Jump to content

Iluminat interior in portbagaj la OT1 Combi


Chrysty
 Share

Postare recomandată

Am o problema la iluminatul interior din portbagaj la OT1 Combi. Nu am 12v la bornele becurilor iar swichul este functional(testat cu aparat) chiar am si simulat contactul inchis/deschis la firele care vin la el. Lumina de la bord indica deschiderea si inchiderea haionului. Celelate lumini din usi si plafoniera se aprind normal.

Toate sigurantele sunt verificate. Este posibil sa fi existat un scurt intre bornele de la unul din becurle din portbagaj.

Ma puteti ajuta cu un sfat?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Chrysty

    13

  • Al Bundy

    11

  • EL-GABRY

    10

  • F l o r i n

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

La fel se intampla si la mine. La mine a inceput cand s-a sters o eroare la inchiderea centralizata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat ca daca pun "bec" cu 3 leduri se aprinde slab la tensiunea de 7,5 V deoarece are consum mic. Daca pun bec de 12V / 10A, tensiunea la bornele becului este zero.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma tot gandesc, sa nu fie cumva un fel de eroare de bec ars? Ca daca pun bec normal merge la 12V, iar cu becul cu 9 smd-uri 7,5-9V.

L.E. Vad ca si plafoniera imi face la fel adica cand deschid portbagajul, ea sta la intensitate scazuta, cand deschid usa de la sofer si am portbagajul deschis merge normal adica la 12V, daca las nitel usa deschisa scade intensitatea la 7,5-9V. Ce ar putea sa fie ca innebunesc.

Modificat de ph09rle
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema la iluminatul interior din portbagaj la OT1 Combi.

Din ce an e masina? ca din 2007 au introdus un modul, light amplifier, care face probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina este din 2006.

Ma tot gandesc, sa nu fie cumva un fel de eroare de bec ars? Ca daca pun bec normal merge la 12V, iar cu becul cu 9 smd-uri 7,5-9V.

L.E. Vad ca si plafoniera imi face la fel adica cand deschid portbagajul, ea sta la intensitate scazuta, cand deschid usa de la sofer si am portbagajul deschis merge normal adica la 12V, daca las nitel usa deschisa scade intensitatea la 7,5-9V. Ce ar putea sa fie ca innebunesc.

Stiu ca OT1 nu are functia de bec ars. Si nu inteleg ..."Ca daca pun bec normal merge la 12V, iar cu becul cu 9 smd-uri 7,5-9V." deci se aprinde becul ?! La mine nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se aprinde doar ca ledul sta la intensitate mica iar becul normal merge normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se aprinde doar ca ledul sta la intensitate mica iar becul normal merge normal.

Masoara tensiunea la bec si apoi pune ledul si faci la fel dar imediat dupa ce ai deschis porbagajul ca dupa 1 min tensiunea scade pentru protectia bateriei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si asta si daca pun imediat ledul merge la 12V. Azi sunt liber si cred ca ma bag sa vad ce si cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact la fel patesc si eu, in bord imi arata ca e deschis dar lampile nu se aprind, ce ar putea sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si asta si daca pun imediat ledul merge la 12V. Azi sunt liber si cred ca ma bag sa vad ce si cum.

Acum chiar ca sunt in ceata ! Deci care este de fapt problema ?

La mine nu se aprinde deloc cu bec.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am rezolvat nimic, la fel imi face, pun becul normal imi da 12V, schimb repede cu ala cu led 12V, inchid portbagajul, il deschid 8V imi da, apas pe butonul de pe cheie cu deschiderea usilor imi da 12V.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema la iluminatul interior din portbagaj la OT1 Combi.
Din ce an e masina? ca din 2007 au introdus un modul, light amplifier, care face probleme.

Masina este din 2006.

Stiti cumva, de la becul din portbagaj firele ajung la un releu si apoi la modul ori direct in modul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si din 2006 este prezent acel modul J166 light amplifier si firul care alimenteaza becul vine din pinul 15 al acestui modul si este de culoare rosu/albastru. Celalalt fir , maro/negru se duce la masa prin contactul de la haion.

J166 este al 3 lea de pe randul de sus din blocul cu relee.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....Celalalt fir , maro/negru se duce la masa prin contactul de la haion.

....

Deci sa inteleg ca, intre firul maro/negru si masa masinii ar trebui sa fie continuitate. La mine nu cred ca este deorece intre firul rosu/albastru si masa masinii am o tensiune iar intre firul rosu/albastru si maro/negru alta tensiune.

Unde anume in haion se face legatura intre fir si masa masinii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa fie continuitate cu haionul deschis. Pune tu firul maro/negru laq masa si vezi daca se aprinde becul.

din switch pleaca fir maro, ala e legat direct la masa.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@chrysty, zici ca masina este combi, din ce vad eu pe schema lampile sunt alimentate in paralel din firul rosu/albastru si apoi puse la masa prin acelasi switch. Scoate becurile din ambele lampi cand masori tensiunile. Cu un ohmetru ar trebui sa gasestii continuitate intre masa si firul maro/negru cu hayonul deschis si intrerupere cu hayonul inchis (ambele becuri scoase).

Modificat de dic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus firul maro/negru la masa si ledul tot slab se aprinde iar becul deloc. Unde se afla pozitionat modulul J166 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am scris mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am scris mai sus.

Da, dar unde sunt pozitionate ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sub bord. In spatele panoului de sigurante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

" Bucurii "

5.jpg

4.jpg

Pur si simplu... dupa cum se vede nu a fost lipit deloc piciorul acestei piese, cred ca facea contact doar prin indoirea lui.

3-2.jpg

2-2.jpg

Am cautat schema cu piesele si nu am gasit pe net. Sunt 3 diode si 3 rezistente.

Rezistentele nu sunt de putere dar sunt toate in paralel si au valori diferite. Oare de ce?!

Aveti cumva valorile pieselor ?

Modificat de Chrysty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit, acum functioneaza, dupa ce am schimbat cele doua diode arse.

In montaj sunt 2 diode 1n4005, una 1n5405 si 3 rezistente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cum s-a copt modulul ala, cred ca mai intelept era sa iei unul SH bun. Ar fi fost mai ieftin si mai sigur decat sa-l reconditionezi pe cel ars...

Modificat de x-tremist
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

La cum s-a copt modulul ala, cred ca mai intelept era sa iei unul SH bun. Ar fi fost mai ieftin si mai sigur decat sa-l reconditionezi pe cel ars...

A fost reconitionat de mine iar piese aveam asa ca nu a costat nimic.

Oricum l-am facut mai bine decat ei. Nu au facut toate lipiturile necesare. Si chinezii ar fi lucrat mai bine.

Multumesc tuturor pentru ajutor.

Modificat de Chrysty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!