Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

la toate marcile au fost probleme cu pilitura si vor mai fi.

nu e un lucru rau sa pui ulei 2T....

 

 

Eu nu am auzit de asa ritm alert cu aceasi defectiune la pompa  de inalte la Peugeot,Ford.Opel ,Mitsubishi,Nissan ,Sprinter 311cdi, nu mai vorbim de marci mai scumpe.Dam vina pe motorina ,nu asta este cauza ,dar ne place sa gasim un tap ispasitor.Este defect de fabricatie a sistemului.Am mentionat marcile de mai sus deoarece sunt in flota de la serviciu, au peste 200K  km sunt folosite la greu si beneficiaza de revizii la 15-20 k.

 

Din pacate, cam asta este adevarul.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am auzit de asa ritm alert cu aceasi defectiune la pompa  de inalte la Peugeot,Ford.Opel ,Mitsubishi,Nissan ,Sprinter 311cdi, nu mai vorbim de marci mai scumpe.Dam vina pe motorina ,nu asta este cauza ,dar ne place sa gasim un tap ispasitor.Este defect de fabricatie a sistemului.Am mentionat marcile de mai sus deoarece sunt in flota de la serviciu, au peste 200K  km sunt folosite la greu si beneficiaza de revizii la 15-20 k.

 

Calin, niciuna din marcile de mai sus nu fabrica pompe de inalta presiune. Sunt mult mai cunoscute problemele la VW, deoarece pentru orice BMW se fac vreo 10 VW-uri.

Daca vrei informatii suplimentare, cauta dupa probleme la Bosch CP4.1, CP4.2, etc. Paradoxal este ca, dintre toti producatorii de sisteme de injectie, cele facute de Bosch erau cele mai fiabile. 

Iti mai aduci aminte de Delphi sau Siemens/Continental? Si Denso are aceleasi porobleme, dar sunt mult mai putine produse...

 

 

Doar un simplu exemplu, fara a continua discutia in acesta directie...:

http://www.thedieselstop.com/forums/f33/bosch-hpfp-blowing-up-ford-chevy-dodge-vw-bmw-292608/

 

P.S. orice post in aceasta arie imi da palpitatii. va rog sa-mi protejati inima :)

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tuturor celor cu CR..... :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E nasoala treaba asta ,cu pompa de inalte ca te baga in faliment,si noi astia cu 1,9 PD ne speriam de un ax cu came si niste hidraulici , pe la 200k ,este parfum la pret fata de acest sistem CR.Cu timpul o sa regretam din ce in ce mai mult vechile motoare PD ,astia nu mai fac nimic sa dureze mai mult de 5 ani si 200K de km.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RadulescuRomulus

postez pt Valentin: ia aspacardin!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt sigur ca vor remedia problema, deoarece asa s-a intamplat si cu injectoarele PD (pana la urma au admis ca e un defect de fabricatie). Dar asta dupa ce destula lume va da bani in reprezentate pe sisteme complete de injectie. Asa vor avea bani sa faca iar un program de schimbare gratuita a pompelor, un fel de rechemare in service. Atunci vor "inventa" o noua pompa minune, care ghici ce ...nu se uzeaza (probabil o au de acum)

Din ce vad pe alte forumuri straine unde s-au analizat pompe de inalta presiune avariate, nu prea ar fi problema motorinei, ci mai degraba o pompa prost conceputa, care indiferent cata lubrifiere are, tot se uzeaza excesiv si chiar foarte rapid. Voiam sa incep un "tratament" de prevenire cu ulei 2T, dar ma las pagubas.

Asta e, asta e Volkswagen-ul de azi..mergi cu frica la un drum mai lung..m-o lasa acum? ce-i fac daca se opreste? De unde atatia bani sa o fac? 

Daca as pati-o si eu  si binenteles daca s-ar putea face aceasta modificare,as pune un motor PD sh, dar nu prea cred ca se poate.

Fie ca dai banii pe un intreg sistem de alimentare ..fie ca iei un motor sh, va avea aceeasi soarta. Ma simt ca intr-un vis urat cand vad ca nu se poate rezolva  :icon_confused:  

Pacat de masina, atatea dotari si confort ...

Modificat de Gnr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa desfacerea si verificarea regulatorului, in conditiile in care nu s-au pierdut mai mult de 2-3 picaturi de motorina, este necesara amorsarea cu vcds'u? Are ceva daca se face amorsare si nu ar fi necesar?

 

Nu de alta dar as incepe sa ma uit mai des. De la o revizie la alta se pare ca pot fi mari surprize!

Modificat de Jorjel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RadulescuRomulus

problema aceasta a pompei de inalta este specifica unor anumite coduri de motor, la fel cum sunt cunoscute cele ale injectoarelor de la motoarele PD?

inainte de a cadea, pompa de inalta da ceva semne? sau pica precum o distributie neschimbata la timp?

si ultima intrebare: la fel cum DPF ar avea o viata medie de 250k km, apoi se duce-n jos pe... garla, pompa de inalta are si ea o apetenta de a cadea in jurul unui anumit nr de km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa desfacerea si verificarea regulatorului, in conditiile in care nu s-au pierdut mai mult de 2-3 picaturi de motorina, este necesara amorsarea cu vcds'u? Are ceva daca se face amorsare si nu ar fi necesar?

 

Nu de alta dar as incepe sa ma uit mai des. De la o revizie la alta se pare ca pot fi mari surprize!

Eu l-am scos, m-am uitat la el, l-am montat , am dat cheie si a pornit. Cred ca nu trebuie sa scoti motorina de acolo.

