Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

@alexandru: rogu-te dupa ce incepi diverse operatiuni de curatare, etc, sa le descrii pe aici, sa vedem ce merge, ce nu merge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super! Deja incep sa ma ingrijorez. Un caz, fie, se intampla, doua - coincidenta, dar tot mai multi vad ca apar cu probleme si doar de putin span aparut in filtru.

Saptamana ce vine, urmeaza revizia. M-am gandit lung si bine si am zis ca mai bine sa fiu eu sigur si sa o fac la 15.000 km decat sa ma iau dupa "nemti" si sa o fac la 30. O sa verific filtrul sa vad daca am vreo depunere p-acolo, care n-ar trebui sa fie. Sper si ma rog sa ma salveze kilometrii ca sunt doar 45.000, dar deja ma apuc de pregatirea psihologica pentru >100.000 cand "daca"-ul se va transforma in "cand" ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu o pagina in urma vad ca si colegul cridaia a gasit pilitura in filtru si deja a achizitionat o pompa SH... Rogu-l si pe el sa ne tine la curent cu operatiunea.

Mai mult decat atat sunt curios cat a dat pe pompa SH, de unde a cumparat-o si cum si-a asumat riscul tinand cont ca si asta ar putea sa faca span in curand?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista cineva cu problema asta care sa fi avut masina de noua sau macar sa o aiba SH dar cu sursa sigura (gen rude)? Nu cred ca tine cineva masina asta mult peste 100k km (presupunand ca a fost luata de noua), dar poate ar fi interesant de gasit o masina cu problema si cu "istoric" veritabil. Sa nu se bage cine stie ce prostii prin rezervoare (gen aditivi) care sa declanseze uzura, care apoi e in cascada. Sau sa fi rontait aiurea in gol, ca mai sunt unii care merg pana se opreste, si culmea ca mai si incearca sa o reporneasca singuri. Ar putea sa fie un defect de material sau de proiectare, insa nu cred ca sistemic la CRuri VAG, ca sunt destul de multe in circulatie si totusi nu sunt pline service-urile de ele cu problema asta.

Oricum foarte nasoala problema, inclusiv prin prisma economica: un 4000-5000 EUR (reparatie oficiala, dupa cum era mai sus), la o valoare a masinii de 15-20000 EUR, e vreun 25%. Enorm pentru un defect!

Succes celor cu probleme si bafta celor care nu s-au lovit de ea (nici sa nu se loveasca). Al meu iubit CC a facut 3 ani, asa ca o sa ma mut, sper, in cateva saptamani, la categoria B7.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand citesti acest topic te ia cu fiori si tensiunea o ia razna . Aceasta problema este comuna motoarelor CR sau apare si la cele mai vechi , cum este si al meu . Daca stau cu frica aceasta plus altele gen volant , etc ... ma gandesc tot mai serios sa schimb masina si sa revin la una mai fiabila chiar daca e mai veche . Nu vreau sa ajung sa muncesc doar pentru a repara masina .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, ca tu nu ai pompa de inalte - doar CR-urile au.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru vestea minunata , stau mai linistit acum . :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu o pagina in urma vad ca si colegul cridaia a gasit pilitura in filtru si deja a achizitionat o pompa SH... Rogu-l si pe el sa ne tine la curent cu operatiunea.

Mai mult decat atat sunt curios cat a dat pe pompa SH, de unde a cumparat-o si cum si-a asumat riscul tinand cont ca si asta ar putea sa faca span in curand?

pompa am cumparat-o sh din Polonia si am dat "foarte putin" pe ea....vanzatorul m-a asigurat ca are 4000km, ( este de pe un AMAROK )cel putin vizual arata ca si noua si am primit garantie 2luni (care nu prea cred sa ma ajute).

De la reprezentanta am primit oferta de 4676.21 cu pompa la schimb si de 6295.39 fara schimb, ceea ce mi se pare un pret exorbitant.

Am trimis o sesizare la VW.de si la VW.ro cu aceasta problema a pompelor si astept un raspuns oficial.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai reusit sa te uiti la senzorul de presiune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce bataie de joc cu pompele astea. Sa inteleg ca de acum operatie standard la revizie e si verificarea filtrului de motorina dupa span... ar trebui sa o treaca si in caietul de intretinere. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai reusit sa te uiti la senzorul de presiune?

nu am reusit inca......sper sa reusesc azi, pentru ca si eu sunt foarte curios.....daca nu, Sambata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi o sa incerc sa ma uit si in sezorul de presiune... Sper sa ma descurc ca nu sunt chiar cel mai priceput baiat, dar din ce am vb cu colegul cridaia, zice ca daca m-am descurcat sa desfac filtrul de mototrina ar trebui sa pot desface si senzorul de presiune...

Caut si eu pompa SH cu putini km pe afara, ca pretul in romania noua e de la 1000 euro in sus.

Am sunat ieri la total diesel, o firma care se "lauda" cu astfel de reparatii la motoarele diesel, dar cica nu vor sa se ocupe doar de schimbarea pompei daca nu cumpar pompa de la ei ,,, la doar 6400 lei...

