Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

P0087 ai acum ? daca da ,90% problema e de  la injectoarele "curatate si calibrate"

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele le-am pus pe banc si nu au nici un fel de problema. Au fost testate atat la cald cat si la rece, sunt in parametri normali.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un test de retur injectoare (se face cu injectoarele montate pe masina )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine in oras, nu face nimeni testul asta, pe de alta parte nu vad o logica, deoarece cu vechea pompa, masina mergea si nu intra in limp mode, problema a aparut dupa ce am schimbat pompa de injectie .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc, ca vorbesti de testul cu eprubetele, incearca sa nu fii sarcastic, daca erai in locul meu si plateai 600 LEI sa verifici injectoarele de trei ori, ai fi reactionat la fel, daca iti spunea cineva sa le testezi din nou. 

Nu stiu cat ar trebui sa scoata injectoarele. Pe net am gasit doar despre injectoarele mai vechi, banuiesc 1.9, se spune ca ar trebui sa scoata picatura cu picatura. La mine am vazut ca daca sigurantele nu sunt stranse bine, sare furtunasul de retur din injector, deci presiunea trebuie sa fie foarte mare si implicit debitul. Ai ideee cat ar trebui sa dea pe retur ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea actuala e p0087 ?

Eu iti vorbesc din practica ,nu din ce am citit pe undeva,daca nu iei in calcul ce iti spun ...ne pierdem timpul inutil .

P.S.Reparatiile se incep cu ce e mai simplu si mai ieftin.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da este P0087, oricum maine mai pun odata testerul pe ea si o sa salvez log-ul apoi il postez, 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P0087 - Regulator presiune rampa ,valva retur injectoare,injectoare .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa pun testerul pe masina. Acestea sunt erorile care apar acum inregistrate:

2 Faults Found:

10116 - Fuel Rail/System Pressure
          P0087 00 [104] - Too Low
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 7
                    Mileage: 156337 km
                    Date: 2018.01.17
                    Time: 12:30:08

                    Engine speed: 2333.75 /min
                    Normed load value: 31.8 %
                    Vehicle speed: 41 km/h
                    Coolant temperature: 86 °C
                    Intake air temperature: 6 °C
                    Ambient air pressure: 990 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.908 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Fuel high pressure: actual value-FUP_FIL: 112.842 MPa
                    Fuel pressure regulator valve: specified value rail pressure-LV_PCV_CTL: 00000000
                    Fuel level-FTL_CAN: 32 l
                    Fuel temperature-TFU: 17 °C
                    Fuel Metering Valve-VCV: 28.905 %
                    Fuel Pressure Regulator Valve-PCV: 34.427 %
                    Fuel high pressure commanded value_1-FUP_SP_KPA_ENVD: 132226.563 kPa

7476 - Fuel Pressure Regulation Valve 2 Control Difference
          P229A 00 [096] - Pressure too Low
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 156406 km
                    Date: 2018.01.19
                    Time: 15:20:10

                    Engine speed: 3056.00 /min
                    Normed load value: 57.6 %
                    Vehicle speed: 54 km/h
                    Coolant temperature: 77 °C
                    Intake air temperature: 18 °C
                    Ambient air pressure: 1000 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.682 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Fuel high pressure: actual value-FUP_FIL: 112.842 MPa
                    Fuel pressure regulator valve: specified value rail pressure-LV_PCV_CTL: 00000000
                    Fuel level-FTL_CAN: 32 l
                    Fuel temperature-TFU: 17 °C
                    Fuel Metering Valve-VCV: 28.905 %
                    Fuel Pressure Regulator Valve-PCV: 34.427 %
                    Fuel high pressure commanded value_1-FUP_SP_KPA_ENVD: 132226.563 kPa

 

Totodata am inregistrat si cateva date reale in timp

image.png.780a7d46c87fe81a10ea0c88fe346b3e.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal as inlocui toate patru injectoarele cu unele sh cu cod nou (obigatoriu) ,deoarece 1 si 4 arata rau .

Verifica ce am scris mai sus P0087

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/01/2018 at 11:36 PM, VW23 said:

Buna ,@dimamugur!Am reușit să rezolv problema cu suturile la relanti și mașina sa se audă rotund .Am cumpărat rampa cu senzor și supapa de la un domn ce are dezmembrări din Piatra Neamț !Piesa a costa 250 de lei,evident sh,dar arata impecabila !De o săptămână mașina sta liniștită la relanti fara nici un singur șut !

Sal , VW23 asta e rampa cu senzor ?

IMG_20180120_170133.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună, Gavos! Uite aceasta este rampa cu supapa și senzor. Nu te uita ce scrie pe ea ca am luat poza de pe internet ca să îți arat. În stânga rampei este senzorul și în dreapta supapa. 

Screenshot_20180121-095443.png

Modificat de VW23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regulatorul de presiune rampa si senzorul de presiune rampa se pun noi  OE sau Bosch. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu am schimbat rampa deoarece o saptamana vad ca mi a mres ok si nu a mai facut:)) acum dupa un drum tl-buc vad ca iar a inceput.. voi incerca si eu cu rampa sa o schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, astazi cand am pornit masina am observat ca imi variaza destul de mult turatia motorului. Ideea e ca a tinut cam 2-3 secunde dupa care a revenit la normal.Inainte de a porni motorul am verificat bateria cu un multimetru din china si aveam cam 12.1 V dar nu cred ca are vreo legatura. Dupa ca a revenit la normal masina a functionat perfect si nu mi a dat nici o eroare pe tester. Am verificat filtrul de motorina si regulatorul, am atasat poze si un log la fuel high pressure( sper sa fie facut corect log-ul ). Tin sa mentionez ca log-ul l am facut imediat dupa chestia cu turatia si motorul era rece.

Multumesc!

LOG : LOG-01-IDE00188_&2.CSV

aoxgra.jpg

sltvet.jpg

200zn9y.jpg

qs6y3o.jpg

 

Modificat de vwaddict
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am nici o eroare pe motor, este doar una pe centr. Electrica- intervention load management .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spuneti-mi valoarea de la Regulator valve,se referă la regulatorul de presiune de pe pompa de înaltă? 

2018-01-31 06.03.33.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FPR e ala de pe rail

Quantity measuring control valve e aia de pe pompa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci este regulatorul de presiune de pe rampa.Acesta poate fi influențat de metering valve de pe pompa? Adică dacă metering-ul este cam obosit poate trimite informații eronate către regulatorul din rampa?

Modificat de gabi_74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu voiam sa stiu exac :Regulator valve din poza atașată de mine care dintre cele doua regulatoare este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!