Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

Salut! Am schimbat eu luna trecuta la cayc 1.6 acele simeringuri. Am incercat de fapt. Am dat jos injectoarele, capacul de la culbutori si cand sa schimb simeringurile de la injectoare acestea nu au intrat decat in momentul in care am spart capacul.(au un inel metalic ce este foarte dur) Si am incercat cu presa hidraulica nu cu vreun ciocan. Urmarea... capac nou. Vine echipat cu totul. Eu am luat febi, era la jumatate de pret fata de oem. Dupa operatiunea asta curgeau pe la mufele de retur toate injectoarele.(in conditiile in care am schimbat simeringurile, aftermarket desigur) Alta distractie. Rampa noua oem. O galagie de bani. Aftermarket sunt facute la misto si nu au dimensiunile corecte la mufe.(am incercat ca tot romanul cu aftermarket si am luat teapa) Dupa toate astea, e curat motorul. Concluzia: nu recomand sa incerci sa schimbi simeringurile, doar capac nou.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar vezi ca 1.6 TDI are probleme cu capacul in sine, se sparge/dezlipeste si curge ulei preponderent in zona injectoarelor 3-4. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Am si eu multa negreala in zona injectoarelor si pe furtunul ce iese din turbo la un b6 cr,credeti ca e din cauza capacului de la culbutori? E de foarte mult timp asa,afecteaza cu ceva,poate scapa presiune pe acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, giji said:

Si am incercat cu presa hidraulica nu cu vreun ciocan.

Se pun cu mana :) (doar OE )

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, giji said:

Salut! Am schimbat eu luna trecuta la cayc 1.6 acele simeringuri. Am incercat de fapt. Am dat jos injectoarele, capacul de la culbutori si cand sa schimb simeringurile de la injectoare acestea nu au intrat decat in momentul in care am spart capacul.(au un inel metalic ce este foarte dur) Si am incercat cu presa hidraulica nu cu vreun ciocan. Urmarea... capac nou. Vine echipat cu totul. Eu am luat febi, era la jumatate de pret fata de oem. Dupa operatiunea asta curgeau pe la mufele de retur toate injectoarele.(in conditiile in care am schimbat simeringurile, aftermarket desigur) Alta distractie. Rampa noua oem. O galagie de bani. Aftermarket sunt facute la misto si nu au dimensiunile corecte la mufe.(am incercat ca tot romanul cu aftermarket si am luat teapa) Dupa toate astea, e curat motorul. Concluzia: nu recomand sa incerci sa schimbi simeringurile, doar capac nou.

 

De ce ai scos capacul?
Eu le scot cu un carlig, curat, dau cu spray cu silicon pe cele noi si le bag la mana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa schimb garnitura capacului ce curgea prin partea din spate a motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spala zona,impecabil ,si verifica zilnic.

Doar asa identifici exact problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 9/19/2023 at 8:10 PM, popadaniel67 said:

VW Passat B6, motor CBAB, la 400.068 km a apărut martorul spirală în bord. Am oprit, am pus diagnoza (de care nu prea mă despart…), și am găsit eroarea P 0087 (Presiune prea scăzută în rampa comună), chemat un prieten cu platforma (Mulțumesc, Alex !) și transportare la mecanic, 150 km, până la Timișoara. La prima constatare: șpan în filtru și în supapa de menținere de pe pompă, dar nu un firicel, ci în cantități mari, de zici că s-a lucrat la strung,,,Mașina nu a dat nici un semn de oboseala, mergea absolut perfect, fără trepidații, porniri ușoare, totul ok,,,Alimentare doar de la Petrom, motorină standard, consumabilele schimbate cu strictețe anual, filtru de motorină numai MANN, ultimul BOSCH (asta să fie cauza ?!?)…Ba mai mult, deschideam periodic supapa de menținere (regulatorul) de pe pompă și verificam dacă există șpan (bineînțeles, până la acel moment, nici o urmă…).

