Jump to content

Noua masina de familie


grp

Postare recomandată

 Dupa ce am gresit drumul, mi-a spus sa-mi gasesc singur o iesire :D.

 Buna asta! Zi mersi ca nu a iesit unu' mic din navi sa-ti traga o palma! :))

Nasoala intamplarea cu cauciucurile, dar n-aveai ce face. Esti prins la "inghesuiala", dai banii si cu asta basta. Vazand pozele cu exteriorul masinii realizez ca vine iarna si sarea va fi "fara numar" pe drumuri :( (la Bacau e soare, n-am vazut un fulg sezonul asta)

Multumesc inca o data pentru toate informatiile!

Modificat de ciprianD
Link către comentariu
  • Replies 219
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • grp

    123

  • Muale

    8

  • xDaniel

    8

  • florinpbv

    7

Vazand drumurile si valoarea vignetei te duci cu gandul la imbecilii care ne conduc. Si cum se mai lauda ei ca au facut 5km de centura in regim de autostrada. Si aia pe hartie. La intoarcere pe A1 nu am putut intra, decat la Sibiu, pentru ca dincolo era marcajul mazgalit cu vopsea neagra sau pus peste celofan negru. Pai in Cehia erau o multime de echipe care schimbau pe mijlocul autostrazii si turnau banda de urgenta, apoi se vedea ca un drum european a fost transformat in autostrada, pentru ca pe banda de urgenta asfaltul era mai proaspat si mai bun decat pe banda 1. Din Ungaria in sus am avut parte doar de temperaturi pozitive, iar ambuteiaje sunt doar in apropiere de Praga, pentru ca, se lucreaza la autostrada in draci.

 

Si mie mi s-a parut ca mi-a umflat nota fiind strain, dar asa cum ziceai si tu, n-am avut de ales. In plus am fost bucuros ca la 130km/h cat aveam nu am patit nici noi nici massina nimic. O pregatire mai laborioasa, poate ma scapa de asta. Sau poate nu! :D

 

PS: Pe o bucata de hartie mi-am trecut toate localitatile prin care trebuia sa trec in Romania. In Ungaria trecusem doar autostrazile, iar din Slovacia si Cehia doar drumul european. Trrebuia sa trec si in Ungaria, localitatile pe langa care treceam in felul asta, cu putina atentie la indicatoare nu rataceam drumul.  Asta ca si indicatie pentru cei care mai pleaca la drum. Si bagati pe GPS exact adresa la care trebuie sa ajungeti. Inca vreo 10-15km erau salvati asa, cel putin in cazul meu.

Modificat de grp
Link către comentariu

nasoala patania, bine ca s-a rezolvat rapid. totusi nu imi dau seama de ce ai patit asta doar de la piatra cubica si linii de tramvai. hai...o data se poate, era o tabla rupta pe langa sina de tramvai si a taiat anvelopa....dar de 2 ori? ghinion!

 

partea off-topic ar trebui sa o muti la Calatorii, poate va fi utila altora pe viitor.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

A venit Mos Craciun. In primavara avem treaba :). Pana atunci mai strangem una, alta. Craciun Fericit tuturor!

post-22674-0-05850800-1387818284_thumb.j

Link către comentariu

Da. Acum ma uit si dupa pedala moarta si ma "omoara" volanul de rs de aluminiu. Schimbatorul, pedalele, trimurile si volanul ar da super. Numai ca volanul e cam scumpinel iar sotia mi-a cam zis stop la cumparaturi pe anul adta :D

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu

:) da dar anul e gata in 4 zile...:) ai incercat sa cauti volanul pe ebay in UK, daca il gasesti ia-l si cu pielea deteriorata, avem colegi pe forum care-l pot reconditiona si iese stock

Sent from my HTC One S using Tapatalk

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Azi mi-am "activat" optiunea de rabatare a oglinzilor :10[1]: . Adica tot urmaresc diverse topic-uri si m-am hotarat sa-mi iau tot kit-ul sa pot sa imi fac retrofit si tot citind in stanga si in dreapta si licitand, descoper manerul de usa cu obtiunea de rabatare a oglinzilor. Si surpriza, il am si eu. Si am coborat pana la masina si am pus contactul, am invartit joystick-ul in dreptul rabatarii oglinzilor si se ... rabateaza ellectric, nu manual. :tuktuk: . Acum am alt retrofit de cautat: rabatarea oglinzilor o data cu apasarea pe inchiderea din telecomanda masinii :10[1]: .

 

Link-uri spre? Am pus si intrebarea pe topicul dedicat.

 

PS: AM reusit sa fac cu un coleg in dreapta si un test 0-100: primul rezultat 9.8s. Al doilea nu a mai avut loc ca nu am mai avut sosea libera :). Ciudat e ca fabrica da un 8.8s, ori am gresit la cronometru ori nu "m-am dat la ea cum trebuie" :).

Modificat de grp
Link către comentariu

Nu cred ca e 8.8 ..

 

Pentru ca, in fabrica la Passat 2.0 TDI da un 9.8, si la 2.0 FSI imi da 9.4 ..

