Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

Imi pare rau sa citesc de tot mai multe CC-uri cu aceasta problema...

Luv2play, daca poti, da-ne mai multe detalii exacte despre masina, cate reusesti sa identifici tu: an/luna fabricatiei, cod motor, cod pompa inalte, tipul motorinei folosite uzual ( nu cred ca influenteaza prea mult, dar e bine de stiut ) etc. O alta chestie, daca ma poti lamurii: de ce ai in deviz trei pompe de combustibil?! Pompa de inalta presiune m-am prins, dar pompa combustibil si pompa carburant? Nu este una si acelasi lucru? In orice caz, multa bafta cu reparatia masinii si cu decontarea devizului cu VW...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina este din 2009 si are 80.000km dintre care 3000 facuti de mine in ultimele 3 luni. Nu stiu daca firma de unde am cumparat-o a umblat la kilometri dar la interior arata impecabil (volan, pedale, butoane, pielea).

Acum aproximativ o luna am fost la PBV cu ea fara o cauza anume, mi-au pus-o pe tester si totul a iesit OK.

Motorina am folosit exclusiv Ecto Super Diesel de la Lukoil intrucat firma unde lucrez are contract cu ei si imi deconteaza carburantul.

Codurile nu le stiu (sunt cam atehnic) dar de la Porsche mi-au spus ca toate piesele in cauza existente pe masina sunt originale,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau sa aud despre intamplarile nefericite ale colegilor de pe forum si nu doresc la nimeni sa treaca prin ce au trecut dansii.Ce pot sa zic ca este inadmisibil la asa o masina sau asa brand, ca o reparatie sa ajunga la 20%-30% din valoarea masinii, suma care in ziua de azi nu e o nimica pentru nimeni, nepunand la socoteala nervii si timpul pierdut, din cauza unor piese prost facute sau netestate dar stim cu totii ce inseamna in ziua de azi industria auto.In fine fiind inainte posesor inainte tot de B6 PD care le avea si el pe ale lui si nu putine, am zis ca poate fac o treaba buna si trec la CR ceea ce am si facut.
Intrebarea mea...mie acuma ce imi ramane de facut?Sa astept sa ma lase si asta pe drum?Sa verific din 5 in 5k km filtrul de motorina si nu mai stiu eu ce regulator sau filtru de la pompa?Sa ma gandesc ce motorina bag de fiecare data daca e mai buna asta sau nu.Cu biodiesel pana la urma sau nu?Atatea si atatea pareri..."Biodieselul unge motorul dar face rau la pompa, injectoare si subansambluri" altul ca invers.Unul ca baga ulei 2T altul ca nu e bine, altii cu aditivi nu stiu de care pentru Common Rail sa creasca coeficientul de ungere.Sa vand masina luata nu de mult nu o mai dau cu cat am adus-o de afara,dupa ce am zis ca nu mai cumpar din tara ?...la ce se vinde pe autovit si alte piete auto is deja pe minus la ce preturi au....

Astept cu drag solutii, sfaturi, orice ar putea sa imi faca ziua mai buna.Va multumesc stiu ca nu e locul potrivit unde sa ma descarc dar eram chiar plecat azi cu masina cand am vazut intamplarea nefericita a lui Luv2play si mi-au trecut vreo 5000 de ganduri prin cap si tot atatea scenarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luv2play, daca tot te duci pe la reprezentate verifica si tu istoricul. Ma indoiesc sincer ca pica pompa asta la 80.000 nu de alta dar la nasi-meu la firma au o grmada de VW-uri cu 2.0 TDI sau 3.0 ( la Tuareguri). La nici o masina nu s-a intamplat asa ceva pana in 100.000 mai degreaba s-a intamplat sa lase 3.0 tdi cate o balta de ule ide la nu stiu ce semering.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei de la VW sunt cam subiectivi cu privire la aceasta problema. Acesta e raspunsul lor:

 

"In urma evaluari defectiunilor constatate la autoturismul dumneavoastra, s-a identificat span metalic in sistemul de alimentare, span provenit din pompa de inalta presiune, avand ca si cauza posibila combustibilul a carui calitate nu este cunoscuta. Prin bonurile de alimentare cu combustibil, se evidentiaza doar dovada achizitionari tipului respectiv de combustibil, nu si calitatea acestuia. 

