Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

Florin OEM stiu ca inseamna Original Equipment Manufacturer dar zine te rog si ce fabricant le face daca sti ca doar nu ceri la magazinul de piese auto un filtru OEM pentru pasat B6 fara sa ii zici si marca de exemplu bosch mann valeo etc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

no... ceri pe original... si vine original - cand ceri OEM - vine pe original.

 

e o problema cand vrei OE... ca atunci trebuie sa stii marca - nu stiu sa iti raspund acum, o sa ma uit la urmatorul schimb, ce producator era.... ne poate preciza acest lucru cineva care lucreaza la un magazin de piese, sa se uite ce scrie pe el.....

 

Pot sa spun ca nu este nici o diferenta fata de un MANN din comert.

 

Fiecare alege ce vrea.... eu asta pun, asta am auzit... e mit sau nu, nu ma risc pentru o diferenta mica. Si restul de filtre, consumabile si piese, asa cum am zis - incerc sa le cumpar OEM... fiecare, dupa cum prefera.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok.merci.cool .Dolfin confirma ca sunt mann.merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, daca citesti explicatiile o sa vezi ca OE este ceea ce vrei tu, nu OEM.

Eu cumpar OE pentru ca sunt la acelasi pret cu MANN/Purflux, poate 2-4Lei mai mult, si am zis ca de ce nu...dar am comparat MANN, sunt identice la filtrul de motorina.

 

Situatia se schimba putin la filtrele de aer...

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La passat b6, filtru motorina oem (vw), cel putin anul trecut, era fabricat de ufi. Dar nu cred ca are importanta. Ideea e aceeasi.. Se presupune ca atunci cand sunt vandute cu emblema vw indeplinesc standarde de calitate superioara.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

UFI este producatorul suportului filtrului de motorina, nu neaparat al cartusului in sine.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, daca citesti explicatiile o sa vezi ca OE este ceea ce vrei tu, nu OEM.

 

 

da, da - corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

............. - nu poti afla acest lucru decat de la cineva din interior, din fabrica.....deci, cam greu.

 

de la o cunostinta din "interior", am primit ca raspuns, dar nu 100%, ca este UFI.

Acum....daca sunt diferente intre OE - UFI si AM - UFI, nu stiu.

 

L.E. am primit confirmare ca sunt diferente intre ele....... "CALITATEA  SI CANTITATEA DE FILTRARE A  MOTORINEI"

Modificat de cridaia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

no, atunci se adevereste informatia pe care am primit-o si eu, acum mai mult timp.... deci, o sa raman la filtrele originale VAG.... nu ma risc. 

 

macar stiu ca nu e vina mea :D , daca se intampla ceva.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cridaia

Se verifica usor, la prima schimbare va uitati ce producator este.

La masina noua inca n-am schimbat filtrul de motorina, probabil la toamna, fac eu poze.

 

In ceea ce priveste confirmarea, trebuie si dovezi materiale, nu vorbe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l-am avut in mana la ultimul schimb, din pacate nu m-a interesat.....

 

acum, doar nu o sa ne trimita studiile lor, rezultatul testelor, etc.... cine vrea merge pe original, cine nu... nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

............. - nu poti afla acest lucru decat de la cineva din interior, din fabrica.....deci, cam greu.

 

de la o cunostinta din "interior", am primit ca raspuns, dar nu 100%, ca este UFI.

Acum....daca sunt diferente intre OE - UFI si AM - UFI, nu stiu.

 

L.E. am primit confirmare ca sunt diferente intre ele....... "CALITATEA  SI CANTITATEA DE FILTRARE A  MOTORINEI"

 

 

 

no, atunci se adevereste informatia pe care am primit-o si eu, acum mai mult timp.... deci, o sa raman la filtrele originale VAG.... nu ma risc.

 

UFI este producatorul original, am mai spus asta de vreo 2-3 ori pe acest topic.

Daca preferati producator original, atunci faceti ca mine si cumparatari filtru original la o calitate slaba pentru 180 lei, fabricat de UFI in Maroc (sau Algeria, nu mai stiu sigur-poate e de la meciul in desfasurare acum  :) ), in dauna unui filtru Mahle la 60-80 lei, vizibil mai bine facut, fabricat in Germania.

 

A doua oara eu nu ma cumpar original...

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu am spus ca folosesc sau vreau sa folosesc OEM......cel putin ultimele doua schimburi am folosit Mahle si nici nu am de gand sa le schimb.

.....dar cum ramane pana la urma cu "densitatea" de filtrare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci OE.... inseamna asa :

 

ulei purflux si mann 

aer Filtron (polonia) sau mann

combustibil Ufi Italia  sau China (pentru filtrele de benzina din aluminiu sudat)

polen mann sau valeo

 

Nu este nicio diferenta intre cele OE si OEM.   Se observa la hartie, impletituri, lipituri, cantitate adeziv, etc.

