa acum 3 ani la 125000 km)

am schimbat distributie la 130000,kit ambreiaj,baterie,parbriz,cauciucuri de 4 luni. daca nu o mai fac cum trebuie sunt hotarat sa incep sa dau din ea pe bucati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai o sa ii dai de cap daca iti cumperi de la dezmembrari coloana de directie de la volan cu tot cu contact,nu inteleg de ce sa fie nevoie sa dezmembrezi biata masina si apoi sa o vinzi,pentru ce?pentru un amarat de contact???eu zic ca nu merita!gasesti tot ansamblul daca incerci sa cauti si iesi mai castigat,o sa vezi!bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,am un POLO 6n2 din 2000,73 000 km reali. a mers fara nici o problema, am oprit motorul intr-o parcare, iar apoi cand sa pornesc dupa ce in prealabil, nu a avut nici o simptoma, nu a mai pornit, puneam contactul, asteptam se stingeau becurile normal, iar cand dau la automat nimic, pur si simplu nici o chestie, dau de cheie si nimic, nici nu se aude nimic!! Doar ca se opreste ventilatorul, dar radio nu! Din ce am inteles aici ar fi ori contacul ori la electromotor pb...dar totusi nu ar trebui sa se auda bendixul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat-o.... prima data am dat jos capacul de la motor, am scos mufa de la electromotor si am masurat-o, nu primea curent in momentul cand incercam sa dau la "automat", apoi am incercat sa o pornesc pe direct ca sa fiu convins ca nu este electromotorul defect! Am scos mufa de la electromotor am pus contactul apoi am pun un fir de la mufa direct pe + la baterie a pornit fara probleme, apoi am bagat mufa si am incercat sa o pornesc fara ajutor, nimic acelasi simtom! deci pb nu e de la electromotor, am desfacut plasticaraia de sub bord si sub volan sa ajung la releie si contact, si cand sa dam la cheie sa vedem daca se aude ceva vreun pacanit...surpriza masina a pornit!!! Deci masina merge dar nu stiu care a fost problema, sau care este!!... ca de reparat nu am reparat nimic!!!

Modificat de venom2110
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca o sa-ti faca din nou figuri. La urmatoarele porniri, incearca sa misti de cheie in contact dupa ce pui contactul si in timp ce dai sa pornesti motorul si vezi daca mai face figuri. Daca mai face, inseamna ca s-a uzat ceva in contact, probabil lamelele de la partea electrica. Ori prea uzate si trebuie tras de ele sau altceva de genul asta, ori s-au oxidat din diverse motive.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce sa spun, oricum miscasem, tras de cheie si am dat vreo "doi" pumni in contract in perioada de cateva ore pana a venit electricianul....am sa vad, dar cert este ca nu e de la electromotor, o seara placuta!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

una peste alta am rezolvat problema contactului la masina mea,era de vina partea electrica!nu m-am indurat sa cumpar partea electrica dar incercand am vazut ca ea era de vina,banuiam ca ar fi partea mecanica de la contact pentru ca imprumutasem de la un amic partea electrica a contactului si nici aia nu mi-a mers si ma ducea capul sa pun un buton dar am zis sa incerc sa rezolv problema pas cu pas,si iata am rezolvat-o.

recomand tuturor sa incerce sa rezolve orice problema de la masina eliminand cate o posibilitate,cauza,etc,una cate una pana se ajunge la rezovare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Mda, problema a revenit ,cand sa dau la "automat" nu se intapla nimic..electromotorul cand il pun pe direct, invarte... am desfacut din nou sub bord sa am acces la fire dar nu stiu ce sa-i fac, dar daca stie cineva ce fir, fire trebuie masurate sa-mi spuna daca nu trebuie sa o duc la un electrician auto pana la urma :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat-o, problema: partea electrica a contactului, de ce nu te-ai indurat Cosmin sa cumperi una? pe mine ma costat 27 lei noua+ 60 manopera,este o operatiune destul de dificila demontatul volanului + ca mai trebuie ceva dat jos acolo cu o presa!!! Dar atentie la unii mecanici escroci!!! initial un "mecanic" mi-a spus direct problema, partea electrica a contactului...te costa 300 lei piesa + 100 manopera ca e de munca trebuie dat si volanul jos , mi s-a cam taiat respiratia, am spus ca am sa caut la dezmembrari ceva, si apoi am incercat la un electrician auto, care m-a trimis sa cumpar piesa ...Vezi ca e vreo 30 de lei, cred ca am intrebat de vreo 3 ori sa fiu sigur ca am inteles bine, nu-mi venea sa cred...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu ti-am scris in ultimul meu post ca am rezolvat si eu cu contactul?tot partea electrica a fost si la mine dar eram in dubiu pentru ca mai luasem de la un amic partea electrica pe care nu o mai folosea ,i-am facut proba si nu mergea si incepusem sa cred ca e partea mecanica a contactului,de aia am intarziat atat pana cand mi-am luat inima in dinti si am cumparat partea electrica noua si a functionat perfect.

eu nu m-am dus la service pentru ca ma pricep cat de cat la mecanica si m-am descurcat cu demontarea volanului din cele citite si pe forumuri si asa am scutit niste banuti din manopera iar partea electrica m-a costat pana in 30 lei si nu am avut nevoie nici de presa la demontare ca am folosit o surubelnita mai finuta in + si am terminat repede.mai migaloasa e partea cu demontarea si montarea la loc a pieselor dar abia am mai sters de praf pe acolo si am mai gresat manetele alea la semnalizari si stergatoare.

nasol e cu pozitionarea corecta a volanului,pentru ca trebuie desfacut axul volanului numai de jos de la pedale ,dar inainte de demontare trebuie dat semn trasat cu markerul unde intra in nuca aia cardanica ca sa poti pune la fel axul ca sa ramana volanul drept,ca altfel daca desfaci intai air-bag-ul,apoi volanul deja dupa aia trebuie sa te chinui de cateva ori sa-l pui drept la loc cum a fost initial,asa am patit prima data.dar oricum trebuia desfacut axul si de jos de la pedale insa mi-am dat seama tarziu ca era mai usor daca-l desfaceam direct de acolo,iar la montarea inapoi trebuie sa mai fie inca o persoana care sa impinga/traga/tina de ax ca sa il poti potrivi cum era altfel de unul singur zici ca faci yoga pe acolo,bafta!

