Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

sau pe Engine, Output test - ai cele doua circuite care se testeaza, cca 60 sec

 

- Fuel pump relay control circuit

- Relay for auxiliary pump

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este, insa recomandabil este varianta din adaptation. Versiunile mai vechi de VCDS nu ofereau aceasta posibilitate si atunci amorsarea se putea face doar din output test

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Problema cu spanul  a fost prezenta la motoarele diesel renault...doar ca ei lucreaza sau lucrau  cu  delphi  nu cu bosch...ma surprinde aceasta problema si la bosch...doar motoarele de 1500cmc sunt afectate ce au delphi nu si cele de 1900 ce merg cu bosch...am un vecin pe strada si are 75000km reali masina de noua logan dci ...span pe instalatie.Nu  ma asteptam la asa ceva , renault nu a recunoscut oficial acesta problema asa ca nu cred ca vw o sa o faca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare..se pare ca cei care au avut aceasta problema sunt posesori de vw..la audi n am auzit nimic..nu exista sau inca n am avut noi colegi cu aceasta problema?intreb pt ca tata e in cautarea unui audi a4 b8 2.0 tdi quattro..si vrea sa stie la ce se arunca deoarece a mai trecut prin experiente neplacute cu un a4 b7 2.0 tdi quattro cod motor brd..no ofence,dar mai bine ii caut un avf quattro si sta linistit..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la primul post :) Deci sa inteleg ca este acelasi tip de motor. Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

cu durere in inima anunt ca si eu azi am fost la un mecanic speriat ca e posibil sa am span in filtru de motorina...si ghice ce?? Chiar am! Mentionez ca masina am cumparat-o personal din germania la 98000 de km iar acum are 11500 de km. Probleme a dezvoltat inca de acum un an, in sensul ca la relanti avea un tremurat de injectoare. Am fost la un tester si mi-a spus sa pun motorina euro 5 si problema va trece. Intradevar problema a trecut (oarecum) uneori mai avand acel tremurat. masina a avut in germania ultimul service la 95000 de km unde i s-a schombat cureaua de distributie, pompa de apa, volant discul de ambreiaj. Oare tampitii nu au vazut ca are si span???

Acum chiar sunt panicat, asa ca o voi vinde si de banii aceia imi voi cumpara un golf V 1.9. Pt ca motoarele alea si daca se strica nu mai au secrete!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar ce fel de motorina ai pus pana la primele simptome?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@catalyno distributie schimbata in Germania pana in 100k km??? Ai luat masina dintr-un parc de turci, arabeti sau romani? Da-ne mai multe detalii: an fabricatie, dotari pret achizitie...poate ne facem o idee despre ce masina ar putea fi vorba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@laurentiu m, eu am vazut octavia 2 break 1.6 tdi, 2010 cu 130.000 in bord, nu stiu daca reali care avea span in carcasa filtru, masina avea scurte trepidatii in relanti....asta era in decembrie 2013.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut eu am gasit un Golf 6 2011 chiar frumos cu multe dotari  http://www.mobile.de/ro/marc%C4%83/vw/model/golf/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:vw,mdl:golf,frn:2011-01,prx:10001,ful:diesel,ger:manual_gear,ccx:1600,xhl:true/pg:vipcar/190220536.html  care are 210 km reali ....... am si verificat-o si are 49 de intrari in service ...dar nimik grav adica a schimbat placute, discuri, parbriz ! 

 

Eu nu cred ca golful tau are doar 98000 si mai ales daca ai dat si putin pe el ! 

