Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

Lau Laurentiu

pompa nu are nimic in sita, totul e curat ramane 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cazul asta poti rasufla usurat.......... cel putin pentru moment.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lau Laurentiu

ok multumesc, da se pare ca am scapat de span dar baziitul tot il are am sa caut o pompa noua sau macar un regulator si pe urma vedem ma streseaza baziitul trebuie sa il fac sa dispara  nu cred ca e ceva normal din moment ce nu a facut inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Aveti grija, cand schimbati filtrul de motorina, amorsarea sa se faca electronic. Altfel, riscati sa se produca span.

Asta mi-a spus un mecanic de la reprezentanta, ca azi am facut din nou revizia si am verificat si prezenta span cand a schimbat filtrul de motorina. Era curat.

Am 30k facuti in Ro si am alimentat cu numai motorina "mai scumpa".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca musai motorina "mai scumpa" e solutia. Am citit atent topicurile despre aceasta problema si au patit-o chiar si colegi care au alimentat exclusiv cu OMV MaxxMotion sau aia scumpa de la Rompetrol.

 

Legat de amorsare asa este. Acu doua saptamani am facut si eu revizia si a facut amorsarea cu VAS'ul.

 

@volfied ... Tu ce motorina folosesti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toata motorina vanduta in Romania trebuie sa respecte standardul european EN 590.

Iar in acesta se specifica clar ca indicele de lubricitate trebuie sa fie de maxim 460 μm (e invers proportional), conform ISO 12156-1.

Asadar, indiferent de motorina achizitionata, aditivata in plus sau nu, legal, dpdv al lubricitatii, toata este la fel.

 

Au alimentez eclusiv de la Mol, la inceput (primii 50.000 km) luam din cea ieftina, ulterior (urmatorii 50.000 km) am luat doar din cea scumpa. Nu am sesizat diferente, dar nici nu am simturile prea fine

 

Atentie cu amorsarea, s-a mai vorbit destul despre ea. Din nefericire chiar masina mea a dat de un mecanic de reprezentanta VW  care habar n-avea de amorsarea cu VAS-ul. Cand l-am intrebat cum face in service-ul VW mi-a zis ca... da la automat pana porneste.  :(

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volfied

Chiar crezi ca spanul se poate produce in cateva secunde in care se amorseaza pompa?Sunt de acord cu  procedura VW,dar cred ca spaul se formeaza intr-o perioada mai lunga .

Valentin

Confirm ca nu se simte diferenta dintre motorina cea mai scumpa si cea mai ieftina.Si am simturile fine. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca se provoaca o cantitate mare de span la o amorsare necorespunzatoare, dar daca operatiunea se repeta la fiecare revizie, cred ca poate fi o cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Tocmai mi-am vandut golfuletul 1.9 tdi pd (2004) si ma uitam pe net dupa masini generatie mai noua si m-am ingrozit de ce am citit pe aici. Vreau sa-mi iau o masina dupa 2010 motor 2.0 tdi, 110-140 cai. Pana la urma doar motorizarile de 2 litri sunt afectate sau sunt afectate si cele de 1,6? Daca nu sunt probleme pe 1,6 pun si eu o intrebare: cat de puturoase sunt fata  de 1,9 tdi pd, 105 cp ce am avut inainte? Mai merg cipuite (TCM turbo)?

 

Daca problemele sunt doar pe diesel merita sa-mi iau o benzinara? Ma intereseaza un consum cat mai mic si de aceea nu as trece pe benzina. Motoarele pe benzina au si ele problemele lor la fel de grave? Chiar vreau un diesel si as fi vrut un upgrade de putere ( 140 cp) dar la ce am citit aici parca nu-mi mai vine sa ma bag sa cumpar.

 

Scuze daca sunt putin offtopic dar chiar ma intereseaza problema care se discuta pe acest topic si nu as vrea sa-mi cumpar o masina si sa patesc ce au patit colegii mai sus. Pot verifica masina inainte sa o cumpar ? Unde sa ma uit si ce sa desfac? Daca o cumpar si se va manifesta si la mine problema dupa o luna - doua, nu voi avea bani sa o repar pt ca ma voi imprumuta si voi avea rate de platit 1-2 ani si-n nici un caz nu am 2000-3000 euro sau cat o costa reparatie sistemului de alimentare.

 

Pana la urma ce motorina e recomandata cu sau fara biodisel? Parerile vad ca sunt impartite, unii zic cu, alti fara. Am intrat deja in ceata...Sunt afectate doar o serie de pompe sau doar o anumita serie de motor sau inca nu exista un "tipar"?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este un tipar. Discutand in urma cu o luna cu un mecanic din reprezentanta, el mi-a zis ca problema nu este chiar asa raspandita dar a avut cateva cazuri si toate motoare 1.6.

