Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

+  ambreiaj calcat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+  ambreiaj calcat

Mai sus, este vorba de DSG nu de manuala! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vad de ce ar fi necesara amorsarea, daca nu scoti motorina din sistemul de alimentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vad de ce ar fi necesara amorsarea, daca nu scoti motorina din sistemul de alimentare.

Eu zic sa nu riste nimeni. Adica si eu la fel am facut..am umplut carcasa cu motorina dupa schimbare si a pornit normal. Dar abia dupa 4-5 secunde la 1500 de rpm a inceput sa se auda pompa (acel zumzait). Banuniesc ca n-a fost ok si a avut un "leak". Pana laschimbul urmator o sa am un vcds. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am avut problema, am luat pompa si injectoarele de pe un CC din dezemembrari. Acum, dupa 10.000 de km, se intampla iarasi. Inca nu m-a lasat in drum, dar nu mai dureaza mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

data trecuta ai curatat bine rezervorul si conductele ?

 

acum, de unde ai tras concluzia ca te lasa iar ? ai gasit iar span ? unde ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am un program de munca care nu-mi permite sa stau langa mecanici, deci nu stiu cat de bine mi-au curatat rezervorul si conductele.

 

De vreo luna a inceput sa mi se aprinda intermitent spirala cu mesajul "Check engine service now" si intrarea in limp mode. de asemenea, in pozitiile P, R si N a cutiei de viteze tremura masina foarte tare.

Initial opream si porneam motorul si nu se mai aprindea spirala dar ramanea tremuratul. De vreo saptamana trebuie sa o repornesc de doua trei ori ca sa nu se mai aprinda spirala.

Am fost cu masina la PBV unde mi-au spus ca e o problema sporadica cu presiunea in injectorul 4. Mi-au recomandat schimbare si reverificare. Am dus masina la service-ul unde am facut reparatia, unde mi-au spus ca am span in instalatie. Am luat masina de la ei si am dus-o la alt service, pe strada Cutitul de Argint. Acolo nu le-am spus de span le-am spus doar de injector sa vad ce-mi zic si ei. M-au sunat si de acolo sa-mi spuna ca am span in instalatie.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Nu pot sa cred ca ai fost atat de ghinionist incat sa se repete problema,mai mult ca sigur „mecanicii” respectivi nu au spalat instalatia(rezervor,pompele,conductele si rampa comuna)au schimbat pompa inalte si injectoarele,fara demontare instalatie si spalare cu presiune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da... Am dat pe masina 14.000 de euro, pe prima reparatie 2000 de euro si acum probabil inca 2000+ euro.

Inainte de CC am avut un Peugeot 206. In 5 ani am bagat in el doar motorina si consumabile pe care le schimbam la 20.000 de km..

Modificat de Luv2play
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Du.te acum si schimba decat pompa. Curata tot traseul..conducte rezervor injectoare. Iei o pompa noua si nu are cum sa mai pice. Si grija la motorina. Poate scapi pana intr.o mie de euro cu totul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luv2play, iarta-ma te rog, dar daca ai dat 2000 de euro pentru piese din dezmembrari, ai facut o mare greseala!

La banii aia puneai pompa si injectoare noi, cu tot cu manopera!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare sa facut o statistica cu privire la problema asta atat de grava la vw???


Caut sa cumpar un passat CR, si dupa ce am citit aici pe forum, nici nu stiu ce sa mai cumpar


