Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

nu stiu pe unde este postul colegului nostru .... e posibil sa fie aici sau in aria B6... ca idee.

 

de stiut sigur stiu.... cazurile multe sunt in SUA, masini sub 100.000km... si reali, nu ca pe la altii....

 

Bosch zice (in anul 2005) ca e de la alimentare accidentala cu benzina, contaminare carburant - apa sau mizerii, filtrare insuficienta sau mecanic - cand pompa merge pe uscat, fara carburant - aer pe circuit....

 

la Phaeton si altele, cu motoarele de 3.0Tdi CR, am mai intalnit problema.

CR problema span pompa.pdf

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar si BMW a avut probleme mari.

La schimbarea sau verificarea filtrului de motorina..cum a spus colegul "skodita" intr-un post anterior pompa se amorseaza cu VCDS sau VAS..asa am facut si eu si a pornit fara probleme ca si cum nici nu as fi umblat pe acolo...

Dar am dus masina la un prieten care avea torx sa imi desfaca acel regulator ca altfel il desfaceam eu si el a zis ca el asa vede ca oricum acea piesa e inainte de pompa deci nu o sa vad span...acuma nu stiu de aia am intrebat daca mai pot verifica undeva..

Sent from my GT-I9001

Modificat de Darkangel69
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand incepe si face span, particule mici ajung in tot sistemul de alimentare - pe retur - inclusiv in rezervor, conducte, injectoare, etc.

 

eu cand inlocuiesc filtrele, pun numai OEM - ca sa stau cat de cat linistit. Nu stiu daca ajuta ori nu, dar am auzit ceva zvonuri si ceva legat de filtre....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca am sa imi reprosez vreun lucru este ca nu am pastrat o singura pompa si am alimentat de peste tot ferindu-ma de lukoil..adica am alimentat de peste tot cel mai mult omv petrom si motorina am bagat daia standard...si nu ca este mai ieftina...de frica ca aditivii aia din cea premium sa nu fie pre puternici si sa faca ceva rau.....cam asta as putea sa zic...da sunt de vina....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Floroin, este mai comuna problema pentru 3.0 TDI a fost primul motor CR de la VW. Cel de 2.0 TDI CR va deveni celebru si pe aici, nu doar in NA.

Cat despre filttre OEM asa am zis si eu o data si am dat Mahle fabricat in Germania/Austria pe un UFI fabricat in Tunisia la un pret de 2 x mai mare.

 

 

Chiar si BMW a avut probleme mari. La schimbarea sau verificarea filtrului de motorina..cum a spus colegul "skodita" intr-un post anterior pompa se amorseaza cu VCDS sau VAS..asa am facut si eu si a pornit fara probleme ca si cum nici nu as fi umblat pe acolo... Dar am dus masina la un prieten care avea torx sa imi desfaca acel regulator ca altfel il desfaceam eu si el a zis ca el asa vede ca oricum acea piesa e inainte de pompa deci nu o sa vad span...acuma nu stiu de aia am intrebat daca mai pot verifica undeva.. Sent from my GT-I9001

 

Prietenul tau greseste. Reglatorul este fix dupa portiunea de mare presiune din pompa. Este foarte dificil sa gasesti span acolo pentru ca totul este argintiu si nu prea ai cum sa-l vezi, decat la microscop. Cand pompa cedeaza, acesta este foarte vizibil deoarece este foarte mare si in cantitati mari

 

Teoretic, motorina noasta respecta soecificatiile impuse de Bosch/Delphi/etc cu privire la gradul de lubrifiere. Acum ori motorina este proactic mai proasta, ori pompele lor sunt dezastru. Cred ca e un pic din fiecare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+1 .... o cam lovesc de gard....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai invatat un lucru...pot eu sa ma uit cu lanterna in fiecare zi....:lol:

Sent from my GT-I9001

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citind topicul si posturile de aici imi vine sa-mi las masina in garaj!

 

Imi poate spune si mie cineva care e procedura de amorsare a filtrului cu VCDS'u?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca am sa imi reprosez vreun lucru este ca nu am pastrat o singura pompa si am alimentat de peste tot ferindu-ma de lukoil..adica am alimentat de peste tot cel mai mult omv petrom si motorina am bagat daia standard...si nu ca este mai ieftina...de frica ca aditivii aia din cea premium sa nu fie pre puternici si sa faca ceva rau.....cam asta as putea sa zic...da sunt de vina....