 

Daca iti cumperi masina din Romania te poti duce la un service pentru o diagnoza si sa ii rogi sa demonteze regulatorul din capul pompei de inalta sa vezi daca are sau nu prezenta de span (cu cateva pagini mai in urma cred ca sunt cateva poze puse de colegi).

 

Daca o cumperi din Germania nu poti verifica nimic. Iti place, ii dai o cheie si o cumperi. Neamtul nu te lasa nici sa dai o tura cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze daca sunt putin offtopic 

Esti oftopic si te rog sa nu-l mai continui. Exista cel putin un topic dedicat pentru fiecare dintre intrebarile puse de tine. achizitionare B6/passat 1,6 submotorizat/consum/etc. Cine are o astfel de problema discutata aici ma gandesc ca nu se afla in cea mai buna dispozitie de a citi tot felul de lucruri care nu-i sunt de folos. 

 

Va rog sa pastrati topicul; "curat"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde se afla exact pompa de inalte si cat de usor se ajunge la ea? Cat de usor se poate desface regulatorul de pe pompa de inalte ( am vazut ca sunt doar 2 suruburi de desfacut dar aici ma refer la pozitia pe care o ai fata de motor sau alte piese, trebuie data pompa jos de pe masina pt a verifica) ?

 

Mai trebuie dat ceva jos de pe langa motor? Este o operatiune care dureaza foarte mult? Unde mai este indicat sa ma uit de span in afara de pompa de inalte sau si in filtru de motorina? Daca aveti o imagine in care se vede pozitionarea exacta a pompei pe langa motor ar fi perfect.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce vei ridica capota motor si vei da la o parte "capacul motor", vei avea raspunsul la toate intrebarile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am desfacut si eu senzorul de la pompa. Avea cateva impuritati, o sa pun si poze. Dar am o ma problema. Dupa ce am montat senzorul la loc, am pornit masina si dupa 3 secunde s-a oprit si nu mai vrea sa porneasca. Cred ca am incercat de vreo 30 ori si nimic. Daca are cineva vreo idee care ar fi cauza va rog sa imi ziceti. Daca nu solutia e rampa si dusa la pbn. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ai ramas fara motorina in pompa de inalta presiune si te sfatuiesc sa nu mai dai la automat. Trebuie sa amorsezi sistemul de alimentare (de cateva ori) cu vcds sau vas! N-ar trebui sa fie altceva daca ai facat exact ce ai spus mai sus. Succes!

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am gandit ca asta ar cam fi. Il astept pe F L O R I N de pe forum sa vina sa incerce o amorsare daca are timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am facut aceeasi verificare acum ceva timp in urma, dar nu am avut aceasta problema si nici nu am amorsat pompa cu VCDS sau VAS........dubios

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te apuci sa cureti "recipientul" unde sta senzorul si scoti motorina din el cred ca e posibil... Eu am patit oarecum la fel dar umbland la filtrul de motorina. A pornit motorul dar a murit in cateva secunde... Dupa muuulte amorsari am reusit sa o pornesc (5-6 amorsari cel putin) + punerea contactului de 5-6 ori. Am avut ceva de furca atunci :) insa totul a fost ok dupa, nu au fost alte repercusiuni. Succes!

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat-o pana la urma. A venit un baiat cu vcds, dar nu a fost cazul. Prima data a desfacut conducta care vine de la rampa spre injectoare, am dat la automat si baga motorina spre injectoare...a verificat daca vine curent la injectoare...venea. Apoi a pornit-o cu spray pe admisie si cu greu a luat-o. El zice ca e posibil sa fi avut si motorina ceva, dar nu stiu ce sa zic. Rasuflu usurat :) O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Uitati ce s-a gasit intr-un Passat CR alimentat la un Rompetrol din Bucuresti. Cost reparartie la reprezentanta 24000 ron. S-au inlocuit: filtru motorina, pompa transfer, pompa inalte, rampa presiune, injectoate, conducte injectoare. Imi pare rau ca in momentul de fata nu stiu exact despre ce peco este vorba, dar as putea sa aflu.

post-115956-0-67264600-1399195284_thumb.

post-115956-0-44814400-1399195384_thumb.

post-115956-0-54231900-1399195446_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au testat cumva ce este acolo? Pare apa cu rugina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu s-au facut probe de laborator. Precizez ca am scos din rezervor tot, cca 40L de bors cum este cel din carcasa filtrului. Pe fundul rezervorului (a treia poza) este ceva asemanator dar mult mai concentrat si mai opac lichidul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ca ar fi trebuit pentru un eventual proces cu furnizorul de combustibil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merita sa ii dai in judecata sa le ceri cel putin 100.000 euro despagubiri. Asa ar merita, ei cum ne jupoaie pe noi cu preturile lor de zeci de ori marite pentru combustibil de foooartr proasta calitate in plus te mai fura si la pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!