 

Decat OE la pret putin mai mare, mai bine OEM si schimbate mai des

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ce am postat astazi mai sus o fotografie cu filtru de motorina OE, producator MANN care se monteaza intr-un suport UFI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baietzi iar ne indepartam de subiect..mai intai am acuzat pompa dupa care motorina,acum filtrele.totusi pompa zic k ramane tinta nr.1.stam cu ochii pe ea si gata..parerea mea :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 2.0tdi cr CFJA (170cp) oare am alta pompa?...poate scap de probleme...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Întrebare: dupa cat timp de când ati gasit pilitura in filtrul de motorina ati avut probleme ? Sunt "fericitul" posesor al unui passat si la prima revizie mecanicul mi-a spus ca am pilitura in filtrul de motorina. Masina are 113000 km, 2009, motor CBAB, dsg, cumparata din Romania si merge foarte bine. Sa ma risc sa mai merg cu ea asa?

Modificat de k7_nairam
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor. Citesc acest topic care in ultimul timp a devenit baubaul cc ului si nu numai. Se pare ca o concluzie la care am ajuns este faptul ca aceasta pilitura este produsa de pompa insasi.

Asta inseamna ca ea ar trebui schimbata, dar oare stie cineva cand? La cati km? Cat ar costa una noua? Ca o schimb din 50 mii in 50 mii km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citind si eu topicul am tot incercat sa ma informez si prin alte parti... Am gasit pompa de inalte noua pe la 450e. Cel care o vinde mi-a zis ca problema este pompa in sine ( a devenit consumabila). Dupa un anumit nr de km ( de la 100 000 in sus, depinde si de calitatea motorinei ) incepe sa se uzeze si produce acel span care afecteaza injectoarele. Din cate am inteles problema este destul de cunoscuta si pe la alte marci. Se pare ca majoritatea producatorilor datorita faptului ca nu mai au vanzari se axeaza mai mult pe partea de  service si din aceasta cauza anumite componente ale masinii au inceput sa aiba o calitate indoielnica. Si eu am gasit pilitura in filtru si momentan nu dispun de bani pt schimbarea pompei. Masina merge bine dar nu as vrea ca pe viitor sa schimb si injectoarele. Repet întrebarea de mai sus ( pt cei patiti): cam cat a durat de când ati gasit pilitura in filtru pana ati avut efectiv probleme?

Modificat de k7_nairam
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Întrebare: dupa cat timp de când ati gasit pilitura in filtrul de motorina ati avut probleme ? Sunt "fericitul" posesor al unui passat si la prima revizie mecanicul mi-a spus ca am pilitura in filtrul de motorina. Masina are 113000 km, 2009, motor CBAB, dsg, cumparata din Romania si merge foarte bine. Sa ma risc sa mai merg cu ea asa?

Uita-te in regulatorul de presiune. Posibil sa fie din pompele benzinariilor si sa se fi adunat pe fundul rezervorului. Daca gasesti si in regulator, pregateste-te de o pompa de inalta noua, acum cat n-ai compromis injectoarele. Curata rezervor, conducte , chiar si injectoarele...

 

Btw..am fost azi sa fac revizia la eka trust ploiesti si am ramas uimit. Se umbla ca la raba romaneasca. Fara putina ordine..au varsat motorina pe langa filtru, ulei la fel...habar n-au de CR. Stiam ca nu au un Vcds sa amorseze instalatia dar am avut motorina cu mine si am umplut carcasa filtrului dupa schimbare. Dupa ce au facut schimbul de ulei si filtre, unul dintre "mecanici" zice : Pune-i contactul de 2 , 3 ori si se amorseaza. Trageti concluzii...

Ma rog..au umplut carcasa cu motorina, a pornit din prima cu o singura problema. Dupa ce a pornit nu se auzea acel sunet specific al pompei "zumzaitul", chiar si la 1500 rpm. A tinut-o asa cateva secunde si apoi dintr-o data a inceput sa se auda. Nu stiu ce s-a intamplat dar sper ca nu a afectat pompa. Data viitoare fac singur schimbul. Si ca sa fie totul complet mi-au pus si prea mult ulei cred, a sarit de 4 L si pe joja e full, a sarit de partea cu gradatia. S-o las asa?

Modificat de Gnr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate, putini amorseaza sistemul de alimentare, cu VCDS-ul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde e regulatorul de presiune?  Daca nu gasesc pilitura acolo am scapat de schimbarea pompei? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate desface regulatorul? Nu e o piesa compacta? ( sper sa nu fie o intrebare stupida, daca da sorry for it)

Este pe puntea spate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • puma_k1ng
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!