Datorita perioadei mari de timp scursa de la livrarea autoturismului si a faptului ca defectul semnalat de dumneavoastra poate fi generat de un factor extern, producatorul Volkswagen nu va poate sustine prin preluarea costurilor pentru aceasta reparatie." 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

".....se evidentiaza doar dovada achizitionari tipului respectiv de combustibil, nu si calitatea acestuia." 

Calitatea combustibilului o poti obtine de pe pagina de internet a producatorului unde sunt specificate toate caracteristicile tipului respectiv de motorina (ecto xxx ....). Daca vrei sa fii mai oficial in demonstrarea "calitatii" fata de VW poti face o solictare scrisa catre lukoil (posibil sa dureze cateva saptamani pana primesti raspunsul scris inapoi) iar ei sa-ti raspunda in scris cu privire la caracteristicile tipului respectiv de motorina, ca respecta standardul european EN 590 (parca).

 

Incearca sa iei legatura cu colegul sdaemon telefonic si sa-ti explice si tie pas cu pas ce a facut el. 

 

O alta varianta ar fi si sa incerci sa mergi la alta reprezentanta cu masina si sa reiei demersul.

 

Mult succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca ajuta dar VW acorda garantie doar pentru utilizarea unui combustibil diesel cu maxim 5% continut de biodiesel.

http://jalopnik.com/5968228/are-fuel-pump-failures-sidelining-volkswagens-diesel-engines

Am mai gasit in unele forumuri ca in Manualul Utilizatorului primite cu un VW Common Rail in USA scrie ca este interzis a se alimenta cu combustibil avand

o concentratie mai mare de 5%.Nu stiu si nu cred ca ar fi diferit in Europa.

Problema biodieselului este ca contine o cantitate de apa care duce la coroziunea sistemului de injectie...nu stiu nu sunt doctor..am citit doar..

http://www.berkeleybiodiesel.org/a-review-of-the-contamination-of.html

Bafta in rezolvarea problemei!

Modificat de Darkangel69
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Biodiesel-ul chiar îmbunătățește ungerea sistemului de alimentare, așa că ăla chiar face bine pompei. În plus, în UE este imposibil să cumperi motorină cu mai puțin de 5,7% biodiesel, iar în câțiva ani 10%. Atât VW cât și producătorii de motorină sunt obligați să respecte legile europene.

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

 

Am patit-o si eu... Nu va scriu toata epopeea ca nu e ceva ce nu s-a mai scris aici. Simptomele seamana leit cu cele pe care le-a avut masina lui Ovidiu Micsik.

 

Oameni buni, va multumesc pentru efortul pe care-l faceti scriind aici ca astfel ii ajutati si pe altii (ca mine) sa rezolve problema cu costuri mai mici de 5000 Euro! Postarile lui GABIVVX, Valentin si Volfied pot sa ne clarifice legatura dintre parametrii motorinei si uzura pompei de inalta presiune. Este surprinzator ca se desi se stiu aceste probleme inca din 2003, nu s-au luat masurile tehnologice ca pompele sa fie adaptate la noii combustibili. Ma intreb retoric, asa cum exista norme pentru combustibili, exista si pentru pompe sau producatorii de masini fac ce-i taie capul si clientul plateste?

 

Daca tot am citit tot thread-ul, de curiozitate am facut o statistica, ca sa ma lamuresc daca exista un model care se repeta la aceasta problema. Cei care au scris aici ca au aceasta problema sunt:

hallucinogen    2.0 TDI 140 Cp    03.05.2012 @ 19:43
OvidiuMicsik    2.0 TDI 140 CP    19.09.2012 @ 18:15
cridaia        2.0 CR 110CP+    23.10.2012 @ 11:15
alexandru_    2.0 TDI CBAB    24.10.2012 @ 11:29
max99         2.0 TDI 170 CP    09.01.2013 @ 00:19
iobau998    2.0 TDI 170CP    17.05.2013 @ 17:57
sdaemon        2.0 TDI BlueM    29.10.2013 @ 10:29
Luv2play    2.0 TDI 140CP    20.12.2013 @ 13:51
SergiuPol    2.0 TDI CR 140    27.12.2013

Astfel pattern-ul e evident: in grupul VW, motoarele de 2L au aceasta pb!

