Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

Pompa de inalte e pe distributie? Adica daca vreau sa schimb preventiv pompa, trebuie umblat si la distributie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate pompa de inalta se afla antrenata de cureaua distributiei daca blocati axul cu came cu un burghiu de 5.5 la punct si dantura arborelui atunci puteti face singuri operatia de inlocuire  a pompei ..putina cunostinta de mecanica va trebuie si ceva scule adegvate inafara de cheia de la bicigleta tohan)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acelasi zgomot ca in linkul cu jetta se aude si la alt a4.si a mea si cealalta au pina in 200k.zgomotul era dinainte dar acum l-am observat ca a fost cineva sa vada masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am curatat rezervo ieri astazi am montat pompa si injectoarele noi ....tin sa spun ca in rezervor am avut pilitura span fin care  credetima sant mecanic nici filtrul nu al opreste stiti ce inseamna super super fin  sa unplut un magnet neodim  cat doua capace de bere unu peste altul atata span a fost in rezervor si pompa care este in rezervor are si eain``ea  pe o parte un corp magnetic ca era plin cu span fin de tot ...am montat tot am aerisit dicrect cu 2 fire de la mufa de bricheta puse la pompa din rezervor prima data a umplut tot ((prin inversare - + la pompa schimbati sensul de rotatie`)) porma pompa de linga motor pana a iesit  motorina pe returul care vin la filtru  si inca odata  cea din rezervor.. si am lasato slabite conductele la injectoare am invartit odata  doua ori roata a scos aeru din rampa  am strans si  la jumate de cheie ca si inainte a luato...pompa in schimb nu are nici un zgomot doar bataia injectoarelor cum deschide  jetul de motorina (daca ati auzit zgomotul unui injector piezo in banc laproba  o sa recunoasteti bataia aia fina... cand pompa va face zgomot o bataie  nu tare asa placuta la ureche este pe duca iar cand va face peste zgomotul motorului in relanti puteti sa o demontati si inlocuiti dar atunci deja totul injectoare pompa  supapa ventil dupa retur injectoare cu tot cu conducta de la injectoare de retur 

 

scuzati gramatica si otografia ..dar cand eram in pantec  mama ma tinea apasat sa nu ma nasca pe fasia granitei  dintre polonia si germania  .numai bine

 

https://www.youtube.com/watch?v=HM9Od8U1ak0&feature=youtu.be

Modificat de bihor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am curatat rezervo ieri astazi am montat pompa si injectoarele noi ....tin sa spun ca in rezervor am avut pilitura span fin care credetima sant mecanic nici filtrul nu al opreste stiti ce inseamna super super fin sa unplut un magnet neodim cat doua capace de bere unu peste altul atata span a fost in rezervor si pompa care este in rezervor are si eain``ea pe o parte un corp magnetic ca era plin cu span fin de tot ...am montat tot am aerisit dicrect cu 2 fire de la mufa de bricheta puse la pompa din rezervor prima data a umplut tot ((prin inversare - + la pompa schimbati sensul de rotatie`)) porma pompa de linga motor pana a iesit motorina pe returul care vin la filtru si inca odata cea din rezervor.. si am lasato slabite conductele la injectoare am invartit odata doua ori roata a scos aeru din rampa am strans si la jumate de cheie ca si inainte a luato...pompa in schimb nu are nici un zgomot doar bataia injectoarelor cum deschide jetul de motorina (daca ati auzit zgomotul unui injector piezo in banc laproba o sa recunoasteti bataia aia fina... cand pompa va face zgomot o bataie nu tare asa placuta la ureche este pe duca iar cand va face peste zgomotul motorului in relanti puteti sa o demontati si inlocuiti dar atunci deja totul injectoare pompa supapa ventil dupa retur injectoare cu tot cu conducta de la injectoare de retur

scuzati gramatica si otografia ..dar cand eram in pantec mama ma tinea apasat sa nu ma nasca pe fasia granitei dintre polonia si germania .numai bine

Cat tea dus toata interventia? De curiozitate..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fuu sincer 1750 pompa..curieru retur  piesele la schimb 51 lei..si 850 lei injector bucata ... conducta retur injectoare cu supapa sens 82 euro..am facut singur totul singur demontata montat))alfel aici ma costa cateva mii de euro bune oricum bani de vacanta sa dus pe piese)))

Modificat de bihor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa noua ? Sau sh? Te intreb ca eu cea mai ieftina am gasito la 2400 lei ... daca noua.. spune-mi si mie de unde te rog..

