Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

am revenit

inca este mister

turbina este ok

se continua mai departe cu pompa inalte si alti 2, 3 senzori care nu i-am retinut

au confirmat ca este o problema pur de mecanica

intre timp asteapta si raspuns din germania in urma masuratorilor facute in mers cu masina.

masina porneste fara probleme

merge....insa la un moment dat o abuca batzurile si se ineaca, isi revine apoi si tot asa

daca ai nervi poti sa mergi cu ea. cineva imi zicea sa merg pana crapa insa cei de la service au zis ca nu agreeaza aceasta varianta.

 

revin in zilele urmatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul de motorina l-au verificat sau senzorul de pe pompa de inalte?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtru l-au schimbat. Au verificat si de span acolo la filtru si curat curat.

Pompa de inalte este in spatele masinii? Acolo au schimbat un senzor, cel scump, si mai au sa il schimbe si pe cel de al doilea, cel ieftin.

imi place ca au ambitie sa o faca si nu se lasa. Pana acum nu am platit nimic, au zis ca o sa platesc piesa finala care se dovedeste stricata. Folosesc piese demo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de inalta presiune nu are decat un regulator pe ea, iar ala nu poate fi inlocuit separat (decat din dezmembrari). VW nu-l vinde separat de pompa.

La ce pompa din spate te referi tu? La aia din rezervor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci in spate am inteles ca sunt 2 senzori. Au schimbat unul din ele. Acesta aparuse eroare pe calc.

deci astept sa vad miine ce zic de pompa de inalte.

dar de ex daca nu ai span la filtru de motorina, exista posib sa existe pe restul de instalatie? Nu cred ca ei au verificat restul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un magnet puternic pe fundul carcasei filtrului de motorina - si dupa ce am spalat rezervorul, schimbat pompa de inalta, injectoare - dupa 10.000 de km am gasit span pe magnet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce da zic. Am vazut ca cei care au gasit span au avut cateva simptome comune printre care masina nu a mai pornit. Eu nu am problema asta. Daca nici macar nu apare o eroare pe vag. Face cand ii vine ei pe chelie. De ex 3, 4 zile e ok dupa care face. Si tot asa.

masina luata la 39000 km di germ, reprezentanta vw.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un magnet puternic pe fundul carcasei filtrului de motorina - si dupa ce am spalat rezervorul, schimbat pompa de inalta, injectoare - dupa 10.000 de km am gasit span pe magnet.

Tu de unde bagi motorina?

Da detalii despre magnet. Este home made?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neatza.

 

Motorina doar de la OMV, Petrom si Rompetrol am bagat de cand am adus masina in tara, si de fiecare daca bag motorina "top".

Un prieten care are un service auto mi-a zis ca nu exista nici o diferenta de calitate intre motorina mai ieftina si cea scumpa, in afara de niste aditivi care nu o fac mai curata.

Magnetul mi l-au pus la service-ul la care am schimbat pompa si injectoarele - se gasesc in comert, sunt magneti de putere mare. De abia am putut sa-l dezlipesc de pe carcasa filtrului  :winter:

Important e si schimbul filtrului, care sa fie de calitate buna, la intervale mai mici decat cele recomandate.

Cand mi-au dat jos rezervorul m-am crucit ce era inauntru, mâl, desi masina era adusa de 1 saptamana din Germania... Nu vreau sa imi inchipui ce e la noi prin benzinarii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Eu am un magnet puternic pe fundul carcasei filtrului de motorina - si dupa ce am spalat rezervorul, schimbat pompa de inalta, injectoare - dupa 10.000 de km am gasit span pe magnet.

 

e bun magnetul, dar daca era numai span de la aliaje feroase....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

am revenit

astazi am luat masina

Dupa ultima piesa schimbata, supapa retur injectoare, supapa in care intra furtunele de la inj (nu ma pricep) madina merge (asa zic ei). Au facut 2 zile probe cu ea.

Nu am platit nimic, au zis sa merg 2 sapta cu ea ca sa fie siguri.

om vedea daca este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super. Sa fie cu noroc!