 

Astfel parerile cum ca e o problema generala (la toate motorizarile VW Diesel CR) nu se sustine (cel putin nu in grupul VW dupa cum arata "mini-esantionul statistic" de mai sus). Mi se pare logic ca producatorul sa suporte costul integral al reparatiei daca nu cumva si bataia de cap (deci mers pe solutia lui sdaemon).

 

Foarte pe scurt situatia mea este urmatoarea:

- masina: Skoda Superb model 2011 (livrata in aprilie, am luat-o noua), 2.0 TDI CR 140 CP, elegance, 4x4, DSG

- aparitie problema: sporadic de pe la 40.000 iar acum la 65.000 km (garantia a expirat la 60.000) se manifesta din plin dar inca nu m-a lasat in drum

- motorina: OMV MaxxMotion (cu foarte mici exceptii) de cele mai multe ori de la statiile din Brasov Darste si 13 Decembrie

 

Am facut toate verificarile ca la carte, nu am facut rabat la nimic si am pus totdeauna "motorina cea mai buna". Astfel mi se pare culmea ironiei ca sa stric masina tocmai pentru ca am incercat sa o intretin cu motorina buna :)

Daca exista neconcondante intre normele carburantilor (deci legislatie), calitatea pompelor si calitatea carburantilor e treaba celor care se ocupa de acestea. Folosindu-ma de aceleasi neconcordante o sa incerc sa-mi rezolv problema fara a plati absurda suma de 5000 Euro. Pana una alta in manualul masinii scrie ca trebuie sa alimentez cu motorina cf. EN 590. Cea cu care am alimentat este EN 590 asa cum scrie la OMV pe site iar masina s-a stricat. De aici incolo nu mai e problema mea chiar daca va trebui sa merg in instanta... 

 

De acum incolo voi folosi pentru motorul meu sau orice alt motor VW de 2L numai motorina care contine biodiesel si Keropur si mai putin ma voi uita la producator. Chiar daca problema nu este de la motorina (intrucat nu sunt afectate alte motoare VW de alta capacitate cilindrica decat 2L) probabil ca o motorina care lubrifiaza mai bine previne defectarea pompei de inalta presiune care este cu probleme la motorizarea de 2L din grupul VW.

 

O sa va tina la curent cu ce rezolv si daca gasec o "reteta" care se poate aplica si in alte cazuri, o sa o scriu aici insotita de toate documentatia.

 

Drum bun,

Sergiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Sergiu.

 

Imi pare rau sa aud ca esti inca un nefericit posesor de VW care a dat peste problema asta. Culmea e ca s-a intamplat la doar 65.000.

Si eu am avut problema asta, bag doar motorina buna si ma tot rog sa nu cumva sa am norocul sa se repete. Pe langa asta schimb filtrul de motorina cat de des posibil - dar sa stii ca de fiecare data gasesc pilitura.

 

Daca vrei sa iti rezolvi problema la un pret mai ok, dupa cum am scris si intr-un post anterior, eu am reparat masina in Brasov la Kritters. Au fost foarte priceputi, intalnisera problema de multe ori inaintea mea si au preturi mai bune ca oriunde. Sau cel putin le aveau in ianuarie 2013.

 

Sa ne scrii te rog ce vei gasi in rezervor - la mine era mâl.

 

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....... Daca tot am citit tot thread-ul, de curiozitate am facut o statistica, ca sa ma lamuresc daca exista un model care se repeta la aceasta problema. Cei care au scris aici ca au aceasta problema sunt:

hallucinogen    2.0 TDI 140 Cp    03.05.2012 @ 19:43

OvidiuMicsik    2.0 TDI 140 CP    19.09.2012 @ 18:15

cridaia        2.0 CR 110CP+    23.10.2012 @ 11:15

alexandru_    2.0 TDI CBAB    24.10.2012 @ 11:29

max99         2.0 TDI 170 CP    09.01.2013 @ 00:19

iobau998    2.0 TDI 170CP    17.05.2013 @ 17:57

sdaemon        2.0 TDI BlueM    29.10.2013 @ 10:29

Luv2play    2.0 TDI 140CP    20.12.2013 @ 13:51

SergiuPol    2.0 TDI CR 140    27.12.2013

Astfel pattern-ul e evident: in grupul VW, motoarele de 2L au aceasta pb!..........