Modificat de Silviu_ssp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Realizezi ca sunt si samsari care au depasit nivelul micului trafic de pe Mobile.de si deja aduc cu trailerul masini luate la licitatie prin diverse tari din Europa. Am un caz de genul in familie si am vazut Golfuri chele din 2011 si la 6000. La astfel de masini preturile sunt incredibile daca ai noroc sa licitezi ceva care poate nu are atat de mare cererea in saptamana respectiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Detin o Jetta 1.6 TDI 2013, 13 000 km. Masina s-a oprit brusc in mers. In service au gasit apa in motorina si span in filtru. Reparatie costa la Porsche Bucuresti Nord in  jur de 8000 de euro si reparatia nu este acoperita de garantie. Masina a fost alimentata exclusiv de la benzinariile Rompetrol, in special Ghencea. Deocamdata nu am luat nici o decizie in legatura cu reparatia, dar in principiu voi actiona in instanta PBN.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar 13000 de km ? Abia astept revizia...

Dar n-a avut nicio simptoma inainte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar 13 000 km. De la PBN am cumparat masina. Eu consider ca a avut un defect de fabricatie, nu se poate sa se strice tot sistemul de alimentare in 13 000 km si 6 luni de utilizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar ce vina are prod daca motorina are apa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa nu fie acoperita de garantie defectiunea asta?! Mi se pare absurd...

A mai fost cineva pe forum care a rezolvat problema pe costurile celor de la VW, daca te uiti pe topicul asta il gasesti, eventual vorbeste cu el.

Daca nu reusesti totusi sa o repare ei, costurile nu sunt atat de mari pe cat ti-au zis.

Trebuie inlocuita pompa si injectoarele, desi s-ar putea ca cele din urma sa nu se fi dus inca, mai ales la atatia km. Cei de la VW recomanda inlocuirea rezervorului, a pompei din rezervor, a tututor conductelor, dar se pot si curata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Lau Laurentiu

Salut am si eu un passat 3c din 2010 2.0 81kw common rail si acest topic ma cam sperie am 320.000 de km la bord si nu am schimbat nimic la masina in jectoare sau alte cele doar filtre. 

totusi am o problema de care nu stiu cum sa ii dau de capat, am un zgomot ciudat la pompa de inalta doar accelerat la relanti nu se aude cred ca e regulatorul de presiune de pe pompa de cand a inceput baziitul am facut 30.000 km masina trage super nici o problema are cineva un sfat si pentru mine ?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am eu regulatorul de presiune dupa pompa .....daca te intereseaza!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lambda_dryver

Salut am si eu un passat 3c din 2010 2.0 81kw common rail si acest topic ma cam sperie am 320.000 de km la bord si nu am schimbat nimic la masina in jectoare sau alte cele doar filtre.

totusi am o problema de care nu stiu cum sa ii dau de capat, am un zgomot ciudat la pompa de inalta doar accelerat la relanti nu se aude cred ca e regulatorul de presiune de pe pompa de cand a inceput baziitul am facut 30.000 km masina trage super nici o problema are cineva un sfat si pentru mine ?

Multumesc.

Si pe mine m-a speriat acelasi lucru, dar se pare ca este ceva normal. Asa se aude si la o instalatie complet noua, si cand am desfacut pompa, nu am gasit nimic. Daca vrei sa fi sigur, du-te la un service si roaga-i sa-ti desfaca filtrul de pe pompa de inalte si vezi ce gasesti acolo ;) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...... Daca vrei sa fi sigur, du-te la un service si roaga-i sa-ti desfaca filtrul de pe pompa de inalte si vezi ce gasesti acolo ;) .

 

pentru asta, nu e necesar sa mearga in service......o poate face si singur.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lau Laurentiu

Filtrul de care spuneti e corpul negru montat pe furtunul de tur al pompei si are o sita in el? e curat si l-am si schimbat am schimbat si pompa dar degeaba merge motorul mai bine ca nu se aude asa tare regulatorul. e normal sa varieze presiunea in pompa de la 220 la 280 atm in relanti ? timpi de corectie 0,08-0.15 testul hidaulic e ok. sa schimb si sezorul de presiune in rampa? 

 post-134262-0-41230900-1395320994_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desfaci cele doua suruburi unde este si mufa de conectare si inauntru este o sita......

post-84251-0-36897700-1395321849_thumb.j

Modificat de cridaia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!