Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

Se poate desface regulatorul? Nu e o piesa compacta? ( sper sa nu fie o intrebare stupida, daca da sorry for it)

Este pe puntea spate?

De ce nu cititi topicul de la inceput ? Ce treaba are puntea cu pompa de inalta presiune ? Are doua suruburi

post-108391-0-12539700-1403092594_thumb.

Modificat de Gnr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, ca sa recapitulam

Va rog sama corectati/completati daca gresesc: ma duc ca prostul la service si le zic sa imi verifice sistemul de alimentare de span si anume:

1. Filtru motorina

2. Capac filtru mot

3. Pompa inalte

4. Senzor pompa inalte??

Altceva?

Multumesc si sper sa nu deranjez pe cineva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu existe pilitura in 

 

1. Filtru motorina

4. Senzor presiune pompa inalte - cel cu fixat cu doua suruburi - vezi poza de mai sus

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba baieti lamuriti-ma si pe mine cu zumzaitul ala! Cand si cum se aude? Am postat cu cateva pagini mai incolo dar nu mi-a raspuns nimeni...

 

La mine se aude ceva din partea rampei dar e ca un chitcait de soricel. Se aude doar la relanti si nu tot timpul.

 

La voi ce sunete scoate?

 

p.s. La revizie mecanicul mi-a zis ca e sunet specific rampei comune si ca asa fac toate ... dar din ce citesc aici la voi se aude altfel!

Modificat de Jorjel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare baieti,

 

Am curatat si eu injectoarele am schimbat pompa de nalte si un senzor de la rampa comuna dar am o problema la pornire dimineata parca merge in trei pistoane. Are o mica diferenta de presiune pe injectorul 1 pe care l-am trimis la verificat si au spus ca e OK. Stie cineva ce ar putea fii? daca as avea un injector sa testez cu altul sa elimin macar injectoare...

 

Merci


Citind si eu topicul am tot incercat sa ma informez si prin alte parti... Am gasit pompa de inalte noua pe la 450e. Cel care o vinde mi-a zis ca problema este pompa in sine ( a devenit consumabila). Dupa un anumit nr de km ( de la 100 000 in sus, depinde si de calitatea motorinei ) incepe sa se uzeze si produce acel span care afecteaza injectoarele. Din cate am inteles problema este destul de cunoscuta si pe la alte marci. Se pare ca majoritatea producatorilor datorita faptului ca nu mai au vanzari se axeaza mai mult pe partea de  service si din aceasta cauza anumite componente ale masinii au inceput sa aiba o calitate indoielnica. Si eu am gasit pilitura in filtru si momentan nu dispun de bani pt schimbarea pompei. Masina merge bine dar nu as vrea ca pe viitor sa schimb si injectoarele. Repet întrebarea de mai sus ( pt cei patiti): cam cat a durat de când ati gasit pilitura in filtru pana ati avut efectiv probleme?

unde ai gasit pompa noua la 450E

10q

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pe cineva care vinde. Sunt noi dar nu se ofera garantie, fara acte...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vad situatia in felul urmator: daca deja exista pilitura in locasul regulatorului si masina merge ok, trebuie schimbata pompa de inalte si curatat tot traseul motorinei. Fiind pilitura in locasul regulatorului, clar deja spanul a trecut prin filtru si nu merita facuta loterie daca este din pompa de inalte sau din statia peco. Eu unul cand am gasit pilitura nu mai stau sa astept sa cada...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan sunt norocos si nu ma numar printre cbab-urile cu span in pompa. Am verificat astazi si totul se prezina bine.

Cert este ca voi tine sub observatie pacientul.

Din ceea ce am mai citit pe alte forumuri straine au mai fost cazuri cu genul dar nu multe la passat.

post-14493-14031250434687_thumb.jpgpost-14493-14031250540888_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă rog să postați în acest topic doar informați care ar putea fi de folos colegilor care au această problemă. Să nu-l transformăm într-unul de recensământ despre cei care au sau nu șpan în instalație. De asemenea, înainte de a întreba ceva aici, citiți TOT topicul, pentru că sunt șanse mari sa se fi discutat deja.