Referitor la magnet, unde se poate gasi? Eu zic ca e bun, macar pt pilitura feroasa. Astfel prevenim pe cat se poate evenimentele neplacute.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor, este interesant de stiut daca si la motoarele de 1.6 tdi se intampla asa ceva. Sunt interesat de o achizitie noua, dar dupa ce am citit pe forumuri imi pun serioase semne de intrebare daca sa aleg diesel sau benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

        Eu cred ca nu ar trebui sa ne sperie asa de mult problema asta cu pompa de inalte, banuiesc ca cei care au patit-o aveau masini cu km considerabili si care nu stiau istoricul lor.

         Sper ca aceasa problema sa nu fie de amploarea celor cu injectoarele la motarele de 2.0 tdi-pd.

 

         In speranta ca nu sunt doar un optimist, va urez o zi buna!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este de asa mare amploare ca si la injectoare, dar este destul de mare in America.....in Romania doar cateva cazuri izolate (deocamdata).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

        Eu cred ca nu ar trebui sa ne sperie asa de mult problema asta cu pompa de inalte, banuiesc ca cei care au patit-o aveau masini cu km considerabili si care nu stiau istoricul lor.

         Sper ca aceasa problema sa nu fie de amploarea celor cu injectoarele la motarele de 2.0 tdi-pd.

 

         In speranta ca nu sunt doar un optimist, va urez o zi buna!!!

 

da, din pacate problema exista si la alte marci - BMW, Jag,.... Renault, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi eram prin service vw la cardinal cu ceva treaba si am vazut un cc la revizie .

tocmai ii desfacea filtrul de motorina ... zic ia sa vad si eu ce e acolo .... ma uit la serie vad ca era cu B deci era an fabricatie 2011, in bord 181 mii km Motor CBAB am vazut ca scria pe hartia de pe capacul de distributie

am tras si eu cu ochiu sa nu ma ia asta la intrebari ....

a scos mecanicu filtrul vechi si apoi am bagat blitzu de la samsung S4 sa vad si eu la lumina puternica daca se vede ceva in suportul filtrului ...

vreau sa zic ca era bec nici urma de mizerie sau milimetru de rugina pe fundul suportului .

a pus omu filtru nou a montat capacu apoi a venit cu VAS-ul si cica a amorsat instalatia si pompa de inalta

cica daca nu faci asa si dai la cheie ...- se duce pompa face span intra pe instalatie... etc  se duce naiba tot sistemul de injectie

apoi l-am interogat si eu da cum e cu spanu asta ? ati avut cazuri multe ?

si omul a zis ca din ce stie el au fost 2 bucati la un superb si la un passat ambele anul trecut .

 

am facut o poza la filtru avea 1 an cam asa si era UFI ? facut pentru audi vw ? parea de uzina ca avea seria pe el ... cam ciudat parca totusi

post-53015-0-82518900-1370886461_thumb.j

Modificat de skodita100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

..................................................................

Magnetul mi l-au pus la service-ul la care am schimbat pompa si injectoarele - se gasesc in comert, sunt magneti de putere mare. De abia am putut sa-l dezlipesc de pe carcasa filtrului  :winter:

..................................

 

 

 

Magnet din acela se gasesc in hard-uri dr PC, sunt chiar foare tari magnetii astia de neodym.

 

Prarea mea este ca materialele folosite sunt la limita duritatii utilizari lor in conditii de 100% lubrifiere, metode neconforme de mentenanta avand aceste urmari, sigur pot fi cazuri in care chiar dca aceata se face corespunzator, materialele folsite sa cedeze si sa faca span.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut baieti,

 

Uite ce am patit eu acum 2 saptamani. Am un Passat 2.0 TDI BlueMotion din 2009 la care s-a stricat pompa de inalta presiune. Totul a inceput cu sistemul start stop care nu s-a activat intr-o intersectie, dupa 200m am pierdut puterea motorului si s-a aprins beculetul cu bobina (probleme motor) apoi dupa inca 200m s-a oprit motorul. Nu pornea nicicum, la cheie invartea motorul 5 secunde dupa care se oprea totul. Am pus-o pe remorca si am dus-o la Volkswagen unde a stat de Sambata seara pana luni. 