Tu cati km ai valentin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit in Polonia, pompe de inalte "noi" cu codul 03L 130 755A ( 5buc ).......daca sunt doritori, poate reusesc sa obtin un pret bun.

pretul actual pentru 1 bucata este de ~2000lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu cati km ai valentin?

aproape 170.000 km. Am luat masina la 120.000 km.

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reusit sa fac cateva poze.......la lumina de afara pot spune ca este curat interior....nu se vede nimic.

post-84251-0-22672500-1351182112_thumb.j

post-84251-0-08571100-1351182120_thumb.j

post-84251-0-44572500-1351182135_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai asta este bine ! uita te in primele poze puse de mine si sa vezi acolo :banghead:

Eu unul recomand schimbarea pompei cat mai repede ca sa nu o patiti ca mine.

Bafta si nervi de otel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu cateva poze. Parca sunt vreo 3 particule mici in motorina din pompa + o particula gasita pe filtru... Oricum nu asa multa ca in filtrul de motorina..

Am gasit acelasi cod de pompa 03L130755. Fara vreo alta litera in coada.

Regards!

post-59687-0-12392800-1351203369_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu reusesc sa vad foarte bine, nu ai focalizat cum trebuie

Ideea este urmatoarea: pilitura din filtru nu are ca origine certa pompa de inalta presiune. Poate fi de la pompa electrica din rezervor, de la pompele benzinariilor, etc.

Pilitura din senzorul ala de masurare nu poate proveni decat din pompa de inalta presiune sau din pompa aditionala de motorina. Oriunde ar fi buba, este foarte grav, pentru ca duce la distrugerea pompei de inalta presiune, infundarea injectoarelor, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu am reusit sa atasez mai multe poze azi-noapte ca trebuiau facute mici pozele si n-am mai stat. Am mai pus odata poza, incercuit cu rosu ce mi s-a parut a fi pilitura.

Ideea e ca acel senzor din pompa e puternic magnetizat, iar acea bucatica de "mizerie" era lipita de el, de unde am tras eu concluzia ca era feros acel reziduu.

Mai erau 2-3 mici puncte de mizerie in motorina din pompa, cum se vede si la colegul cridaia, dar cred ca aceea era mizerie-mizerie, nici macar pilitura neferoasa...

Cum pot ajunge la pompa din portbagaj sa vad ce e in ea? Stie cineva codul pompei din portbagaj pentru acest tip de motorizare (CBAB)?

post-59687-0-91719700-1351238467_thumb.j

Modificat de alexandru_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa din "portbagaj" se afla sub bancheta din spate...ridici putin mocheta si dai de ea....sper ca maine sa am timp sa desfac si eu la rezervor sa vad ce gasesc acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E usor de ajuns la ea? Pe care parte a banchetei se afla cum te uiti din fata masinii spre spatele ei?

E oarecum usor de ajuns/demontat? Poate reusesti sa faci cateva poze mai concludente sa ma prind si eu care-i procedura de a ajunge si desface pompa din portbagaj.

Stie cineva codul pompei din portbagaj ca as vrea sa vad cam pe la ce pret se invarte...

Regards!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la o cautare rapida am gasit aceste doua coduri: 3C0 919 050 si 3C0 919 051.......unul dintre ele trebuie sa fie al nostru.

L.E. la o verificare mai atenta, as putea spune ca 3C0 919 050 este pompa de care am avea nevoie....sa confirme/infirme cineva care poate verifica direct pe masina (asta pana ajung acasa si ma voi convinge singur).

Modificat de cridaia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor,

Un DYI tutorial scurt ati putea pune aici referitor la ce este de demolat pentru a vedea senzorul de presiune din pompa ? As avea nevoie de enumerarea pasilor, ca sa pot vedea si eu in ce stare e senzorul de presiune. Nu mi-e clar unde e montat si ce e de desfacut :icon_confused: Nu sunt minitehnicus, dar daca am pasii, ma descurc.

Ma gandesc ca e folositor si pentru alti colegi.

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e cat se poate de simplu.......daca te uitai putin la poze de la inceput, ti-ai fi dat seama.

in prima poza vezi motorul si locatia pompei de inalte

in a doua poza vezi si mai exact asta, ingnorand chenarul "mare" cu rosu si luat in calcul cel cu verde

iar la "localizarea senzorului" vei vedea ca sunt doua suruburi cu cap torx de 25 care se desfac si scoti senzorul afara

.....dupa care pui totul la loc.

post-84251-0-19152100-1351244205_thumb.j

post-84251-0-65206500-1351244337_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa fie cu suparare,insa...

http://www.mcgogoo.r...on-creanga.html

Incercati sa stati linistiti. Toate masinile mai noi (diesel) sunt CR.

Nu conteaza marca. Aveti comportament de babe nebune.

Atacuri de panica si tot tacamul. Stati calmi, prezentati simptomatologia panicii in masa.

Cazurile sunt izolate si din varii motive.

Trageti aer in piept si folositi (priviti) masina ca pe un mijloc de transport. Nu faceti din ea un ideal.

Sunt lucruri mult mai importante in viata.

Hai, pompe de inalta cat mai curate tuturor.

O zi buna...

CR rules.

PS. Colegul care abia ce a cumparat masina...avea buba mai demult.

Nu a aparut asa din senin.

Aveti grija ce cumparati, ca nu stiti cu ce motorina a functionat respectivul motor. Nu conteaza tara...

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!