Jump to content

Service - operatii


sarbul
 Share

Postare recomandată

De unde putem sa aflam ce trebuie schimbat , la intervalul de service ( 15 - 30 - 45 - 60 ... ) ? Ma refer la alte operatii , in afara de schimbul clasic de ulei si filtre .

Citeam , undeva la O 2 , cum ca , la 60.000 km ( de ex ) trebuie schimbat uleiul Haldex ( pt 4*4 ) , bujiile , etc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In manualul de utilizare a masinii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Operatiile care trebuie facute cu ocazia service , nu sant trecute in manualul de utilizare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt trecute in carnetul de service si sunt aceleasi ca la o2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da , in carnetul de service sant trecute , numai ca sant trecute toate operatiile posibile si imposibile iar cei de la service , in mom in care faci revizia , bifeaza ce au facut .

Eu vroiam sa stiu exact ce sa le cer , ce anume sa schimbe . Repet , am gasit ca pt O2 4*4 ar trebui schimbat ulei Haldex , bujii , ... si as vrea sa fiu sigur .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curea dinţată - interval de schimbare a comenzii motorului

de la 2007 la fiecare 150.000 km;

Curea dinţată - interval de schimbare a comenzii motorului

până la 2006 la fiecare 120.000 km;

Interval de schimbare a rolei de întindere a comenzii motorului

până la 2006 la fiecare 240.000 km;

Interval de schimbare a rolei de întindere a comenzii motorului

de la 2007 la fiecare 300.000 km;

Interval de schimbare a filtrului de aer

la fiecare 90.000 km / 6 ani;

Interval de schimbare a filtrului de combustibil

cu Biodiesel la fiecare 30.000 km / 2 ani;

Interval de schimbare a filtrului de combustibil

la fiecare 90.000 km;

Interval de schimbare a lichidului de frână

la fiecare 2 ani;

Interval de schimbare a uleiului transmisiei manuale

Schimbător direct de viteze 02E la fiecare 60.000 km;

Interval de schimbare a filtrului de habitaclu

la fiecare 60.000 km / 2 ani;

Interval de schimb a mijlocului de etanşare din trusa de reparare a pneurilor

la fiecare 4 ani;

Interval de verificare filtru de particule prima dată la 150.000 km,, apoi odată la 30000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva ref la ulei Haldex , bujii ? Masina e new Superb , 2010 , 4*4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ulei Haltex 4*4&DSG + filtru- 4ani iar bujiile acelasi termen sau 60.000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bineinteles ca unele schimburi sunt aberante : interval schimb filtru aer/polen/carburant. consider ca mai des este mai bine, deci .... hai sa fim seriosi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, sunt intr-adevar aberante intervalele de schimb ale filtrelor; la dracu, cum sa meri 90k cu un filtru de aer cand daca il dai jos la 15k e plin de praf.

O singura remarca am si anume la filtru de motorina: daca se alimenteaza numai din statii serioase se poate merge linistit cu el cel putin 60K.

Eu de ex. alimentez numai din OMV. Dupa 70k am dat jos filtrul de motorina si am desfacut dopul ala de purjare de pe fundul filtrului. Am dat drumul la continut intr-o galeata alba, curata. Nici macar o picatura de apa n-a iesit din el.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si totusi , unde as putea gasi o lista completa a operatiilor ?

Rzavan SPD : pt Superb 4*4 , dar fara DSG , la cat e recomandat schimbul ulei Haldex ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

@Blitz: Si daca e plin de praf care e problema? Asta este rolul lui sa retina jegul sa nu intre in motor.. ati facut teste si nu mai trece fluxul de aer bine prin el?

Din contra cu ceva praf, devine element filtrant si mai bun. Evident pana la un anumit nivel de unde apar probleme.

Eu personal imi schimb filtrul de aer la 45k km.. si asta fac de multi ani de zile si cu masini noi..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau ca nu pot sa iti divulg o serie intreaga de rezultate ale unor teste de laborator facute pe filtre de aer. Pot sa iti spun doar ca eu prefer sa il schimb pe al meu la 15k.

Ca creste sau nu capacitea de filtrare e una, ca in acelasi timp creste si rezistenta gazodinamia e alta. Avand motor aspirat ma intereseaza foarte mult acest aspect.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

La mine revizia de 15k (ulei long life +toate filtrele) facuta la avia a costat 720 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

La mine revizia de 15000 km a costat 613 RON la Brady si cea de 30000 km (26000 pe bord) a fost 853 RON la PBA.

La ultima revizie mi-a schimbat si filtrul de motorina pe langa obisnuitele filtre de ulei, aer, polen. Am avut o reducere de 250 RON.

Acum masina sta intr-uin garaj in Budapesta si merge doar pe autostrada. Deci la urmatoarea revizie o sa specific sa nu imi schimbe filtrul de polen si de aer ca sunt bani aruncati. Am pastrat filtrul de polen pe care dupa ce l-am scuturat de cateva frunze arata ca nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

In noiembrie am facut revizia 2 la Superb la PBA si am schimbat filtrul de aer, polen, ulei.

Acum, dupa 3 luni, am facut deja 13000km. E posibil sa fac o revizie in care sa schimb doar uleiul si filtrul de ulei? Nu vad sensul sa mi se schimbe din nou filtrul de aer si polen...

Mai ales ca masina a stat in garaj tot timpul, fiind utilizata doar 2 sapt in care am facut cei 13000 km...

Masina are acum 38k km...

Pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca statea in garaj timp de un an, intelegeam sa nu schimbi filtrul de aer si polen.

Dar, chiar daca ai facut 13k in 1 luna sau 1 an, masina tot a tras aer in cei 13k km.

Pentru 200Ron maxim cat sunt cele doua filtre.... nu merita sa nu le schimbi. Doar le-ai folosit in cei 13k, nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e drept, dar ma gandesc ca 2-3 sapt cat am umblat cu ea prin Ungaria si Austria, iarna cand e praf putin, nu au apucat sa se strice...

Daca mergeam prin oras, incet si cu praf era clar raspunsul ptr mine ca treb schimbat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

filtrul aer din cate stiu e obligatoriu.. e aerul care iti intra tie.

Filtrul de polen e semiobligatoriu .. e filtrul la aerul care intra in masina. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sunat la Porsche Pest sa vad cat costa o revizie mica (ulei+filtru ulei) si m-am socat - 80000 HUF= 12000 RON

Am programat la Porsche Timisoara unde e 800 RON (mult mai decent)

Astia in Ungaria iau si pielea de pe tine....

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar ca si informare, la reprezentanta in BV (Delcar) e 60Ron ora manopera (+TVA).

 

Revizie completa de 90 000km la Passat 2.0 tdi, cu schimbat toate filtrele a fost 750 Ron. Ulei Mobil 1 5w30.

 

Revizia de 75 000km, aceasi masina, dar fara filtru motorina a fost 650 Ron. Acelasi ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce ieftin... dar eu folosesc Castrol care e mai scump...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

diferenta de pret nu vine din 10-20Ron cat poate fi maxim diferenta la ulei. Diferenta vine din ora de manopera, acolo e buba !

 

65Ron e 1L ulei Mobil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate cu uleiul procurat din alta parte ?, sunt oferte la 1/2 din pretul practicat de service-urile agreate. Eu am luat cu 44 lei litrul, il tin in masina pentru eventuale completari, la PVB era 96 lei.

uite de aici : http://www.drauto.ro/articol-nou/178/castrol_edge_professional_longlife_iii_5w30_1l_slx_professional_powerflow_longlife_iii_5w30.html

Modificat de crisss7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!