Pe scurt, haideți să scriem doar ceea ce ai dori tu să găsești dacă ai avea o astfel de problemă...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu consider ca si numarul celor care au sau nu probleme cu pompa este relevant pentru acest topic. Nu intru in detalii.

Daca postul anterior scris de mine nu se potriveste cu topicul \ regulamentul te rog sa-l stergi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la verificat astazi cu masina asa cum v-am zis (la reprezentanta).


La filtru de motorina am gasit span, la senzorul de pompa curat.


Mecanicul in timp ce desfacea suruburile la filtru motorina spunea ca garantat o sa fie span acolo. Din pct lui de vedere este irrelevant spanul de la filtru motorina (il considera ceva normal - la calitatea motorinei din RO), important sa nu fie la senzorul de pompa.


Am schimbat filtrul de motorina cu curatat intregul lacas. Recomandarea lor este de schimbare filtru la maxim 1 an de zile sau 10.000 KM.


 


I-am spus de faza cu magnetul dupa care a luat un magnet de la ei, spanul gasit la mine era neferos. deci effect 0.


Mi-a zis ca daca chiar sunt paranoia cu acest span, sa verific din 5.000 in 5.000 km senzorul de la pompa de inalte. Cica nu s-ar produce peste noapte si sa dea in injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o scurta intrebare....daca ma apuc eu sa schimb filtrul de motorina in fata blocului...scot motorina din locasul filtrului...verific regulatorul din pompa...iar dupa acceea umplu cu motorina curata locasul filtrului si camera regulatorului din pompa...mai trebuie sa fac amorsarea din laptop...sau e ca si cum nu sar fi umblat? Nu de alta dar am facut 5000 de km de cand am avut beleaua cu spanul si vreau sa schimb filtrul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine faci amorsarea din laptop. Daca nu ai aceasta posibilitate pune contactul de cateva ori sa se amoseze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, Mihai, nu merge cu contactul la CR. Cel mai bine cu laptopul, iar dacă acesta lipsește, mai bine se umple recipientul cu motorină.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cozmin dupa ce ai fost "patzit"nu cred k ai chef sa mai risti.verifica cat mai des 5000 cred ca e destul de ok,filtru mann de preferintza amorsarea dupa schimbare si curatzare recipient..mai pe scurt trateaza masina ca pe o regina sa nu iti mai faca surprize din astea "ieftine"..succes!apropo cum merge masina dupa 5000 de la patzanie totul ok?ca saptamna asta o iau si

eu de la reparat si am emotzii :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