Ms frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca citesti 2 pagini in urma vezi si linkul de unde a luat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bihor, pompa noua nu face galagie nici in turatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deloc nici in turatie  nu face galagie ..maine o sa incerc sa fac un filmez si sa va arat ca nu face deloc cum face a colegului o pagina sau doua in urma este gata pilitura in filtru nu trebuie sa gasesti ca pompa este gata si pompa produce pilitura destula trebuie doar sa astepti outin si va avea peste tot si atunci nici injecoarele nu le va mai salva ...apropo daca aveti pompa dusa si face limp mode si desfaceti conducta retur la injectoare si scoate retur continu nici nu are rost sa le duceti la verificat sant gata  ...asta este defectiunea la injectoarele piezo bosch in caz ca a ajuns span la injector nu tine retur..apresti motorul  pierde presiune din rampa injectoarelor .porneste greu danseaza in 3pistoane

iar in filtru nu puteti pune magneti nu este loc pe fund filtru este fix  doar la latime poate  eu am pus in exterior  3 si la fund unu  toti neodim puternici daca in viitor si cu siguranta va face din nou pentru ca pompa vw cr este generatoare de span asa mia spus si un amic mecanic la vw ..tipic vw common rail ce te miri ..citez. si in rezervor sa aveti grije sa nu arucati magnet ca vi se agata de tija plutitorului si nu va indica nivelul de motorina a patit cineva cunoscut tot cu cr motor

 daca comandati pompa si injectoarele cereti sa faceti verificare inainte de plata la curier pentru ca ei arunca pachetele ca mingile eu am avut rupt  la pompa obucatica de plastic d ela regulatiru de presiune de linga mufa !!!

 

.....bafta la toti 

Modificat de bihor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum am ajuns acasa si am vazut video.. in legatura cu zgomotul... la mine nu se aude la relanti... doar cand accelerezi, practic cand intra in turatie pompa...

 

Deci, cred ca sunt chior si nu vad linkul de unde a zis colegul ca a cumparat pompa...

Imi cer scuze, dar inca odata te mai rog sa imi spui si mie de unde ai cumparato...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asteptam sa pui un clip in care sa il si turezi putin. Asa se aude si la mine motorul la relanti. In rest .. ai probat-o? Cum se comporta motorul? Trage altfel? Dupa montarea pompei/injectoarelor, nu se face nicio ajunstare/setare ceva? Dar amorsare si cheie? Banuiesc ca ai pus curea de distributie noua. 

Ca idee..eu tin sa cred ca e ceva neinregula cu relantiul meu. Vad si in clipul postat cu pompa si injectoarele noi, un relanti la aproximativ 800 rpm. Al meu sta la 873 masurat cu vcds, fara niciun consumator pornit sau regenerare dpf. Nicio eroare la scanare. Ca idee, in poza se vede cum sta. Intreb, pentru ca, din cate masini cu acest motor am vazut, a mea e singura la care vad asta. Nu mi-e decat sa nu fii fost umblat pe la ceva..

post-108391-0-20245500-1404845992_thumb.

Modificat de Gnr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Multumesc de link.

 

Da la ei am sunat si eu, si mi-au facut oferta 2400 lei si piesa la schimb... poate difera avand in vedere ca am passat cc?

 

Deci la mine daca am doar zgomot, si nu gasesc span in motor... schimb doar pompa..

 

Oare o fii bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi poate spune cineva ce diametru are rola aia dupa pistonas?????????? si ce lungime 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pistonas ala are latime 2,8 si lungime 3,3 tottal cu rola la varf

3,7

 

 

apropo depret la pompa pt colegu mai sus ala e pretu cu tva eu am luato fara tva 1750  si pompa este identica ca si la passat cc nu are nimic alfel decat  passat motor cbab 


 

postu 546

la mine sta  sub 900 putin sub relatiul--cureaua am lasa-to pe care a fost doar ce am cu ea 20mi ca am trecut peste km la care trebuia schimbata si nu ami bat capul eu ami schimb cureaua singur

post-102899-0-96356100-1404920174_thumb.

