Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

Sa le schimb pe toate? Sau cum pot afla care e cel cu pricina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare .Salutare aste este belea mare

am schimbat pompa de inalta si injectoarele totul nou in tipla

sa inregistrat  noile injectoare in calculatorul masini) cu succes,dar masina  in mers nu trece de 2000 rtm se opreste ..sau in stationare intre 3500  si 4000rtm mototul se opreste ...la scanare la bosch service nu arata nici o eroare  nimic in bord nimic aprins  porneste super se aude super sta la relatiu 860 900 rtm

sa lovit careva de asa ceva

Am si eu problema asta cu diferenta ca la mine nu se opreste motorul.

Masina este la Porsche. Cand am un raspuns revin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa le schimb pe toate? Sau cum pot afla care e cel cu pricina?

 

se scot injectoarele si se baga in "pahar" fiecare si se da la automat....asa vezi care se umple mai repede, e cel ok.....cel care "pisa" este cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa gasesc un mecanic cu rabdare care sa se indure si de mine. Ca deja mi s-a albit parul pe cap cu masina asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vorbiti povesti probezi injectorul pe masina ))) odata ca un injectoe piezo bosch cred ca de asta este vorba  nu lasa decat poate in functionare cand motorul merge un picur  un strop de motorina la 5 secunde poate 10 secunde in schimb unu bulit lasa retur destul la 2 secunde un picur sau mai mult .....partea electrica in schimb la un injector piezo bosch se strica foarte greu ..iar pe masina sai scoti si sai pui cu putulica in sus sa pise odata tre sa indoi conducta  la inj 2 cred putin si mufele ai sansa sa le freci  ....eu am schimbat injector  acum o saptamana 4 bucati motivul  span din pompa´``va informez prieteneste orideunde veti cumpara injectoare fara factura fara tva o sa primiti injectoare reconditionate sau reverificate ...in special de la  http://www.kritters.ro/ vinde fara tva pe banda rulanta dar coaie injectoarele nu sant noi !!100%%%%merg au fost testate si le vand cu numele de  noi``  ....sant cu masina din semnatura in cumpana totul montat corect pompa noua injctoare numite noi recodate in ecu seria noua ...etc... dar o sa vad maine  ...masina a pornit la jumate de cheie sta la relantiu ca inainte dar la 2000 rtm se caca pe ea trepideaza si se opreste   iar in stationare cu asr ala oprit sa o poti turala 3500 4000  rtm face caca trepideaza moare ....maine o trag la o diagnoza complecta  intrun bosch service ...sper sa nu fie de la injector  am dat 850 lei la bucata pe ele DACA DATI LA SCHIMB FACETI CA MINE CU INJECTOARELE LUATI UN CIOCAN SI  DATILE DOUA SA SE STRAMBE SA NU MAI POATA FI VERIFICATE SI DIN 4 bucati 2 sa fie ok si sa le revanda de noi la alti

Modificat de bihor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

postu 603!!!!!

 

nu ai sa vezi nici un injector  piezo bosch care pise ci doar care scapa retur corect este 15diuza \0,3 retur cand este gata este 15 \15retur  sau mai mult mai mult decat lasa la duza .... 

Modificat de bihor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu va certati prieteni! Dupa "expertiza" mea de pantofar tind sa cred ca e un injector. La apartia avariei am auzit ca un trancanit pentru trei sfert de secunda care avea o frecventa apropiata unui injector. Am oprit si apoi la repornire a pornit perfect. De la pompa de nalte nu poate fi a fost verificata si merge perfect. Patrerea mea ramane la injectoare. Totusi dupa avarie la o accelerare profunfa se simte un trepidat usor. La scanare nu mai apate nici o eroare.

Modificat de flo_AR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

postu 603!!!!!

 

nu ai sa vezi piezo bosch care pise ci doar care scapa retur corect este 15diuza \0,3 retur cand este gata este 15 \15retur  sau mai mult mai mult decat lasa la duza .... 

