Jump to content

Problema Clapeta de aceleratie 1.6SR sau altceva


robert24gr
 Share

Postare recomandată

Deci am un golf 4 1.6 Sr cu urmatoarea problema: de circa un an prin oras cand merg ma opresc la semafor sau mers normal o scot din viteza si imi sta turata pe la 1200, 1500 sau 1000 si cateodata scade usor pana la 930 pe acolo.. sau eu ii mai faceam cand vedeam ca face asa ori o turam odata pana in 5000 si la urma nu mai aveam stres deloc ori o bagam in viteza si ii dadeam putin pana scadea .De precizat ca nu face mereu ,cateodata nu face deloc si alta data face de ma umple de nervi . iam curatat clapeta de acceleratie . nu am erori . alte probleme nu are idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce ai curatat-o i-ai facut adaptare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se face adaptare la clapeta mea.. asa mi sa zis fiind pe cablu oricum am curatato f bine si restu leam pus bine la loc . Din cate am inteles cand e stricata ramane pe la 3000 de ture si asa mai departe..dar mie asa imi face de vreun an..doar ca acum chiar vreau sa o fac..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Din pacate nu-i problema de adaptare, la el...

Trebuie desfacuta partea electrica a clapetei si vazut ce e cu ea...... daca nu se poate remedia, alta.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vechea mea Felicie cu motor AEE avea clapeta pe cablu si se adapta. Eu o faceam prin scoaterea bornelor de la baterie pt. 30 de minute dupa care la prima pornire lasam comtactul pus vreo 2 minute si se aude cum zbarnaie daca ai capota deschisa.

Oricum clapeta aia a fost pe moarte de la 70.000km. A fost desfacuta si paradesfacuta, curatata chiar si in corpul ei, degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Normal ca trebuie sa-si faca singura adaptarea.... dar sunt si clapete care nu o fac - si atunci ii faci cu VCDS-ul. Oricum, nu e cazul lui, problema nu e de adaptare... eu l-am invatat ce sa faca, i-am zis ce are de facut...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maine ma apuc sa o desfac din nou si sa vad interiorul si o sa fac poze...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin si eu cu intrebarea off topic : Ce semnifica acel SR ? din denumirea 1.6 SR ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dap corect 1.6 sr akl tip motor motor complicat dar rezistent:) asta in cazul in care ii dau de cap

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa mai intarzi putin cu interventia pana gasesc o clapeta sa o cumpar.... ca in caz ca e ceva rupt sa pot sa pun alta clapeta ..pana atunci inca caut alta buba.. poate sa fie gen bujiile? dar porneste la sfert si asa mai departe sau nush alte idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum e cablul de acceleratie ? Intins sau slabit ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intins

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

update: schimbat clapeta de aceleratie = nici o diferenta deci e buna a mea;

-schimbat furtunul care vine dinspre filtru aer spre clapeta ca era fisurat bine la reciculare gaze=nici o dif dar e bine ca lam schimbat...

-nu am nici un fel de erori prin concluzie nu mai am ideei.. poate un furtun sa mai verific si atat...

-intrebare.. dupa clapeta vine galeria de admisie..care are un capacel mic negru la mine ala se misca si cand acelerez gen pufaie pe acolo asa e normal? la voi cum e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai are nimeni idei?:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Scuza ca intru si eu. reseteaza clapeta cu vag-comul . Adica intra in 01 motor - masurare - canal 98 si da setarile de baza, unde astepti cam 20 secunde pina se regleaza la setarile de uzina - te intorci inapoi la masurare - si gata . Asa am facut eu. Am acelasi tip de motor.

Modificat de alinnicola
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa incerc si chestia asta.desi stiu ca nu de face adaptare la tipul asta de clapeta.....ms oriq oricum a inceput sa nu mai prea faca avea importanta si furtunul care lam schimbat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Robert,

Iti confirm si eu ca si clapeta de acceleratie pe cablu se adapteaza cu VAG-COM, am facut-o eu personal de mai multe ori:

"Procedure for performing a Throttle Body Alignment on Cable-Throttle Cars:

These are cars with a physical cable between the accelerator and the throttle, but WITHOUT an ISV.

Turn the key on but do not start the car.

[select]

[01 - Engine]

[Measuring Blocks - 08]

Group 098 (Note: Some SIMOS or Marelli ECU's use Group 001 such as ADY & AEE engines)

[Go!]

[switch to basic settings]

Once you do this you will see the top right display say ADP RUN. The TB adaptation is being done as soon as you switch to basic settings. You will see the values change and hear the TB cycle for the first few seconds then it will stop. Leave it in Basic Settings for about 30 seconds.

[switch to Meas. Blocks] button and you're all set.

Be sure not to touch the accelerator and make sure the engine is NOT running when you do this!"

Eu am desfacut clapeta mea de accceleratie si i-am verficat toate rotitele care formeaza angrenajul si nu am gasit nici un dinte rupt sau tocit sau vreun semn ca nu ar lucra cum trebuie.

De curatat am curatat-o luna si am si verificat-o cu VAG-COM, ai tot felul de parametrii pe care poti sa ii vezi acolo, cu alte cuvinte m-am lamurit si eu ca nu clapeta este problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ms de raspuns uite o sa ma duc sa incerce sa faca o adaptare.. dar tin sa zic ca de cand am schimbat furtunul care vine de la filtrul de aer in clapeta si il aveam rupt ala de recirculare gaze nu mai face asa rau...adica mai face mai rar oricum sa incerc si adaptarea poate poate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Vad ca tot intrebi. Fa adaptarea la clapeta si o sati mearga 100% cum trebuie . Vad ca a scris-o dupa mine cum se face dupa ,, ros tech''. Indicat interfata o full actived, ca sa nu ai erori dupa

Modificat de alinnicola
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Robert, ziceai ceva de un capacel de dupa clapeta care ti se misca si iti pufaie. Pai totul trebuie sa fie etans acolo. verifica chiar si garnitura clapetei, caci daca iti scapa aer degeaba isi face ea treaba, motorul nu o sa aibe suficient aer sa-ti arda benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil te referi la capacelul din imagine incercuit cu rosu (Imaginea 1)... si la mine face la fel... nu sta fix acolo.... nu iese afara daca trag de el dar se misca in sus si in jos.... POATE fi o neetansietate????

Si presupun ca aceste 3 furtunase trebuie verificate sa nu fie sparte??? (Imaginea 2)

post-62875-0-50807600-1338616905_thumb.j

post-62875-0-59431100-1338617278_thumb.j

Modificat de johnny0585
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am acest tip de motor, asa ca imi dau doar cu parerea.

Din ce vad, el e chiar pe galerie si normal ar trebui sa fie etans. Insa, capacul ce se misca e posibil sa nu fie decat un capat de protectie, care odata scos sa faca posibila accesul la adevaratul capac.

Daca e posibil, verificati cu un bat parfumat aprins spre exemplu, daca respectivul fum e aspirat pe la capacul resectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil te referi la capacelul din imagine incercuit cu rosu (Imaginea 1)... si la mine face la fel... nu sta fix acolo.... nu iese afara daca trag de el dar se misca in sus si in jos.... POATE fi o neetansietate????

Si presupun ca aceste 3 furtunase trebuie verificate sa nu fie sparte??? (Imaginea 2)

exact acel capacel deci ala asa e normal sa se miste si cand accelerez sau pufaie gen pe acolo...? furtunele acum le am toate in regula:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrebat astazi un mecanic,si din ce am inteles aceea ar fi o supapa ce regelaza presiunea si nu are voie sa scape aer. Fiind de plastic, se fisureaza si de aici si scaparile de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!