Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

4 injectoare + pompa inalta presiune - toate noi, 1300€.

Manopera 900 de lei, cu spalat rezervor, conducte, etc.

Garantie 1 an fara limita de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dac te uiti pe acest topic, de la inceput, ai sa vezi ca nu e mit. Asta daca prin senzor de presiune se intelege regulatorul ala al pompei.

1300 e imi pare mult mai ieftin decat m-as fi asteptat. Cat a fost un injector si cat a fost pompa? Ce pompa ai pus, ce injectoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

msx te rog sa lasi mai multe detalii, unde in Brasov, pret detaliat, numele firmei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Firma la care am fost se numeste Kritters, au si site, www.kritters.ro

Totul e original bosch, nou, in cutie. Eu am platit atat pentru ca nu am avut nevoie de factura, altfel ar fi trebuit sa platesc si tva.

Nu stiu cat a costat totul separat - le-am luat la pachet si va garantez ca e cel mai bun pret. Nu incerc sa fac reclama, recomand doar pentru ca am fost foarte multumit.

Toata "operatia" a durat putin mai mult de o zi - asa ca cine nu e din bv sa se pregateasca.

Daca vrea cineva sa il ajut, cu cea mai mare placere.

Ps: eu aveam span in filtru - o gramada - si deloc in pompa, la senzor, de asta ziceam ca e mit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot de curiozitate, ce motorina utilizezi?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultima oara - la recomandarea sefului de service de la vw - rompetrol - motorina mai scumpa.

Culmea e ca pe pompa, in dreptul celei ieftine scrie ca are continut 0% de biodiesel, iar cea scumpa minim 5. Am incercat sa aflu de la petrom/omv, rompetrol si mol daca au vreo motorina fara biodiesel, dar nu am primit raspuns de la nici unul dintre ei.

Ideea e ca problema la masina mea a aparut imediat dupa ce am adus-o din germania. Deci nu era din cauza motorinei de la noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista motorina in Romania UE fara minim 7% biodiesel. In plus, biodieselul este foarte, dar foarte bun la lubrifiat sistemul de alimentare/injectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cati km (reali) are masina? Cum s-a manifestat problema? Care au fost simptomele? 

 

Regards!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Max99..si cu mana pe inima poti afirma ca n-ai bagat niciodata motorina "de ocazie"? Pana sa bagi pe cea scumpa, de unde bagai?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are 135.000.

Simptoma era ca atunci cand accelerai brusc, fiind putin subturat, se aprindea spirala pe bord si intra masina in service mode pana la urmatoarea oprire/pornire. In rest mergea perfect.

Nu am bagat niciodata in afara de omv, petrom, rompetrol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cat timp a functionat asa cu problema asta, la acceleratie? Km sunt verificati in baza de date vw? Adica sunt credibili?

 

Pana acum esti al 3-lea sau al 4-lea caz de pe forum pe acelasi tipar ... masina adusa de afara care la care, in scurt timp (maxim 2-3 mii km rulati in rom), a cedat pompa de inalte. Sau nu le place pompelor de tara noastra, sau nemtii au premonitii noaptea despre problema iminenta si le scot la vanzare rapid...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !

Daca vezi atent eu am inceput topicul asta in Mai anul trecut si am trecut prin aceeasi patanie ca tine - crede ma ca nu vreau sa se mai intample nici dusmanului meu dar vad ca apar cazuri.

Ma bucur ca ai scos reparatia asa de ieftin  - cu 700 Euro mai putin decat mine si sper ca ti-au pus exact aceleasi piese OEM

Eu doar pentru 2 injectoare si pompa de inalte am platit 2000 Euro ( doar un injector cu un discount considerabil costa vreo 2000 RON )

 

Intrebarea VALABILA SI PENTRU CEILALTI COLEGI > Dupa reparatie si vreo 30.000km imi miroase foarte urat / intepator ce iese pe teava de esapament - tu ai aceeasi problema ?  Mentionez ca toate injectoarele inclusiv cele care au ramas pe masina sunt in paramentrii normali

O recomandare ar fi sa incerci sa schimbi si tot setul de distributie tot cu unul OEM

 

Capul sus asta este n-ai ce sa faci ! Cand cumperi o masina din Germania este ca la ruleta ruseasca ;) poate sa nu iti pice nimic pe ea pana cand o vinzi la randul tau sau sa bagi bani in ea pana plangi.

Toate bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar tu plangi dupa banii bagati in masina! :)) Intre ghilimele, bineinteles! Facem si noi haz de necaz, indiferent de natura necazului...