NU ai sa vezi deloc injector piezo Bosch ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele trebuie verificate pe stand specializat, nu in borcane, pahare, numararea picaturilor care si pe unde cad sau alte prostii. Standul este capabil sa masoare exact cantitatea de motorina injectata pe la duza si pe la retur. La CR se stie ca se uzeaza o supapa si scapa motorina pe la retur, astfel porneste greu si limiteaza puterea motorului in sarcina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma acel zgomot al pompei, la accelerare, indica o posibila problema sau asa fac toate? Si la mine se aude acel zgomot in accelerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Si la mine se aude zgomot la accelerare ( e mai accentuat la rece ), dar masina merge foarte bine.

In urma cu 4000 km, citind despre aceasta uzura a pompei de injectie, am facut revizia la masina, ulei + filtre si cand am inlocuit filtrul de motorina am gasit particule fine de metal in cutia filtrului de motorina, pe fund.M-am speriat. Nu am verificat daca era feros sau neferos. Am curatat bine , am pus filtru nou si dupa 4000 km am verificat inca odata si nu mai era nici urma de metal.

Din experienta va spun ca pompele din statiile peco produc span neferos (Al), acesta ajungand in rezervor.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate, dar absolut toate, CR-urile produc acel zgomot la accelerare. Nu va mai stresati degeaba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au fost probleme si la cele cu pompa continental???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca problema mea nu se rezolva atat de usor (pentru ca nu stiu care este problema) iar masina mea sta de aproape o saptamana in parcare la Porsche si nu stiu incotro sa o apuc.

Problema e in felul urmator:

Am schimbat pompa si injectoarele. Mecanicul care mi le-a schimbat mi-a spus ca masina intra in limp mode la peste 2000rpm iar el nu reuseste sa-si dea seama de la ce este. Mi-a zis sa o duc la Porsche sa-i puna diagnostic si sa o aduc inapoi sa o repare. Cand am luat masina, am sesizat si un suierat puternic, constant care a inceput de cum am pornit motorul. De afara nu se aude, dar din habitaclu se aude foarte tare.

Am dus masina la Porsche care in schimbul a 260 RON mi-au spus ca e o problema cu presiunea (ca e prea mica) dar mai departe nu au ce sa-mi zica ca nu e lucrarea lor si nu se baga.

Aveti un sfat pentru mine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

elementul din pompa respectiva care face presiunea face presiune mult mai mare decat  foloseste injectorul pentru pulverizare ....si sigur nu este  stricata   ce poate fi insa problema  si este  problema de gradu mecanic nu electric si nu sesizeaza defectiunea  vagcom  este ventilul de presiuna care se afla pe rampa de presiune in partea dreapta ala lasa!! retur si nu tine presiunea necesara injectoarelor ....daca al desfaci ai sa gasesti  la varf lui un filtru super fin care sigur are span fin lipit pe el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca problema mea nu se rezolva atat de usor (pentru ca nu stiu care este problema) iar masina mea sta de aproape o saptamana in parcare la Porsche si nu stiu incotro sa o apuc.

Problema e in felul urmator:

Am schimbat pompa si injectoarele. Mecanicul care mi le-a schimbat mi-a spus ca masina intra in limp mode la peste 2000rpm iar el nu reuseste sa-si dea seama de la ce este. Mi-a zis sa o duc la Porsche sa-i puna diagnostic si sa o aduc inapoi sa o repare. Cand am luat masina, am sesizat si un suierat puternic, constant care a inceput de cum am pornit motorul. De afara nu se aude, dar din habitaclu se aude foarte tare.

Am dus masina la Porsche care in schimbul a 260 RON mi-au spus ca e o problema cu presiunea (ca e prea mica) dar mai departe nu au ce sa-mi zica ca nu e lucrarea lor si nu se baga.

