Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

Aici apare si un zgomot din distributie, zic eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici apare si un zgomot din distributie, zic eu.

Nu theo... asa am zis si eu, si m-am dus si am schimbat distributia.. e 100% din pompa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te cred, insa ceva nu este ok. la distributie, nu conteaza ca este schimbata de curand.

Nu contest tacanitul din pompa.

Bine, asa poate face si injectorul.

Pune i alta motorina, una mai putin uscata si vezi ce zice.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat in calcul toate posibilitatile... am schimbat si motorina... No luck...


colegu bihor,deci sa intelegem,rola care preseaza pe axa cu cama prinde joc si se mininca una pe alta?

deci ideal ar fi inlocuirea la suportul de rola si rola...asta daca se gasesc......poate la service BOSCH.

cum ajung sa inspectez acolo?capacul ala de plastic negru iese in sus pur si simplu?

La mine, cand au desfacut cei de la service pompa, au gasit rola care preseaza pe axa miscata de la locul ei, semn ca arcul nu mai tine pistonul la locul lui... (nu stiu daca explic bine) , unde vreau sa ajung este, ca au fost cu pompa direct la Bosch, iar cei de acolo, cum au vazut pompa au zis ca nu exista kit de reparatie pentru ea, nici bank de proba nu exista pentru pompa asta...

 

Daca a mai fost cineva cu pompa la ei, chiar sunt curios sa aud ce li sa spus..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate cr.urile se aud asa cand pisti putin acceleratia. Asta e constructia pompei. Cel putin eu asa am observat ca se aud toate. Fie ele vw audi skoda...2.0 sau 1.6...2009 sau 2014. Acum ca vi se pare ca de o luna sau o saptamana se aude..doar vi se pare. Asa se aude de cand s.a "nascut". Eu am 185k km si n.am urma de pilitura in filtru sau regulator. Cei drept in vlipul pe cate l.am postat eu, acela cu hpfp failure, pompa are un sunet ciudat de la pornire si se mentine si la relanti...acolo e o problema, desi porneste la sfert. Din ce vad aici Inspectia acelei role ne ajuta sa salvam rampa si injectoarele. O pompa noua nu pare a fi chiar asa scumpa. Macar de ar duce cate 250k...aia e. Asta e vw de azi..nu faci vanzare la masini noi..faci la piese pentru cele vechi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate cr.urile se aud asa cand pisti putin acceleratia. Asta e constructia pompei. Cel putin eu asa am observat ca se aud toate. Fie ele vw audi skoda...2.0 sau 1.6...2009 sau 2014. Acum ca vi se pare ca de o luna sau o saptamana se aude..doar vi se pare. Asa se aude de cand s.a "nascut". Eu am 185k km si n.am urma de pilitura in filtru sau regulator. Cei drept in vlipul pe cate l.am postat eu, acela cu hpfp failure, pompa are un sunet ciudat de la pornire si se mentine si la relanti...acolo e o problema, desi porneste la sfert. Din ce vad aici Inspectia acelei role ne ajuta sa salvam rampa si injectoarele. O pompa noua nu pare a fi chiar asa scumpa. Macar de ar duce cate 250k...aia e. Asta e vw de azi..nu faci vanzare la masini noi..faci la piese pentru cele vechi

 

Chiar am sa fac o inregistrare inainte sa o schimb, si dupa... si am sa o postez... dar ce e drept v-a mai dura ceva timp pana atunci... Inca ma gandesc ce sa fac, avand in vedere ca nu am gasit span nicaieri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce pret are o pompa noua ????? si ce pret are injectoarele noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Audi A4B8 2010 cu 124kkm, recent adus din Germania se aude exact ca in postarea de mai sus...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum am mai spus aici, ceva vreme, cand am fost la reprezentanta speriat de acest sunet, m-a dus in showroom, a dat cheie la una din masini si prezenta acelasi sunet. In concluzie, zgomotul acesta este specific cr-urilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repet, acest sunet nu se auzea in urma cu 1 luna..

 

Am auzit multe masini in ultima vreme care se aud aproape la fel... deci nu te contrazic , doar ca inainte se auzea curat... acum zici ca e rajnita :)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma pe forum nu avem nici un audi cu asemenea probleme ? sa fie pe audi alta pompa alt cod 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil este alta liga,fiind Audi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ati vazut dar...nici audi nu e scutit. Insa tot anul 2009. Pe forumul celor de la audi..nu pot atasa un link. Dar cautati pe google audi span instalatie.

