Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

50tkm cu acelasi filtru si combustibil din RO mi se pare mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Cam asa arata:

DSC_0939.JPG

DSC_0938.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Propun ca discuția care a făcut obiectul ultimelor postări să fie continuată pe un topic mai potrivit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/4/2018 at 7:53 PM, rabbit85 said:

 

Uleiul la 2T cel putin la Euro 5, afecteaza sonda lambda B1S1.

Nu este adevărat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

Am facut din nou o scanare :

Address 01: Engine (CBA) Labels: 03L-906-022-CBA.clb

  Part No SW: 03L 906 022 CL HW: 03L 907 309

  Component: R4 2,0L EDC G000AG 3107

  Revision: 13H01--- Serial number: VWZCZ000000000

  Coding: 0000078

  Shop #: WSC 78131 146 06697

  VCID: 71BF29E85DAEDF8F8E9-8024

 

1 Fault Found:

000136 - Fuel Rail/System Pressure

  P0088 - 000 - Too High - Intermittent

  Freeze Frame:

  Fault Status: 00100000

  Fault Priority: 2

  Fault Frequency: 1

  Reset counter: 255

  Mileage: 240130 km

  Time Indication: 0

  Date: 2018.07.13

  Time: 18:46:01

 

  Freeze Frame:

  RPM: 1380 /min

  Speed: 43.0 km/h

  Inj. Quantity: 11.8 mg/str

  Temperature: 45.0°C

  Pressure: 864.0 bar

  (no units): 5.0

  Bin. Bits: 0111000

Va rog, ajutor in ceea ce priveste pasii de urmat. Pot sa fac eu verificarile ce se impun sau trebuie sa apelez la un service (care in zona mea sunt de toata jena).

 

Scan passat 07062018.pdf

Scan passat 07062018.tmd

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urata eroare ,e o problema la sistemul de alimentare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ce încep? Presiunea in rampa variază între 240 si 280, temperatura lichidului de răcire 83 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intotdeuna se incepe cu ce e mai simplu si mai ieftin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De fiecare data cand am avut eroare pe sistemul de injectie s-a intamplat pe o perioada de decelerare a motorului (intre 1100 si 1400 rpm). Chestia asta poate sa indice o anumita componenta a sistemului de injectie care da rateuri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@juice_kk am avut aceeasi problema ca si tine...imi alternau erorile de presiune prea mare sau presiune prea mica. Eu am rezolvat cu schimbarea regulatorului de pe pompa de inalte (e in jur de 300 de lei bosch). Pana sa schimb regulatorul respectiv m-am grabit si l-am schimbat pe cel pe rampa (care costa aprox. 700 de lei) cu toate ca tot ce citisem despre erorile respective facea referire la cel de pe pompa. In concluzie incearca sa minimizezi costurile incepand cu ce este mai ieftin...respectiv regulatorul in discutie:) .  Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmează sa schimb distribuția la mașina, a4 b8 CAGA, și mă gândeam dacă se poate demonta pompa de înalte sa vad în ce stare este, dacă are uzura, sau este capsulată? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

revin cu o masuratoare facuta cu mufa deconectata a senzorului de pe rampa de injectie (motor pornit). Temperatura agent racire motor 81 grade Celsius.

Sa inteleg ca senzorul este defect? 

IMG_7999.JPG

Modificat de juice_kk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Nu e nevoie sa demontezi pompa. Scoti regulatorul din ea si vezi daca e curat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Ce parere aveti despre urmatoarele valor?...Presupunand ca am surprins in captura ceea ce trebuie.

Multumesc.

2018_07_18_18_20_13.thumb.jpg.e5399e0287fdd99d23bb4af4bd8dbc65.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problemele la aceste motoare tdi cr, in ceea ce priveste spanul/pilitura, pompa de inalta presiune, etc... din ce an s-au rezolvat de catre producator?

Modificat de jonnie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Nu s-au rezolvat. Au picat inclusiv 2016 17 dar sunt reparate in garantie din fericire. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns. 

Inteleg ca sunt probleme undeva la cca 2% din totalul autoturismelor, si ca e un fel de ruleta ruseasca, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Ceva de genul. Decat poze la ecran mai bine faceti log in treapta 4, apasati turbo in vcds cu urmatoarele:  rpm, rail pressure actual si cerut, quantity measuring control valve

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumim, in sfârșit cineva limpezește lucrurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vw passat 1.6 tdi 2012 74000 km reali

Se aude un zgomot (rontait) puternic la plecarea de pe loc si uneori cand ii subturata. Am pus testerul si nu am nici o eroare.....urmeaza o verificare a injectoarelor. Am verificat filtrul de motorina si pompa de inalte sunt curate.

Pareri ?

Modificat de radosian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan nu am posibilitate pentru a testa injectoarele.....sunt din hunedoara si aici nu gasesti service cum trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cum vrei sa o rezolvi altfel ??? 

Pune injectoare noi si apoi fa log ! 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este ca, trebuie sa plec in concediu in jur de 2500 km dus-intors....oare ma va lasa pe drum ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poate nimeni ghici ce si cand  se va strica 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!