Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

VLAHDACOROMAN ! -- din toate aceste probleme care ar fi ?:

1. valve de debit

2. regulator presiune

3. pompa inalta presiune

4. supape retur injectoare

5. verificat pompa din rezervor ( verificat sita daca e murdara si optureaza suction atunci cand accelerez brusc?)  

 

Cum fac sa le verific pe celelalte fara ca sa le schimbi pe toate ca asa ii dau foc si imi iau alta ....:(( :(( :((

Sau cine stie sa ma ajute sau unde sa ma duc in unele din  JUD TL BR GL CT ( in zona asta pot ajunge oricand ) dar daca e nevoie si in alta parte ,dar sa stiu ca o rezolv din prima nu sa fac naveta mereu la el .

 

Dupa cum am mai spus :

- masina porneste perfect

- nu trepideaza in relatiu

- daca acelerez moderat ( nu brusc la podea ) merge perfect nu are nimic atinge orice viteze

- problema apare in accelerare brusca ( de la treptele de viteza 3 ,4,5, la 6 nu am verificat ) cand apare martorul , masina nu se accelereaza mai mult de 3000 rpm si nu mai trage

- se reseteaza (doar cand  opresc masina si repornesc , dispare martorul "spirala"  si masina merge perfect pana accelerez iar brusc daca merg moderat nu apare nimic)

 

Ce am facut pana acum :

- schimbat filtru motorina

- full rezervor + aditiv ptr motorina de la la DURALUBE ( mers continuu de la CT la TM  pana am consumat tot si nici un rezultat favorabil a ramas lafel )

- de asemenea  schimbat filtru aer  ,filtru ulei , si ulei ( face exact la fel )

- am in plan sa verific si pompa din rezervor , ( ma gandesc sa fie murdara sita sa ii optureze zona de tras , sau sa fie curata si  sa fie pompa obosita sa nu bage )

- parametrii la injectoare sunt in cote si nici nu am vreo alarme pe zona aia .

- in schimb nu stiu si nici nu am facut ( sa iau  un baiat cu testerul ) sa il tina conectat sa merg cu masina si sa vada exact ce alarma da in mers asa ?!?( sincer am propus , nimeni nu a vrut poate nu au testerele asa de bune sa ii spuna ceva si poate ca deasta , desi am verificat la vreo 3 pers diferite, si   aceasta alarma pe display-ul  lor era exact  poza cu alarma ce am atasat-o !!!!

Astept indrumari si rezolvare sper ca nu am suparat pe nimeni cu romanul scris de mine !  ( am incercat sa dau toate detaliile sa se stie din start ce am facut pana acum !!)

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faci un log cu parametrii motorului în mers în sarcina. Poți face și un test de retur injectoare ca sa le scoți din ecuație. În rest sistemul de injectie poate avea multe belele și până nu găsești un băiat bun o sa schimbi piese inutil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

identitate78

Am desfacut si eu regulatorul si nu pare a fi span acolo. Totusi, ce ar putea fi acele "aschii" maro?

 

IMAG4008.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai încearcă să le scoți de acolo și vezi ce sunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spanul (daca se face) din ce se roade? e feros, este atras de magnet?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

identitate78

Spanul este metalic dar neferos din ce am citit eu.

Acelea erau niste "chestii" ce s-au "topit" practic intre degete.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jeg de la motorina (atentie de une alimentezi) jeg de pe fundul rezervorului (atentie nu merge pe rezerva) am un amic care merge saptamanal pe rezeerva pana mai are range 10-20km ramasi. 

Schimba filtru de motorina si inspecteaza atent hartia filtrului vezi daca ai jeg pe fundul vasului. La schimbarea filtrului de motorina, da jos suportul de tabla ce incastreaza filtru si curata-l cu spray de frane usca-l si apoi amorseaza cu vcds. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Asta cu sa nu mergi pe rezerva fiindca trage mizerie e cam puerila... 

Faptul ca mergi cu el gol sau plin sorbul e in aceeasi pozitie, adica tot de la fund trage combustibilul cu mizeria aferenta care se depune fizic pe fundul rezervorului. 