Așadar, indiferent de cât de atenți suntem cu motoarele noastre, numărul mare de km își spune cuvântul…

IMG_1866.jpgPuneti mana si bagati 250ml de ulei 2T  JASO-FC sau FD in motorina la fiecare plin si uitati de span in circuitul de alimentare. Va sfatuieste unul care de mai bine de 18 ani face asta.

IMG_1868 (1).jpg

IMG_1869.jpg

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 minutes ago, emanoeladrian said:

bagati 250ml de ulei 2T 

Din pacate nu ajuta prea mult 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și motoarele de 2.0 150 cp cod CRLB de la passat sunt dispuse la span de la pompa de înalte? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi risc.(cazuri rare)

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu folosesc aceeasi metoda,ulei 2T,si nu am avut nevoie sa imi repar niciodata nici pompele de pe masini,nici vreun injector.Am detinut diferite marci de masini,unele de la 40000 km pina la 400000  km,altele mai putin,dar cu multi km la bord.

Cei drept,masini cu pompe moderne,tip CP4 sau din familia Delphi,Denso,Continental,nu am detinut,nici nu am de gind,cel putin atita timp cit se mai permite,si tinind cont de virsta mea,si viitorul negru care se anunta in privinta masinilor diesel,sper sa nu fiu nevoit sa imi cumpar vreodata.

Eu sint de parere ca tot ce sa fabricat dupa anii 2011 si mai ales 2016 au mari deficiente in ce priveste forma constructiva a pompelor de injectie,si a injectoarelor de asemenea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut , am un bâzâit la pompă de înaltă , am verificat presiune rampă carburat este de 31970 kpa și oscilează , este OK, un sfat , mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt bune aceste valori ? 

IMG_2735.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte bine, regulatorul de pe pompa a bazait din totdeauna, doar ca n-ai observat tu pana acum. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Tocmai m-am ales cu P0087 la un Audi A6 C7 2.0 tdi 150 cai. Ca un scurt istoric aveam injectorul 3 care tacanea la relanti, le-am pus pe toate pe banc Bosch, unde s-a confirmat ca DOAR injectorul 3 e defect! A fost curatat, montate pe masina cu suruburi, seibi de foc, oringuri noi, codate, injectorul 3 valori bune dupa curatare, in schimb injectorul 2 care a trecut testul pe banc cu succes si n-a avut niciodata valori mari, acum are valori putin mai mari fata de celelalte. Ciudat pentru ca pe banc iesise ok! Plecat cu masina, dupa 170 km m-am trezit cu eroarea P0087. Limp mode, chiar s-a oprit motorul la un moment dat! Dar am amorsat iar pompa si am reusit s-o pornesc pana la urma si am mers usor 20 km pana acasa.

Ce as putea verifica/inlocui?

Dispun de VCDS.

 

IMG_3533.jpeg

IMG_3534.jpeg

IMG_3535.jpeg

Modificat de OvYd3L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuiau codate daca nu au fost generate coduri noi .

Posibil ca trebuie inlocuit injectorul “reparat”

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate 4 au trecut prin 8 teste pe banc, doar injectorul 3 a picat testul de relanti.
Injectorul 3 dupa reconditionare a fost pus iar pe banc si a iesit acelasi cod de calibrare, nu i-a generat altul. Acum are valori cu -

Mi-a zis sa le montez aleatoriu pe masina de asta le-am codat. Intamplarea face ca inj 3 sa fie montat in acelasi cilindru ca inainte de reconditionare.

Modificat de OvYd3L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update! Am ajuns la un service de injectoare. S-a facut testul cu eprubetele, mi se spune ca nu sunt diferente mari pe ele, ei recomanda schimbarea regulatorului!
Ce spuneti?

IMG_3550.jpeg

Modificat de OvYd3L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Testul respectiv are relevanta doar daca e facut in momentul cand apare eroarea ,la relanti …

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Montat regulator rampa nou OEM! Problema persista! Eroarea apare doar in mers la acceleratie mai tare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica pompa de joasa presiune din rezervor daca iti baga suficienta presiune/debit, si tot odata metering valve (regulatorul de pe pompa). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In pozele de la diagnoza apare ceva despre presiune prea mica.Tipul ala de injectoare poate fi montat fara sa codificati nimic,cum de altfel sint toate in 99,99% din cazuri,numai ca fabricantul recomanda codificarea pentru o functionare cit mai suava.

