Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

Da. Pare destul de pronuntat acolo inca de la pornire

Modificat de Gnr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa se aude si la mine si seamana chiar si cu sunetul lui Gnr. Oricum, sunetul captat printr-un microfon poate fi usor deformat, anumite frecvente amplificandu-se sau estompandu-se...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare ...urmaresc de mult timp postarile voastre fata de problemele  pompei common rail si exact generarea de span ....astazi am patito si eu masina nu ma lasa.t in drum ci merge in 3 pistoane si pornea foarte greu...locuiesc in austria si  sa recunosc m.am panicat ca sant mecanic de meserie aici dar nu in bransa masini mici ci locomotive si citiseram pe forum despre pompa cr vw

Am dus masina la teste asa in 3 pistoane mia spus idioti ca e un injector sau 2 bulite(( masina are 244.000km!!!))) o am de la 0 kilometri masina este passat 2.o cr cbab motor din 2010 februarie masina numai la autobanda am mers todeuna wiena oradea si retur  weekend de weekend ..garantie nu  am si ami pare rau ca nu am prelungito((

Am desfacut tot am demontat tot am gasit in romania  pompa noua bosch pret bun 400 euro .cand am demontat pompa am si desfacuto sa vad  cu ochii mei ce are  si ehe spre stupoare problemei pompa era macinata in interior de la rola care este in cama de impingere aspura elementului din pompa atasez poze sa vedeti si sa sti pe viitor NU MOTORINA ESTE DE VINA E PISTONASUL CU ROLA RESPECTIVA SE RASUCESTE IN CARCASA SI STA DIAGONAL PE CAMA AXULUI DIN POMPA SI SE ROADE UNU PE ALTUL PRODUCAND SPAN ALtFEL POMPA  TINE 100 ANI MIA SPUS SI UN AMIC CARE ESTE  MECANIC IN VIENA LA VW  deci motorina am bagat de oriunde nu am stat sa ma uit si nu ma lasa-t din cauza motorinei ci din cauza defect din fabricare ca nu au facut ceva blocaj sa nu se poata invarti  rola pe cama pompei  sa stea in corecta pe cama axului prima poza este pozitionare gresita si ultima este  pozitionarea corecta care ar trebui sa stea 100 de ani in pompa..aa la fel ca si videoclipul postat mai sus de  Gnr  facea si masina mea se auzea peste zumzetul motorului 

bafta si multa sanatate 

post-102899-0-17669400-1404323942_thumb.

post-102899-0-50971700-1404325474_thumb.

post-102899-0-80247200-1404325506_thumb.

Modificat de bihor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este. Aceasta este cauza si s-a mai discutat. Se cumpara pompa "noua" cu piesa uzata la schimb, VW/Bosch inlocuieste pistonul si rola si o vinde urmatorului nefericit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa mea nu o so mai vanda la nimeni maine ai dau o gaura dintro parte in alta in  garaj la munca  dintro parte in alta si le bag si un prezervativ in pompa)) si injectoarele le tai in doua cu flexul si sambata in ro cand ridic coletul cu pompa si injectoarele le predau la curier sa le duca retur la ei) :RO flag:  :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun. E defect de fabricatie..dar de ce in SUA rezista asa de putin o pompa? S-a ajuns la concluzia ca motorina e uscata. Cum la noi tin peste 200k km? Deci motorina are si ea rolul ei ...

Modificat de Gnr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu gandi asa ..ce turatie are  axul din pompa mare foarte mate cat se invarte pistonasul cu rola respectiva  acolo in pompa in timpul functionari cred ca la mine de mult danseaza  in toate directiile ...motorina nu este problema avem la munca stivuitor de 10 ani common rail ....10 ani nu ia facut nimeni nimic la motor are peste 8000 de ore de functionare ,,common rail ,,made in japan  scrie pe el  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colegu bihor,deci sa intelegem,rola care preseaza pe axa cu cama prinde joc si se mininca una pe alta?

deci ideal ar fi inlocuirea la suportul de rola si rola...asta daca se gasesc......poate la service BOSCH.

cum ajung sa inspectez acolo?capacul ala de plastic negru iese in sus pur si simplu?

Modificat de marianu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate si motorina ajuta in amplificarea uzurii dar totusi este un defect de fabricatie intre centrarea pistonului si cama,nu culiseaza corect.Gandeste-te ca toate celelalte motoare de alt tip au tot o pompa care creeaza presiune cam in acelasi mod si nu au asa probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

capacul de plastic iese usor fortat sta cu 4 picioruse exact in locasul unde bagi inbusul la cele 4 suruburi sub el ,,desfaci scoti 2 suruburi cu totul  iar 2 suruburi de desfaci deodata altfel un arc impinge stramb elementul din pompa nu deranjezi nimic nai cum sa strici nimic  facand procedeul asta nu sare nimic  de acolo fara frica  sant curios daca la rontait si la tine 

DECI PROBLEMA ESTE CA ROLA  NU STA EXACTA PE AXUL CU CAME SI SE  SE RASUCESTE LA STANGA DREAPTA IN TIMPUL  FUNCTIONARI  LA POZE MAI SUS AM  SI SPUS POZITIA CORECTA SI INCORECTA 

Modificat de bihor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci n-avem ce sa facem. Numai adaptarea unui alt tip de pompa...de pe alta masina. Ma refer ca si daca o schimbi pe asta cu una noua, aceeasi soarta. Btw ..am vazut si eu Mondeo cu peste 300k km Common rail si daca nu rupe asfaltul..nici gand de probleme d-astea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum colegu, mersi pentru informatii.foarte de folos.o sa fac o inspectie.

oricum banuiesc materialul prost din care sunt facute.....sau prostit si astia...