Se recomanda sa mergi plin din alte motive.... sa nu faca condens iarna si sa se raceasca pompa din rezervor. 

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
al3xandru1228

Discutand cu cineva, mi-a spus ca motorina Maxxmotion OMV(varf de gama) ar fi un combustil prea uscat, ceea ce duce la deteriorarea pompei de inalte si ca mai bine se alimeanteaza cu cea normala. Vorbim de motoare euro 5 cu dpf. Sa fie adevarat? ca ma cam pus pe ganduri....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pun doar maxx motion de aproape 2 ani ,aprox 30.000 km . Totul normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel si eu,de foarte mult timp,doar maxx motion,fără probleme pana acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pun doar motorina extra de la trei mari firme de combustibil : Rompetrol (S55 Alto) - la feeling parca trage cel mai bine cu asta, OMW Maxx Motion - categoric cel mai silentios motorul cu aceasta si MOL Evo, parca cel mai cuminte dintre acestia dar parca reactiile la acceleratii sunt mai estompate fata de celelalte doua ( am auzit ca nu de mult au schimbat ceva in compozitie si cica ar trage cel mai bine, nu am testat inca) . Niciodata nu am alimentat pana acum cu motorina standard. Pana acum foarte multumit de motor, nu i s-a schimbat pana acum tonalitatea sau zgomotul injectoarelor in conditii normale (bine iarna sunt mai zgomotoase) , simplist luand suna motorul ca si in prima zi de cand l-am luat de nou. Daca cineva va testa daca este bine sau nu pentru injectoare/pompa de inalte presiune sau DPF folosirea motorinelor extra ei voi fi acela, imi asum raspunderea. Kilometraj 64 800 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

220k  km cu Polo (1.6 tdi) si 90% din timp a vazut motorina standard de la Petrom. Pompa originala este inca pe masina. Un injector da semne de oboseala, dar cam atat. 

 

Eu nu cred ca influenteaza atat de mult motorina cat intretinerea corespunzatoare a masinii si stilul de mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/9/2018 at 4:57 PM, EEXCALADE said:

Eu pun doar maxx motion de aproape 2 ani ,aprox 30.000 km . Totul normal.

Ulei 2t sau ceva aditivi folosești în motorină? Pentru ungerea pompei de înalte... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU pun si nu recomand nici un fel de aditivi.

2T-ul nu se amesteca cu apa din motorina,principala cauza a spanului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

In ultimul an am alimentat doar cu motorina Maxxmotion de la OMV insa de cateva saptamani intampin urmatoarea problema: martorul spirala se aprinde la o viteza de peste 70 km/h si uneori (doar din cand in cand, ceea ce e foarte ciudat) puterea este limitata in rampa (apas pedala de acceleratie pana la fund dar nu primesc feedback-ul necesar de la motor, pedala devine foarte "moale"). Am schimbat din nou filtrul de motorina (fusese schimbat in noiembrie anul trecut) si nu am gasit nimic suspect, totul era curat, insa problema persista. Singura eroare gasita de VCDS este urmatoarea:
-------------------------------------------
10116 - Fuel Rail/System Pressure
P0087 00 [032] - Too Low
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 5
Mileage: 133996 km
Date: 2018.06.12
Time: 14:31:30

Engine speed: 2193.00 /min
Normed load value: 64.3 %
Vehicle speed: 87 km/h
Coolant temperature: 95 °C
Intake air temperature: 29 °C
Ambient air pressure: 980 mbar
Voltage terminal 30: 14.231 V
Unlearning counter according OBD: 25
Fuel high pressure: actual value-FUP_FIL: 106.030 MPa
Fuel pressure regulator valve: specified value rail pressure-LV_PCV_CTL: 00000001
Fuel level-FTL_CAN: 27 l
Fuel temperature-TFU: 59 °C
Fuel Metering Valve-VCV: 29.694 %
Fuel Pressure Regulator Valve-PCV: 49.818 %
Fuel high pressure commanded value_1-FUP_SP_KPA_ENVD: 123260.498 kPa

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ca atasament, un screenshot cu valorile injectoarelor (relanti).