My bad Vali. Credeam ca merge ca la pd-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai da nu inteleg care e chestia...daca pun motorina la loc in recipient si in camera regulatorului...ce amorsare sa faca...daca motorina exista acolo...deci nu trebuie sa traga in gol pentru a trage motorina...e ca si cum ai oprit masina si o pornesti nu ?...cum merge masina??? ar fi chiar culmea culmilor sa nu merga bine dupa cati bani am bagat in ea...nu vreau sa ma laud sau ceva de genul dar cu bani care iam bagat in ea imi luam 3 loganuri...eu oricum cand am avut patania ...am pus pompa originala si noua ...rampa originala si noua...prima data am curatat...am schimbat filtrul...am mers 2 sapt cu ea am pus un magnet in recipientul unde sta filtrul...iar am curatat totul,iar am schimbat filtrul..pentru ca iar gasisem span pe magnet...si de atunci nam mai umblat la ea...decat i-am facut o regenerare fortata la DPF si acum cateva zile iam bagat un aditiv in mototina BG 244 care curata tot sistemul de injectie si vreau sa va spun ca chiar se schimba masina,iar de cand am avut patania alimentez numai de la MOL cu motorina EVO DIESEL care chiar schimba mersul motorului....am alimentat odata in acest timp de la rompetrol cu motorina top...iar motorul era mai zgomotos ce e drept tragea mai bine...dar o consuma si mai repede...asa ca am ramas pe cea de la MOL...masina merge impecabil insa de atunci probleme am mai avut...aveam o bataie pe dreapta fata...si dupa ce am schimbat tot ce se poate schimba la articulatie...m-am dus la midocar sa imi spuna ei si sa faca teste...si au facut..raspuns..nu stim ce are veniti dupa Paste sa demontam tot!...stiind cum e treaba in reprezentanta...m-am hotarat sa schimb si piesele care ramasesere neschimbate...adica amortizoare si caseta de directie...si acum e bine...bataia venea de la caseta si de la un amortizor...oricum masina mea e pusa la vanzare ..intradevar pe un pret mai mare decat e piata..dar poate cinva care il intereseaza o sa citeasca aicea si o sa vada ce am schimbat la ea decand o am....distributie,ulei DSG,bascule+bucse mici si mari fata,bielete directie,capete de bara,bielete anitrului fata spate,flanse amortizor fata spate,volant,pompa inalte,rampa comuna,amortizoare,caseta directie,cauciucuri Dunlop Sport Maxx ST dot 2014,punte fata,bara stabilizatoare,baterie,ulei filtre,toate bucsele dupa puntea spate,bloc geamuri,bloc oglinzi! Poate va intrebati de ce o mai vand dupa ce am bagat atatia bani in ea ???....pentru ca eu am o afacere cu taxiuri...ele fiind loganuri....care merg non stop ...si nu le menajeaza nimeni...intradevar nu puteam compara passatul la confort si dotari cu loganul...dar va jur ca nu exista comparatie la fiabilitate intre passat si logan...loganul fiind mult mai superior...mergand non stop si nu am atatea probleme cat am avut cu passatul...eu avand grija de ea ..ocolind toate gropile,trecand sinele de tranvai cu 5km\h...rusine inginerilor VW pentru asemenea mizerii de masini...asta nu e masina...e o carcasa frumoasa la interior si exterior atat...e un gunoi! Regret ca am cumparato si cate zile o sa mai traiesc eu pe acest pamant nu voi mai avea masina din grupul VAG...am un vecin...e taximetris la GRAND...are un Mercedes C 220 din 2004...de atunci face taxi...are 290 000 de km la bord...si nu a schimbat decat ulei placute filtre...si akm o sapt lasat si pe el convertizorul de la cutie.....dar masina a fost in regim taxi....si cc-ul meu are 3 ani jumate si ma lasat tot la el...concluzie...un GUNOI DE MASINA!


BTW...daca mai are cineva problema cu spanul ...desi nu doresc la nimeni...si vrea pompa de inalte noua si originala sa ma contacteze...am eu la pretul de 3000 ron...ea fiind in reprezentanta 7000 ron cu cea veche la schimb! O viata fara probleme tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In luna aug am de gand sa plec in concediu in afara tarii cu masina. La ultima revizie mi s-a constatat span in filtrul de motorina. Momentan nu am mai umblat cu masina de aproape 2 luni pt ca am de platit taxa lui peste ( 1600 e) pt ca, cu toate ca fostul proprietar avea act precum ca taxa nu este recuperata când am fost si eu la mine la sector sa ridic acelasi exemplar mie mi s-a spus ca nu se gaseste nimic in sistem( decat actul fostului proprietar) si ca trebuie sa platesc taxa pt ca masina a fost scutita de taxe fiind luata din Romania. In fine... trecem peste, o sa platesc si voi da statul in judecata. Am de gand sa desfac in spatele bl unde se afla masina parcata filtrul de la pompa de inalte si sa verific daca am span si acolo. Daca am span si acolo o sa renunt la concediul cu masina si la plata taxei si probabil o sa schimb pompa sau mai stiu eu ce naiba mai trebuie ca m-am ingrozit de ce scrie aici pe forum... Daca nu am span ce ma povatuiti sa fac? Ce sa mai curat? Sa curat si rezervorul? Cum se face exact amorsarea cu laptopul? Am vagcom dar sunt novice. Il folosesc doar pt verificare erori ... Aveti vre-un tutorial ceva? Macar ceva scris in care sa urmaresc pasii.  Multumiri in avans.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de versiunea de VCDS pe care o ai. Cauta la engine/adaptation, bleeding fuel system sau cam asa ceva. Ideea este ca trebuie sa-ti pornesca pompele electrice pentru vreo 30 secunde. O faci de 3 ori. Daca schimbi filtrul, golesti si cureti cartusul, atunci poti sa si umpli la loc cu motorina, urmand sa faci sau nu amorsarea cu VCDS-ul. Recomandat este s-o faci.

