Jump to content

Service - operatii


sarbul
 Share

Postare recomandată

Surprinzator, mai ales ca ai cutie automata. Probabil ca esti extrem de anticipativ la volan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, anticipatie si cred ca e si o combinatie de "tipicarie personala" + adaptarea stilului de condus la masina. :)

Am grija cu franele dimineata, sa curat cu frane usoare urmele de oxidare de pe discuri, astfel incat am discurile "oglinda", fara striuri, sau urme de uzura neuniforma, iar asta influenteaza foarte mult durata placutelor/discurilor.

In oras sunt mai degraba fluid, e plin de bumpere la fiecare 500m, asa ca nici nu ai unde sa o alergi. Asta in schimb, face minuni filtrului de particule :(

In extraurban o fugaresc cat pot (ca sa curat filtrul infundat in oras), dar evit depasirile alea de cate o masina + reintrat in coloana, acolo se ard bine placutele, prefer stilul cu "depasiri in lung de linie", ajuta si la media orara... Pe serpentine, intotdeauna maxim, cat tin gumele si permite inertia masinii :) , spre deliciul (not) al pasagerei.

Anyhow, sunt mici tipicarii personale, pana la urma costul unui schimb de placute fata nu e un capat de tara, (valoreaza 1 noapte de cazare la mare in sezon :)) ) nu pot spune ca sunt "chitros", iar faptul ca voi da masina cu 80-100,000km la bord si placutele originale o sa-i doara fix undeva pe aia la care va ajunge masina. Zero beneficii la revanzare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca ai un stil de condus foarte sanatos. Pe mine ma tin cam 45k km placute. discurile le-am schimbat la 80k . OEM, la PBN vreo 900 de ron placute +discuri spate +manopera si am avut un discount de 20%. Doar ca mi se pare ca scartaie cam tare astea OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Revizie 75.000km, schimbat ulei (Mobil1), filtru ulei, filtru aer, filtru polen, alte materiale + lubrifiere chedere (la cererea mea, deoare incepusera sa scartaie).

Schimbare set placute fata originale + verificare frana pe stand.

Total ~1100lei (~600lei revizia + ~500lei placutele fata).

Update soft ECU (DIESELGATE), in cei 9 km facuti in oras cu noul soft nu simt modificare in dinamica masinii, este la fel de sprintena, dar sa vedem si in extra-urban la viteze mai mari. Nu stiu daca este de la soft, de la schimbarea uleiului sau este placebo, dar motorul se aude mai "rotund" decat de de obicei (dimineata in drum spre service am mers cu radio oprit sa ascult zgomote si alte sunete). Consilierul service spune ca noul soft rezolva problema cu emisiile de NxO fara sa afecteze dinamica/consumul masinii (nu are clienti care sa se planga dupa update-ul softului).

Modificat de rempha
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbat distribuția, pompa de apă și curea accesorii la superb 2011, motor CFGB 2.0 TDI 125Kw 199,500 km

Preț piese originale + manopera = 1.760 lei - Compexit Cluj-Napoca. (pachet ofertă kit distribuție original cu manopera inclusă fără pompă de apă - 1.230lei)

Curele vechi arătau binișor însă, pentru liniștea mea, nu am așteptat 210.000 km cum scrie în carnetul de service.

Timp de lucru - aproximativ 6 ore (inclus test de drum și de gaze motor și munca stil reprezentanță - uneori și câte 15 minute niciun mecanic nu era pe lângă mașină...).

Per total mulțumit, și de preț și de faptul că la solicitarea mea am vazut noile curele montate pe mașină.

De menționat, efect placebo sau nu, după schimbul distribuției mașina parcă urcă mai ușor în ture. Parcă este mai sprintenă...

De asemenea, pe devizul de lucrări apare și operațiunea de campanie de recall service 23R6 - update soft NOx dar nu s-a efectuat (cică sunt obligați să pună pe devizul de lucrări operațiunea...) Pentru a se efectua schimbarea de soft, clientul este obligat să completeze o cerere specială încare să menționeze eventuale chip-tuning-uri și sa iși dea acordul pentru modificare.

 

Sper să fie cuiva de folos informațiile de aici!

 

 

Modificat de ovizel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal,

Schimbare soft (mentionata in carte si stampilata) si suntem mai "verzi".Din fericire a durat putin, circa 40 min(fata de cele 2 ore estimate). In rest masina e in continuare in toate mintile  si merge exact la fel.

WE linistit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/17/2016 at 5:43 PM, ovizel said:

Schimbat distribuția, pompa de apă și curea accesorii la superb 2011, motor CFGB 2.0 TDI 125Kw 199,500 km

Preț piese originale + manopera = 1.760 lei - Compexit Cluj-Napoca. (pachet ofertă kit distribuție original cu manopera inclusă fără pompă de apă - 1.230lei)

Curele vechi arătau binișor însă, pentru liniștea mea, nu am așteptat 210.000 km cum scrie în carnetul de service.

Timp de lucru - aproximativ 6 ore (inclus test de drum și de gaze motor și munca stil reprezentanță - uneori și câte 15 minute niciun mecanic nu era pe lângă mașină...).

Per total mulțumit, și de preț și de faptul că la solicitarea mea am vazut noile curele montate pe mașină.

De menționat, efect placebo sau nu, după schimbul distribuției mașina parcă urcă mai ușor în ture. Parcă este mai sprintenă...