Nu stiu de ce zici ca esti de vina uite la "Sergiupol" a bagat preponderent Maxxmotion

Sent from my GT-I9001

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragii mei pieteni de suferinta...la un pahar de vorba sa ne intalnim si sa ciocnim de fericire ca ne merg masinile bine nu putem...vorbim numai despre probleme...cert e ca astazi am luat masina de la tess brasov exact asa cum am duso..adica moarta. Inca nu sa rezolvat nimic la ea dar am o gaura de 12 mil:

250 ron-platforma busteni-brasov la service la tess

700 ron-platforma bucuresti brasov sa iau masina

200 ron-constatare+tester service

Masina este la un service al unui vecin de-al meu si maine ne apucam de desfacut. Va tin la curent cu tot ce se intampla!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cozmin - in cazul unui deviz imens - daca are span, asa o sa fie - poti sa iei in calcul si achizitionarea unui motor SH. La final vinzi si piesele ramase in plus - cele care se pot reutiliza - si efortul finaciar o sa fie mai mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi prieteni se lucreaza la masina...sa curatat rezervor si conducte...am reusit sa o pornesc doar cu spray dar an pornito....si surpriza....masina merge in parametrii normali...nu da in nas se tureaza...insa presiunea din poma abea ajunge la 60 de bari la pornire....ea avand devoie de cel putin 150 pentru pornire...dar ajutata de robot si spray porneste....dar acoate un tacanit...acum se da pompa jos pentru a fi schimbata..marele noroc...toate cele 4 injectoare sunt in parametrii normali..sper sa fie doar pompa nu si rampa comuna...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

 

Dragi colegi din pacate, sunt nevoit sa postez si eu p-aici. Am dus masina luni intr-un service intrucat m-am lovit de urmatoarele probleme :

 

- la apasarea succesiva a pedalei de acceleratie de 3-4 or si apasarea ei din nou cand era pe decelerare , "dadea in nas" si murea motorul. Mentionez ca masina statea pe loc, fie in P fie in N 

- cateodata la semafor, cateodata in mers cu pedala apasata la acelasi nivel, sau de cele mai multe ori la plecare de pe loc cu viraj stanga/dreapta intra in limp mode se aprinde spirala si putere ... atat cat sa nu te intreaca o bicicleta

- desi am fost plecat in vara prin Europa si am facut aproximativ 10500 km, n-a pornit nici macar o singura data regenerarea ( si spre norocul meu, n-am avut probleme )

 

Ajuns la service, pus vagcom rezultare erori  :

 

5231 - Fuel Rail/System Pressure 
          P0087 00 [036] - Too Low
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 152944 km
                    Time: 17:40:46
 
Si inca 2 erori pentru 2 senzori. Cel de presiune in rampa, si senzorul de la filtru de particule.
 
Prin urmare s-a procedat la inlocuirea senzorilor, curatarea rezervorului si a instalatiei ( pe care am inteles ca era ceva pilitura insa nu de speriat ) curatarea regulatorului s-a desfacut pompa de inalte .. si am inteles ca arata bine .. doar fff putina pilitura. S-a facut si o regenerare din mers pentru ca de pe loc n-a vrut sa porneasca, desi nu era foarte incarcat (14 g ). Testat injectoare ( sunt in parametrii ) , testat pompa de inalte printr-o schema gasita pe net ( in 30 sec a scos cei 100 ml de motorina +/- 10% deci e ok ) insa, masina in continuare, se opreste pe loc cand ii dau pedalele ( niciodata in mers ) .. si cateodata, cand plec de la semafor intra in limp mode. 
Cei de la service, mi-au pus un regulator de pe un motor de 3L si face la fel. A fost montat cel vechi inapoi intrucat s-a dovedit a nu fi asta problema.
 
LE : metionez ca pe vagcom, valorile la relanti sunt normale undeva la 230 bari ..problema apare pe decelerare cand intre nevoie si necesar apare o valoare pe minus .. undeva intre -40 si -60 .. Ala e momentul in care intra si in limp mode in mers .. sau moare motorul cand e apasata pedala de acceleratie pe loc ..
 
Are cineva vreo idee ce poate fii  ?
 
Cu multumiri
Modificat de Andres
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi prieteni...masina mea este gata am scapat doar cu schimbarea pompei de inalte pe care am luato noua si originala....desii sper sa naiba nimeni nevoie...sa stiti ca ma puteti contacta in caz ca vreti poma de inalta noua si pe original la pretul de 3000 ron fara sa imi dati pompa veche la schimb! Astazi am montat poma a pornit la prima cheie dupa ce sa am amorsat pompa! Luni iar ma duc la service pentru inlocuirea filtrului de motorina care l-am pus ieri si sa veden daca mai avem vreo mizerie! Va doresc multi km fara probleme si o seara minunata!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur sa vad ca ai rezolvat problema - ai fost mai norocos decat maine :D. Foarte bine ca nu ai mai fortat`o - cred ca aici am gresit eu.

