Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

Producatorii de combustibil sustin ca motorina aditivata suplimentar - adica cea mai scumpa - are suplimentar aditivi de curatare a injectoarelor si atat. Cu ce ar fi diferita fata de motorina standard in ceea ce priveste povestea asta cu particulele metalice ?

Cu alta cuvinte: " Motorina scumpa. Un mit urban sau beneficii reale ? "

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MOL foloseste Keropur, produs de BASF Germania, care pe langa cele mentionate de tine, ajuta si la lubrefierea combustibilui.

Atasez o brosura, ca sa va faceti o idee despre acest aditiv.

PS: Banuies ca toate motorinele "plus" contin acest aditiv. Eu vorbesc doar de MOL, ca aici sunt sigur ca il folosesc. La restul, doar banuiesc.

BASF_Ludwig.pdf

Modificat de volfied
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update: am facut o mica verificare aseara la un OMV din BV:

Motorina standard are 5% biodiesel

Motorina Alpin Diesel are 0% biodiesel !

Alte diferente: adititivul in cea standard este 400ml la 1000l motorina, iar in cea Alpin Diesel este 1000ml la 1000l motorina.

Poate sa mai confirme cineva si de la un alt OMV faza cu biodieselul ?

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm cei 5% din motorina si eu am semnalizat mai de mult acest aspect. Daca nu ma insel este la fel la toti petrolistii, fiind o norma europeana la mijloc. Pe viitor am impresia ca o sa creasca acest procent.

Pe de alta parte am citit pe undeva (cred ca printr-un manual de b6 downloadat) ca (totusi) producatorul accepta un 7% biodiesel in combustibil...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc sa fac o poza la pompa sa vedeti si voi faza cu Alpin Diesel continut 0% biodiesel. Diferenta ca pret e de 0.3 Ron/Litru fata de standard.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum, de cand vine frigul, de aia bag...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc sa fac o poza la pompa sa vedeti si voi faza cu Alpin Diesel continut 0% biodiesel. Diferenta ca pret e de 0.3 Ron/Litru fata de standard.

Are si Keropur motorina Alpin? Daca are, bagati numai de asta, indiferent de anotimp.

Ati citit in brosura atasata mai sus ca ajuta si la ungere?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre cea de la Rompetrol se stie ceva? De cand am masina am alimentat numai cu Alto 55.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Rompetrol la pompa si la "cea scumpa" si la "normala" scrie 5% biodiesel, dar cantitatea de aditiv este la fel cu cea de la OMV. Facut plinul recent si special m-am uitat...

Modificat de lambda_dryver
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu din cate stiu, e indicat fara biodisel si cu aditiv de ungere, gen Keropur. Asta ar fi cea mai indicata, dupa parerea mea, pentru CR.

Astept si alte pareri / contraziceri, daca stiti mai multe.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update: am facut o mica verificare aseara la un OMV din BV:

Motorina standard are 5% biodiesel

Motorina Alpin Diesel are 0% biodiesel !

Dupa cate stiu eu, in UE este obligatoriu ca producatorii de motorina sa includa si biodiesel in motorina, cu un procent minim de 5,75%.

Si discutia este oarecum off topic. Biodiselul face rau DPF-ului si uleiului, nicidecum pompei de inalta presiune, deoarece biodieselul este mult mai bun lubrifiant decat motorina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discutia are legatura cu pompa de inalte ........ deci ...

Rompetrol sau OMV ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci Biodieselul ii face bine pompei de inalte....EU as merge cu motorina ieftina si combinata cu putin ulei de amestec(2T), dar intr-o concentratie putin mai mica. La CR meu(Ford) ii face bine acest amestec, insa nu am DPF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discutia are legatura cu pompa de inalte ........ deci ...

Rompetrol sau OMV ?

Cred ca ar trebui sa mai citesti o data ce am scris.

Deci Biodieselul ii face bine pompei de inalte....EU as merge cu motorina ieftina si combinata cu putin ulei de amestec(2T), dar intr-o concentratie putin mai mica. La CR meu(Ford) ii face bine acest amestec, insa nu am DPF.

Sunt convins ca-i face bine pompei (ulei 2T), insa nu sunt atat de convins ca se bucura dpf-ul, din pacate. Insa, daca ar fi sa aleg, l-as da naibii de dpf... sincer.