am avut pilitura pe ford focus II, dar am schimbat pompa de inalta presiune 1500 lei second hand, dar aici vad niste scoruri la reparatii. oameni buni cum dormiti noaptea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2000 de euro a fost pompa, injectoarele, conductele, distributia, toate filtrele si manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@golbanv Si eu m-am ingorzit cand am vazut ce scrie aici, se repeta povestea de la 2.0 TDI BKP (PD). Inca nu am inteles ce motoare sunt afectate si intervalul de producite al lor. Adica sunt probleme pe toate CR-urile (2.0 CR 110/140/170 CP +1.6 TDI CR 105) sau doar pe 2.0 TDI CR 140 CP ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate sunt predispuse la aceasta problema.Principiul de functionare al motoarelor CR este identic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luv2play...2000 euro pompa injectoare conducte si dupa 10 000 d km a fkt iar????ai dat banii degeaba pe pompa aia...ca aia ti-a facut spanul din nou...sau nu ti-au curatat cum trebuie celelalte componente ale sistemului...pe mine ma dus 2000 euro cu tot cu platforma de la brasov,pompa noua si originala ,rampa comuna noua si injectoare care le-am luat degeaba ca erau bune ale mele...dar oricum le-am vandut pe 600 d euro pe cele vechi asa ca am recuperat din paguba....sfatul meu e daca o repari stai langa mecanici si pune pompa noua...te pot ajuta eu cu una originala si nou la jumatate fata de cat e in reprezentanta....apropo am schimbat si eu din filtrul de motorina...si m-am uitat atent in suportul filtrului si pe magnetul care l-am pus acolo ....nam mai gasint nici gram de span:D....deci 100 000 d km pot sa stau lin...dupa iar pica pompa:)))))...da o vand pana atunci:)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate sunt predispuse la aceasta problema.Principiul de functionare al motoarelor CR este identic.

 

Pai si principul de functionare al PD-ului este identic, dar totusi BKP-ul (+alte cateva coduri) au avut probleme grave cu injectoarele din cauza unui defect de fabricatie. Ideea e ca nu prea am vazut uilizatori de 1.6 TDI care sa se planga de problema asta ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Principiul de functionare al motoarelor PD este total diferit de cel al motoarelor CR. Problemele la PD au fost la injectoarele Siemens care echipau motorul de 140cp (BKP) si motoarele de 170cp. A fost un defect de fabricatie recunoscut intr-un final de fabrica. Acum nu injectoarele sunt vinovate. Problema este la pompa de presiune care la un moment dat cedeaza. Problema nu se intampla numai la VAG. Toate marcile au aceeasi problema. Posibil, calitatea indoielnica a combustibilului sa fie factorul declansator al problemei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crede-ma ca stiu cum functioneaza PD-ul si care au fost problemele. Poate nu asa in detaliu, dar in principiu stiu si cum functioneaza CR-ul. Cu toate astea fiind spune am citit topic-ul (am citit si topic-uri de prin afara) si stiu ca problema este la pompa de inalta presiune. Am vazut ca problema este predominant la 2.0 TDI CR, pana acum nu am gasit mai nimic de 1.6 TDI CR. Asta era si intrebarea mea: este in aceeasi masura afectat si 1.6 TDI CR ca 2.0 TDI CR, vorbesc de experienta practia (pompe de intalta presiune care au cedat), nu din teorie sau extrapolare ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema a aparut inca de la primele CR-uri.... 3.3Tdi, montate pe A8, etc... care se montau acum mai bine de 10 ani.

 

Pana acum nu au facut nimic sa remedieze acesta problema.

 

Nu am auzit cazuri de 1.6Cr TDI care sa aibe problema asta..... dar sunt si mult mai rare la noi, comparativ cu 2.0CR 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa intelegem ca putem cumpara motoare de 1.6 tdi, ca nu ar fi afectate???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti intelege ce doresti........... Florin spunea ca la noi motoarele de 1.6 CR, sunt foarte rare.... prin urmare, daca sunt probleme la ele, sunt foarte putine masini si din cauza asta nu este mediatizata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca bine tin minte, mentiona cineva mai demult (tot aici) de un motor de 1.6 cu aceeasi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. A vazut cineva acest clip ?  Dupa cum spune titlul "cum se aude o pompa de inalta presiune distrusa (fail)". Parca face destul de urat la relanti. Dupa cum stim , pompa ticaie decat cand il turezi, dar aici face ca naiba de cand o porneste. Daca asa e cum spune titlul, cred ca e un reper bun sa iti dai seama de starea pompei

http://www.youtube.com/watch?v=1O4m6klxrIY

Modificat de Gnr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te referi la tacanit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!