 

Nu cred ca al tau ar fi mai rapid :-??

 

Edit/// aaa acuma vad ca al tau are 170 CP...deci da, ciudat ca ai scos 9.8 ..

Modificat de xDaniel
Link către comentariu

Si mai ciudat e ca am facut si resoftare, mi se parea normal sa fie in apropierea valorii, nu cu 1 sec mai mare. Dar pana la primavara mai este, asa ca nu pot repeta testarea :).

Link către comentariu

Acum am alt retrofit de cautat: rabatarea oglinzilor o data cu apasarea pe inchiderea din telecomanda masinii :10[1]: .

 

Link-uri spre? Am pus si intrebarea pe topicul dedicat.

 

 

 

Numai hardware se poate face - trebuie montat un releu suplimentar, cablat masina, etc. Mai exista si module after market - vezi pe Ebay.

Link către comentariu

post-22674-13907327367081_thumb.jpg. post-22674-13907327495873_thumb.jpg

Quattro time? ....

Neah! Am facut 10m dar la mine pe strada e un fel de "pe aici nu se trece" ... Am bagat 2 ore de lopata prin curte si dupa ce am eliberat cat de cat m-am infipt si gata :). Alte 5 minute pe langa si sub masina si sotia mea mi-a spus cu un zambet larg: "ti-am zis ca te infingi" :) cam cum vedeti in dreapta masinii cam asa e la coltul strazii. Poate maine ma ajuta o cunostinta cu un excavator altfel...

Link către comentariu
post-22674-13910956359644_thumb.jpg. De data asta am trecut! Demaraj mai in forta si surprinzator cei 30-40cm de zapada nu au mai constituit o problema. Pana cand cineva nu s-a dat din fata masinii si dupa ce am franat, masina s-a "lasat" si am ramas suspendat. Nitica lopata si balans si am iesit in oras. Locuri de parcare ioc, iar lopata in fata-in spate pana am incins ambreiajul de a iesit fum, dar am parcat-o. Sper sa iasa astia cu utilaje, ca prin parcari nimic. Am eliberat vreo 4, dar evident, ca s-a asezat altul cand m-am intors...
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am fortat putin masina incercand sa urc pe bordura si pe trotuar ca nu gaseam locuri de parcare la munca si dupa manevre repetate de dat cu spatele am incins cam tare ambreiajul pana a iesit fum :) - mea culpa. Ambreiajul nu patineaza si nici nu are alte manifestari neplacute, doar ca miroase de atunci a cauciuc ars :). Cum si cand scap de miros? La primavara?

 

In alta ordine de idei vine si asta din poza maine :)

post-22674-0-99978600-1391801914_thumb.j

Modificat de grp
Link către comentariu

De miros scapi mai devreme.

Si eu l-am incins odata pe un drum forestier si am simtit mirosul vreo 2 zile.

Link către comentariu

Superbe...

Fa poze cat sunt noi... ca daca faci peste cateva luni o sa aiba ceva zgarieturi.

Link către comentariu

Stai sa vezi ce poza fac maine sau poimaine :D. Am vazut si eu ca se zgaraie usor, dar sunt facute sa fie folosite nu fotografiate :).

Link către comentariu

Si iata ca vine primavara si de ar veni mai repede :). Continuam sa umplem desaga cu bunatati pana vine caldura si putem face ceva :). Am facut iar o proba la cald in casa, dar sincer abia astept sa le probez pe masina.

 

O sa modific din nou farurile, trecem la verisunea a doua. De fapt imi iau interiorul farurilor de Sline, cele cu semnalizator alb si ii voi pune lupele, si modific si ornamentul lupei cu unele care aduc mai spre oem, apoi reansamblam si reglam totul. De asemenea astept sa-mi vina noile bec-uri cu led-uri care le voi folosi ca si lumini de zi. Va urez un week end placut, eu deja il am :).

post-22674-0-19153200-1392467849_thumb.j

post-22674-0-54814800-1392467857_thumb.j

post-22674-0-23248600-1392467864_thumb.j

post-22674-0-66880600-1392467871_thumb.j

Link către comentariu

Nu ma plictisesc deloc. In schimb visez tot timpul :). Mai am un vis, dar nu stiu daca e destul de realizabil deocamdata, atat d.p.d.v. al curajului meu cat si al investitiei. Cateva modificari si sa ajung in jur de 250-270 de caluti si un cuplu constant de 500 de Nm :D. Deocamdata e la faza de vis si studiu, dar as fi curios sa gasesc pe cineva care sa imi spuna cat m-ar costa si in ce ar consta.

 

De altfel nici tu nu te plictisesti deloc :). Chiar ma gandeam ce ii mai gasesti de facut masinutii tale in afara de piano black :). La mine urmeaza pachetul lumini in portiera si daca reusesc achizitia si la scoica manerului de deschidere :).

Link către comentariu

Desi am tot licitat pe ebay, volanul l- am gasit in Romania. Foarte serios cel care mi l-a vandut si ii multumesc inca o data. Acum sa vina caldura sa-l montam si sa-l invart :D.

Modificat de grp
Link către comentariu
  • Laurentiu_LWR a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!