 

Acum cati mai multi kilometrii fara probleme ;) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am mai fortat-o...da a mai fost pornita si fortata de cei de la tess brasov...spre norocul meu a rezistat...SPER...ca daca mai vad vreodata spirala aia aprinsa in bord o sting pe loc cu surubelnita:)))....multumesc mult halucinogen pentru amabilitate si pentru sfaturi...raman dator!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din nou postez aici....dupa 3 zile de mers cu masina..iar calcat acceleratia mai tare iar slirala in bord...masiba nu se mai tura mai mult de 3000 d ture...ajuns la service din nou...am vrut sa schimb rampa comuna ,am pus o rampa de proba ...masina numai pornea deloc...pana la urma am luat o rampa si toate cele 4 injectoare de la un prieten cu dezmembrari sursa sigura care mia dat piesele dupa in motor cu 50 de mii d km ...pis piesel3 pe masina...pornit masina...ura a pornit....insa...cand masina e rece ea porneste impecabil...dupa ce motorul se incalzeste putin ...si repornesc iar...invarte mai mult ca de obicei si tremura o secunda dupa care isi revine...si in mers mai ales in treapta a doua....masina tremura....ce poate sa fie...un injector???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate, cand se intampla problema asta, trebuie inlocuit tot - pompa, injectoare si curatat tot sistemul de alimentare. Altfel, nu scapi de problema.....  verifica sistemul sa fie bine curatat, sa nu mai fie iar span pe el.

 

injectoare - daca masina avea doar 50000km, eu zic ca este exclus sa fie de la ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul meu piesele au costat 6300 RON (pompa, injectoarele si niste conducte ) si manopera 2800 RON in care au fost incluse si schimbarea distributiei si a filtrelor cu tot cu piese.

Maine ma duc sa ridic masina si revin cu impresii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este astazi a 5 oara kand scot filtru si senzoru ala dupa pompa..si sunt curate bec...treaba e urmatoarea...pe tester nu pot sa vad valorile injectoarelor decat la relantii cel putin cu programul ala vrdsd...sau cum ii zice...imi arata valorile lor doar la relatii...celalalte valori mi le arata zero...si nu stiu la care sa umblu...ieri..cand am pus injectoarele cumparate de la prietenul meu...unul din ele nu lucra deloc...mergea motorul in 3...am pua iar unul deal meu merge...dar face asa cum vam zis...azi lam inlocuit pe altul care se ducea cel mai sus in valoare...pus..numai face asa cand scade turatia insa la pornire tot asa face.....miar trebui o diagnoza originala...cine ma poate ajuta??? Pentru ca nu stiu care lucreaza bine si care nu...oricum masina nu trag le de 170 de cai...trage fortat da trage.. insa de fiecare data cand o opresc imi raman ventilatoatele pornite...lucru care mie mi se intampla doar vara la 40 de grade si mers bara la bara!!!!

De la cine am laut injectoarele mia spus ca motoru ala sta la el in garaj de 8 luni nepornit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune rampa si injectoarele tale( iti taie pedala pe la 3000 daca am inteles eu bine ) si pune alta rampa de retur pe injectoare si fa o proba. Ca si cod de eroare ai presiune prea mare in rampa?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am absolut nici o eroare pe absolut nimik acum....cu rampa veche si injectoarele vechi imi dadea eroare ca am presiune prea mica....pus alta rampa...nu pornit deloc...pus alta rampa ai injectoare...balbaie ai face asa la pornire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat problema....cat de cat...am pastrat rampa cumparata de la prietenul meu si miam pus la loc injectoarele mele...merge ceas,numai tremura la pornire,merge ok,dar mie mi se pare ca numai trage cum trebuie,si nici nu am simtit sa dea in nas...dar parerea mea este ca numai trage ca inainte. ieri am facut un test,am cautat pe net in cat timp prinde passat cc 2.0 tdi 170cp 100km/h si scrie ca prinde in 8.6 secunde indiferent ca e cea manuala indiferent ca e automata....bun,mam dus undeva in cartierul 23 cu un prieten in dreapta ,am setat calculatorul de la optinuea snow tires sa bipuie cand ating 100km/h si am facut testul!... si in raportul d si in raportul s..masina a scos 8.7 secunde...adica bine..insa mie in continuare mi se pare ca nu trage...ce sa fac sa dorm si eu linistit noaptea??? multumesc!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!