Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

Te rog eu sa ne spui cum se comporta motorul cu acest ulei si mai ales DPF-ul. Si eu vreau sa trec la amestec acum dupa revizie. Eu n-am avut probleme cu injectia dar vreau sa previn.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare. Am tot citit, dar nu am gasit inca problema care o am eu.. Am un Passat cc 2.0tdi 170 cp, an 2011.. Acum 3 saptamani am venit de la un drum intins... cum am intrat in Bucuresti, mi sa aprins martorul de "check engine", am oprit masina .. am repornit-o si nu mai aparea, la nici 500 m, s-a aprins iar (tin sa mentionez ca atunci cand era aprins , masina nu mai avea putere) ... Am fost direct la service doar pentru constatare , si sa constatat o eroare pe EGR... A 2-a zii am dus masina in service pentru remedierea problemei... Cei de la service au plecat cu masina in test , cu calculatorul pus pe ea... au mers vreo 2 ore, si masina nu a mai semnalat nici un defect... Totusi au hotarat sa faca o curatare de EGR.... De atunci nu am mai avut probleme cu ea pe partea asta..

 

Dar a aparut o alta problema...Masina merge perfect, nu are lipsa de putere sau altceva dar cand o accelerez se aude un zumzait.. Astazi am dus-o la service iar si s-au uitat putin la ea si acel zumzait se simte si aude de la pompa de motorina.. Maine va fii verificata pompa la un banc de proba...

 

Ce parere aveti? A mai avut cineva aceasta problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am auzit si eu acel zumzet, Caga 2010

Modificat de adi_bm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel zumzet se aude la toate CR din grupul Vag, chiar de noi, din showroom. M-am convins personal, dar poți urmări si la alte mașini pe strada. Nu te panica.

Modificat de volfied
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un sunet ciudat am si eu dinspre rampa comuna. Numai ca nu e zumzait ci e ca un chitcait de soricel. Se aude doar la relanti si nu tot timpul. Mecanicul de la reprezentanta a zis ca e presiunea din rampa. Discutam oare despre acelasi lucru sau la voi se aude altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Urmaresc topicul de vreo 40 zile de cand si passatul meu b6 140 cp cbab are faimoasa infectie cu pilitura feroasa.Am luat masina acum un an din germania,fabricata in martie 2009,am luato cu 148k si acum 40 zile avea 165 cand am fost nevoit s o urc pe platforma dupa ce motorul sa oprit in mers indicand faimoasa spirala si pierzand brusc putere..Nu stiu de ce dar am impresia ca motoarele cbab 140cp din 2009 ca sunt cele mai afectate de aceasta problema.Locuiesc in avignon in franta asa ca o sa va spun pretul dat de reprezentanta de aici..9000 euro tot circuitul de alimentare schimbat numa rezervorul recuperat si curatat.precizez ca insusi masina ma costat 9000 euro,deci va imaginati socul.spre fericirea mea am gasit un service serios aici ce se ocupa numai de injectie si am obtinut un pret de 5700 cu schimare pompa inalta 4 injectoare pompa din rezervor si curatat tot si schimbat si distributie.si am mai avut norocul cu asigurarea de aici find casco full mi-au dat 2500.. Vroiam sa va impartasesc experienta mea ca am citit toate postarile si sincer sunt foarte de folos..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de ce dar am impresia ca motoarele cbab 140cp din 2009 ca sunt cele mai afectate de aceasta problema.Locuiesc in 

 

Crezi tu? Uite un post aici 

"SchumiF1FanMy first High pressure fuel pump failed at 28k on my 2011 TDI, only filled at newer stations, never put gas in it. Even saved every single fueling recept because I was worried about it happening. Total repair bill was $10,952"

 

Ca e din 2009 ca e din 2011, aceeasi problema. Pompa nelubrifiata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa intelegem ca nu ai folosit motorina romaneasca din moment ce locuiesti in Franta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zic de cbab 2009 k sunt cele mai afectate ca din ce am vazut pana acum majoritatea sunt de la inceputul lui 2009 si multe cbab..din ce am vazut eu.. Cat despre plin,in septembrie anul trecut am fost cu ea in tara si am facut in total vreo 8000km,plinul in tara numai la omv si cu motorina cu aditivi si fara si tare imi e frica ca de pe acolo a inceput catastrofa.saptamana viitoare o sa fie gata masina va zic ce au gasit in rezervor si cum merge de cei 5700euro de reparatie ..:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zic de cbab 2009 k sunt cele mai afectate ca din ce am vazut pana acum majoritatea sunt de la inceputul lui 2009 si multe cbab..din ce am vazut eu.. Cat despre plin,in septembrie anul trecut am fost cu ea in tara si am facut in total vreo 8000km,plinul in tara numai la omv si cu motorina cu aditivi si fara si tare imi e frica ca de pe acolo a inceput catastrofa.saptamana viitoare o sa fie gata masina va zic ce au gasit in rezervor si cum merge de cei 5700euro de reparatie .. :D

