Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

Pilitura nu era absolut deloc. Totul curat.

 

Si cum ai rezolvat inj blocate ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astea sunt valorile pe contact

IMG-20180405-WA0002.jpeg

 

L.E.: am pus alta valva si valorile sunt la fel. Acuma ii dau sa bage la pompa din output test

 

L.E.2: La fel, nu vrea sa porneasca. 

 

Sa se fi blocat injectoarele ? Exista ceva adaptare din vag pt inj ? 

Modificat de qwk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu sa desfac regulatorul si apoi sa nu porneasca. Am amorsat de vreo 3 ori din VCDS dupa care am dat vreo 5-6 secunde la automat si a luat-o. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 4700 hpa nu poate porni ,ar trebui aprox 250000 hpa .

Problema e pompa de inalte .

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat dar degeaba. Asta a fost prima chestie ce am facut-o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de inalte a cedat ,nu face presiune suficienta pentru a putea porni.Pompa trebuie inlocuita / reparata sau pus o pompa cp3

Te poate ajuta colegul @racingparts.ro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, si s-a dus asa dintr-o data, dupa ce am verificar span-ul ?

 

Altceva nu am facut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut care a crapat in mers sau dupa inlocuirea filtrului de motorina .

Se repara/inlocuieste .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

La ultima care am facut-o mi s-a intamplat asa...scos regulatorul (totul curat), montat la loc, pornit motorul, cum am atins acceleratia s-a oprit si nu a mai pornit - >pompa defecta (gasesti filmul pe Fb) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ajutorul lui EEXCALADE, am reusit sa rezolv problema. Masina merge acuma. Se pare ca se blocase o valva/supapa in pompa. 

Dupa ce am desfacut, curatat, suflat si pus din nou valva metering originala, masina a pornit perfect. 

Multumesc din nou EEXCALADE, dar si racingparts pentru sfaturi si disponibilitate :)

Floro, posibil sa fi patit exact ca si la mine. Pompa este buna, functionala, dar supapa aia daca se blocheaza, nu mai face suficienta presiune si nu se deschid injectoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o masina de la firma a picat pompa. Un golf CAYC cu 254.000 km, a mai fost schimbata odata pe garantie. Si motorul desfacut pentru ca scotea pe buson gaze ca locomotiva, aparent cei de la vw au zic ca e normal, si dupa ce au masurat cilindrii au zis ca sunt ok.

Trebuie schimbat si egr-ul la ea, ca este blocat actuatroul ala cu vacuum. Se pare ca la readiness iese totul ok pe egr, in schimb masina se limiteaza cu 2 erori pe egr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 4/4/2018 at 11:14 PM, andrei_221 said:

ECU la VAG arata presiunea in hecto Pascali, nu bar. dar 100.000 hpa = 100 bar

mai degraba sunt injectoarele blocate cu span

am patit ca dupa un banal schimb de filtru (in care era destula pilitura) sa nu mai faca presiune pompa... 

Am gasit Cr-uri la care VCDS-ul arata presiunea in bar

bar.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 19.01.2018 at 18:52, EEXCALADE a scris:

Personal as inlocui toate patru injectoarele cu unele sh cu cod nou (obigatoriu) ,deoarece 1 si 4 arata rau .

Verifica ce am scris mai sus P0087

@EEXCALADE Am inlocuit toate 4 injectoarele, sunt noi VDO 2 codul cu S la final si 2 cu cod B. In continuare apare eroarea presiune scazuta in rampa permanent (P0087). In plus a inceput sa mearga rau la relanty, trepideaza foarte puternic. In prima zi dupa inlocuirea injectoarelor a mers putin mai bine, chiar in sarcina tragea mai bine, fara clantanit de injectoare. A doua zi totu s-a schimbat, injectoarele au devenit mai zgomotoase, trepideaza la fel in relanty. Valorile injectoarelor sunt groaznice 1 si 4 au  cu minus 0,8 - 1,2  iar 2 si 4 cu plus 1,3 - 2,3. Am verificat filtrul inainte de a schimba injectoarele si nu am gasit span. Ce-ar mai putea fi de inlocuit?

Deci, pompa injectie noua, injectoare noi, rampa de presiune am incercat cu una din dezmembrari, dar era mai uzata si cu mai mult span decat a mea asa ca am dat-o jos, oricum nu s-a schimbat nimic cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai scris codurile la injectoarele noi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am scris codurile.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai pus rampa care avea span in ea? Atunci e posibil sa fi ramas span in instalatia de alimentare, si sa fi contaminat si injectoarele noi. Trebuia curatata toata instalatia inainte, inclusiv rezervorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatat instalatia si dupa cum am spus, inainte sa comand injectoarele, am verificat din nou in filtru de motorina, initial nu am stiut de unde vine spanul, am crezut ca noua pompa e de vina, asa ca am verificat de 2 ori dupa ce am parcurs 700 si respectiv 1300 km. Abia apoi am comandat si montat injectoarele. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil ca întreruperile la turații joase (1400-1800) să fie provocate de senzorul de pe rampă?

Nu dă erori pe motor, dacă accelerez totul e ok, filtrele schimbate, corecțiile la injectoare ok.

E normal sa oscileze presiunea la relati?

Mulțumesc anticipat!

Screen Shot 2018-05-12 at 14.30.46.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiunea la relati nu trebuie sa depaseasca +/- 30 bar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+/- 30 bar față de specified?

control valve cum se interpreteaza?

pot să exclud rampa & co din căutarea problemei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Viorel S Piese precum : senzor presiune rampa,regulator presiune rampa ,pompa de medii...se pun noi deoarece NU se pot curata de span.

 

@EsTeTicu Problema necesita investigatii amanuntite.

Poate fi de la orice din sistemul de alimentare ,egr ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua ,

Am un vw tiguan 2.0 tdi   CFGB cod

Insa am o problema , la accelerare brusca in treapta 3,4,5 apare spirala .( se limiteaza , nu mai trage )

La accelerare normala , nu are nici o problema la relantiu lafel , la pornire perfect nu e nici o problema .

Daca opresc si repornesc masina se reseteaza si merge perfect , dar daca accelerez brusc gen kick down apare din nou .

Am pus-o pe 2 testere  atasat e mesajul de pe ambele testere :

 

Mentionez ca am schimbat filtru motorina + aditiv duralube ptr combustibil si nimic face exact la fel !?!

De fiecare data pe tester chiar daca merge la pers diferite cu tester apare acelasi mesaj ???

Ce pot sa fac sa pot sa ii dau si eu talpa cand e nevoie in depasire , in rest atinge max 240 km/h dar asa usor usor nu cu pedala la fund !!!

33785666_2035489283192647_1858000185074909184_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Valva de debit, regulator presiune, pompa de inalte.... Si/sau supape retur injectoare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!