 

problema aceasta a pompei de inalta este specifica unor anumite coduri de motor, la fel cum sunt cunoscute cele ale injectoarelor de la motoarele PD?

inainte de a cadea, pompa de inalta da ceva semne? sau pica precum o distributie neschimbata la timp?

si ultima intrebare: la fel cum DPF ar avea o viata medie de 250k km, apoi se duce-n jos pe... garla, pompa de inalta are si ea o apetenta de a cadea in jurul unui anumit nr de km?

Cred ca toate cr-urile sunt afectate, indiferent de cod motor si indiferent de capacitate 1.6 sau 2.0. Desi daca urmaresti topicul, 2.0 tdi CBAB este in frunte. Dar, probail pentru ca este cel mai popular pe aici prin tara. Dupa cum zicea si Florin cu niste pagini in urma,  si eu cred acum ca uzura tine de timpul de functionare al pompei. Verificati filtrul periodic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Romulus - nu sunt coduri identificate ca problematice.... avand in vedere ca problema este destul de recent descoperita, cam de vreo 2 ani am inceput sa discutam pe forum despre ea..... la putin timp dupa ce mi-am luat si eu masina.... :icon_confused: .... motoarele fiind introduse in 2009....

 

in schimb, la Audi (si alte marci) - a fost raportat mai demult problema asta....

 

daca desfaci la senzor si nu scoti motorina, nu ai de ce sa amorsezi

 

CBAB - ca se fabrica de mai mult timp, fiind printre primele... si de 140cp - lumea a optat pentru el.

 

In SUA - s-au raportat multe cazuri, la km f. putini..... de unde putem deduce ca si calitatea carburantului influenteaza....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RadulescuRomulus

pai... si eu am CBAB.

Am cautat mult acest motor, chitit fiind ca e motoru' cu cele mai putine probleme.

Probabil ca asa o fi: putine. Da si alea putine fac la bani cat alea multe :)

 

una peste alta, imi fac card catena, ce mai! Si bag aspacardin - pt emotii din plin...

+

ma dezabonez de la acest topic: nu face bine deloc citirea lui preventiva.

Modificat de RadulescuRomulus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era... din cate vezi, a aparut topicul in Mai 2012.....eu mi-am luat masina in Aprilie 2012...  :lol:  si nu erau semnalate probleme dese, pana atunci - la motorizarea asta.

 

La alte CR-uri mai vechi, erau...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am trezit si eu ca totomul dimineata ,deschid forumul si fix peste topicul asta am dat. Am citit, am inceput sa inghit in sec si cand mi-am revenit din blocaj mi-am luat papucii in picioare si am coborat la masina sa verific sorbul. Perfect curat. Mentionez la modul cel mai serios ca m-am inchinat dupa ce am desfacut ambele suruburi inainte sa-l trag afara de acolo. In foto de mai jos se vede cum se prezinta. MAsina am luat-o la aprox 155.000km si am facut cu ea din anuarie pana acum inca 20.000, schimband toate filtrele la 10mii. Mentionez ca folosesc strict motorina de la Petrom Standard, nu am bagat pana acum nimic in motorina. Oricum de acum saptamanal voi verifica cred sorbul:))))

post-11532-0-99451200-1402991028_thumb.j

post-11532-0-60891200-1402991034_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu exageram.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost o gluma. Nu am dece sa verific saptamanal, insa cand schimb filtrele si uleiul, voi arunca un ochi si aici. Bine....cand e sa  te loveasca.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si incercati sa puneti filtrul de motorina OEM.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se stie ce marca este cel OEM ? ....pe langa asta, stiu ca sunt cu densitati diferite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu va recomand 2 lucruri: sa schimbati filtrul cat de des posibil (eu il schimb la 5.000km, doar OEM), si sa puneti un magnet foarte puternic pe fundul carcasei filtrului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Magnetul te ajuta doar daca spanul provine de la fier,otel.Daca e aluminiu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

Pentru 1.6 tdi CR a patit o cineva cu pompa de inalta presiune? Vad ca predomina 2.0 tdi CBAB. Oricum 1.6 tdi are deja alta boala, cea cu EGR ul care cade prematur, sper macar sa fie cat mai rare cazurile cu pilitura de la pompa de inalta ca mai am un stres si cu asta acum :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se stie ce marca este cel OEM ? ....pe langa asta, stiu ca sunt cu densitati diferite.

 

cumpara-l pe ala OEM...... nu OE.... ca tocmai despre asta e vb. Ca e mit ori nu... prefer sa stiu ca am luat toate masurile de protectie.... motorina buna (eu bag MOL si OMV), filtru carburant OEM si ulei bun.

 

nu are legatura codul de motor.... ci de cand rontaie acesta.

 

in rest, bolile comune ... off topic aici

 

- actuator turbina

- senzor g450 - daca e cel de sua

- clapete admisie

 

.......

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine bine..OEM si OE,Dar marca e sigur MANN?eu am bagat la ultimele doua schimburi de filtru motorina bosch si cu 2 saptamîni inainte sa ma lase pompa am bagat un mann..ma tot intreb sa aiba vreo legatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil de pret... dar nu vreau sa aflu pe pielea mea, daca e si de calitate - nu poti afla acest lucru decat de la cineva din interior, din fabrica.....deci, cam greu.

 

pana atunci, eu la filtre si alte consumabile, pun numai OEM. Geo - OEM - e cel care vine pe original.... nu am recomandat OE... ci numai pe cel original - mai departe MANN sau altele - fiecare decide - nu intentionez sa dezbatem acum acest lucru....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!