Doamne ce de bani ! Luai un motor complet cu 5700 e din dezmembrari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu fie adevarat ceea ce se scrie de cbab....si eu am cbab dar ii fabricatie 2008 si al meu ii euro4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu 5700 lua toata masina, motorul e doar vreo 1500- 2000 in dezmembrari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper Snack s fie ok al tau .eu sunt hiper dezamgit..nici nu stiu ce masina sa mai iau k am zis sa iau euro 5 ca e mai noua si tine mai mult dar teapa am un rover din 2000 si mere de rupe de 3ani il am are 200k.am zis k e ultima oara cand bag atatia bani in passat data viitoare cand va sarii factura de 2000 euro direct 2litri de benzina pe ea torn si ii dau foc.apropo de motor cumparat cu totul..cu 2000 ,am calculat tot gasisem cu 1100 in tara dupa o masina cu 40k dar cat ma costa adusul pe platforma in tara si piesele sh si reparatul tot asa ajungeam ca aici am dat 3200 eu,restu 2500 ii platesc asigurarea k am asigurare si pe piese ca de ma asteptam la orice si am pus o asigurare buna.si in plus piese noi garantat tot 1an..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu e din noiembrie 2008 si e Euro 5. 

Dar n-are nicio relevanta anul de fabricatie si norma de poluare, atat timp cat e acelasi tip de injectie. Si la audi am vazut caga distruse, si cel de 1.6 cayc la fel..

Un lucru e sigur, daca la un simplu schimb al filtrului de motorina gasesti span si motorul inca merge...trebuie sa incepi cautarile. Rezervor, pompa , rampa. Poti scapa usor doar cu pompa de inalta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

preventiv o sa verific si eu pompa dar si filtrul.

Filtul l-am desfacut in ianuarie si nu am gasit nimic gen pilitura sau alte corpuri metalice in corpul filtrului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca asa e cel mai bine.verificat la fiecare 5000km in filtru dupa pilitura daca nui foarte bine daca este pilitura shimnata pompa pt a salva macar injectorele.in franta o pompa noua este 1200 euro 4 injectore 2000 euro.deci merita..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca gasesti pilitura in filtru deja nu mai poti salva injectoarele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca gasesti pilitura in filtru deja nu mai poti salva injectoarele

Fals. Atat timp cat motorul inca merge, poti schimba doar pompa iar injectoarele se curata, precum si rampa , conductele , rezervorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum zici tu.... eu vorbesc din experienta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ce masina? Cum s-a intamplat? 

Din ce am inteles eu in acest topic, daca motorul inca merge, e clar ca injectoarele nu s-au blocat inca si pot fi curatate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, deci de la motorina prea uscata apare pilitura in pompa de inalte, dar de ce la alte marci care folosesc aceiasi tehnologie cr, precum bmw, mercedes-benz nu apare aceasta problema? Oricum eu folosesc preventiv ulei 2T, in amestec cu motorina, am inceput sa pun de la 170 mii km, de cand am luat masina. Sper sa ajute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la toate marcile au fost probleme cu pilitura si vor mai fi.

nu e un lucru rau sa pui ulei 2T....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am auzit de asa ritm alert cu aceasi defectiune la pompa  de inalte la Peugeot,Ford.Opel ,Mitsubishi,Nissan ,Sprinter 311cdi, nu mai vorbim de marci mai scumpe.Dam vina pe motorina ,nu asta este cauza ,dar ne place sa gasim un tap ispasitor.Este defect de fabricatie a sistemului.Am mentionat marcile de mai sus deoarece sunt in flota de la serviciu, au peste 200K  km sunt folosite la greu si beneficiaza de revizii la 15-20 k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie inginerul de aici din franta care imi repara masina in momentul de fata ,mi.a zis ca nu se poate face nimic a zis k sunt prost concepute masiniile ca masina e destul de puternica pentru pompa asta de presiune si deaia incepe sa se distriga in timp.poate accelera si motorina proasta procesul de uzare a pompei dar ca nui principalul factor.si l.am intrebat ca daca o sa repar masina ,dar dupa?a zis ca noua pompa ce o va pune e un pic ameliorata fata de cea dinainte dar nu imi garanteaza ca nu se va mai strica..eu sincer dupa ce e gata masina o mai tin un an cat e garantia data de servis pe lucrare si cu durere in inima o sa o dau ca in ciuda problemei ce a avuto e destul de confortabila si foarte agreabil de condus.dar nu imi permit sa mai astept sa imi mai pice o factura de 5700 euro in cap.cum spunea colegul mai sus nu muncesc numa pentru a intretine masina..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie inginerul de aici din franta care imi repara masina in momentul de fata ,mi.a zis ca nu se poate face nimic a zis k sunt prost concepute masiniile ca masina e destul de puternica pentru pompa asta de presiune si deaia incepe sa se distriga in timp

La ce se refera "prea puternica pentru pompa asta" ?  Si cel de 1.6  la fel ? Mie mi se pare o inventie "inginereasca" de moment ..

 

O explicatie dincolo de motorina slaba calitativ ..

" I can tell you this from my close observation of the disassembled pump. There is a design flaw in the piston to cam surface area, that no matter what fuel, additive or anything else you use, will cause catastrophic pump failure. The pump piston simply floats on a single roller that contacts the pump cam. If this roller is turned 90 degrees from parallel to the cam, then the roller AND cam grind each other to bits,right down the middle of each other. "

 

"There is no mechanism to keep the piston from rotating in the pump, to prevent this from happening, other than the pressure from the piston spring and the cam to roller contact. So, if you see any metal at all on top of the fuel filter, get ready, because the damage(s) are already done to the HPFP and the cam."

Modificat de Gnr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!