Ce sa fac mai intai? Sa verific pompa de inalte? Sa inlocuiesc injectorul #1? Multumesc!

 

injectoare.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Injectorul 1 are corectie destul de mare 2.57mg/stroke. Posibil ca pompa de motorina sa fie obosita sau regulatorul de rampa sa faca si el figuri. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am desfacut regulatorul de presiune si am gasit asa ceva. Ar putea fi span sau e doar mizerie? Nu mi-am putut da seama cu exactitate ce e acolo. Daca nu e span, e normal sa ajunga acolo mizerie? Mentionez ca mai am 3000 de km pana la urmatorul schimb de ulei + filtre. M-ar putea ajuta un log cu valorile injectoarelor sa-mi dau seama daca e ceva in neregula? 

CFFB 2011 227.000 de km. 

DSC_0030.JPG

Modificat de shteff16
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Span din pompa de alimentare. Verifica filtrele. Spor la munca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

al3xandru1228

Exact la acest aspect m-am referit cand am intrebat de motorina maxx motion, ca ar fi prea uscata si nu unge suficient pompa de inalte(baga span), acum am de 1 an aprox bag numai de maxx motion si nu am simtit vreo problema, dar sa nu fie mai tarziu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/30/2018 at 8:22 AM, identitate78 said:

Am desfacut si eu regulatorul si nu pare a fi span acolo. Totusi, ce ar putea fi acele "aschii" maro?

 

IMAG4008.jpg

Revin cu o informatie care mi-a scapat cand am postat initial...

Pentru aceasta verificare am folosit un prosop de hartie pentru a elimina motorina si a vedea ce sunt acele aschii maro. Dupa montare, prima pornire(normala) a tinut aprox 2-3 sec. Dupa aceea ala a doua incercare motorul a invartit 2-3 sec. dupa care a pornit normal, la relanti. De atunci am mers aproximativ 1000Km si ma intreb daca nu cumva ar trebui sa verific din nou avand in vedere ca probabil trebuia sa amorsez pompa din cauza ca am scos motorina de acolo.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Eu zic sa nu iti bati capul. Chiar daca nu ai amorsat-o, pompa a ramas plina de motorina, deci nu sunt pericole. E normala pornirea mai grea dupa ce ai scos regulatorul de pe pompa. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 5/30/2018 at 7:19 PM, vlahdacoroman said:

Asta cu sa nu mergi pe rezerva fiindca trage mizerie e cam puerila... 

Faptul ca mergi cu el gol sau plin sorbul e in aceeasi pozitie, adica tot de la fund trage combustibilul cu mizeria aferenta care se depune fizic pe fundul rezervorului. 

Se recomanda sa mergi plin din alte motive.... sa nu faca condens iarna si sa se raceasca pompa din rezervor. 

Aparent e puerila. Mergand pe gol nu se mai "dilueaza" acea mizerie din rezervor.  Am testat la golf 4,  punand pe furtunul de tur un filtru de benzina, iar in 200 km era negru. Nu acelasi lucru se intampla cand rezervorul era pe jumatate plin sau mai mult.

On 6/13/2018 at 7:45 PM, ms48aly said:

Ulei 2t sau ceva aditivi folosești în motorină? Pentru ungerea pompei de înalte... 

Uleiul la 2T cel putin la Euro 5, afecteaza sonda lambda B1S1.

Modificat de rabbit85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Ei rahat, mizeria oricum se decanteaza la baza rezervorului.  La prima cheie, daca e sa fie, marea majoritate a depunerii oricum e trasa in filtru. Nu mai sunt rezervoarele vechilor dacii care erau pline de rugina. Eu circul mai tot timpul cu 25l de motorina maxim prin oras, mai mult si ca sa nu car greutate aiurea dupa mine. Am schimbat filtrul cred ca dupa zeci de mii de km, cred ca in jur de 50mii fara sa am probleme cu motorul.

Mi se pare cam extrem ce scrii tu, chiar si benzinar fiind.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!