Modificat de marianu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am  244600 km la ora actuala in bord masina o am  de bebelus  400km noua.dar eu  am demontat tot am comandat  tot schimb singur tot k la garaj aici le trebuie 6000 euro total  cu bani aia cumpar deja masina alta la fel si pe asta o arunc in dunare la viena si inca ceva fara reclama  la aia kitkers sau cum din brasov pret k si la ei la pompa si injectoare nu gasiti nici unde nici in germania am cauta 2 zile peste tot  stau in viena am sunat peste tot pretul de acolo este super ok sper sa nu vada sefu de acolo sa faca 2000ron pompa pe sambata ce trebuie so ridic eu ))  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai iei second sau noua?la second merge sa o iei ,dar sa-i faci inspectie la rola si ax...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merge refacuta piesa uzata? S-a uzat doar piesa din imagine?

Un filtru pe retur dupa pompa cred ca reduce sansele ca spanul sa mearga spre rezervor si filtru?

Spanul ma gandesc ca nu ii neferos....sau?

Multumim de poze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

second hand  nu iau am sunat la cativa in ro la unu linga oradea si cerea 450 euro am crepat de ras....aici cere 350 euro  in ro este 1750 noua sigilata  + taxa de curier si comisionul pe valoare incasata cam 1850  pompa 

 

si pt colegu spanul este feros  un magnet neodim am ia cat ai clipi oricul am sa pun un magneti neodin la filtru si mai vad pe unde   daca facea prima spirala de la arc patrata sau ovala sus si jos nu ar avea sansa sa se rasuceasca  rola la stanga si dreapta pe axul cu came  din pompa ..maine duc la seful meu pompa so studieze are tuareg  nou cu pompa identica dar cu doi elementi in ea cr4 cred este pompa  a spus azi ca merge si asi face garantia maxim cat se poate prelungi ))))


stiti careva injector si pompa noi la  pret mai bun decat injector 850 lei bucata  si pompa1750 leigrei???

Modificat de bihor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer eu nu prea inteleg f bine cu lucreaza acea piesa si cum se rasuceste.

Am sa mai caut pe net sa vad alte pompe desfacute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer eu nu prea inteleg f bine cu lucreaza acea piesa si cum se rasuceste.

Am sa mai caut pe net sa vad alte pompe desfacute.

Asta deoarece nu ai citit topicul, ai fi găsit deja toate informațiile...

Ia verifică pagina 17

Bihor, pompa se poate remonta ușor la loc?

Rola pistonului nu este neferoasă?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca un simplu pin pus in corpul pompei si un canal facut in piston ar elimina aceasta problema a acestor pompe HP . incep sa cred ca "acest proiect" e facut "la comanda" pentru vw ,atat timp cat BOSCH produce aceste pompe de cand s-a inventat tehnologia CR si aceste probleme nu se intalnesc si la alte marci auto.

am mai schimbat pompe si la alte marci .....dar sa vedeti ce grija aveau proprietarii de masini si ce puneau in rezervoare .

 vazand ca se discuta si despre 1.6CR ,cunosc doua cazuri :

-un Ibiza cu 12Kkm si 10 luni ,da ,10 luni de viata care nu a trecut in garantie si proprietara a trebuit sa plateasca 5000euro .acum are 56Kkm si a cazut EGR-ul.

-un Polo cu +80Kkm iesit din garantie  .tot 5000 de reparatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă rog să nu mai poluați topicul cu comparații la alte mărci, mai ales dacă nici nu obișnuiți să-l citiți.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colegu bihor, eu zic ca de la uzura apare acel joc si permite deplasarea lui in cerc.banuiesc ca de noua intra prin presare acolo.

normal trebuia un canal de culisare...

ps.frumos cinta pasarelele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat pompa cu 3200 lei si am doi ani garantie la ea.

 

La mine, rola respectiva este ciuruita.

post-130188-0-14187800-1404378142_thumb.

Modificat de Luv2play
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumim pentru aceste detalii, bihor!

Din moment ce ai desfacut aceasta pompa, crezi ca exista vreo metoda sa blocam rotirea acelei role astfel incat sa nu se mai produca aceasta uzura?

 

Este multa manopera pentru desfacerea pompei? Ma gandesc sa o duc si eu la service, sa o desfac si sa vad in ce stadiu este.

 

M-as gandi in acelasi timp sa le scriu si la VW si Bosch sa vad daca primesc vreun raspuns pentru acest defect de fabricatie.

Modificat de volfied
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!