Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

tarekabumotaz

stie cineva va rog de unde pot sa cumpar o pompa nou la un pret cat mai bun?

Modificat de tarekabumotaz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Am gasit si un filmulet cu functionarea acestei pompe si acum am inteles mai bine.

 

Solutii erau:

- canelura cat cursa acelui cilindru cu rola astfel incat sa nu mai permita rotirea lui;

- acel cilindru cu rola ar fi putut sa fi fost oval si astfel nu se mai rotea in veci.

 

Totusi VW nu recunoaste aceasta defectiune astfel incat sa deduca toate costurile reparatiilor (la fel ca si cu injectoarele la BKP-uri) ? 

A mai intrebat cineva prin reprezentate in ultimul timp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca ar face o actiune de inlocuire, tot nu ar rezolva problema atat timp cat nu aduc imbunatatiri modului de functionare a pompei. O idee ar fi sa le trimitem mailuri celor de la bosch cu diverse idei de imbunatatire. Poate apoi vor binevoi sa inlocuiasca pompele, ca altfel nu are niciun sens sa inlocuiesti un rau cu alt rau. Insa ar trebui sa-si asume greseala si sa deconteze cheltuielile in momentul in care pompa produce daune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Macar puneau un filtru demontabil metalic,magnetic  inspre sistemul de injectoare sa nu le distruga si pe acestea,ramanea pilitura acolo , la fiece revizie se inlocuia , curata acel filtru . Daca se duce pompa ,scapi numai cu ea ,nu sa schimbi  injectoarele si tot sistemul.E belea mare cu problema asta.Trebuie facuta o petitie in masa catre VW in Germania poate gasesc alt producator sau schimba pompa cu alt model care nu creeaza pilitura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu va recomand ca in cazul nefericit in care trebuie sa schimbati pompa sa nu cumparati una fara garantie mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat este garantia la o pompa noua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am primit doi ani. Pana atunci o sa vand masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cite vad eu passaturile sunt predispuse la problema asta...o fi din cauza ca sunt ansamblate in cehia?

luv2play tu ai facut inspectia la ea si ai vazut chestia aia?sau nu mai pornea?

la mine cred ca acel zornait se aude ca se slabeste acel arc care preseaza rola....

Modificat de marianu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scris cu doua pagini in urma: 


 


De vreo luna a inceput sa mi se aprinda intermitent spirala cu mesajul "Check engine service now" si intrarea in limp mode. de asemenea, in pozitiile P, R si N a cutiei de viteze tremura masina foarte tare.


Initial opream si porneam motorul si nu se mai aprindea spirala dar ramanea tremuratul. De vreo saptamana trebuie sa o repornesc de doua trei ori ca sa nu se mai aprinda spirala.


Am fost cu masina la PBV unde mi-au spus ca e o problema sporadica cu presiunea in injectorul 4. Mi-au recomandat schimbare si reverificare. Am dus masina la service-ul unde am facut reparatia, unde mi-au spus ca am span in instalatie. Am luat masina de la ei si am dus-o la alt service, pe strada Cutitul de Argint. Acolo nu le-am spus de span le-am spus doar de injector sa vad ce-mi zic si ei. M-au sunat si de acolo sa-mi spuna ca am span in instalatie.


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine are curiozitatea si timpul necesar gaseste pe internet, un document cu mailurile trimise intre VW si Bosch ,legate de problema pompelor de inalta presiune. 

Am sters totusi legatura catre acel link pentru a nu fi ceva probleme.


Pe scurt este vorba despre mai multe masini din USA, iar cei de la Bosch dau vina pe combustibil.

Modificat de DiLivio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se desface usor   domentezi conducta care merge la rampa injectoare ieie capacul  de plastic negru si porma cu imbusul 4 suruburi atat nu cel din mijloc ca ala este cu tubulara stelata ala tine elementul doar cele 4 suruburi si gata ...iese...nu ai cum sa blochezi sa nu se roteasca  pentru ca este functioneaza ca u pistonas  dar ca nu face compresie doar tine rola care  sta pe cama si tija pistonasului din element 

post-102899-0-13417000-1404409263_thumb.

post-102899-0-63737000-1404409281_thumb.

post-102899-0-72314700-1404409301_thumb.

post-102899-0-70953500-1404409337_thumb.

post-102899-0-72353800-1404409362_thumb.

post-102899-0-73310500-1404409388_thumb.

post-102899-0-94566500-1404409403_thumb.

post-102899-0-31217100-1404409427_thumb.

post-102899-0-96138600-1404409519_thumb.

post-102899-0-01064300-1404409538_thumb.

post-102899-0-43377400-1404409560_thumb.

post-102899-0-23219200-1404409577_thumb.

