Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

Si aceea piesa  care se rasuceste..de ce o mananca..care ar fi motivul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mers fara mororina,motorina cu apa,alimentare cu benzina...astea sunt cateva...ultima dar nu cea din urma:proiectare defectuoasa....:-) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mers fara motorina nu are cum..cu aer nu merge ??

Modificat de MariusPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, MariusPD said:

Si aceea piesa  care se rasuceste..de ce o mananca..care ar fi motivul?

 

 

image.jpeg

Din acuza unei slabe proiectari rola se rasuceste ,suprafata de contact se ingusteaza 

rola.png

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine a schimbat singur filtrul de combustibil, a observat că în momentul în care scoti filtrul din vasul cu motorină, se aude cum intră aer în instalatie, prin urmare si pompa ramane fara motorină (si fără lubrifiere), daca dai la automat in loc sa amorsezi instalația cu VCDS-ul, pompa o sa meargă secunde bune fara lubrifiere, mai exact spus rola si cama se "freacă pe uscat". 

Pompa functioneaza si fără motorină, deoarece este antrenata de distributie, si atata timp cat electromotorul învârte volantul...

Si eu sunt de părere ca trebuia testată mai mult si luate in considerare mai multe variabile.

 

Modificat de DiLivio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai vb de schimbat filtru fara amorsare circuit....concluzia este ca merge pompa fara motorina!!!....de aceea se recomanda mereu amorasrea prin pornirea celor 2 pompe,exista procedura descrisa si pe ros tech.

Corect DiLivio!

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, EEXCALADE said:

 

Din acuza unei slabe proiectari rola se rasuceste ,suprafata de contact se ingusteaza 

   Pai nu este invers? Din cauza proastei proiectari, rola NU se mai rasuceste. De aia este rola, sa se rasuceasca. Cand nu se mai rasuceste, devine o patina si apare uzura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se rasuceste si in axul perpendicular, se rasuceste tot ansamblul in care este prinsa rola, asta vor sa spuna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ebi

Mai arunca o privire la imaginile postate si ai sa intelegi

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eexcalade a explicat foarte bine, se rasuceste si axele nu mai sunt paralele,in loc sa se mai invarta ramane doar frecarea.

Alteori se distruce acel coating al locasului in care se invarte cilindrul de contact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apare de la uzura...banuiesc.

Otel slab?sau de la lubrifiere deficitara?

Sa explicam sa vada si alti colegi....si asa sa vedem ce este de facut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din experienta mea cu diagnosticarea preventiva a cestui tip de pompa (CP4) , a rezultata ca, concret si 100% sigur, NIMENI nu poate spune care este cauza.

personal, consider ca este un CUMUL de factori care duce distrugerea acestei pompe si in nici un caz unul singur.

partea proasta este ca, desi la momentul asta exista proceduri de verificare a pompei acesteia pe banc BOSCH, daca pompa 

functioneaza in parametrii, mai mult de o curatare nici ei nu sunt in stare sa faca doar daca decizi pe raspunderea ta sa inlocuiasca tot din ea si  de atunci incolo

ai o pompa cr reconditionata integral cu piese bosch.

Eu am facut de curand o astfel de verificare ( nu recomand decat daca aveti ceva suspiciuni ca e fff scumpa ) si mi-au spus ca au facut dubla verificare si pompa mea prezinta parametrii de functionare ai unei pompe noi ( asta nu inseamna ca nu ma poate lasa in 2 zile sau 20 ani fara ca ei sa aibe vre un fel de raspundere.

In afara de asta, daca scapati benzina in rezervor de motorina in proportie de max 30-33% la plin (70 litri ), nu va panicati, masina nu pateste nimic.

eu am avut o astfel de experienta si am venit din ungaria la bucuresti cu raportul asta , am scos amestecul si de atunci am mai facut cca 40 mii km si pompa si injectoarele sunt foarte in regula asa ca ... e chestiune de noroc si cel mai importat cred ca este sa aveti grija cum se fac amorsarile la schimbare de filtru si sa schimbati mai des filtrul de motorina ( daca aveti suspiciuni vis a vis de statile peco de unde alimentati ).

 De ce spun asta ? ptr ca, cand am luat masina, recipientul metalic al filtrului de combustibil, era impecabil de curat iar acum, ici colo au aparut mici pete de rugina.

Personal, daca ajung la 200 mii fara probleme cu masina asta, am sa inlocuiesc aceasta pompa chiar daca teoretic ar mai duce-o.

sper sa va fie util  postul asta.

drumuri bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca ai decis sa o schimbi, macar schimb-o cu una care nu are probleme , tip CP3 ;). Exista link catre tdiforum unde americanii au montat-o de ani de zile, ai sa intelegi avantajele. 

Cred ca e si mai ieftina solutia in final.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am uitat sa mentionez ca,  momentan am doar 171 mii km.

mai am cca 1.5 ani pana fac 200 mii. :) 

plus ca, din principiu, nu prea sunt de acord cu improvizatii/adaptari ....dar, daca la momentul ala vor exista 

colegi care au facut asa ceva de minim 1 an sau 10 mii km si e ok,  o sa iau in calcul si aceasta varianta.

oricum, multumesc frumos de sugestie, Aurelian.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bob7

Piesele din pompa sunt de otel tratat nu de plastic .Uzura (spanul) se acumuleaza in timp de la motorina proasta si din cauza cilindrului care isi schimba pozitia pe cama ,nu la primul schimb de filtru fara amorsare.

La pompa din imagine (de pe masa garajului meu)  sa dat la cheie in gol vreo 3 zile si nu are pic de uzura.

IMG_8362 - Copy.JPG

Pentru a vedea starea cilindrului si a  camei se poate desface partea de sus a pompei

1.JPG

2.JPG

3.JPG

4.JPG

5.JPG

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe tdiclub au incercat fara succes sa faca un mecanism care sa impiedice rotirea cilindrului fata de cama dar nu au reusit.

Cand schimbi filtrul de motorina pompa nu se goleste, deci nu prea are motive sa lucreze prea mult fara motorina, si daca ar fi cazul, uzura nu apare dupa 1-2  secunde de mers in gol, e nevoie de mult mai mult.

De indata ce incerci sa pornesti, pompa de joase si medii amorseaza sistemul imediat, nu prea sunt motive de ingrijorare.

Saptamana viitoare am sa deschid si eu pompa mea, facem o inspectie "impreuna".

Modificat de MacRadiators
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putin peste 200 mii km ,nu a facut span dar nici presiune nu mai face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate verifica cu VCDS-ul presiunea sau doar pe banc ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe engine, adv meas >Fuel pressure actual value, dar e valoare de moment, instantanee.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa ai High Fuel Pressure- specified value si Fuel Pressure actual value, asa cum a zis colegu eexcalade, cea specificata e cea corecta, o pompa CP4 din fabrica noua trebuie sa dea peste 250.000 hPa, gen:

049   High fuel pressure; specified value 250000 hPa

143   Fuel high pressure; actual 257400 hPa

Nici mie nu mi da tot timpul 250.000 dar nu a scazut decat rareori sub 200.000, de obicei pe decelerare brusca. E foarte interesant de urmarit parametru acesta in mers , eu asa mi-am dat seama in ce plaja de turatii se simte motorul cel mai bine:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o valoare corecta ? Oscilează între 349-351.500 hPa 

IMG_3602.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • c0pter
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!