De asemenea, pe devizul de lucrări apare și operațiunea de campanie de recall service 23R6 - update soft NOx dar nu s-a efectuat (cică sunt obligați să pună pe devizul de lucrări operațiunea...) Pentru a se efectua schimbarea de soft, clientul este obligat să completeze o cerere specială încare să menționeze eventuale chip-tuning-uri și sa iși dea acordul pentru modificare.

 

Sper să fie cuiva de folos informațiile de aici!

 

 

Am si eu un Superb2 2.0L 170cp ca al tau cu 120.000KM si 6 ani. Is curios daca e nevoie sa schimb distributia sau pot astepta pana la 180.000km.

Am citit cartea ei si scria ca schimbul se face la 180.000km (fara nici un numar de ani mentionat).

 

BTW, cat au costat piesele originale (fara manopera), ca am un voucher la ei, primit dupa update-ul de soft.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andreimatei

 

Cum spuneam in postul anterior, cost pachet schimb distribuție kit original - 1230 lei

S-au mai adăugat pompa de apă - 325 lei cu originala la schimb + cost manoperă și curea accesorii 120 lei + cost manoperă

Legat de numărul de km, în carnetul de service scrie că se schimbă distribuția la 210.000 km. Legat de ani... chiar dacă nu scrie cam pe nicăieri (deși unii producători recomanda schimbul distribuției la x număr de ani) având în vedere că orice cauciuc are proprietăți fizice limitate pentru liniștea mea am schimbat curelele înainte de termen (aveau deja fisuri fine dar mai mergeau însă cam la limită)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cristi  Da da am primit ... Is mandru de masina... si de mine pentru gandul cel bun pe care l-am avut cand mi-am ales-o...:banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma pregatesc si eu de revizie si am doua oferte. Mentionez ca manopera la revizie in cazul reprezentantei ii inclusa in pachete.

 

revizie.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sebip: de ce e mult mai ieftin uleiul DSG la Compexit fata de no-name ? 

Oferta Compexit nu e rea, cam atat am platit si eu in Bv pe aceleasi operatii. 

Mare atentie, daca te duci la service Cartier - la procedura de schimbare ulei DSG - eventual te documentezi tu si stai cu gura pe ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, 75NOR said:

@sebip: de ce e mult mai ieftin uleiul DSG la Compexit fata de no-name ? 

Oferta Compexit nu e rea, cam atat am platit si eu in Bv pe aceleasi operatii. 

Mare atentie, daca te duci la service Cartier - la procedura de schimbare ulei DSG - eventual te documentezi tu si stai cu gura pe ei.

La ulei difera cantitățile.  La "no name" ii pus pe oferta 7 litri si la Compexit 5.2 litri.

Procedura de schimb la DSG o știu, mi-am făcut lecția! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Pt cei care aveti Superb 2 , cutie viteze manuala : ati schimbat uleiul din cutie ? Daca da , ce tip de ulei si unde ati facut schimbul ? La mine a inceput sa agate si ma gandesc la schimb ulei + reglaj timonerie . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal, eu am schimbat uleiul în cutie. Incepuse sa huruie la viraje. Cred ca a și fost o acțiune oficiala în sensul asta. Bineînțeles,  ca mașina fiind second și reprez. Vw, nu am beneficiat de ea. Dar zgomotele au dispărut. Deci concluzionând,  a fost de bun augur intenția mea. Sa vedem ce mai apare....?

Ce tip de ulei au pus n-as ști sa-ți spun...

Modificat de radu81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la un timp : intra greu in treapta 1 ; iar din tr 1 catre 2 , extrem de greu , zici ca e sudata in tr 1 . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu fie de la ambreiaj mai degraba.

Cand esti cu motorul pornit si cutia pe liber nu ai un zgomot care dispare cand calci ambreiajul ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact cum zice @75NOR. Daca ai o bataie cand stai cu ea pe liber, care dispare cand calci ambreiajul, poate fi volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am nici un zgomot iar ambreiaj + vol au fost schimbate recent . F curios : dimineata ( acum cu temp astea negative ) intra relativ greu in tr 1 si din 1 in 2 . Dupa cca 20 - 30 min de mers , intra si mai greu , spre horror . Apoi , spre sfarsitul zilei incepe sa intre parca mai bine dar inca departe de normal .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciudata simptomatica, parca nu ai ulei in cutie.

Daca ai schimbat deja ambreiaj + volant - atunci schimba si uleiul la cutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai , asta vreau sa fac : schimb ulei cutie + reglaj timonerie . Ma gândeam ca poate alti colegi au patit ceva similar si ceream sfaturi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu inclin spre ambreiaj. de ce ai schimbat pe cele vechi? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu ocazia demontării pt schimb EGR ( mașina e 4x4 ) , s-a constatat ca ambreiajul avea ceva probleme ; decât sa mai merg la risc si sa fiu nevoit ulterior sa demontez mașina din nou , am preferat sa-l schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciudata metoda.., se da jos doar cutia de transfer daca e cazul, nu trebuie demontata cutia de viteze.... 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate numai ca am mai avut o mica ( mare ... ) problema , cu o scurgere de ulei pe la un simmering . F greu am gasit o reprezentanta care sa accepte si sa aiba tot ce le trebuie pt schimbat acel simm (  cu piesa mea + simm mele ) . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!