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, pe mine ma enerveaza ideea - de ce sa renunt... f.. t m.. in inima lor de nemti.... pai, vinzi masina de 30.ooo euro si tine 2 ani ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca mai vinovati sunt nebunii astia cu "verdele" lor, decat nemtii de la Bosch sau VW. Toti au porbleme mari, Toyota cu Denso, francezii cu Delphi, Bosch sau Siemens, nemtii la fel...

VW ar trebui sa sprijine cu un mare procent din reparatie, gen 90%, asta mi se pare cel mai mult de imputat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update: am facut o mica verificare aseara la un OMV din BV:

Motorina standard are 5% biodiesel

Motorina Alpin Diesel are 0% biodiesel !

Dupa cate stiu eu, in UE este obligatoriu ca producatorii de motorina sa includa si biodiesel in motorina, cu un procent minim de 5,75%.

Si discutia este oarecum off topic. Biodiselul face rau DPF-ului si uleiului, nicidecum pompei de inalta presiune, deoarece biodieselul este mult mai bun lubrifiant decat motorina

Merci de lamuriri Valentin !

Nu stiu de ce, dar ramasesem cu ideea ce Biodieselul este "lupul cel mare si rau" care erodeaza pompa de inalta presiune. :)

Mea Culpa !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e comuna la multi fabricanti.CITEZ:Conform studiului facut de BOSCH in 2003 s-a constatat ca motorina fara SULF nu mai are proprietati de ungere, au fost efectuate mai multe teste prin care s-au constatat urmatoarele, motorina pe care o avem noi la pompe (EN 590 HFRR <460μm) este la limita acceptabilitatii, in testul de anduranta se vede clar ca dupa 2000h de functionare cu motorina HRFF 450 uzura pompei de injectie ajunge la 5μm iar maximul acceptat este de 3.5μm

Concluzia finala a fost ca motorina cu HFRR <460μm este acceptabila DAR se vede clar ca o motorina cu un HFRR de ~380μm este exceptionala, dupa 2000h functionare uzura nu depaseste 2.5μm .

Asa ca normele ecologice ne omoara sistemul de injectie si faptul ca nu stim sau nu vrem sa facem nimic in acest sens.

Ce putem face, pai simplu :

1. putem pune aditivi de lubrifiere in motorina

2. putem pune ulei 2T in motorina

3. putem pune cea mai buna motorina de pe piata

1.pdf

2.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca mai vinovati sunt nebunii astia cu "verdele" lor, decat nemtii de la Bosch sau VW. Toti au porbleme mari, Toyota cu Denso, francezii cu Delphi, Bosch sau Siemens, nemtii la fel...

VW ar trebui sa sprijine cu un mare procent din reparatie, gen 90%, asta mi se pare cel mai mult de imputat...

corect.

Oricum, daca Bosch si restul stiau din 2003 ca motorina nu intruneste proprietatile de ungere, trebuiau sa proiecteze altfel sistemele, sa aleaga alte materiale, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oarecum pe langa subiect , OMV foloseste motorina de la Rompetrol nu de la Petrom . Vedeti ca exista niste etichete prin benzinariile OMV unde este afisata sursa combustibilului- Rompetrol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Total gresit ceea ce afirmati privind sursa motorinei comercializate in statiile OMV - toata este Petrom - a se vedea producatorul - postat si pe site-ul OMV (OMV Petrsom SA). Rompetrol este concurenta la fel ca si MOL (ca fapt divers chiar daca in fata este patronata de HU, in spatele lor se afla tot OMV-ul).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa verific , da acum vreo 2-3 ani asa era

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si totusi ce solutii sa adoptam noi astia cu CR??

Cei care au avut probleme cu pilitura pot afirma ca au bagat motorina de calitate, DOAR de la statii de renume??

Intreb asta, deoarece tocmai ce am aflat ca un prieten cu opel vectra din 2008, motor CR, a alimentat cu motorina la bidon si i-a facut praf pompa, injectoare. Se pare ca avea si apa.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Modificat de volfied
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si motorina de la bidon nu tot de la pompa vine?Ca doar nu se fabrica Home-made,apa se vede in bidon se aduna la baza lui se vede.Pe cand la pompa bagi orbeste mai cu apa si habar nu avem.Problema este din compozitia ei care nu este ce trebuie pentru acest gen de motoare.Nu ramane decat sa fie ajutata permanent cu un aditiv de ungere.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!