Modificat de COSMIN27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, la mine nu a desfacut axul volanului, ci doar volanul si urmatoarea piesa sub el, la aceea a folosit presa sa-l scoata afara,oricum important e ca ai rezolvat chiar singur si ai scutit ceva bani, Salut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da-mi si mie te rog detalii cum ai desfacut doar partea d ejos a volanului, fara a scoate toata coloana de directie din crucea cardanica de jos. am incercat si eu sa scot blocul contactului de cheie,dar am dat peste o bucsa baga fortat,pe care nu am reusit sa o scot. si atunci m-am gindit ca trebuie scoasa toata coloana de directie din crucea cardanica, dar mi s-a parut si aia foarte complicat si am lasat-o balta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cred ca nu ai inteles bine,dar eu am zis ca am scos tot axul cu volan(fara sa-l mai dau jos de pe ax,decat am scos airbag-ul),si am desfcut axul de unde intra intr-o nuca,are si un arc care-l tine tensionat si un surub ce intra prin ax si nuca numai intr-un anumit fel si are o piulitza de bronz la capat,daca o desfiletezi de tot si scoti surubul,tragi tare de volan si iese cu tot.

ca sa scoti partea electrica dupa ce ai dat volanul jos cu tot cu ax,incerci sa tragi cat mai tare in lateral de contact ca sa il cracanezi creand mai mult spatiu intre el si ax ca sa poti desface cu o surubelnita finuta in cruce surubelul care tine partea electrica,iti garantez ca se poate fara sa scoti tot contactul cu presa si alte nebunii si cu bani aruncati in aer.

daca mai ai intrebari...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebarea mea era pt venom2110, un post mai deasupra. dar multumesc si pentru metoda ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, deci dupa ce a dat volanul jos, acolo unde este bucsa aceea si apoi arcul... a pilit deasupra si dedesubt putin cat sa agate cu ghearele "presei" sau cum so chema , deci surubul presei impingea in axul volanului tragand afara cu ghearele acea bucsa, treaba de 3 min,dupa schimbarea parti electrice a contactului bucsa se impinge la loc prin infiletarea piulitei volanului, apoi se desface piulita si se monteaza volanul, altfel cu mana goala nu poti impinge bucsa la loc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.. imi facusem si eu o presa, exact pe ideea asta. insa trebuie o presa extrem de solida, a mea era mai firava, cu un surub de 8, acolo trebui un surub de 12 cel putin si gheare zdravene. Presa mea s-a fleoscait imediat si am renuntat ,am pus totul la loc si merg in continuare cu o improvizatie electrica.

Voi ati avut o presa universala cu gheare sau una facuta pt treaba asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

UNIVERSALA! NU PAREA CINE STIE CE, DAR CRED CA MAI REZISTENTA DECAT CU CE AI INCERCAT TU, EU REPET AM PLATIT MANOPERA 60 DE LEI, NU STIU CE IMPROVIZATIE ELECTRICA AI FACUT TU...EU 2 ZILE AM PORNIT-O PE DIRECT, I-AM SCOS MUFA DE LA ELECTROMOR SI CU UN FIR DE LA MUFA ELECTROMOTORULUI DIRECT PE + LA BATERIE CAT SA PORNEASCA(BINENTELES CU CONTATUL PUS). CEL MAI IEFTIN AR FI SAI FACI PORNIREA LA BUTON, DAR E TIGANEALA INTR-UN FEL...dar daca nu te deranjeaza iesi cel mai ieftin.

*Scuze ca am scris cu litere mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul meu porneste normal ;eu nu am probleme cu firele de starter ci cu unul care da curent consumatorilor, la blocul de sigurante am avut un scurtcircuit mic care a topit niste contacte in blocul cheii, (lucram la blocul sigurantelor care s-a lasat pe pedalier din neatentia mea si niste fire au atins parti metalice ale pedalierului facind scurt-circuit) si asa m-am pomenit ca nu mai vine curent la faruri,la stergatoare-aeroterma-dezaburizare desi motorul pornea si mergea,ceasurile de bord si pozitiile mergeau de asemeni.

Si am luat la verificat firele contactului cu un voltmetru si am obervat ca pe unul din fire -negru cu galben- nu mai vine curent catre blocul sigurantelor,adica catre consumatori,si am luat pe direct curent de pe un alt fir ce iesea din contact -negru- dar mai subtire, dar care nu poate tine amperajul tuturor cosumatorilor.

Vreun an am mers cu firul ala negru incarcat de se incingea saracu,izolatiaa s-a ondulat pe el,am facut recent o chestie cu un releu electric ca sa il descarc de sarcinile alea mari,dar as vrea totusi sa schimb contactul sa fie asa cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am un vw polo 6n din 96 si am probleme la pornire.Masina o am de 1 an de zile si de 1 luna incoa imi creeaza probleme la pornire ,bag cheia in contact invarte dar nu porneste misc partea electronica de la contact si la a 2-a cheie porneste dar sunt zile care nu porneste deloc,iar impinsa intr-o jumatate de metru porneste.Ce credeti ca ar putea avea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba partea electrica a contactului de cheie. FA o diagnoza inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!