Aveti un sfat pentru mine?

salutare salutare ..eu am rezolvat problema cu 82 euro era problema ventilul de sens de la conducta de retur era plin cu span si era blocat ...acel ventil de sens are si rolul de filtru si tine 10 bari pe returul la injectoare pentru ca injectoarele piezo bosch are nevoie de 10 bari la supapa din injector de retur...acum merge la fel k inainte am dat 82 euro pe conducta retur cu supapa sens

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Scuze daca sunt off topic dar am o noua problema cu care ma confrunt: o usoara trepidatie la accelerare intre 2000 si 3000 de ture incepand de la tr3 in sus. Nu am mai avut nici o problema legata de pompa-presiune-injectoare dar ma sacaie aceste trepidatii. Am echilibrat si apoi schimbat cauciucurile sperand sa fie de la ele dar nu s-a rezolvat! Am scanat masina de 4, 5 ori si in mersi dar totul e OK, erori 0, injectore ok ptesiune nalta perfecta chiar si pe accelerare. Verificat parti mecanice (planetare, tampoane totul ok.

Scuze daca sunt in afara pstului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

......cel mai probabil sunt de la volant/ambreiaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.De data asta vin cu o veste buna.dupa 2luni de asteptare masina mea e gata.poate o sa va uimeasca pretzul final al repartaiei 5925 euro,reparata aici in Franta.am reusit sa obtzin din partea asigurarii 2500 euro deci am mai dat de la mine 3425..acum merge f.bine au scimbat toate pompele curatzat bine tot,injectoare noi pompa de inalta presiune noua numa

Ca e tot fabricata in Cehia sper sa nu fie asa proasta ca si cea veche.am vazut ca se fabrica si in germania si la 1300 euro cat a costat numa pompa speram sa fie fabricata la nemtzi dar noh bine ca merge masina bine si sper sa nu ma mai lase k ma apuc de jefuit banci in curand :) succes si mersi tuturor pt.postariile voastre ce mau ajutat ff.mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum ca ai toate noi baga ulei 2T in motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut.Ca si alti colegi de forum astazi la service am inceput sa transpir abundent cand a fost pus diagnosticul...am span in tot circuitul motiv pentru care am hotarat sa cumpar piesele de la dezmembrari in speranta ca voi avea norocul sa le iau de pe o masina buna.In concluzie imi trebuie pompa de inalta presiune ,injectoarele si rampa de injectoare.Am gasit o oferta in jur de 1000 de euro masina de 120000 de km si 5000 lei cu 50000 de km. Dati-mi un sfat va rog!!! sa incerc si cu reconditionatul? mi s-a mai spus clar ca daca le iau de la dezmembrari musai ttrebuie sa fie piesele de pe aceeasi masina altfel n-am sanse sa merg cu ea. Astept solutii va rog. O zi buna va doresc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa vezi in rezervor daca ai span trebuie altul cu pompa, conducte, carcasa filtrului, tot ce este contaminat cu motorina.

LE: De fapt cel mai bine ar fi sa iei tot din prima daca tot schimbi, cea mai mica bucatica de span poate distruge.

Modificat de pavy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la reprezentanta si a ramas sa cumpar pompa de inalte,injectoarele si rampa de injectoare iar ei vor curata rezervor si tot ce a intrat in contact cu spanul. am gasit o varianta cu 700 de euro si una cu 800 si nu stiu ce sa aleg.cel cu 800 imi inspira mai multa incredere.inca nu sunt hotarat...mi-e ciuda ca masina e f buna,am facut cu ea eu 50000 fara nicio problema,iar cel care mi-a vandut-o a mers 160000 de km . era impecabila pana sa se intample asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la reprezentanta si a ramas sa cumpar pompa de inalte,injectoarele si rampa de injectoare iar ei vor curata rezervor si tot ce a intrat in contact cu spanul. am gasit o varianta cu 700 de euro si una cu 800 si nu stiu ce sa aleg.cel cu 800 imi inspira mai multa incredere.inca nu sunt hotarat...mi-e ciuda ca masina e f buna,am facut cu ea eu 50000 fara nicio problema,iar cel care mi-a vandut-o a mers 160000 de km . era impecabila pana sa se intample asta.

Incearca si aici, si eu am tot cautat, si la ei am gasit cei mai ieftin http://www.kritters.ro/injectie.php

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!