In alta ordine de idei, am observat ca a inceput sa miroasa nasol si la alte diesel-uri, deci s-ar putea sa fie de la motorina de la noi, totusi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Solutia care ar fi? Sa se inlocuiasca pompa de inalte in momentul in care apare putina pilitura in carcasa filtrului pentru a nu se compromite tot sistemul de injectie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista versiuni imbunatatite dpdv al fiabilitatii pentru pompa de inalta presiune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu folosesc doar EfixS 55 de la Rompetrol. Masina are 230.000 km si este in tara de la 207.000. In weekend am facut revizia si totul este ok, atat la filtru cat si la regulatorul de presiune de pe pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu folosesc doar EfixS 55 de la Rompetrol. Masina are 230.000 km si este in tara de la 207.000. In weekend am facut revizia si totul este ok, atat la filtru cat si la regulatorul de presiune de pe pompa.

 

Aceeasi motorina (Alto 55 inainte) am folosit-o si eu in mod exclusiv si la revizie aveam putina mizerie in carcasa filtrului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum ce motorina folosesti? Ai verificat filtrul folosind alta motorina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum tot efixs 55 pt. ca sunt in lipsa de inspiratie. As schimba cu ceva de la MOL si apoi sa verific dupa o perioada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca o data maxx motion diesel omv . Poate imi poti spune ce diferenta simti .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

buna seara la toata lumea

doresc sa prezint si eu problema mea, care sper sa nu fie ce au patit colegii nostrii.

deci, in 2012 am cumparat un Passat cc din Germania, din reprezentanta VW, la 39.000 km.

am venit cu ea in Romania, am facut aproape 4000 de km, fara probleme

dupa o luna de Ro, mi-a facut prima data si anume ma aruncat in nas si putin trepidat masina, dar si-a revenit imediat.

am fugit in service VW, verificat, absolut nici o eroare nimic (in bord nu s-a aprins nimic). oamenii au zis sa merg in continuare. ei au facut teste si nu mai facea.

am plecat.

la cateva luni iar a facut, acelasi scenario - nici o eroare, cu ei nu facea etc. imi ziceau ca sunt nebun.

in fine, mi-a mai facut de cateva ori, deci masina se frana singura si trepida motorul asa, adica mergea inecat (nu prea ma pricep eu).

cei de la service foarte bulversati ca nu aparea nici un cod de eroare nicaieri.

acum o luna in sfarsit, se aprinde spirala in bord si atat (masina facea lafel), fug la service, bucurie mare, cod eroare, mi se schimba o piesa -1400 ron - o valva cu sensor, pe rampa, habar nu am, stiu doar ca era in spatele masinii si in afara de asta mai era unul (cica erau 2 in fiecare cap), la mine era stricat cel mai scump.

probe tot perfect, plec fericit.

insa............in 2 zile apare iar problema, fara sa se aprinda nimic in bord, fug repede la service, au vazut si ei cum face, pus tester, ABSOLUT NIMIC. fara erori

masurat presiuni in mers, comparari, deci ei spun ca masina face presiune prea mare, insa nu da nici un cod de eroare, nimic si nu stiu de unde sa inceapa.

au schimbat filtru de motorina, au golit si motorina am bagat alta, tot face, dar precizez, cand vrea ea, 3 zile merge bine, face a patra si tot asa.

astazi am fost in service si am rugat sa verifice de span, a desfacut ceva micut acolo s-au uitat si au zis ca este ok, super curat.

acum ma gandesc, habar nu am cum arata filtru de motorina, insa ala o fi fost, asa mic? daca e ala si l-au schimbat poate de aia era curat. dar daca atunci cand au schimbat nu probabil vedeau si imi spuneau?

azi am luat masina (nu a facut deloc) si mi-au zis sa ma duc cand mai face ca sa masoare presiuni din nou si sa trimita log-urile in Germania.

inca o precizare, cand facea daca mergeam ca omul normal in D mASINA era ok, insa nu putea mai mult de 140km/h, incepea sa tremure. insa daca bagam pe modul S, facea imediat.

 

PS: au facut teste si cu ceva de genul N75 schimbat la turbina, ziceau sa nu fie cumva ala, sa aibe ceva, insa.........nimic.

deci eu am problema asta de vreo 7 luni, mai intens acum in ultimele 2 luni.

daca era sa se duca ceva nu se ducea deja? masina porneste fara probleme.

am uitat sa intreb, la voi se aprindea ceva in bord? apareau erori la testul VAG?

ce parere aveti voi de asta?

sper ca nu v-am plictisit. oricum am niste emotii maxime ca nu stiu ce are si imi este sa nu ajung la cheltuieli f mari. imi este frica sa mai merg cu ea sa nu o distrug de tot.

Modificat de iobau998
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ne spui si noua cand afli de la ce face asa, in cazul in care nu poate nimeni de pe forum sa te lumineze.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Modificat de volfied
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mai trecut o saptamana. La indicatiile fabricii din germania au schimbat un sensor de turatie la cutie. Insa la probe face lafel.

Maine o sa dea turbina jos pt analiza amanuntita.

Oricum, se pare ca este o provocare pt ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ai multa bafta, sa nu fie ceva prea scump. Astept sa te aud ca ai rezolvat! Sunt tare curios.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!