Exista cazuri in care eu scot 4...5 coduri consecutive pentru acelasi injector,si le dau clientului sa le incerce pe toate,si uneori se simte diferenta,alteori nu,si mai apar si exceptii cind pur si simplu nu merge cu niciunul,si masina merge prost de tot,dar astea sint mai rare.

Sa revenim...in anumite cazuri,scoatem regulatorul din pompa,il curatam cu ultrasunete,si il montam la loc,iar masina merge o scurta perioada de timp mai bine,mai regulat,dupa care incepe sa faca probleme de genul,ralentin instabil,fum,etc,iar la cald masina merge foarte bine.

Probam injectoarele in bancul de teste,si observam ca sint in parametrii recomandati de fabricant.

Uneori,ca sa rezolvam problema,scoatem pompa de injectie,o dezmontam complet,o curatam cu ultrasunete,si masina isi revine,merge rotund,nu scoate fum,scade consumul de combustibil.Concluzia noastra este ca mizeria din pompa face ca regulatorul acesteia sa se infunde imediat dupa spalarea lui,si din cauza aceasta nu dureaza prea mult,caz in care se recomanda spalarea pompei in acelasi timp.

In alte cazuri,regulatorul de pe rampa common rail produce un mers iregular la ralentin,smucituri,si altele asemenea.

Acuma sfatul meu,cu toate ca stiu cum gindeste omul cind il primeste,este sa se revizuiasca tot sistemul de injectie in acelasi timp,nu facind incercari cind cu una,cind cu alta,pentru ca asa nu faceti decit sa aflati care piesa va dadea probleme,dar dupa un scurt timp veti avea aceleasi neplaceri.

 

Despre functionarea injectoarelor in parametrii normali:

Sa vedem...un exemplu imaginat,extras din diferitele experiente practice traite in timp.

Un injector la ralentin trebuie sa injecteze intre 0,4ml ....5,8ml pe minut,ok,iar in bancul de teste,imi arata ca injecteaza 0,9ml/min lucru care inseamna ca injectorul functioneaza in parametri recomandati...si aici apare eroarea.

Un motor nou de fabrica care are un injector cu parametrii descrisi inainte,poate canu  da probleme vizibile,dar unul uzat,este o alta poveste.Nu toate injectoarele care ies bine la teste,functioneaza bine in motor.

Exista cazuri,cind un joc de 4 injectoare care merg bine intro masina,montate in alta identica,nu mai merg cum ar trebui.

Adesea cumparam de la serviciul oficial de Bosch,injectoare noi,la pret de fier vechi,care au picat testele in bancul de probe,si le recalibram,pentru ca ei nu isi permit sa piarda timpul cu asa ceva,si prefera sa le arunce....refuzat la export.

Revin la meserias,la pompangiu....daca testul pe banc iese ok,dar observ ca este sub MEDIA recomandata,ori peste ea,am doua variante,una ar fi sa-i spun clientului despre ce este vorba,si sa le calibrez,la preturi destul de maricele,dar cum stiu reactia clientului,ma limitez sa-i spun ca dau bine,numai ca sint cam pe duca.

A doua varianta,este sa-i spun ca nu dau in parametrii de functionare,numai ca in acest caz ma tradeaza fisa informativa,protocolul,scoasa de bancul de probe,unde se pare ca totusi au iesit bine,caz in care as fi numit mincinos,sau hot.

Pentru cei care vreti,cereti pompangiului fisa cu rezultatele care va ies la testele in bancul de teste,si eu vi le pot interpreta pe intelesul tuturor,indiferent ce fel de banc de probe foloseste pompangiul.In poza de mai jos,apare un test de ralentin,de un injector bosch oarecare.Daca injectorul scoate 1,8ml testul este ok,dar ca sa fie perfect ar trebui sa scoata 5,1ml

 

 

test.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!