 

vreau sa mentionez ca NU am avut aceasta problema (sper sa nici nu am)............ a fost doar o alarma falsa.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor:

 

Desi nu sunt in situatia de a aveau problema cu span (am avut motorul de 2,0 pe golf 6, an 2009, dar am trecut pe motor de 1,6 la golf 7), as vrea sa spun ca problema cu span este intalnita si la Dacia.Dar acolo cauza este calitatea metalului din pompa de motorina.Am studiat problema asta fiindca am in ograda un logan din seria castigatoare, iar acum are 88 000 de km la bord si nu a cedat.La dacia pompele pot ceda oricand.

Eu cred ca si la wv este aceasi problema.Pompa produce spam, iar masinile care au un rulaj semnificativ in Vest nu putem vorbi de motorina proasta calitativ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va rog mult sa ma ajutati! Am citit cu atentie tot acest post! Pe 30 12 2013 ma indreptam si eu ca omul spre Brasov unde sa petrec revelionul...in busteni mi se aprinde spirala galbena in bord cu mesajul check engine! Masina mergand in continuare vreo 5 km in parametrii normali...opresc in prima parcare opresc masina...si oprita a ramas...invartea,dar numai pornea...chem platforma las masina in parcare la tess brasov,ma suna a 2 zi ....k e dusa rampa comuna..28 de mil...zic okey....il intreb pe om...domne sigur e asta...da domne sigur sigur...zic okey kand sa vin sa iau masina...zice...pai pe 7 ianuarie vine piesa..zic okey! Akm pe seara mau sunat si zic...am gasit span in filtru in pompa...28000 ron reparatia...sa fie tzeapa...sa vada daca merge ..si sa inceapa si ei bine anul cu 300 de mil incasari...sau daca e adevarat....va rog sa imi spuneti unde vati reparat masinile...unde vati curatat instalatia si ati fost multumiti! Va multumeac mult!!

Masina este cea din semnatura passat cc 2010 motor 2.0 170 cp dsg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi bag piciorul, eu o vand. Ma dispera problema asta. Parca face carii, nu o spalam noi cu ce trebuie?

Cine produce defapt acest span? De unde vine el?

Prefer sa schimb acum o piesa decat sa dau la urma 30000 ron pe toata reparatia

Modificat de iobau998
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie imi vine sa fac ac lucru...da imi place prea mult masina...si sa o vand sa imi iau alta la fek si sa faca iar ma apuca capul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de inalta vazui ca este in jur de 4000 ron. Sa ma duc sa o schimb preventiv? Masina mea are 59000 km.

Este acesta operatiune o garantie ca scap forever de span?

O compensa vw pretul piesei? Adica un fel de buy back

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca o schimbi...tot poti pati...din cauza motorinei...eu o sa imi pun un magnet f puternic acolo la filtru dupa ce o repar k sa stiu sigur k numai patesc asa cva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau pentru cele intamplate si ma ingrozesc de fiecare data cand citesc topicul asta...Chiar nu exista o solutie ptr acel span sau daca stie cineva o cauza exacta...Cei care au patit nu v-au zis nimic la reprezentanta?Totusi este o problema de care auzim tot mai des...Nu isi pot pot asuma raspunderea fabricantii pentru niste piese(pompa sau care o fi)care nu rezista nici 100000 km?

Eu nu stiu ce sa zic as incerca sa nu dau banii aia asa usor desi mi-e usor sa vorbesc ca nu am patit-o...Inca...ca nu stiu eu ce e acolo inauntru...dar totusi daca ai dovezi de unde ai alimentat cu bonuri ... cineva trebuie tras la raspundere..

Mult succes in rezolvarea problemei...sa ne tii la curent si sa nu mai auzim de asa ceva.

P.S. Cati km ai rulati?