Ce e mai interesant este ca niciun proprietar de B7 nu s-a plans aici de aceasta problema. Deci ce concluzii sa tragem?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primul model de pompa (MP1) a fost folosit incepand cu 06/2008. Al doilea model de pompa (MP2), cu imbunatatiri, a fost folosit incepand cu 06/2009. Nu stiu ce înseamnă acele îmbunătățiri, dar sunt curios ce an de fabricație are mașina celor care au avut probleme.

Modificat de DiLivio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Dar daca se strica pompa de tip vechi, se poate monta o pompa de tip nou oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presupun ca cele care se vând acum sunt cele din generația a doua. Cred ca sunt și coduri diferite. Trebuie sa mai cercetez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa noua are terminatia A. Din pacate nu e cu nimic mai buna in aceasta privinta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oare acel surub nu face un reglaj de presare a patinei spre cama?

post-7251-0-70990000-1404539428_thumb.pn

Modificat de marianu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu acel surub este o supa de sens atat ...nu desfaceti acel surub acolo este presiunea mare 240   260 bari si va picura daca al defaceti asta va spun sigur

Modificat de bihor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi, nu exista kit de reparatie pentru aceasta pompa?

 

Avand in vedere, ca atunci cand cumperi o pompa noua, o dai pe cea veche la schimb, e clar ca niste manevre exista... Pentru mine e clar... Iau pompa, ii schimba ce are in interior si o revand altui norocos, nu e greu sa iti dai seama..

Nu este nimeni in stare sa gaseasca o solutie la problema milioanelor de masini, sau cate or exista, cu aceasta pompa autodistrugatoare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut la toti) kit de reparatie nu exista pana in momend de fata la pompa cr..dar in germania am auzit ca o firma face un adaptor si monteaza o alta pompa de inalta la fel actionata si bar presiune la fel doar ca protezeaza  prin site..etc rampa de  inalta si injectoarele si mult mai ieftina decat la vw 

 

 

am cumparat o pompa  de inalta si injectoare noi totul in tipla  am desfacut pompa noua nimic diferit de cea veche  deci cand va vrea ea se va buli ca si aia veche nici o modificare sau alceva adus in o mai buna functionare sa nu faca span

 

si inca ceva care aveti probleme cu pompa cr dupa!!! returul de la injectoare este o supapa de sens care are un filtru foarte fin in interior si este supapa de sens si ventil presiune in ea sa nu incercat sa o scoateti din furtun sa suflati cu jet aer in ea ca nu aveti sansa pentru ca este lipita cu ))picatura)) cred in furtunasul intrare iesire azi am rupto eu(( si am cautat la vw aici in viena si mia spus ca nu se vinde aparte numai cu tot furtunase  retur injectoare si costa 82 euro deci atentie ...pe  supapa aia nu sta nici un cod nu o sa o gasitit nici unde decat bosch si made in germany scrie pe ea dar are un rol important intre retur injectoare si retur pompa 

post-102899-0-88283500-1404749016_thumb.

post-102899-0-60201100-1404749035_thumb.

Modificat de bihor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vrem linck la adaptarea aia !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut la toti) kit de reparatie nu exista pana in momend de fata la pompa cr..dar in germania am auzit ca o firma face un adaptor si monteaza o alta pompa de inalta la fel actionata si bar presiune la fel doar ca protezeaza  prin site..etc rampa de  inalta si injectoarele si mult mai ieftina decat la vw 

 

 

am cumparat o pompa  de inalta si injectoare noi totul in tipla  am desfacut pompa noua nimic diferit de cea veche  deci cand va vrea ea se va buli ca si aia veche nici o modificare sau alceva adus in o mai buna functionare sa nu faca span

 

si inca ceva care aveti probleme cu pompa cr dupa!!! returul de la injectoare este o supapa de sens care are un filtru foarte fin in interior si este supapa de sens si ventil presiune in ea sa nu incercat sa o scoateti din furtun sa suflati cu jet aer in ea ca nu aveti sansa pentru ca este lipita cu ))picatura)) cred in furtunasul intrare iesire azi am rupto eu(( si am cautat la vw aici in viena si mia spus ca nu se vinde aparte numai cu tot furtunase  retur injectoare si costa 82 euro deci atentie ...pe  supapa aia nu sta nici un cod nu o sa o gasitit nici unde decat bosch si made in germany scrie pe ea dar are un rol important intre retur injectoare si retur pompa 

 

Buna informatia, ramane doar sa aflam ce firma, ai vreun nume? sau alt tip de informatie legata de asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!