Modificat de bihor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca se poate reface o pompa deasta ...  doar ca cere timp si bani:) 

 

Daca este vreun binevoitor sa imi trimita o astfel de pompa stricata sa o studiez !!! 

Modificat de yoh01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

interesant  postarea  colegului yoh 01 mai sus... tdi club forum ...eu am 244mi km acuma in bord reali cum am mai spus am masina de bebelus 400km  doamne da ca inca peste 244 mi sa se mai strice odata ca nu ma supar pe atunci masina va fi la alt proprietar cu siguranta

asta este sambata primesc la oradea de la http://www.kritters.ro/  piesele si pe marti ai dau cheie sa vedem ))

Modificat de bihor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am  discut cu cineva mecanic la vw  in viena .si a spus asa vw nu recunoaste defectul pentru ca spun ei arcul care apasa pe rola respectiva spunea ca nu lasa sa se roteasca din cauza apasari ...dar la mine sa dovedit contrariul si am desfacut pompa din rezervor acu ceva timp  odata ca am crezut ca nu ami vine motorina din rezervor si era span magnetizat lipit de corpul pompei din rezervor daca atunci desfaceam  ventil depresiune de la pompa si pompa poate salvam )))

Modificat de bihor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cei cu dsg stiti ce se intampla daca vi se opreste motorul la  viteza mai mare de 30   40 kmla ora adio dsg ....tot se sparge in cutie pt ca nu se poate transmite miscarea inversa adica roata motor ca si la masina cu cutie manuala cand este trasa sa porneasca  ....asta am patit eu in 2005 cu un passat pd 1.9 cutie automata avea masina 2   3  ani cred dar am ramas fara motorina a facut varza cutia aveam 120   130 km la ora,, eu durmeam si un tampit care sa urcat din dacie in passat  conducea astepta sa apara un peco si tot asa prin germania pana odata a tremurat tot si a bubuit cutia 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Nu cred ca DSG pateste ceva. Este exact ca o cutie manuala, dar are 2 ambreiaje si vitezele se schimba automat. La masina din 2002-2003 nu era DSG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ca nu era dsg  doar automat simplu---sa fie cum  spui tu si sa ti se opreasca motorul `` si o sa mai vorbim aici pe forum problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul se opreste de fiecare data cand iei piciorul de pe acceleratie. Se taie injectia...

Va rog sa reveniti la subiect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi poate spune si mie cum aflu daca e pe duca pompita asta ?? :)) zgomot specific ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, exact asa se aude si la mine... Am desfacut pompa, si inca nu are pilitura nicaieri, doar zgomotul..

Dar e clar ca e pe duca... Stie cineva de unde pot cumpara o pompa noua mai ieftina.. ce am gasit pana acum era in jur de 4000 ron... Si second hand , nici nu ma gandesc..

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, exact asa se aude si la mine... Am desfacut pompa, si inca nu are pilitura nicaieri, doar zgomotul..

Dar e clar ca e pe duca... Stie cineva de unde pot cumpara o pompa noua mai ieftina.. ce am gasit pana acum era in jur de 4000 ron... Si second hand , nici nu ma gandesc..

 

Cum sa fie pe duca. Asa se aud de noi. Ai pilitura in filtrul de motorina? Daca da, abia atunci poti spune ca e pe duca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gnr te contrazic ,am avut 2 a4 si nici vorba de acel zgomot...si aveau peste 200k

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Mda, exact asa se aude si la mine... Am desfacut pompa, si inca nu are pilitura nicaieri, doar zgomotul..

Dar e clar ca e pe duca... Stie cineva de unde pot cumpara o pompa noua mai ieftina.. ce am gasit pana acum era in jur de 4000 ron... Si second hand , nici nu ma gandesc..

 

Cum sa fie pe duca. Asa se aud de noi. Ai pilitura in filtrul de motorina? Daca da, abia atunci poti spune ca e pe duca

 

Gnr, Masina are acel zgomot de 1 luna, nu il avea pana acum... Am verificat si filtrul da, dar nu are pilitura, e curat din punctul asta de vedere...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!