Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

Acolo nu sunt valori fixe,compara valoarea actuala cu valoarea specificata,diferenta trebuie sa fie cat mai mica 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

presiunea in rampa variaza in functie de turatie / sarcina. 

minima (relanti) e undeva la 250 bar  ( 250.000 hecto Pascali ) si maxim undeva la 1600 bar ( 1.600.000 hPa).

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata  lumea  !Am citit topicul de la inceput  si vin cu urmatoarea chestie.Un Jetta  din 2012 , 1.6 tdi , cod motor cayc ,din cand  in cand  intra  in  limp iar  in bord  se aprind  martori check si spirala  .Am pus  vcds  si am gasit urmatoarea  eroare :

1 Fault Found:

10117 - Fuel Pressure Regulation Valve 2 Control Difference 
          P229B 00 [104] - Pressure too High
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 42

 

Trebuie  inlocuit  senzorul de  la  rampa ?

Modificat de Jok3r013
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil regulatorul de pe rampa ,verifica presiune rampa actual/specificat.Diferenta trebuie sa fie cat mai mica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 25.02.2013 at 4:29 PM, max99 said:

4 injectoare + pompa inalta presiune - toate noi, 1300€.

Manopera 900 de lei, cu spalat rezervor, conducte, etc.

Garantie 1 an fara limita de km.

Salutare baieti,am achiziționat pompa injectoarele și rampa la 5400 RON cu garanție 6 luni,la un Passat variant 2010 de 170 cai cm cod motor cbbb,am cumpărat mașina din Germania și am făcut doar un drum pana la Constanța de la Reșița si încă vreo 4-5 pana la Timișoara când m-a lăsat in drum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna ziua, 

Am dat peste acest topic si cand l-am citit m-au luat gandurile si nu din cauza unei potentiale dar certe defectiuni la pompa ci de momentul si locul unde va "tace" motorul.

Asadar, pentru acel upgrade sau downgrade mai de graba la CP3 poate cineva sa transmita codurile de produse la [cenzurat] si acea adaptare a egr-ului si de unde se pot achizitiona ?

Mentionez ca am cbab 140cp si 200k km aproximativ adusa recent din Germania.nu am probleme cel putin la  revizie nu mi-a spus mecanicul de nici un span dar vreau sa ii schimb pompa model cp4 existenta cu cp3.

Inteleg ca CP3 este solutia cea mai sigura.Cumva afecteaza performantele actuale?

Exista oare o varianta cu pompa generatie noua pentru cbab care rezolva problema spanului? 

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompele 03l130755 sunt toate la fel, in US au inceput sa monteze CP3 si pe Golf 7.

CP3 este upgrade 100% , nu downgrade.

Afecteaza doar pozitiv performantele masinii deoarece este superioara din orice aspect o privesti: duce presiune mai mare, este mai echilibrata si vibratiile pe care le da in rail sunt mai mici decat cu pompa originala.

Daca stii engleza poti sa te documentezi , exista discutii de sute de pagini pe tdiclub, lectura placuta!

Pompa de care ai nevoie este  CP3 1.4hdi peugeot cod 0445010042.

 

Upgrade il fac cei care doresc sa tina masina ceva timp si vor sa stea linistiti, sau cei care vor sa faca tuning vazand imbunatatirile pe care le aduce.

Modificat de racingparts.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

A făcut cineva modificarea la CP3 la 1.6TDI 105cp? Ma interesează sa fac la Skoda Octavia Facelift 2010 si nu știu exact cum sa procedez ; am văzut pe cineva de aici ca face kit-ul....dar de înlocuit cine o poate face ? si trebuie EGR Off? Un preț final cu montaj cam care ar fi? Multumesc  de răspuns colegii ! !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum sa pui domnule CP3 la 1.6 TDI CAYC? ! ?

-cp3 e bosch , la vdo nu vei avea probleme vreo data cu pompa de inalta.

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 15.12.2016 at 6:05, Blaguta B a scris:

Eu am citit ca sunt foarte mulți cu probleme la pompa de înalte si la 1.6 ...relanti neregulat (aici poate fi si regulatorului din rampa)...presiuni nok...pierderi carburant simering Ax...etc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am citit acest topic cap-coada. Exista motoare de 2.0 care sa nu aiba probleme cu pompa de inalta presiune, au reusit cei de la VW sa remedieze problema? Vreau sa imi cumpar un Caddy Maxi Life din 2012 cu aceasta motorizare, dar m-am speriat din ce am citit aici. Am mai avut experiente foarte urate cu un Sharan de 2.0 TDI PD ( aproximativ 4.500 E bagati in ea timp de 2 ani) si am revenit la o Octavie de 1.9 TDI pe care o am de 3 ani, in care nu am bagat decat motorina si schimburi de ulei. Sunt nevoit sa imi iau o masina mai mare de aceea m-am orientat la Caddy Maxi Life.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu, motoarele 2.0 tdi, cod motor CFFB,  sunt destul de fiabile din punctul asta de vedere.