 

Desfacereaq regulatorului pompei de inalta presiune nu face absolut deloc lumina despre starea pompei. Tot corpul pompei este metalic in interior. Span-ul este tot metalic. Este foarte dificil, spre imposibil, sa vedeti particulele de span acolo, chiar daca ele exista. Acolo, spanul este foarte vizibil dupa cedarea pompei, cand deja acesta a ajuns in injectoare.

 

Nu vreau sa va sperii sau sa va dezamagesc, insa asta este parerea mea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deja intru in ceata rau de tot. Am vcds v11.11. Filtrul l-am schimbat acum 200 km probabil (pt ca nu am mai mers cu masina de ceva timp) când mi s-a spus ca am span in motorina ( nu s-a curatat nimic atunci, nu s-a facut amortizare, masina a pornit la prima cheie instant). Mai trebuie sa-l mai schimb inca o data? In concluzie, cum pot afla daca am probleme sau nu cu masina la pompa de inalte in momentul in care s-a constatat span in filtrul de motorina? Cum pot sti ca pot pleca linistit in concediu si sa nu-mi fac probleme ca raman fara masina prin cine stie ce tara si-mi distrug si concediul ( 3000 km)?  Spanul este din aluminiu sau otel? Este valabila optiunea de a pune magneti foarte puternici pe corpul filtrului de motorina pt a atrage spanul?

Modificat de k7_nairam
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi omule linistit in concediu dal naiba de span. Nu te mai stresa. De unde stii ca e span de la pompa de inalte, nu ai de unde sa stii de unde e. Il si si gata, traiesti cu el.

Si eu am span in a mea, masina are doar 60.000km, mergem inainte ca nu pica chiar asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre timp mi-am luat inima in dinti si am desfacut filtrul pompei de inalte ( este chiar simplu de desfacut). Rezultatul il vedeti in pozele de mai jos. M-am mai linistit. Am tot cautat pe net proceduri pentru amortizarea filtrului si am gasit ceva pe un site  ( se pare ca nu pot pune un link direct) . Am facut exact procedura de acolo si totul a fost ok. Am avut ceva emotii pt ca dupa ce am facut de 3 ori testul de 30 de sec la pompa de motorina am vazut ca voltajul bateriei este de 11,7v ( cel putin asta-mi arata in fereastra de test) si nu stiam daca va mai porni masina.  Sper ca in modul acesta sa ajut si eu pe altii pt ca si eu am fost ajutat de nenumarate ori pe acest forum. Va multumesc inca o data.  Am o singura intrebare: este normal ca la ralanti (in pozitia "p", am dsg) sa nu pot sa accelerez in gol mai mult de 3000 de rpm? Am fost cu pedala la fund ( dupa ce ajunsese motorrul la 90grd) si nu se ducea mai mult de 3000rpm.

post-55407-0-22812000-1403781071_thumb.j

post-55407-0-41913000-1403781071_thumb.j

post-55407-0-63526200-1403781071_thumb.j

post-55407-0-81962300-1403781071_thumb.j

post-55407-0-98652100-1403781071_thumb.j

Modificat de k7_nairam
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

daca nu e in sarcina nu o poti tura la maxim, la mine maxim 2600 rotatii, pot calca acceleratia cat vreau, nu merge mai mult, e o masura de protectie a motorului, nefiind sanatos (pt motor) sa fie turat in gol. On topic, cand voi face revizia, in scurt timp, voi verifica si eu filtrul de la pompa de inalte, plus filtrul de motorina prima data clar.

Modificat de micuzzu_marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate tura cat vrei daca se dezactiveaza ESP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

exact, doar cu exceptia asta cu butonul de ESP :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!