Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

Au platit reparatia. Masina este una de serviciu, iar noi alimentam toate masinile companiei de la ei. Au fost amenintati ca daca nu platesc reparatia vom rezilia contractul, au cantarit optiunile si probabil au ajuns la concluzia ca e mai avantajos sa plateasca reparatia. Problema mare e in cazul nostru, a celor simpli care nu ne permitem financiar sa ne luptam cu unii ca ei.


In alta ordine de idei, ma lovesc de urmatoarea problema:

La CBAB-ul meu, de cand mi-am luat masina in 2012, nu mi-a intrat niciodata pe regenerare decat anul asta de vreo 3 ori (sau cel putin nu am observat eu). Banuiesc ca e vorba de regenerare. In bord nu mi s-a aprins nimic. Doar turatia in relanti creste la vreo 900 rot si temperatura apei ajunge imediat la 90gr. Am bagat-o pe tester la reprezentanta si DPF-ul avea 4% grad de umplere. Aveti idee de ce prezinta astfel de fenomene relativ dese intr-un interval scurt de timp?

Un alt simptom (nu stiu daca are vreo legatura) e ca uneori, in tr 1 sau 2 cu viteza foarte mica sau chiar pe decelerare, prezinta mici smucituri aproape insesizabile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

stai linistit, isi face / si-a facut singura regenerarea, doar ca nu ai simtit tu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandeam sa-i schimb G450 sa vad daca se vor mai simti smuciturile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti afla despre ce statie Rompetrol e vorba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incerc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema ar fi si la service-ul care se ocupa de reviziile masinii.  Cand au schimbat filtrul de combustibil ei nu au vazut ce e pe acolo? ca borsul ala s-a strans in timp, daca era o singura alimentare asa, se simtea lipsa de putere, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Borsul ala a aparut in urma ultimei alimentari. Ce-i drept masina s-a oprit in mers abia a doua zi, dupa ce deja ajunsese soferul cu ea de la Bucuresti la Galati.

Helsinki, societatea se cheama Hali Srl si este distribuitor Rompetrol. Din cate am auzit este situata pe autostrada B-CT dar n-am reusit sa aflu locatia exacta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
daneforiesud

am un golf 6 cr 2.0 motor cbd si de curand s a oprit in mers si nu a mai pornit!!!! chemat platforma direct la service.....

 

problema - pilitura in injector schimbat 1 injector , filtru motorina, pompa inalta, curatata instalatia , rezervorul si restul de 3 injectoare..... astept maine sa fie puse la punct si sa vad cum va merge!!!

 

pret injector 1000ron - pret pompa inalta - 450 euro, etc sa vad manopera si restul........ Mtii lor vw cu pompe de 2 lei!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cati km are golful si cu ce fel de motorina mergeai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daneforiesud

127000... motorina de la petrom si rompetrol..aia mai scumpa!!! alimentare doar din peco... mi  s a spus sa completez dupa reparatii la fiecare full cu ulei 2t ...ptr o mai buna ungere...motorina toata nu conteaza peco e praf , e uscata si ti crapa pompa de inalta .... c sa mai zic .... astept sa o scot din service... sa merg cu ea sa vad cum se comporta.... oricum mare dezamagire VW care era cik printre cele mai fiabile!!! un RHT!!! nasoala treaba daca mai face probleme o dau direct pe o benzinara!!! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu uleiul 2T sigur protejezi partea de injectie, dar nu stiu cum reactioneaza DPF-ul in timp...

 

Eu am un CAGA proaspat adus din Germania si sunt in mare dilema deorece aud diverse pareri in legatura cu alimentatul ca sa previi pilitura. Cea mai raspandita varianta este plinul facut combinat 50% motorina scumpa cu 50% ieftina. 

 

imi cer scuze pt atatea intrebari, dar masina ai luat-o noua sau adusa din Germania?

 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daneforiesud

din germania!!! impecabila...optiuni multe.... 120000km... nu sunt sigur k s reali.... da prea multi nu avea cum  sa aiba!!! toate k toate pompele de inalta presiune la cr uri sunt praf!!! sa dai o carutza de bani pe masini si sa investesti in tot sistemu de alimentare e bataie de joc!!! normal k au cele mai mari profituei in ultimii ani vw daca vand piese k painea calda!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi se pare ciudat, defapt ma dispera ca nu ai nicio simptoma inainte. Adica pur si simplu dintr-o data se infunda injectoarele cu span si gata se opreste. Odata ce spanul incepe sa se produca din timp, ar trebui tot din timp sa aiba unele simptome, sa nu mai faca presiunea corecta in rampa ..sa nu mai traga, sa porneasca mai greu, sa nu mearga rotund, astfel incat sa iti dai seama si sa iei masuri (sa schimbi doar pompa si sa cureti tot). Poate explica cineva fenomenul asta? Prin constructia ei, pompa de motorina de pe CR-uri de la vw se aseamana cu cea Delphi de la Loganuri? Adica o pompa de joasa presiune (am vazut ca aceasta e cea care produce spanul) si o asa zisa pompa de inalte care face presiunea aceea in rampa?