Luni ma duc la service, fac actele si dupa 5 ore ma suna aia sa-mi spuna ca am span in pompa de inalta presiune si ma costa 20.500 ron. Evident ca mi s-au taiat picioarele. Masina avea 4 ani, adusa in tara de 6 luni si ma costase 10.000eur (deci reparatia era cam jumate masina). Trebuia schimbat tot sistemul de alimentare cu combustibil (pompa, injectoare, rampa injectoare, toate tevile si filtrul de motorina plus curatat rezervor). M-am documentat un pic si m-am dus la vad si eu problema. Mi-au arat pompa unde era evident praful de metal din pompa. Le-am spus ca nu mi se pare normal sa se intample asa ceva, ca masina a fost alimentata corect, reviziile la zi si mai ales ca se intampla si la alte masini (statistica neoficiala de pe forumurile nemtesti e cam 1 din 10.000) si ca ii dau in judecata (desi stiam ca nu prea o sa am sanse de succes)

Tipu zice: ok, facem o adresa oficiala la VW sa ma ajute financiar.

Surpriza. Dupa o zi primim raspuns de la VW cum ca imi schimba pompa pe costul lor (asta era cam 4500ron). Zic: ok, dar cu restul ce facem? Toate piesele trebuie schimbate din cauza pompei. Daca VW recunoaste o problema la pompa trebuie sa schimbe si restul, ca doar din cauza pompei s-a stricat. Mai facem o adresa la VW sa cerem si decontarea celorlalte piese. Si surpriza numarul 2: VW accepta costul total, mai putin 30% manopera (500ron).

Uite asa m-am ales cu un sistem nou de alimentare (masina are 150.000km deci nu ii strica) la un cost de 500ron plus 100ron motorina ca cea din rezervor era compromisa cu span.

 

Poate o sa va vina greu sa credeti povestea asta dar nu am de ce sa spun baliverne. Daca nu se intampla asa eram acum cu masina in targ pentru piese.

Parerea mea este ca VW stie de problema, dar ca sa nu cheme un milion de masini pentru o problema care poate sau nu sa apara (BMW a chemat 500.000 de masini in service pentru pompa de inalta presiune) mai bine le repara cand se strica si asta daca nu face gargara clientul.

 

Mentionez ca masina a fost initial a unei firme din Franta. Are motor CBDC, reviziile facute constant la 30.000km la VW si cand am adus-o in tara primul drum a for la VW sa ii fac si eu o revizie sa ma aiba in sistem ca fiind ok. Cred ca istoria masinii a contat.

 

Va urez noroc la cei in situatii similare si va sfatuiesc sa incercati si varianta asta in loc sa scoateti banii sau sa puneti piese second pe masina la cine stie ce service-uri.

 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo si felicitari pentru reusita !

 

Sa speram ca in viitor o sa beneficieze si alti colegi - care mai au aceasta problema - de aceasta modalitate de solutionare.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Amorsarea de care zice skodita...cum se face doar prin punerea contactului de cateva ori?

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a scris cum a făcut amorsarea pompei?

Cu Vas-ul sau VCDS-ul, nu cu contactul.

Trimis de pe al meu S500 folosind Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut!

Mi s-a intamplat si mie nefericitul eveniment. Masina a fost cumparata acum trei luni, adusa din Franta. Am plecat cu ea, s-a aprins becul de la bujii intermitent si accelera foarte greu. Opresc si pornesc motorul, martorul dispare. Dupa inca 1km se aprinde iarasi. Dupa inca 1km se opreste motorul si nu mai porneste. Platforma, Porsche Vest.

Astazi mi-au trimis devizul atasat (27.000 RON)

Ce ma sfatuiti sa fac? Mentionez ca nu am avut nici o problema cu ea anterior. Tot timpul a pornit la sfert, nici un zgomot, nimic

post-130188-0-51766900-1387540146_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste postul lui sdaemon scris cu o pagina in urma. Incearca sa faci si tu la fel dupa ce le povestesti celor de la reprezentanta de cazul lui.

 

Succes si tine-ne la curent! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curiozitate cati km are rulati masina?

Sent from my GT-I9001

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!