Modificat de bihor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da colegu... cu tot cu tva 2400 lei...

 

Ai spus ca pui astazi un video sa o auzim cand o accelerezi... sunt curios cum se aude.. oricum fiind noua, nu cred ca se aude ca in acel video cu jeta...

 

Doar ca a spus cineva pe aici ca asa se aude de noua...ceea ce nu cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat pompa cu 3200 lei si am doi ani garantie la ea.

 

La mine, rola respectiva este ciuruita.

mai ai cumva pompa veche stricata as vrea sa examinez ceva o modificare  . salut 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cateva zile citesc numai posturi halucinogene, cum sa dam gauri in pompa cum sa bag nu stiu ce in ea ca sa nu mai produca span. Mai oameni buni terminati cu prostiile si solutiile astea de " mecanica tipic romaneasca" si haideti sa discutam lucruri palpabile ca de ex cum ne putem apara in fata producatorilui VW legat de ac prob.

Vin si intreb, se poate face o expertiza tehnica autorizata care sa demonstreze ca spanul este produs de pompa si nu provine din alta parte? Astfel cu ac expertiza sa ma duc in instanta si sa castig reparatia masinii pe considerentul defect de fabricatie, in conditiile in care eu sunt utilizator de buna creddinta si am utilizat carburant standard.

VW nu va putea da vina pe carburant, pt ca nu va putea sa dem ca daca bagam altceva nu se intampla. Asta cu carburantul este un bau bau pt slabuti.

Deci haideti sa gasim solutii palpabile, sa ajutam colegii sa repare cu bani putini masinile si sa terminam cu solutii de garaj.

Si nu va lasati, faceti hartii scrise catre reprezentanta din oras, sunt obligati sa va raspunda in scris, actionatii in judecata, stiu ca dureaza dar gustul castigului este miere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce facem ? Stam sa ne dam in judecata de cate ori pica pompa? Inafara de masinile din firme, putini sunt cei care pastreaza bonurile de motorina. Dupa cum vezi, nu e ceva care odata reparat nu se mai strica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu iti trebuie bonurile in instanta. Daca noi ne reparam masinile in sant si ne lamentam ca vai cat costa si vai ca se strica atunci sigur VW nu va face nimic. Iti urez succes in a inventa piese si metode de reparatii neortodoxe.

Daca stie cineva de acea expertiza daca se poate face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine si cum zici tu. Dar e frumos sa te lase pe la mama dracu si sa nu ai cu ce veni acasa? Platesti platforme si alte cheltuieli pana sjungi la piese si service. Mai ai chef de instanta in momentele alea? Mai bine se gaseste o metoda de prevenire decat sa schimbi pompe si injectoare ca la saviem si aro. Sa nu fie cu suparare, dar asta e parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poti preveni, nu mai fii copil credul.

Toate cheltuielile suplimentare se recupereaza.

Si ce daca te lasa, te ridici si mergi mai departe. Asa este in viata (acum nu stiu ce varsta ai ca sa imi dau seama daca esti baiatul lui tata sau chiar ai dat de greutati).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai baieti voi credeti ca cei de la vw vor deduce cheltuielile asa usor ? ok, au fost cateva cazuri, dar izolate...mai e mult pana departe, in sensul ca o rechemare a tuturor masinilor cu probleme va veni dar nu se va produce imediat. Acest lucru se va face NUMAI dupa ce cad de acord cei de la VW cu cei de la BOSCH, acestia din urma vor suporta cheltuielile integral! Vorbesc din proprie experienta: la fel s-a intamplat cu injectoarele de la SIEMENS pe motoarele de 2.0 (in cazul meu a fost 2.0 BRD 170 hp). Cei de la VW au rechemat in reprezentanta toate masinile (atentie ca si acolo erau stipulate niste conditii !!!) numai dupa ce au ajuns la o intelegere cu SIEMENS. Partea buna a fost ca cei de la Siemens le-au inlocuit cu unele care nu mai aveau acele probleme..partea proasta e ca in acest moment cei de la Bosch le inlocuiesc cu aceleasi piese cu defect de proiectare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!