Sent from my GT-I9001

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci...nu vreau akm sa va povestesc viata mea...dar am pus ochii pe masina asta akm 4 5 ani kand a aparut si abea anul trecut in vara mai exact pe 19 iunie am aduso in tara...am stans bani pana kand am lauto exact um am vrut...motor de 170 cp,dsg,amortizoare reglabile,perdeluta electrica,webasto,panoramic,piele in 2 culori racire in scaune jante turbina pe 18..etc..adik kand am lauto nu am vrut sa ma zgarcesc...la fel si kand am aduso...de kand am aduso am mai baga vreo 90 de mil in ea...bucse superioare inferioare bascule...aveau un mic joc...bielete antirului mici spate...aveau un mic joc...brate spate..aveau un mic joc...flanse amortizor cu tot cu inel de sarcina...scoteau un mic zgot kand luam maxim stanga de volan...un rulment pe partea stanga...650 ron..skf...volant..luk..1900 ron...in rapoartele p si n...batea...in mers navea nimik...distributie...si credetila k daca vreunu dintre voi snteti in spatele meu kand trec niste sine de tranvai ma injurati de tot neamu...pt k trec f incet...pt k muncesc pt banii aia....de mers tare cu ea...sa zic k odata pe saptamana ii dau pe s...si ii dau...in rest calm...si daia snt dezamagit...pt k eu chiar am avut grija de masina...polish ceara astea...nu va mai zic...k vara iti faceai freza in ea....sper sa o repar ...in orice klcaz nu la reprezentanta...si sa numau am probleme....ma uitam akm pe net la seria 5 ..a5....numi plac...tot cc-u e mai frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am inteles pilitura nu e numai feroasa, deci pui cam degeaba magnet. Acum sa vinzi masina cred ca e o concluzie cam gresita, sunt totusi zeci de mii de 2.0 TDI CR numai prin Romania si cateva cazuri pe forum, comparativ cu topicul cu injectoare picate de la B6. Mai degraba bagi ulei 2T in motorina ca sigur ajuta o pompa care se lubrefiaza cu ce pompeaza si te rogi la cel de sus :) Pica DPFul, da-l dreaq ca se anuleaza ieftin si usor, daca tot vorbim de costurile reparatiilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de inalta vazui ca este in jur de 4000 ron. ......

 

Ultima oara cand am verificat, era ~6000lei...acum probabil ca exista si mai ieftin....imi pare rau sa aud asta, si eu eram disperat la un moment dat, insa mi-a trecut. Am ajuns sa imi achizitionez o pompa de inalte, iar acum sta frumos in dulap, la naftalina.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cozmin08 de la ce statie peco alimentezi frecvent??

 

Ar trebui ca cei care au sau au avut aceasta problema sa scrie aici ce peco frecventeaza si ce motorina au folosit, sa vedem daca exista v-o legatura!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate problema apare la multi producatori de automobile - cautati pe Google..... si fabricantii subansamblelor nu se streseaza. Imi aduc aminte ca avem un coleg, care nu a trebuit sa suporte (parte) costurile reparatiei.... s-a facut la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma celor citite aici..m-am hotarat sa imi verific filtru de motorina si regulatorul de debit cu filtru de pe pompa de inalte...le-am curate.cu ocazia asta am sunat la reprezentanta VW in Ungaria sa intreb daca sunt pasibil de aceasta problema a spanului...Ei au fost surprinsi.M-au intrebat de ce intreb..ca ei in Ungaria nu prea au avut cazuri din astea...au verificat seria sasiului si au zis ca in baza lor de date nu a fost rechemari si nici posibile eventuale defectiuni.Ideea e ca nu prea ma incred nici in spusele lor.

Mai am o cunstiinta care are un service mare(o retea cunoscuta) si a zis ca merge in strainate la un curs organizat de Bosch si a zis ca va ridica aceasta problema in discutie...daca aflu ceva va tin la curent.

Am intrebat si despre ulei 2T in motorina...au zis ca nu recomanda deloc.

Bun..pana atunci unde sunt posibilele locuri unde mai pot verifica daca am span?

Sent from my GT-I9001

Modificat de Darkangel69
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum a spus un coleg , problemele sunt prezente si la Dacia , Renault , dar, doar la masini cu rulaje mari peste 150.000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!