Am mers 170 mii cu motorul asta fara nici un fel de probleme pe motor,  am verificat tot sistemul de injectie la Bosch si a iesit in parametrii de nou, la testele de pe banc , la un km de 165 mii deci....e ok.

Probleme au avut unele motoare cr din 2008-2010, din cate stiu eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E plin de 2013 14 pe tdiclub cu pompele picate ;), e suficient sa te uiti pe acolo.

La unii le-a picat pompa inainte sa dea masina inapoi (buyback) in afara garantiei, fain nu?

Apropo de 1.6 tdi pe golf 6 2012 in Italia, span in pompa, desi pompa e diversa de cp1. 

Modificat de racingparts.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2011 fabricație ...masina 230 mii km .nici o problema cu pompa.. 

Modificat de MariusPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2010 fabricatie, 2011 certificat, 230 mii km, nici o problema cu pompa

Eu am citit ca rata de defect e 5%. E nasol sa fii unul din cei 5% insa statistic avem sanse mari sa nu avem probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la service-ul VW din Galați și un cunoscut de acolo mi-a zis că dacă îmi iau, mașina să  fie după 2013, pentru că chipurile nu ar mai fi probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 85000km a inceput sa piarda pompa de injectie pe la ax, 4000lei plus tva, inlocuit si distributie+p apa.

Alte 2 masini cu aceeasi problema km mai multi, a curs motorina pe cureaua de acc care s-a rupt ajungand la distributie rupand cureaua/sarind de la punct. Din ce stiu eu au fost reparate gratis(inlocuit motorul).

Alt 1.6 la 280000km era umed deja pe langa pompa, proprietarul a zis ca mai degraba o vinde decat sa o repare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-a lovit si pe mine astazi problema pompei de inalta cu spanul :) Cam scumpa reparatia dar nu avem incotro :D 

16443266_1388451107891807_409462446_n.jpg

Modificat de cretzu194
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 hours ago, davidut5 said:

La 85000km a inceput sa piarda pompa de injectie pe la ax, 4000lei plus tva, inlocuit si distributie+p apa.

Alte 2 masini cu aceeasi problema km mai multi, a curs motorina pe cureaua de acc care s-a rupt ajungand la distributie rupand cureaua/sarind de la punct. Din ce stiu eu au fost reparate gratis(inlocuit motorul).

Alt 1.6 la 280000km era umed deja pe langa pompa, proprietarul a zis ca mai degraba o vinde decat sa o repare.

Daca mai cauti, sigur mai gasesti cateva topic-uri in care sa scrii . Au fost masinile tale sau ti-a povestit cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt masinile de la firma unde lucrez, nu vorbesc din auzite, mai putin aia cu 280k care nu apartine de firma.

Care nu au avut probleme cu pompa au avut cu racitorul de gaze.

 

Postasem la distributii, ca am vazut discutii referitoare la pompa, apoi am dat si peste subiectul asta, nu am nimic de gastigat sau pierdut, sunt doar spectator.:)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cretzu194 : Decat sa dai o gramada de bani ptr aceeasi pompa cu probleme, cu mult mai putin montezi o pompa CP3 care nu are moarte si are doar avantaje. Ai detalii pe topicul de upgrade la CP3

S-au vandut foarte multe VW, sa fii in aia 5% la care le moare pompa e totusi nasol. Posibil ca procentul sa fie chiar mai mic.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ne-ar fi utile si niste informatii mai detaliate: cati Km are masina, anul fabricatiei, de unde s-a alimentat in mod normal, cum se facea amortizarea sistemului de alimentare dupa schimbarea filtrului de motorina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am avut si eu ghinionul sa vad "spirala" in bord, urmata de o sensibila lipsa de putere si in cateva secunde si 50m de oprirea motorului.

Platforma, diagnoza Porsche, "span in instalatia de alimentare". Devizul estimativ 6000eur. 

Masina 2008, 2.0, 210.000km, absolut nici o problema pana atunci. Totul schimbat la timp la revizii, motorina standard Petrom, regim oras 40-70km/h, mers pe autstrada de la 140km/h pana la 160km/h, pornita in fiecare zi de ger de cativa ani incoace fara probleme, bateria schimbata in 2014. In rest am ridicat capota doar pentru a completa cu lichid de parbriz.

Amabili, cei de la Porsche m-au sfatuit sa vand masina asa cum e, ca nu merita reparatia.

Am vorbit cu cineva de la un service privat, foarte priceput, care mi-a zis sa stau linistit si sa o aduc la el.

Pompa noua, injectoare reconditionate, rampa inalte curatata cu ultrasunete, filtru schimbat, furtune curatate cu spray special, rezervoare golite si curatate. In total reparatia a ajuns la 5000ron. Si merge exact la fel, impecabil, am ajuns pe langa Bucuresti la un 140km/h. Porneste "la sfert" de cheie. 

 

Ca sa nu uit: amorsare facuta cu laptop la fiecare schimb de filtru motorina.

Iar acum la reparatie, la fel, plus diagnoza pe sistem, totul in parametri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imediat ,dupa defectiune ,trebuia verificata calitatea motorinei din filtru

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!