 

Stau si ma intreb, daca la o revizie nu gasesti pilitura prin filtru sau in regulator e posibil ca pana la urmatoarea (15.000 km) sa o patesti ? Eu inca sustin ideea ca APA care se strecoara si ea in rezervor cand alimentezi e dusmanul pompei. Filtrul nu e conceput sa poti da drumul apei care se strange il el, cum e filtrul de la golf 4 alh (are un dop jos si daca il desfaci curge apa care se strange in timp). Eu unul as opta pentru 2T din moment e laudat ca are arderea mai completa ca motorina si in plus exista si acea norma pentru DPF. 

 

daneforiesud da-ne mai multe detalii.. nu ai simtit in ultima vreme schimbari la mersul motorului? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din germania!!! impecabila...optiuni multe.... 120000km... nu sunt sigur k s reali.... da prea multi nu avea cum  sa aiba!!! toate k toate pompele de inalta presiune la cr uri sunt praf!!! sa dai o carutza de bani pe masini si sa investesti in tot sistemu de alimentare e bataie de joc!!! normal k au cele mai mari profituei in ultimii ani vw daca vand piese k painea calda!!!!

Impecabila, optiuni multe, km putini si pret bun(ca sa nu zic mic), nu? Eu zic ca are km cel putin dublu, ca sa nu zic mai mult!

P.S. Citeste REGULAMENTUL, pe mine m-ai omorat cu prescurtarile astea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daneforiesud

au fost niste schimbari....s a intamplat de 2 ori sa se opreasca in mers.... am dat cheie a pornit.... inca de doua ori la fel dar de data asta s a aprins si o spirala in bord....luat cheie - dat cheie - a pornit!!! am mai mers si pe la doua serviceuri bune din Constanta unde mi au zis k nu i problema am supratensiune de curent intr un injector dar nu se stie care... sa merg asa si knd se opreste sa scot pe rand alimentarea de la cate un injector si sa i dau cheie sa l depistez pe cel cu supratensiune !!! total eronat - cr urile nu pornesc daca tai alimentarea cu ,curent la injector - mecanicii vorbeau de pompe duze!!!(dorm in ghete!!!) 

 

 

k urmare daca se opreste masina in mers nu o mai porniti!!!  mergeti si verificati filtru injectoarele si pompa de inalta daca are span, pilitura..... sa nu bubuitzi tot sistemu de alimentare!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai pompa si injectoarele sunt cam tot sistemulde alimentare.... restul sunt maruntisuri comprativ cu astea.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daneforiesud

stiu k sunt vreo 3 pompe, se schimba si toata instalatia , rezervor toate injectoarele plus altele!!! in reprezentanta asa fac!!! se dubleaza cel putin suma!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

corect - 3 pompe.

 

da, la reprezentanta schimba conducte, rezervor, etc.... altfel - se curata tot sistemul de alimentare.....conductele, rezervorul, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma refeream ca si cost, Pompa de inalta si injectoarele sutn cam 2/3 din costul intregului sistem. Pompa din rezervor si pompa de transfer au preturi mai mici.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sulutare,

Am avut si eu "fericita" problema cu a murit si nu a mai vrut sa porneasca! La fel nici un fel de simtome dupa care spirala clipeste, panica,opresc si apoi nu mai porneste. Motor 2.0 CR CABA.

Intrebarea mea este: dupa curatarea sistemului de alimentare cati km ati facut fara a mai avea probleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

ce ai inlocuit la ea, din componentele afectate ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu am schimbat nimic.

Daca cineva ma poate ajuta as avea nevoie de pompa de inalta si ceva senzori dar inca nu stiu codurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

No, trebuie desfacut si verificat intai.... sa vezi daca au scapat injectoarele. Curatat tot sistemul - rezervor, conducte, tot...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am desfacut.se pot repara injectorele cu 550 ron bucata si trebuie inlocuita pompa.cum sunt preturile comparativ cu ce cunosteti voi?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daneforiesud

Eu am schimbat pompa de inalta...am cumparat se pe net una cu 450 euro...altfel e mai scumpa vreo 700 euro...un injector nou 900ron...restu curatate....curatata instalatia si rezervoru,schimbat filtru motorina si am inceput sa pun in amestec cu motorina ulei in doi timpi 2T ptr lubrifierea pompei,injectoarelor....pun 100ml la 20 l motorina...sunt la primul ful...va tin la curent p viitor..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!